22 Haziran 1930 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

22 Haziran 1930 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

istimal etmekte olup daima hayat Emniyet. sandığı ı 3 12891 12406 12913 13029 183092 18144 13288 13548 13584 13635 13921 18922 14428 14514 14716 15006 15011 15118 15120 15129 165488 15486 15499 15546 15690 15810 15814 165887 15970 15976 15985 15908 16070 16095 16169 16295 163810 163881 16425 a eee nTT -€ HASANKOLON Müstahzar, 90 derecedir. Dünyada mevcut bütün mütemeddin memleketlerin ıtriyat mütehassısları, esans karşısında lâl ve hayran kalmışlar ve bu nbefis Şark müstahzarından külliyetli sipariş etmektedirler, Memleketimizin ve ecnebilerin en kibar zevaltı Hasan etmektedirler. 85,60, 110, 200 kuruşluk şişelerde satılır. Hasan Ecza deposudur ve daima sahibini tebrik arkadaşıdır. Fiatlarda müthiş tenzilât yapılmıştır. müdürlü- ğünden : ilânı Borçlu ismi Mücevherat satış Merhunatın cins ve nev'ile miktarı Bir altın köstek 25,5 dirhem. İsmet H. İki adet inci. Fatma Vasfiye H. Bir çift roza küpe (bir taşı noksan) yetmiş beş dirhem gü- müş. Zahide H. Bir çift roza gül küpe. Seyfettin B. Bir çift roza küpe. Şefika H. Bir pırlanta tek taş yüzük bir roza gül yüzük. — Fatma H. Bir pırlantalı dal iğne. Kemal B. Bir roza hurda daliğne. Mehmet Yusuf B. Yüz doksan beş dirhem gümüş. Ülfet H. Sekiz yüz dirhem gümüş. Behire H Bir pırlantalı nal yüzük (bir taşı noksan), Nazmiye H. Bir çift roza küpe, Zehra H. Bir çift roza küpe. İsmet H. İki roza iğne, Ayşe H. Bir çift roza küpe, Suat H. Bir altın saat Keran B. Bir çift roza küpe (ortası sırça) iki roza pantantif bir altın saat bir altın yözük bir altın iğne, Rüstem B. Bir çift roza küpe bir roza yüzük: Fatma H. Dokuz miskal inci. Hüsnü B. Bir çift roza küpe iki roza yüzük (bir taşı noksan) bir roza iğne iki altın saat bir altın kordon bir altın köstek üç altın bilezik 43 dirhem. Naciye H. Bir çift roza küpe. Hüsnü B. Bir çift roza küpe bir roza iğne bir roza yüzük. Nafia H. Bir çift roza küpe. Kadriye H. Bir çif roza gül küpe Fatma Zehra H. Bir roza gül yüzük. Ayşe Mihri H. İki altın bilezik 20,5 dirhem bir roza yüzük iki altın saat biri mineli bir gümüş tabaka. Memduha H. Bir altın gerdanlık 21 dirhem. Kâmil B. Bir çift pırlanta küpe iki taşı noksan ( orta yeri inci ) Fatma Banu H. Binnaz H. Mehmet Şevket paşa Mehmet Ali B. Mustafa B. Bir çift roza küp:. Bir pırlantalı bilezik (iki taşı oksan). Alir roza yüzük, Bir çift roza küpe bir roza iğne. Bir roza tektaş yüzük. Fatma İhsan H. İki altın saat. Ayşe Şehzat H. Bir pırlantalı pantantif bir pırlantalı bilezik iki roza yözük bir pırlantalı yüzük. Mm. Mari Bir roza tek taş yüzük. Pakize H. Beş buçuk miskal inci, brahim ef. Bir altın madalya. Hatçe Behiçe H. İki roza yüzük (bir taşı noksan). Süleyman Hilmi B, Bir altın saat maaşatlen. Fatka Nefise H, İki çift roza küpe bir elmaslı saat (bir taşı noksan) bir altın kordon dirhem. Sündüz H. Bir altın köstek, Emine Nazire H. Altı gümüş kaşık. Menekşe H. Bir pırlantalı dal iğne bir pırlanta mark yüzük bir roza yüzük bir altın köstek iki altın bilezik iki altın saat Hacer H. Bir roza tektaş yüzük. Ayşe H. İki-roza yüzük. Fatma H. Bir gümüş çanta roza markalı Cevdet B. Bir altın sikkeden gerdanlık. İsmet H. Bir çift roza küpe. Ayşe H. Bir'çift roza küper Zehra'H. Bir pırlanta ağraf. Hikmet B. Bir altın saat maaköstek 12 dirhem. Veli Ef. Bir yakut yüzük bir #lmaslı saat bir alltın saat bir altın köstek bir altın kolye Fethiye H. Bir roza kuş iğne bir roza küpe teki iki roza yüzük bir altın iğne. Fethiye H. Bir çift pırlanta