28 Eylül 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

28 Eylül 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

28 Eylül 1 1932 — Halis limon çiçeklerinden müstahzar lerinin en büyük vazilesi nedir Çocuklarını Tutumlu MEKEDYU ŞAR ŞE Muktesit Yetiştirm ek. Ziraat Bankasından -Dhaide derhal Sadıkzade Biraderler Vapurları KARADENIZ POSTASI Dumlu Pınar günü akşam saat 18 de Sir- keci orıbtımından Obareketle (Zonguldak, İnebolu, Samsun, Ordu, Gireson, Trabzon, Ri- ze ve Hopeye azimet ve av- det edecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci Meymenet hanı altında acen- Çi talığına müracaat. Tele. 22134 Tapu ve kadastro umum mü- dürlüğünden : Rumeli fenerinde iskele sokağında Çapik oğlu Dimitriden metruk 70 No.lu bane ile Maslak mevkiinde Suk tananın pederinden metrik iki kıt'ada 10 dönüm tarla iskânı adi suretile Hüseyin kızı Fatma Hanıma tahsis kılınmış olduğun» dan muamelei tesciliyesinin i€- rası Sarıyar kaymakamlığından iş'ar kılınmış ise de mezkür gayrı menkulâtın tasarruf kayıt- Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: 15 Ton Mazot: Pazarlıkla mübayaası : 29-Eylül-932 perşembe günü saat 14 te. 1 Ton Tarbin yağı: Pazarlıkla mübayaesı : 29-Eylül.932 per- #embe günü saat İS te. Yukarda yazılı iki kalem malzemenin pazarlıkla mübayaası mukarrer bulunduğundan talip olacakların hizalarındaki gün ve Saatlerde Kasımpaşada Deniz Levazım Satınalma Komisyonuna (5108) müracaatları. mann ai am SEYRiSEFAİN Merkezi idaresi Galata köprülaşı B 2023 Şabe A, Sirkeci Mühürdar 244: Han 22640 Trabzon postası (KARADENİZ) 28 Eylül Çarşamba 18 de dönüşte Ti- rebolu'ya uğranılacaktır.(5048) İLÂN Arnavutluk Krallığının Cene“ tal konsolosluğu 29 Eylül cuma gününden itibaren Cumhuriyet ge ddesinde 185 numaralu bane- * icrayi vazifeye mubaşeret €ceğini alâkadarana ilân eyler. Arnavutluk Krallığı Ceneral konsolosluğu Islanbul Asliye Mabkemes | üçüncü hukuk dairesinden: Kosti i efendi tarafından zevcesi Beyoğlu | su terazisi sokağında 21 No.lu | Jostin apartımanında 1 No.lu dairede mukim madam Efterpi aleyhine açtığı boşanma davası hüküm derecesine gelmiş oldu- ğundan gıyabında cereyan eden muamelâta 5 gün içinde itiraz etmediği taktirde gıyaben hüküm verileceği Okarargir olmuş ve mabkeme 19 Teşrinievvel 932 çarşanba saat 14 de bırakılmış olmakla H. U, M. K. unun 406 mcı maddesine tevfikan ilân olununr. (4482) larma tesadüf edilemediğinden senetsiz Lasarrufata kıyasen tah- kikatı mahalliye icra kılımaca- | ğindan işbu mahaller hakkında tasarruf iddiasında bulunanlar | mevcut olduğu takdirde tarihi ilândan itibaren bir ay zarfında tapu müdüriyetinde Beyoğlu ta- pu baş memuriyetine 932-4581- 4583 muamele No. sile müraca- atları ilân olunur. (4485) On beş bin küsür kilo muk- ayese markalı muhtelif cins ve eb'atta çelikler Yukarda yazılı malzemenin kapalı zarf suretile 3-1, Kânun 932 tarihinde saat on dörtte ibalesi yapılacaktır. Taliplerin şartname için her gün öğleden sonra; münakasaya girmek için de o gün teminat ve teklifat ile müracaatları. (4970) Ademi iktidar ve bel gevşekliğine karşı en müessir deva SERVOJİN bap- lardır. Deposu, İstanbul'da Sirkeci'de Ali Rıza Merkez eczanesidir. Taşraya 150 kuruş posta İle gönderilir. Izmir'de Irgat pazarındaki, Trabozon'da Yeni Fe rah eczanesinde bulunur. Yeniköy Sulh Tcrasından: Bir deyinden mahcuz iki çift kürekli bir sandal 3:10:932 Pazartesi günü saat 15 de İstinyede Ka- lafat yerinde satılacağından ta- lip olanların mahalli mezkürda memuruna muracaatları ilân olu- nur, (4492) kuk hükimliğinden; Miüddel gümrük idaresinin müddesaleyh Karamehmet 20- İ kağında 16 numaralı hanede mukim