5 Ekim 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

5 Ekim 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

Ni NV ez - Nakledilen ve ücretlerine zam yapılan muallimler Burdur orta mektebi dikiş mualli- mi Sabahat hanım Çamlıca kiz or- ta mektebine, Kadıköy orta mek- tebi doktorluğuna Süreyya, Gazi Osman paşa riyaziye muallimi Osman Nuri Uluköy orta mektebi- ne, Üniveriste çocuk cerrahisi dö- çenti Münir bey Nişantaş kız orta mektebi doktorluğuna, Galatasa - ray lisesi (omüdür muavinliğine munzam vazife olarak iktisat kıs- mı muajlimi Münir, ikinci mus vinliğe türkçe muallimi (oMüslih, Kabataş lisesi kimya mualimi Kâ- (Baş tarafı İ İnci sayıfada) mil lisenin baş muavinliğine, İs- | tanbul kız lisesi #tajiyerlerinden Mehlika #/mezkür lise tabiiye ho- calığına, İstanbul erkek lisesi ri- yaziye muallimi Cemal İstanbul kız lisesine; İstanbül kız lisesi ri- yaziye muallimi Fehmi İstanbul erkek lisesine, Gazi Osman paşa orta mektep türkçe muallimi Ra - sim mezkür mektep müdür mu - avinliğine, Davutpaşa orta mek - tebi türkçe muallimi Tahir Nadi İstanbul erkek lisesi türkçe mual - Timliğine, Kadıköy kız orta mek - tebi türkçe muallimi Necip İstan » bul erkek lisesi türkçe muallimli - ğine, Ankara kz lisesi (türkçe hocası Cemile hanım Kadıköy kız orta mektebi türkçe hocalığma, Galatasaray dahili şefi Recep İs » tanbul kız muallim mektebine, Gazi Osman paşa (orta mektebi z04 esng soy Tuzifenuz söy muallim mektebine, Bursa kız muallim mektebi türkçe muallimi Cemal Gazi Osman paşa türkçe muallimliğine, İstanbul ilk mek: tep muallimlerinden Fazıl Kadı- köy kız orta mektep türkçe mual- limliğine, Gazi Osman paşa mu- siki muallimi Afif Uluköy orta mektebine, Kandilli (kız lisesi stajiyeri Behire Rüştü hanım mez- kür mektebin türkce müuallimliği» ne, Üniveriste coğrafya şubesin- den mezun Melika Baha hanım Üsküdar orta mektep tarih coğraf- ya muallimliğine, Üsküdar orta mektep tarih coğrafya (muallimi İzzettin Haydarpaşa lisesi coğraf- ya muallimliğine, Kadıköy orta mektebi tarih muallimi Raşit Hay 'darpaşa lisesi tarih muallimliğine, “musiki muallim mektebi (O keman muallimi Ekrem Zeki Haydarpa- şa lisesi musiki muallimliğine, Be- yoğlu 28 inci ilk mektep muallimi Nuri İstanbul kız muallim mekte- bi idare memurluğuna, Düzce or- ta mektep muallimi Ahmet Rasım Davutpaşa orta mektebine, An - kara kız lisesi beden terbiyesi mu- allimi Nerime Ksndilli kız lisesi- ne, Sinop orta mektep muallim - muallimi Ricai mezkür (omektep müdür muavinl'ğine, İstanbul er- kek lisesi pansiyön memüru Os- man İstanbul kız lisesi idare me- murluğuna, Kadıköy orta mektep doktorluğuna Derviş, « Kabataş lisesi fen bilgisi muallimi Kasım İstanbul erkek muallim mektebi - ne, inop orta mektep muallim - lerindn Murat İstanbul erkek Ti - sesi tarih coğrafya muallimliğine, Mülkiye mektebi müdür muavin - liğinden açıkta kalan “© Selâhattin Uluköy orta mektep (fen bilgisi muallimliğine, İstanbul erkekli - sesi edebiyat muallimi Sedat İs - tanbul erkek muallim mektebine, Trabzon muallim mektebi musiki muallimi Seyfettin Çatalca (orta mektep musiki muallimliğine, Ga- zi terbiye enstitüsü mezunların » | dan Ahmet Refik İnegöl orta mek tep riyaziye stajiyerliğine, Sıvas kiz orta