30 Eylül 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

30 Eylül 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

Doktor — Operatör Ahmet Âsım Doğum ve kadın hastalıkları mütehsamar Musyene: 10—12 Ortaköy, Şifa yurdu 16—15 Beyoğlu, İstikili caddesi No. 198 (Opera sinemasi karşımı) Tel, 1900 — 4,2221 Doktor Aristidi Muayenehancsi: Eminönü: Eminta'i ban 3 üncü kat Nos pi Doktor A. Kuticl Cit ve zührevi hastalıklar tedavihates Karaköy börekçi foret sraşmda 34, Diş doktoru | Arşak Sürenyan! Beyoğlu İstiklii caddeai numara 308 | Misir apartmanı, Mürncnat: Cuma pa- ardan manda her gün 9 — 13 ve 15 — 37 ye kadar, Telefon 40424 Paris Tıp Fakültesi raczunu Cat ve sührevi hastalıklar o mübehassizr Doktor Bahattin Şevki Babenli cadilesi Meserret öteli karşısında Avbi Bey apartımarnı 125 Sabahtan Akşama kadar Doktor Balıkçıyan Muayenehanesi; Beyoğlu mektep sokak No. 17 Telefon 3828 Beyoğlu Üroloğ - Doktor Feyzi Böbrek, meanne, idrar yolu hastaliklari mütehassıs Beyoğin, İstiklâl cuddesi Kihamra Aapartıman No. 8 Her gün öğleden sonra. Tol. Bayoğlu 2835 Opsraltör Doktor | Halil Sezal Divanyolü: Doktor Emin Paşa sokak numara 20 Munyene santi: 18 — 18 Telefon 23390 Uroloğ Doktor Hakkı Rüştü “idrar ve Tenastli yolları birinci sınıf mlitehasası “PARİS, den Dipleme İstizini Caddesi Yildz apartman No. 322 Doktor Horhoruni Moayenehanesi: Ersinönü Valide Kıran « tanesi yanında, Tel: 43908 stanbul Doktor Robert Behar Doğum, Kadm hastalıkları mütehaması Beyoğlu, Altıncı Dalre Sindet apartı. manı 4 Telefon: 42528 Diş Tabiki Yervant Arşak Bayoğlu, Ağscami, Tatiklni caddesi Mu- rinopulo apartımanı No. (98) EE | İ Dr. Ihsan Sami Gonokok aşısı Belsoğukluğu ve ibtilâlanas karşı pek tesirli ve taze aşıdır. Divanyolu Sultan Mahmut türbesi No. 189 Satılık haneler Beylerbeyinde vapur iskelesi kurbinde 1 ve 3 numarolu yek- “diğerine muttasıl baneler satılık- tr. İ vumarolu hane dört oda iki sofa 1 mulfak dört yüz arşını mütecaviz bahçe ve tatlı suyu tulumba abdeshane ve sairesi ta- mamdır ve beş senelik gayet sağlam binadır. 3 numarolu ba- ne ise altı oda iki sofa ve bir hamam tatlı suyu havi kuyusu mevcuttur, birda küçük bahçesi vardır. Görmek ve gezmak arzu eden zevat İ numarolu hanede ikamet eden zata (müracaat buyursun. (4459) İnen sünnet ameliyesi yapmaktadır. | Ucuz kiralık Bomonti caddesinde No. 6$ aparums- Dn $ ve 3 odalı 9 ve 3 üncü katları 20 - 25 liraya kiralannenktır. Sişli Hasat » Perihan sokak No. 93- | tpüracaak, (4483) Iyi bir kıravat gömleği» nizi daha zarif, elbise- nizi daha düzgün ve sizi daha cazip gösterir. İPEKİŞ'in B. B. markalı kravatlarını Bir defa tecrübe ediniz Meccanen sünnet | 4 Sirkecide Beşir Kemal ecza- hanesi karşısında Sünnetçibaşı | Halepli zade Ahmet Mehmet Bey pazartesi ve perşembeden maada günlerde fıkaraya mecca- ma 1 Kişiye 750 250 Kocaeli VilâyetiDaimi Encümeninden “çarşamba günü saat on beşte ihale edilmek üzere alenen müna- En tal talihli kumbara sahipleri kimlerdir? 9500 Lira Mükâfat - VAKİT 30 Eylül 1932 MTSEPTİK “LYSOL,, İle aşağı cins mümasil müslahzerat arasında hiç bir iltibasa mahal vermek imkânı mev- cut değildir. 