küpe dört pırlantalı yütük iki roza Yüzük, Zare Agya Ef. Bir roza menekşe iğne yedi altın bilezik bir altın kordon bir altın şadien 39 dirhem iki altın saat. Mehmet Şevki B. Refika H. Abdullah B. Fatma H. Şaziye H. Hasan Kâşif B. Enitne H. Bir Yoza yüzük bir altın bilezik. İki roza yüzük, Üç roza yüzük, Bir pırlantalı yüzük. Bir altın saat. Bir altın bilezik iki çift altın küpe 6 dirbem. Üü roza yüzük bir Çift roza küpe bir iroza iğne, Ahmet Daruh 'B. Bir çift roza gül küpe. Emine H. Bir roza iğne, Nesibe H. Bir pırlantalı kıravat iğnesi bir zsümrüt yüzük, 'Muammer B. Bir çift roza küpe. Mehmet Alı B. Bir gümüş saat doksan dirhem gümüş Fatma Saadet H. Bir pırlantalı pantantif ( bir taşınoksan ) altı inci noksan. Mehmet Bedri B. Bir çift roza küpe bir roza yüzük bir elmaslı saat ( iki taşı YARIN fabrikaları Hasan Hastalara hayat ve şifa verir, Baygınlık, sinir, heyecan, baş kolonyasının enfes ve YASI : Limon çiçeklerinden — ruhnüvaz kokosü kolonyati ağrısı, çarpıntı zamanlarında bi OKTiT LARMUDAM AAA UNU ASA LKĞ * Ayşe H. Makbule H. altın bilezik Havva Samiye H. poksan ) bir altın kolye 11 dirhem Bir roza pantsntif. Bir çift voza küpe bir altın saat bir dokuz dirhem, Bir çift roza küpe. Bir roza margiz yüzük. Bir çiftroza yüzük. Bir pırlantalı dal iğne. Bir çift voza küpe. Halil B. Bir roza yüzük dört altın madalyon. Nazmiye H. Bir çift soza koldüğmasi bir pırlantalı yüzük bir roza kuş iğne. Ceylânyar H. Bir çift roza küpe, Naciye H. Bir pırlanta tektaş yüzük. Makbule H. B'r çift roza küpe bir roza ok iğae bir altın kordon sürgüsü elmaslı Fatma H. Bir pırlatalı hurda iğne. Mehmet Muammer B, Bir çift roza küpe ( bir taşı noksan ). Atiye H. Bir pırlantu akar kantantif bir altın saat. Arif B. Bir altın kordon 25 dirhem. Mehmet Necati B. Bir çift roza küpe, Şaziye H. Bir roze yarım gerdanlık, Mehmet Muzaffer B. Bir roza yıldız iğne. Mehmet Kemal B. İki roza yüzük bir incili nazarlık altını. Fitnet H. Bir roza pantantif bir roza yüzük bir alta bilezik Meryem H. Bir çift pırlanta tektaş küpe bir roza madalyon ( parçası kâğıda sarılı) iki pırlanta çıplâk taş bir roza iğne paçası Ayşe Mediha H. İki alıtn saat bir altın macalye, Fatma H. 7 Bir pırlanta yüzük. Saadet H. Yukarda isimleri yazılı zevat gümüş ve mücevherat mukabilinde Emniyet Sandığından istikraz etmiş oldukları mebaliği vadesinde tediye etmemelerine mebni kendilerine alelâsul ihbarname tebliğ edildiği halde gene tediyei deyin eylememiş olduklarından ecnası yukarıda gösterilen merhunattan deyne kifayet edecek miktarı Emine Nazire H. Leman H. Halide H, 16685 16640 16676 16718 186785 16881 16834 18857 Sandık satış amiri ile icra memuru huzurile 24 temmuz 930 perşen- be ve 20 Inci cumartesi günler! saat 10 dan 16 ya kadar ve 27 inci pazar günü saat 10 dan 12 ye kadar Sandık satış amirliğindeki camekânda teşhir ve 28 inci pazartesi günü saat 14 te Şehremaneti Sandal Bedesteninde bilmüzayede satılacağından talip olanların teşbir günleri Sandık satış amirliğine ve satış günü mahalli müzaye- deye ve tediyei deyin veya tecdidi muamele etmek istiyen medyun- ların hitami müzayededen evvel Sandık idaresine müracaat eyleme leri lüzumu, Ilân olunur. Emniyet sandığı müstak- e ... ;" Z : rizlerinin'nazarı Dikkatine : Emnıygt Sandığı Müdürlüğünden : Vadeleri hulülünde tediyeyi deyn edilmemesinden dolayı bilmü- zayede satılan emvali gayri menküle borçlularına bir haftalık son bir ihbarname gönderileceğine dair ne Sandık nizamnamesinde ne de yeni icra kanununda bir sarabat olmadığı gibi müşteriler tarafından yüzde on zam için vuku bulacak Müracaatlar