26 Şubat 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

26 Şubat 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

| zle YUZ v <3 ii yü 1! A hakiki » ye bu halis Ağrıların ve soğuk algınlığının seri ve kali tesirli devası, ambalaj ve komprime- lerinde O alâmeti farikâsını taşıyan ha- kiki ASPİRİNdir. 2 ve 20 kömprimelek amoalaştarda Bulunur Israrla isteyiniz! melerin üzerinde markasının mutlaka © bulunmasına dik- kat ediniz! Sümer Bank Umumi Müdüriyetinden : Bankamız ve müessesatı Muhasebe servislerinde istihdam edilmek üzere imtihan ile on iki memur alınacaktır. Imtibana iştirak için İâakal Lise mezunu bulunmak ve askerlik hizme tini ifa etmiş olmak ve oluz yaşını mütecaviz bulunmama" şarttır. Kabul edilecek memurlara tahsis edilecek maaş asgari 8 liradan iptidar eder. Aynı derecede muvaffak olanlar arasın “oda Âli mektep mezunlarile Banka ve sair müessesatta tecrü be görmüş olanlar ve ecnebi lisanlardan bir veya ikisine va kıf olanlar tercih ve bu evsafı haiz olanlara iktidarları nisbe- tinde maaş tabsis edilecektir. İmtihan 20/Mar1/934 salı saat dokuzda Ankara ve İstan bulda aynı zamanda icra edileceğinden talip olanların imtihan programımı ve sair şartları anlamak ve isimlerini kayıt ettir. mek Üzere nihayet 17/Mart/934 akşamına kadar Ankara'da Umumi Müdürlüğün memurin şubesine ve 1 aaöul'da Galata- deki Bankamız şubesine müracaatları ün bım.ür. 1837) Deniz levazım Satınalma Komisyonundan ; 51,5 ton yumuşak Simens Martel çeliği: 27 şubat 934 salı günü saat 14 te kapalı zarfla, 51,S.ton Simens Martel çeliği kapalı zarfla münakesaya ko- vulmuştur. Şartoamesini görmek isteyenlerin her gün ve müna- kasasına iştirâk edeceklerin de hizasında yazılı gönde Kasımpa- şada kâin Deniz Levazım Satınalma komisyonuna müracaat- ları, (556) Içel Defterdarlığından: Mik'abı © Fiatı Oo Uzunluğu O bulunduğu Mahal - p Lira K. ; 1217 2 0 4 Iş Bankasının Ayrancı deposunda, 422 2 0 45 " W ” ” | 200 22 00 240 Iş Bankasının Tarsus Paç köprü sü deposunda. e Mı 460... > " di 550 289” Yekün. Yukarda cins ve nevi yazılı keresteler maballinde ve vago- na teslim alınmak şartile 20/2/934 tarihinden itibaren yirmi bir gün müddetle, kapalı zarf usülile satılığa çıkarılmıştır. Ihalei kat'iye 12/3/934 pazartesi günü saat 14 tedir. Talip olanların yüzde yedi buçuk pey akçssile İçel Defterdarlığına mü: racaatları. (840) Ticaret işleri umum müdürlüğünden Türkiye Cumburiyeti il& Sosydlişt Sovyet Curiihürivetliri" Jitihadı “ hükümeti arasında münakit Ticaret ve seyrisefain mukavelenamesi hükümlerine tevfikan tescil edilmiş olan Sovyet Sosyalist Cumhuriyetleri İttihadı. müessesatindan (So- yazneft Eksport — Neft Sendikac) müesseresi bu kere müracasdz Türkiye vu | mi vekili bulunan Mösyö Nemov Viktor Pavloviç'e etilen” vekâlet müddetinin MI Birinci Kânan 934 tarihine kadar temdit edikliğini “bildirmiş “ve 'lüzım gelen klğıtlan vermiştir. Keyfiyet kavun? kükümlere uygun görülmüş olmakla ilân olu- avr. 113709) i g9 Dr İHSAN SAMİ Tifo ve Paratifo Aşısı Tifo ve Paratlto hastalıklarına tutul mâmak için tesiri çok kay) Musüyet pek emin bir aşıdır. Ecza depolarında bulunur. (12836) Üsküdar hukuk O hakimliğin den: Karmız Ayşe hanım vekili Ali Turhan Bey tarafından aleyhini- ze açılan boşanma davasından do- layı dava arzuhali tebliğ ©dilmek | üzere ikametgâhmıza gönderilmiş ikametgâhmizm meçhul (Olduğu şerhile bilâ tebliğ iade kılınmış ve ilânen tebligat icrasına karar verilerek (O tahkikat (| 2/4/934 pazartesi saat 14 € talik edilerek bu kaptaki davetiye ile dava arzu- hali mahkeme divanhanesine ta. Tik kılmış ve 20 gün zarfında da- va istidasına cevap vermek ve mu- ayyen günde mahkemeye gelmek üzere keyfiyet gazete ile de ilân o- Tunur. (10613) İstanbul altıncı icra memurlu- ğundan: Bir börçtan dolayı mahcuz ve paraya çevrilmesi mukarrer bir a- det Litoğraf makinesi 27/2/934 tarihine müsadif salı günü saat 10 dan 11 e kadar Cağaloğlunda Hi- lâl matbaasında ilk açık arttırma suretiyle satılacağından taliplerin mahallinde bulunacak memuruna İ müracaatları ilân olunur. (10622) Sahibi: MEHMET ASIM Neşriyat müdürü: Refik Ahmet VAKIT Matbaası — İstanbul BiRiKTİREN RAHAT-EDER Kırık Kaledeki Askeri San'atlar Lisesi için Muallim Aranıyor: Askeri Fabrikalar Umum Müdürlüğünden : I — Askeri San'at lisesinde San'at derslerinden başka muh- telif ders zümrelerinden münbal muallimlikler vardır. 2 — Bu muallimliklere Maarif liselerinden muallimlik yap- mış olanlar yahut bıranşlarına nazaran okutmak selâhiyetini ve kanuni vasıfları haiz muallimler alınacaktır. 3 — Alınacak musliimin haftada en az on beş, en çok yir- mi saat ders okulması mecburidir. 4 — Talip olanların muvazzah adreslerini bavi istidalarile fiş ve hal tercümelerini 15 * Mart - 934 tarihine kadar Ankarada Askeri liseler müfettişliğine göndermeleri lâzımdır, 5 — Tayin edilecek Müallimlere kıdemlerine ve okutacak- ları ders zümresine göre ayda 98 liradan 150 liraya kadar üc“ ret verilecektir. 6 — Bu mektep için ayrıca 126 lira ücretle bir doktora ibtiyaç vadır. Talip olanların bir istida ve tercümcei hallerile bir- likte müracastları, (742) Posta T. T. Binalar ve Levazım Müdürlüğünden ; Yaptırılması muktezi 85 çift hurçla 260 adet emanet ve mü- vezzi çıntası kapalı zarf usulile münakasaya vaz'edilmiştir. Mez“ kür malzemenin 8— Mart— 934 tarihinde ihalesi yapılacağından taliplerin şartname almak için her gün, şartnamedeki tarifat dahiline ihzar edilecek teklifname ve teminatlarmı ihtiva edecek kapalı zarfları tevdi için debu tarihe müsadif perşembe günü saat 14 te Beyoğlu Posta ve telgraf binasının 3 üncü katında Mübayaat komisyonuna müracaatları. (735)