gümrük- ler umum müdürüğü istatisik o müdüriyeti #abık mümeyizi Memduh Beyin elbise ve şapka avanmndan borcu olan sili hakkında ikame eyle: davanın cari muhakemesinde müddeikleyh esmayı muhm- kemada hazır bulunmaması basebile gılyab- €n muhakeme Icrasna Karar verilerek cari mühakemede müddel evrakı yesmiye ibraz munmeleli gıyap kararının ilânen tebliğine Karar verilmiş olduğundan yevmi muhakeme olan 10 Teşriniseni 732 tarihine mtisndif per- gebe ginti seat 13 buçukta minbkemeye gelmediği veyu müddeli kanuniyesi zarfında itiraz ötmediği takdirde mahkemeye kabul «dilmiyeceğini mübeyyin mummeldii gıyap kararı tebliğ makamma kalm olmak Üzere Men olunur, 29 Eyn Perşembe İl caktır, kolonya ni yn yapılmıştır. HASAN ECZA Tenzilât Asabın mukavemet kuvveti tükenince —en küçük bir heyecan sonsuz bir ümitsizliğe, en hafif bir sada en yüksek bir gürültü hissinin husulüne, hemen hemen her cisim sizi kızdırmağa sebep olur. Bütün ra- hatsızlıklar, heyecanlar Bayek”. Adalin tabletlerinin $i- hirleri teskin edici tesiratı sayesinde izale edilebilirler, Adalin tabletleri aynı zamanda asabı da kuvvetlendirerek kederli zamanlarda insanın biricik mel cei olan derin bir uyku temim eder. ECZANELEADEN REÇETE İLE ALINABİLİR. | Istanbul Belediyesi ilânları Beykoz Belediye Şubesi Müdürlüğünden: Kapalı zarfla mü- zayedeye konulan Paşabahçesinde İncir köyünde Sait molla cad- desinde eski 28 yeni 28-1 numaralı ahşap bane enkazına teklif olunan bedel haddi lâyikinde görülmediğinden Teşrinievvelin ikinci Pazar günü saat llde pazarlıkla ihale edileceği ilân olunur. (6114) Beyoğlu Belediye Şubesinden: Bir erkek manda yavrusu bu» lunmuştur, Sekiz gün içinde sahibi müracaat Geri satıla- (5115) Beyoğlu Belediye Şubesinden; Bir keçi bulunmuştur. Sekiz gün içinde sahibi müracaat etmezse satılacaktır. (5113) Inhisarlar Umum müdürlüğünden: 1000 kilo (10) numaralı siyah saç 30 “ (0) “ Galvanizli saç Mubayaa olunacak bu iki nevi saçı vermek isteyenletin pa- zarlığa iştirak etmek üzere 967,5 teminatların hamilen (4-10.932) Salı günü saat 14de Galatada Mubayaa komisyonuna müraca- atları. (5044) " Sultanahmet wulh mahkemesi 1 inci hü- etmiş olmasma Yazarın vaki tslebi üzerine | Yedinci lera Memurluğundan: Bir borçtan dolayi mahcuz ve paraya çevrilmesi mukarrer lo- kantaya ait maa sandalya 1-10- 932 tarihine müsadif Cumartesi günü saat dokuzdan itibaren Beyazıtla çadırcılarda bilmüza- yede paraya çevrileceğinden ta- liplerin yevmi ve saati mezkür- da maballinde hazır bulunacak memurine müracaatları ilân olu- nur, (4488) Satılık arsa Ayasofya civarında Ishakpaşa mahallesinde denize ve adalara nazır içinde mahzen ve kuyusu arsamız ebven suretle satılıktır. Arzu eden Kadıköyünde Mühür- darda Rızaiye sokağında 4İ nu- maralı haneye müracaat olunsun. (4350) Galatada Kemankeş Karamus” tafa Paşada Eski Aleksiyadi Ye- ni Melek Hanında 23N, da mu- kim iken elyevm ikametgâlu meçbul Godva Karl Efendi: Istanbul Ikinci icra Memurlu- ğundan; Melek Hanı sahipleri- nin kira bedelinden matlubu olan mebaliğin temini için tahtı isticarınızda bulunan Melek Ha- nınde 23 N. lu odada mevcut bulunan oemvalinize haciz vez edilmiştir. İcra kanununun 103 ncü maddesi mucibince zabıt varkası tutulurken hazır bulun- madığımz cihetle tarihi ilândan | itibaren üç gün zarfında daire- mizin 932/1336 N: lu dosyasına müracaatla zabıt varakasını tet- kik ve bir deyeceğiniz varsa bildirmeniz luzumu davet vara kası mekamına kaim olmak üzre ilânen tebliğ olunur. Büyük Tayyare Piyangosu Bu keşidede büyük ikramiye 100.000 Liradır Piyango şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmiştir. Fusatı Kaçırmayınız iştirâk Ediniz!.