da kabul edileceğine mütedair bir kayit olmadığı halde eski icra kanunundan mültebes bir itiyat salkasile vukua gelen Müracaatların is'afına imkân olma- dığından alâkadarların kat'i karar çekilmezden evvel borçlarını ö- demiş veya yenilemiş bulunmaları lâzım geldiği ilân olunur. a [Devlet demiryolları ilânatı Ü aa asaraa aR A Münakasası 14 temmuz PaZartesi günü için ilân edilmiş olan 297 kilometre malzemei ferşiye İle 23 haziran pazartesi günü için ilân edilmiş olan Kayseri tezgâbları münakasaları neşrolunacak yeni bir ilâna kadar tehir edilmiştir- * Derince limanına gelecek Malzemenin tahmil va palı zarfla münakasaya konmüştur. Münakasa 12 Temmuz Cümartesi günü saat 16 da Devlet demir yolları idaresinde yapılacaktır. İştirâk edeceklerin teklif Mektuplarını aynı günde saat kadar münakasa komisyonu Kkâtipliğine vermeleri lâzımdır. Talipleri münakasa şartnamelerini 5 lira mukabilinde Ankarada ve Haydarpaşada idare veznelerinden tedarik edebi tahliyesi ka- Ankarada 15,30n Tüccar ve Banka Memuru olmak için | İştiz efendilere mahsus Pazartesi ve Perşembe günleri saat do- kuzdan öyleye kadar bir” sınıf açılmıştır, Malümatı tüccariye, Üml hesabı tüccari, usulü defteri Basita, Muzaafa, Pakradomar Amerikan usulü ve banka muamelâti 3 ay;zarfında kâmilen tedris olunur. Son imtihanda muvaffak olanlara muhasebeci Şehadetnamesi verilir ve iş tedarikinde muavenet edilir. Dersler 3 Temmuz Perşembe günü başlar. Programı meccanen almak ve kayıt olmak için Beyoğlunda | Amerikan Sefarethanesi yanında No, 42 Amerikan Lisan ve Tiçaret dersanesine müracaat. S Müdürü : AGOP PAKRADUNİ , Veli B. | SADIKZADE BİRADERLER VAPURLARI KARADENİZ MUNTAZAM ve LÜKS POSTASI İnönü >2 HazıranPazar Günü akşamı sirkeci rıhtı- mından hareketle (Zonguldak, İnebolu, Samsun, Ünye, Ordu, Giresun , Görele, Vakfıkebir, Sürmene , ve Rize ) iskelelerine azimet ve avdet edecektir. Tafsilât için Sirkecide Meyme" net hanı altında acentalığına Telefon İst. 2134 Vaporlarımız her zar muntazamen hare- ket edeceklerdir. Trabzon , müracaat. —_m.h e dül Bartın ipre AYDIN u::î::;”p;ı/urtı'*ü Sirkeciden hareketle Ereğli Zonguldak, Kurucaşile ve Cideye avdet edecektir. Tafsilât için: Sirkteci salönu karşısında Nizam oğlu han No 2 Telefon lst; 354 Postasi Bartın, azimet — ve Alemdar Zade vapurları Seri ve lüks kafadeniz postası Millet vapuru Haziran Pazartesi günü akşam saat 18 de Sir- keci rıhtımından ( Zonguldak İnebolu, Samsun, — Ordu, Rize, ve avdet edecektir. Müracaat mahalli: İstanbul meymenet hanı altındaki yazıhane Telefon: İstanbul 1154| Gireson, — Trabzon, iskelelerine azimet 'ıleikenci vapurları KARADENIZ POSTASI Vatan Çarşanba günü akşamı (Sirkeci) rıhtımın yapuru Haziran dan hareketle ( Zonguldak, İnebolu, Samsun, Ordu, Gire- sun, Trabzon, Sürmene ve Rize) ye azimet ve avdet edecektir. Tafsilât için: Sirkecide (Yelkenci ) hanında (Yelkenci vapurları) acenteliğine müra- Telefon: İs: İstanbul ikinci icra memurlu- ğundan : Bir deyinden dolayı mahcuz ve paraya çevirilmesi mu- karrer olan 1'"“ 9BO tat günü saat 12 e 13 arasında Be- yoğlunda Yüksek kaldırımda es- ki Rosi elyevm Konstantinides hanı önünde açık arlırma suretiy- le satılacağından talip olanların yevm ve vakti mezkürde satış mahallinde hazır bulunacak me- muruna 980-67 B. S. dosya hu- aatları ilân olunur. İstanbul 2 ine memurlu- gundan : Mahcuz ve füruhtu mu karrer Overland. markalı 3424 numaralı bir adet kapalı otoma- bil 26-6-930 tarihine müşadif perşembe günü #at 12 de Tak-j | sim meydanında satılacağındat | talip olanların hazır bulunacak memuruna mMüracaatları ilân olu” nur.