5 Şubat 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

5 Şubat 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

Nuri ve Hâkkı Beyler idaresinde bugün Taksim Stadyonunda saat 12 den itibaren gayet meraklı ve heyecanlı deve güreşleri yapılacaktır. Buhranı kaldırmıya yardım etmek maksadile SATiE Ayda 40 ilâ 80 kuruş vererek 36 ay vade ile 2 den 5 sortiye kadar küçük tenvirat tesisatı İcrasına karar vermiştir. | Devlet Demiryolları ilânları | j 150 adet vagon örtüsü münakasası 13 3-933 tarihinde Anka- | rada Devlet Demiryolları İşletme umum müdürlüğünde yapılacak- | tır, Fazla tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beşer li- (366) ğ Idaremizde istimal edilmiyen lüzumsuz ve (151) kaleme bağlı olan otomobil parçaları, boş çimento çuvalları, hurda bez ve çuvallar kopye presleri, küçük kıt'ada oksjen tüp'eri, muhtelif mutfak ve ev eşyası ve saire bilmüzayede satılacaktır. Müzayede 9-2-433 tarihine müsadif perşembe günü saat 9 da başlıyacaktır. Talip olanların, satılık eşya hakkındaki müfredat listelerinden tedarik etmek üzere ber gün Haydarpaşa mağaza” sına müracaat edebilecekleri ve muayyen günde müzayedeye iştirâkleri ilân olunur, (332) raya satılmakta olan şarlnamelerde yazılıdır. Pendik istasyon büfesi bir sene müddetle ve aleni müzayede ile kiralanacaktır. Müzayede 20-2.933 pazartesi günü saat 15 te Haydarpaşada İşletme Müfettişliğince yapılacaktır. Taliplerin (100) lira teminat akçesi ile müzayede günü İşlet- me makamında hazır bulunmaları ve bu hususta fazla malümat almak istiyenlerin Haydarpaşa Gar Müdürlüğü ile Pendik istas- yon Müdürlüğüne müracaatla buna müteallik şartaameleri üzer- lerine 15 kuruşluk pul yapıştırıp alabilecekleri ilân o unur. (472) Istanbul 4 üncü icra Memurluğundan: Emniyet Sandığı namına birinci derecede ipotekli o'up tama- mı 10,900 lira kıymeti muhammeneli Kuzguncukta Nakkaş soka- ğında eski 8 yeni 16 numaralarla murakkam mukaddema arsa elyevm maa bahçe kârgir bir bap banenin tamamı açık arttır maya konmuş olup şartnamenin 182.933 tarihinden itibaren dai- remizde herkes tarafından görülebileceği gibi 13-3 933 tarihine müsadif pazarlesi günü saat 14 den 16 ya kadar dairemizde açık arltırma ile satılacaktır. Arttırma bedeli muhammen kıy- metinin yüzde yetmiş beşini bulmadığı takdirde en son arttıranın taahhüdü baki kalmak üzere 28 3.933 tarihine müsadif salı günü yine saat 14 den 16 ya kadar dairemizde yapılacak olan arttır- masında gayri menkul en çok artırana ihale edileceğinden talip- lerin muhammen kıymetin yüzde yedi buçuju nisbetinde pey akçesini veya milli bir Bankanın teminat mektubunu hamil bulun- maları lâzımdır. Müterakim vergiler ile vakıf icaresi ve Belediye- ye ait tenvirat ve tanzifat rüsumları müşteriye aittir. 2004 “numa- rah icra ve iflâs kanununun (126) ıncı maddesinin dördüncü fık- rasına tevfikan bu gayrimenkul üzerinde ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve irlifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddiaların. ilan tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri, aksı ğ balde hakları tapu sicillerile sabit olmadikça satış bedelinin pay- © laşmasından hariç kalacakları cihetle alâkadaranın işbu madde- nin mezkür fıkrasına göre bareket etmeleri ve daba fazla malümat almak isteyenlerin 932-2047 dosya numarasile müra- çaatları ilân olunur, 3üncü Kolordu Satınalma) Komisyonu ilânları Bad. Numaralı iş mütegekkiz 20,000,000 vira sermayeli Emlâk ve Eytam Bankası T.A.Ş. 2,000,000O Türk Lirası Kıymetinde Beheri 50 Liralık 10,900 adet “"B” tertibi hisse senedi ihraç ediyor Kaydın başladığı tarih : 1. ŞUBAT 1933 Kaydın kapanacağı tarih: 28. ŞUBAT 1933 Hisse senetlerinin ödeme şekilleri : DEFATEN : Kayıt esasında *, 100 ve ya TAKSİTLE : Kayıt esnasında *, 10 - 1/5/1938 tarihinde . 