mektebi riyaziye stajiyer- | liğine Gazi tertibe enstitüsü me - zunlarından Mevlüt, Mardin orta mektep resim muallimliğine İbra- him, edebiyat fakültesi mezunla- rından Ekrem Denizli lisesi edebi- yat stajiyerliğine, Edirne orta mektebi türkçe muallimi Semahat musiki muallim mektebi (türkçe muallimliğine, Riyaseti Cumhur flârmonik orkestrası #muallimliği- ne Orhan, Ankara lisesi türkçe muallimi Lütfi Akhisar ikmal mektebine, Gazi terbiye enstitü - sü resim ve elişleri muallimliğine Şinasi ve Hayrullah, Tekirdağ orta mektebi tarih muallimi Ek - rem mezkür mektep müdür mua - vinliğine, Ankara kız lisesi coğ - rağya stajiyeri (Sebahat hanım mezkür mektep muallimliğine, Er- zurum lisesi edebiyat Nüman Sırrı mezkür lise müdür muavinliğine, Bergama (ikmal mektebi muallimi Rasime hanım İzmir erkek muallim mektebi ta - biiye muallimliğine, Denizli li- sesi türkçe muallimi İbrahim Çan- kırr orta mektebine, İçel maarif müdürü Rasim Tarsus orta mek - tep müdür ve riyaziye hocalığı - na, Trabzon muallim mektebi el - işleri muallimi Mürsel kız mual - lim mektebine, musiki mektebi türkçe muallimi Celâl Ankara kız lisesi türkçe m 2 “Ankar& erkek lisesi resim muallimi Rasih musiki muallim mektebine, Ga- latasaray beden terbiyesi mualli- mi Vildan Aşir Gazi terbiye ensti- tüsü beden terbiyesi muallimliği - ne, Çorum orta mektep musiki muallimi Osman Akşehir ortamek tebine, Çankırı orta mektep türk- çe muallimi Ricat Denizli lisesi türkçe muallimliğine, Muğla or- ta mektebi beden terbiyesi mual- İlmi Bekir Sıtkı Sıvas orta mekte- bine, Sıvas kız orta mektebi be - den terbiyesi muallimi * Nedim Muğla orta mektebine, Meraş or» müallimi | yapılanlarla maaşları yükseltilen muallimler: Samsun İisesi müdürü Adil be- yin ücerti 70, Balıkesir erkek orta mektebi müdürü Tevfik beyin 45, Balıkesir Necati bey mektebi mü- dürü Emin beyin 90, Bursa kız mu allim mektebi müdürü Cemal be- yin 80, Bursa erkek lisesi müdürü Necati beyin 100, Trabzon erkek lisesi müdürü Şerif beyin 90, Trab zon erkek orta mektep müdürü Mümtaz beyin 50, Kastamonu orta mektebi müdürü Cevdet be - yin 40, Kastamonu lisesi müdürü Nuri beyin 100, Erzurum erkek li- sesi müdürü Arif beyin 100, Yoz- gat lisesi müdürü Cemal beyin 70, Malatya lisesi müdürü Hamdi be- yin 70, Kütahya lisesi (O müdürü Musa Kâzım beyin 90, Kars llise- si müdürü Rauf, Gaziantep lise- si müdürü Hüsnü, Eskişehir lise- si müdürü Samih, Diyarbekir li- sesi müdürü Cemal, Manisa orta mektep müdürü Cenap Refik Bey- lerin maaşları 80, Afyon Jisesi müdürü Sami beyin 100, Bilecik orta mektebi müdürü Halit beyin 50, Çanakkale orta mektep mü » dürü Ramiz beyin : 50, Erzurum erkek muallim mektebi o müdürü Celâl beyin 60, Kayseri lisesi mü- dürü İmadettin beyin 70, — Akşe- hir orta mektep müdürü Mahir beyin 35, Aksaray orta mektep müdürü Seyfettin beyin 35, Bolu erkek orta mektebi müdür muavi- ni Can ve Bitlis orta mektep mü- dür ömaneimi damail Halelre beyle - rin 25 er, Gümüşhane orta mek - tep müdürü Sayit Aydoğan beyin 35, Antalya lisesi müdürü Yusuf Taya beyin 70, Çankırı orta mek- tep müdürü İsmail Uğuz, Bayburt orta mektebi müdürü Mahmut Kemal, Erzincan orta mektebi A- li Fahri, Bitlis orta mektebi mü- dürü Şevki, Çorum orta mekte- bi