4.YSOL» muzır mikropları imha hususundaki büyük kuvvet ve tesirile bütün dünyada maruf ve , iysol Markasım o müselles ile «LYSOL» ismini ve her #şesinde Haroburga SCHUELXE & MAYR A G im- zasını hamildir. ları İstanbul.da S. Jacoel mahdumları Yeni Nesil Kız - Erkek - Yuva ilk mektep Nehari 1- Teşrinievvelde açılıyor Hergün 10 dan 18 e kadar müracaat olunabilir, ücretler çok ehvendir. i Cağaloğlunda, Emniyet Sandığı karşısında Molla Feneri sokağında No. 34 "Taklitlerini reddediniz. Umum! acenta: Vilâyet sıhhat dairesi için alınacak 7 kilo kinin ile on beş santimetrelik şişelerde yüz şişe Mesurul ve dört ikilik dört beşlik dört onluk Rekor şırıngası şartnamesi mucibince 5 teşrinievvel kasaya konulmuştur. Talip olanların mezkür tarihte 60 liralık muvakkat teminat meklubu veya banka makbuzu ile Kocaeli Vilâyeti daimi encü- menine ve şartnamesini görmek istiyenlerin Kocaeli Sıhhat müdiriyetine müracaatları. (4840) Leyli ve Nehari Feyziati Lisesi er Bogaziçi — ARNAVUTKÖY — Çile saraylarda Ana sınıfı - ilk kısım - Orta ve Lise sınıfları Kayıt için her gün mektebe müracaat edilebilir. Telefon : Bebek 210 KE AREA YELE Kız A dp lira : Teşrinievvd'de Çekiliyor m Istanbul yedinci icra memurlu- İ Umumi Neşriyat Müdürü; FİKRET Talebe kaydına başlanmıştır. Maariften mu saddak diploma verilir.Sergi 7 Teşrinievvel cu- ma akşamına kadar açıktır. Matbu programlar! mektepten parasız olarak alabilirsiniz. Bon M.- dürlü bonolarla m4zbala, karar sureti ve deyin ilmühaberi ve sair vesikalar üzerine her şekilde işler yapar, Balıkpazar Maksudiye hsn No 35 Uğurlu zade M. Dörviş— 23307. Süncü Kolordu Salınalm. Komisyonu ilânları Kapalı zarfla münakasaya ko- nan Polatlıdaki kıtaatın 220000 kilo arpasına verilen fiat baddi lâyık görülmediğinden tekrar ka. pah zarfla münakasaya konmuş- tur. İbalesi 8- 10-932 Cumar- tesi saat 15 tedir. Ihaleye iştirak edeceklerin o vakti omuayyende Ankarada 8 inci topçu alayi Sa. Al, komisyonuna müracaat- ları. (802) (4895) SEYRiSEFAN Merkezi idaresi Galata köprübaşı B 2623 Şube A, Sirkeci Mühürdar zad? Haa 29040 1 Teşrinievvel sabahından itibaren Adalar ve Yalova bat- tı tarifesi değişmiş ve yeni ta- rife iskelelere asılmıştır. (5135) AlemdarZ.Mehmet vapuru Büleni vapuru İ Teşrinievvel Cumartesi günü Zonguldak, İnebolu, Samsun. Ordu Gireson, Trabzon, Rize ve Ma- pavrı, Azimet ve avdette aynı İskele- Yerle Yaktı kebir görde ve-Ünyeye uğrayarak avdet edecektir. Acentast; Aliye flan No 1 Tel 21037 Satılık arsa Ayasofya civarında Ishakpaşa mahallesinde denize ve adalara nazır içinde mahzen ve kuyusu arsamız ebven suretle satılıktır. | Arzu eden Kadıköyünde Mübür. | | darda Rızaiye sokağında: 41 nu- maralı hancye müracaat olunsun. 4 (4350) ğundan. Bir borçtan dolayı mah- cuz 7İ çift erkek ve kadın iskar- pini ve çizme işbu teşrinevvelin beşinci çarşamba günü saat 9dan itibaren Galatada topcular cad- desinde 70 numaralı kunduracı dükkânında bilmüzayedz paraya çevrileceği ilân olunur. (4528) VAKIT Gündelik Siyasi oOGazete Istanbul Ankara Caddesi, VAKTI yurdu Telefon Numaraları Yazı işleri telefonu: 24379 dare telefonu ; o 24370 Telgraf adresi: İtünbal — VAKIT Posta kutum Ne 46 Senelik 6 aylık 3 aylık 1 aylık ilân ücretleri: Resmi İlânlar bir satın 10 Kuruş Tizari Anlar bir satırı 128 * Ticari Bânların yü santimi 25 Küçük ilânlar* Bir dölas 30 iki dafam 50 Uç defası 68 Gürt delasi Tö ve on detnst 100 kuruştur Gç aylık ilân verenlerin bir defasi meccs” nendir, Dört satırı geçen ilânların fazin satırları bez kuruştan hesap edilir. YAKIT MATBAASI — ISTANBUL SAHİBİ: MEHMET ASIM