9, 1/7/1933 tarihinde . *, 3O - 1/9/1933 tairhinde . “, 30 so Tevzi edilecek temettü hisseleri : *, 100. ödenecek hisse senetlerine sermayenin tamamı üzerinden 16. (yüzde altı) Mukassatan ödenecek hisse senetlerine tediye tarihlerine göre /h 6. (yüzdealtı) Her hisse senedine senevi *, 6 hissei temettü tevzi edildikten sonra femettüat bakiyesi nizamnamenin 104 üncü maddesi ahkâmına tevfikan ikinci hissei temettü olarak yine hissedarana verilir. Nezdinde kayıt muamelesi yapılacak müessesat: T. C. Merkez Bankası Osmanlı Bankası Türkiye Ziraat Bankası Banka Comerciale Italiyana Türkiye İş Bankası Doyce Orient Bank Emniyet Sandığı Felemenk Bahrisefit Bankasi Emlâk ve Eytam Bankası İhsan S Ziraat Vekâletinden: Dr. Ihsan Sami BAKTERİYOLOJİ LABORATUVARI Vekâlet fabrikalarında yetiştirilen köklü, aşılı köklü Amerika asma çubuklarile meyve fidanları tükenmiş olduğundan dağıtma Umum kan tahlilân. Frengi mokui nazarından (Wasserman ve Kahn tes“ mülleri) Kan küreyvatı sayılması, ti- fo ve isitma hastalıkları teşhisi idrar, balgam, cerahar, kazurat ve su tahlilân ültra mikroskopi, bususi aşılar istihzar Canda üre, şeker Klorür kallesterin mik tarlarının tayini. Divanyolun'da Sultan Mahmut türbesi No. 189Telefon.20981 PERTEV MÜSTAMZARI yapılanyacaktır, Keyfiyet alâkadarların malümu olmak üzere ilân (466) o'unur. Fatih Malmüdürlüğünden: Edirne'tapıda Hatice Sultan mahallesinde Karabaş caddesin- de 105 59 No. lı dükkân kiraya verilmek üzere 28 - ikinci kâ- nun » 933 tarihinden 16 Şubat-933 tarihine kadar yirmi gün müd- detle müzayedeye konulmuştur. Talip olanların 16 Şubat 933 ta- rihine müsadif perşembe günü sast onda Fatih malmüdürlüğün- de müteşekkil müzayedat ve ibalât komisyonuna müracaatları, (398) Ziraat Vekâletinden: Mers'nde yevmiye 8 saat çalışmak şartile günde yüz balye pamuğu dezenfekte edebilecek bir fümigasyon cihazı tes s edi- lecektir. Bu cihazı sıtmağa talip olanların diğer şartları öğren- (465) FABRİKASI Istanbul Çenberii Tas mek Üzere Zıraat Vekâletine müracaatları ilân olunur, Posta T. T. Levazım Müdür'üğünden: 1 — Posta sevkiyatında kullanılmak üzere mubtulif eb'atta “9575, adet bez posla çantası kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiştir. 2 — Mezkür çantalara “15 Şubat 933, tarihinde ihalesi icra edileceğinden talip olanların şartaamedeki tarifat dahilinde ihzar edecekleri teklifname ve teminatlarını ihliva edecek zarfla- rı tevdi için mezkür tarihe müsadif çarşamba günü saat 14 te (341) Ankara: Hava Sa. Al. Kom. dan. Hava kuvvetleri ibtiyacı için 500 ton hafif ve 100 ton ağır benzin kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Ağır benzinin iha- lesi 18* 2933 Cumartesi günü saat ll de hafif benzinin ayni günde saat 14 tedir. Taliplerin şartaamesini görmek üzere her gün ve münalasaya iştirâk için o gün ve vaktinden evvel An- karadaki Hava Satınalma Ko- misyonnna müracaatları. (3010) (337) Yenipostanede mübayaat komisyonuna müracaatları. Beşinci İcra Memurloğundan: Mahcuz olup paraya çevrilmesi mukarrer karyola, lâvabo, ayna, koltuk, sandalya ve saire Beyoğlunda Cibangirde Uzun yolda 1 numaralı Cevdet Bey apartımanınm 8 nu * İstanbul ikinci iera memurluğundan: snire 9/2/033 tarihine müzadi? Perşembe günü Beyoğlu Kamer Hatun mahallesinde #adif'oden Perşembe günü sast 13 buçukta | Hermlbesı sokak 58 numaralı mağazada açık arttırma ile satılacağından | taliplerin | birinci Açık arttırma suretile satlacağından - | teliplerin ayni gün ve sntte mahallinde mer İ muruna müracaatları Hân olunur (6522), maralı dairesinde 16 yubat 933 tarihine to- | işine nihayet veri'miştir. Fidan isteği hakkında devam eden müracaatlara muamele SAHIBI: MEHMET ASIM Umum! Neşriyat Müdürü: FİKRET ADN VAKIT MATBAASI — ISTANBUL ——. Mabcuz ve paraya çevrilmesi mukarter mubteli£ cins Takı, şarap, konyak, ilkör ve