müdürü Osman Nuri, Bordur orta mektebi müdürü Rüştü, Mi- las orta mektebi müdürü Muhar- rem, Çatalca orta mektebi müdü- irü Timüçin, Gümüşhane orta mektep müdür muavini Lütfullah, ta mekteb'ne, Meraş orta mek - İ Artvin orta mektebi müdürü Faik tebi muallimi Mustafa Ankara er- | beylerin müdürlük ücretleri 35 er kek orta mektebi tarih muallimli | liraya, Ankara erkek lisesi ingi- ğine, Ankara kız o orta mektebi | lizce muallimi Nüsret Kemal be- müsiki muallimi Mediha Ankara | yin, Gazi terbiye enstitüsü Türk kız lisesine, Samsun lisesi beden terbiyesi muallimi Refik (Konya muallim mektebine, Beyburt or- ta mektebi riyaziye muallimi Ab- dülkerim Şevket Manisa orta mek tebine, Konya orta mektebi be - den terbiyesi: muallimi — İhsan Samsun lisesine, Çorum orta mek- tebi riyaziye muallimi Asım Kır » şehir orta mektebine, “Çankırı or- ta mektebi dikiş muallimi Zahide Bilecik orta mektebine, Kütahya lisesi musiki muallimi Asım Do - ğan munzam vazifeyle müdür mu- avinliğine, Sinop orta mektep be- den terbiyesi smuzllimi Şuayp Af- yon Tisesi Beden terbiyesi (o mual- İimliğine, Konya erkek müslim mektebi resim muallimliğine Se - fik, * Erzürüm erkek (muallim mektebi tabiiye muallimi Ziya Hayri ile beden terbiyesi mualli - mi Tahsin ilâveten müdür muavin liğine tayin edilmişlerdir. İdare amirliği ücretlerine zam İ tarihi muallimi o Hüseyin Namık beyin maaşları 30 ar liraya, Ga- latasaray lisesi müdürü Behçet be- yin ücreti 150, baş muavin İzzet Hamit beyin ücreti 80, Gazi ter- biye enstitüsü edebiyat . muallimi Halil Davut beyin maaşı, 35, İz- mir mıntakaşı sanat mektebi riya- ziye've makine muallimi (oRefik Baha beyin ücreti 120, Kırklareli ikmal mektebi müdürü Hilmi be- yin ücreti 35, Gazi terbiye ensti- tüsü fransızca muallimi Taya İh- san beyin maaşı 35. riyaziye mu- all'mi Nuri beyin 45. resim ve el isleri muallimi İsmail Hakkı be- Yin 35, inmilizce muallimi Nuret- tin beyin 70, beden terbiyesi mu- allimi Nizamettin beyin 45, Cam- İıca orta mektep müdürü OEmin beyin ücreti70, Vefa lisesi müdü- İ rü Orman Nazım Beyin 85,€ Per- | tevn'yal lisesi müdürü Edip beyin 85, Kabataş lisesi müdürü Nuri Binlerce Yurttaş (Baş tarafı 1 izci sayıfsda) Belediye intihabı büyük bir ha- raretle devam ediyor. Vatandaş » lar grup, grup sandık başlarına gelerek reylerini kullanıyorlar. Dün perşembe olduğundan sokak, larda daha o fazlabir kalabalık vardr. Kadınlar birçok yerlerde erkeklerden fazla rey atmışlardır. Muhtelif hatipler tarafından san- dık başlarında konferanslar veril- miştir. Gece, Halkevinin o Alay köşkü kısmında bir piyes | temsil edilmiş, Manyasi zade (Feridun Bey tarafından konferans © veril miştir. Pazar günü öğleden sonra bü- tün resmi daireler,- müesseseler tatil edilecek ve memurlar, müs » tahdemler aileleriyle birlikte sam dık başlarına gelerek reylerini a- tacaklardır. Bugün cuma olduğundan san- dık başlarının çok kalabalık ola» cağı muhakkaktır. Bugün gene bir çok yerlerde konferanslar verile- cektir. Cümhuriyet Halk Fırkası vilâ - yet idare heyeti reisi doktor Ce mal Beyle fırka azaları dün muh- telif semtlerde seçim işlerini göz- Bugün gene sandıkların bulu nacak yerler şunlardır: Eminönü sandığı sabahtan ak» şama kadar Eski; binasın- da, Fatih sandığı sabahtan öğleye kadar Rami karakolunda, öğle- densonra akşama kadar otakçılar karakolunda; Üsküdar (sandığı sabahtan akşama kadar iskele ca- ws bulancak Beykes vandığ | sabahtan akşama kadar köylerde dolaşacaktır. Kadıköy sandığı sabahtan ak- şama kadar karakol karşısındaki ilk mektepte, Beşiktaş sandığı Or- taköyde polis noktası karşısında » ki Ortaköy bahçesinde; Beyoğlu sandığı sabahleyin Feriköyde kö- sebaşındaki (o kahvede, öğleden sonra akşama kadar (Kurtuluş karakolu sırasındaki kahvede, Sarıyer sandığı sabahtan akşama kadar Yeniköyde; Adalar sandı - ğı Burgaz adasındagazinoda; Ba- kırköy sandığı köylerde dolaştırı- lacaktır. Bonoların kıymeti yükselmeye baş- ladı Gayri mübadillerin istihkakla- rına karşılık olarak verilmekte o- lan boneolar, son günlerde yüksel- meğe başlamıştır. On yedi liraya kadar (o düşmüş olan bonolar, dün yirmi o bir lira otuz kuruştan satılmakta idi. Bu- nun sebebi, son zamanlarda zira» at bankası tarafından fazla mik - tarda malm müzayedeye çıkarıl- masıdır, beyin 100, İstanbul erkek lisesi müdürü Celâl beyin 125, İstanbul kız lisesi müdürü Sabri beyin 100, Erenköy kız lisesi müdürü Mahir beyin 100, İstanbul kız muallim mektebi müdürü Tezer Hanımın 80, Nişantaş orta mektebi müdü- rü Bedia Hanımın 50, Kadıköy kız orta mektebi müdürü Feridun beyin 60 liraya çıkarılmıştır. , “akçesi veya milli bir bank: | j İstanbul yedinci icra 7 Zundan: 4 Birinci dı de ipol tan dolayı paraya karar verilen ve yeminli vukuf tarafından tamam” lira kıymet takdir edilen yünde Ayazma caddesin | mülk atik 21 No.lu hissesiyle yine yeminli öç kuf tarafından 137 Jirs” i takdir edilen ayni mahsl dede işbu arsaya mükerrer No. lu arsanın açık arttırmaya vazedil Mezkür arsalar üze! yekdiğerine kalp edilmek * İe bir katlı bina (o inşa | Her iki gayri menkul ayrı 89 tırmaya vazedilmiş old 10 — 11 — 934 tarihine cumartesi günü saat 14 kadar dairede birinci " icra edilecektir. Arttırma 75 ini bulduğu takdirde üstünde bırakılacaktır. dirde en 8on arttıranın baki kalmak üzere | gün müddetle tehir edil | 11 — 934 tarihine müsadif Eğ günü saat 14 den 16 ya kai rede yapılacak ikinci açık masmda bedel kıymeti minenin yüzde 75 ini takdirde 2280 No. lu kan fikan satış geri bırakılır. il Satış peşindir, arttırmaY?ı rak edeceklerin kıymeti mihenin yüzde 7,5 nisbeti minat mektubunu ibraz icap eder, Hakları tapu sicili ile mıyan ipotekli alacaklarda alâkadaranın ve irtifi : İplerinin bu haklarını ve h“E le faiz ve masarife dair olan alarmı evrakı müsbiteleriyle likte ilân taribinden itib yet 20 gün zarfında birlikte mize bildirmeleri lâzımdır. takdirde hakları tapu sicili bit olmıyanlar satış bedelin laşmasından hariç kalırlar. terakim vergi, tenviriye den mütevellit belediye müşteriye âittir, Daha fa lâmat almak istiyenler 20 — 934 tarihinden itibaren sin görebilmesi için dairede bulundurulacak arttırma mesiyle 933/2662 No. lu d müracaatla mezkür dosyads cut vesaiki görebilecekleri lunur, (2602) x Restmli tlânlarm bir satırı 10 KUÇUK ILANLAR: Bir datası 30, ki detnm 80, VE dört defası 15 ve on defam 100 büzekedic ii ein ninceriidrk dalı asik ikikenü hlk tiktei ini ün öznündl ii ezxai İlik ny iksd öaa İİ a lz z Kime GE ie ği Seve va şe İm