23 Haziran 1930 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

23 Haziran 1930 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

Sahife 6 Dantos Hasan Diş macunlarının MELİDİR DANTOS diş macunu dişleri 100 sene yaşatır, çürümakten vikaye eder. Dişleri inci gibi beyazlatır. Diş etlerini kuvvetlendirir ve kanamaktan meneder ve dişlerin arasıf” da kalan tefesaühatı ve ufuneti izale eder. Diş ağrılarına, nezlelerine mâni olur. Ağızda gayet lâtif bir serinlik ve rayiha bırakır. Mikropları imha ve ağızdan gelecek her türlü hastalıkların sirayetine mâni olur. Avrupada daima birinciliği alır ve birinciliği diplomalarla musaddaktır. En büyük mükâfatı ihraz eder. Altın madalya ve nişanlar almıştir: Hasan ecza deposu, Dantos diş macunu yerine başka bir marka verirlerse almayınız. Çünkü DANTOS dünyanın en enfes mükemmel diş müstahzarıdır. 20 kuruştur. Emniyet Sandığı İkraz numarası Muham- men kıy- meti İira Müzayede bedeli lira v öt B0 1841 VA ger e 4180 58600 1502 400 2202 1608 285 780 1939 2965 6987 2202 1565 3058 2246 2355 6888 2273 505 3200 2278 zayedesi Kati karar ilânı Merhunatın cins ve nev'i Borçlunun ile mevki ve müştemilâtı ismi Çengelköy'ünde Kuleli caddesinde eski 3, 13, 16, 17, 19, 19 mükerrer ve yeni 5, 5 numaralı harem kısmı ahşap iki buçuk katta on iki oda iki sofa bir taşlık bir kuyu diğer selamlık kısmı yüz on beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üç oda bir sofa biri altmış diğeri yirmi beş arşın arsa üzerinde iki mutfağı ve yirmi dönüm bin seksen beş arşın bahçeyi havi bir köşkün tama- mı, Hikmet B. Vehibe H. Galata'da Çeşmemeydanın'da Yolcuzade mahalle- sinde atik İmam ve yeni mektep sokağında eski 7 mükerrer 7 mükerrer 7 mükerrer ve yeni 2,4, 6 numaralı yüz altmış arşın arsa üzerinde kârgir üçer kattan ibaret olup birinin yani £ numaralı- sının birinci katında bir dükkân bir mermer antre zemini malta mutfak bir kuyu bir kömürlük ve dükkânın Üüstünde asma ahşap bir oda ikinci katta iki oda bir camekân bir sofadan bölünmüş bir oda üçüncü katta bir camekânla kapatılmış bir sofa iki oda üstünde bir oda bir daraça ve daraçadan ayrılmış salaş mutfak bir balkon ve terkos tertibatını ve diğeri alt katında kısmen harap mermer bir kapılı harap ocaklı mutfak birinci katında iki âdi tahta ile bölünmüş oda diğer bir oda bir antre ikinci üçüncü katlarda ufak birer sofa üzerinde ikişer odayı havi iki hanenin tamamı. (Birinin üzerinde fazla olarak daraça ve oda vardır,) Mehmet Alı Ef. Davutpaşa'da Hekimoğlu Alipaşa caddesinde eski B0 ve yeni 32 numaralı seksen sekiz arşın arsa üzerinde yarım bodrum katı kârgir diğerleri ah- şap olmak üzere üç buçuk katta sekiz oda iki sofa bir taşlık bir kuyu ve yirmi yedi arşın arsa üze- rinde kârgir bir mutfak ve yirmi beş arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı. Fatma H. Dırağman'da Tercüman yunus mahallesinde Dırağ- man caddesinde eski 27 ve yeni 71 numaralı yüz arşın arsa üzerinde ahşap iki katta iki oda bir sofa bir mutfak bir kömürlük bir kuyu bir malta taşlık bir camakânlı odayı ve otuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Şerife H" Beyoğlunda —Asmalımescit —mahallesinde — atik Mezarlık cedit Meşrutiyet sokağında eski 21 ve yeni 33 numaralı yüz elli dokuz arşın arsa üzerin- de berveçhi vakfiyet tasarruf olunur punççu gedi- ğinden yirmi bir dükkân mahallile berveçbi mülkiyet temellük olunur 23 numaralı menzil mahallinden ancak berveçhi vakfiyet ta- sarruf olunur 21 numaralı dükkânın tamamı. Affan B. Merkezefendi'de Merkezefendi mahallesinde Se- yitnizam caddesinde eski 30 ve yebi 15, 15-1 numaralı doksan üç arşın arsa üzerinde kısmen kârgir ve kısmen ahşap olmak üzere iki katta biri natamam olmak üzere dört oda iki koridor bir çatı altı ve dört yüz arşın arsa üzerinde kârgir bir katta üzeri ” samanlığı havi ve bir kuyuyu ve on bir dönüm bin yüz yedi arşın kadar bağ ve bahçeyi havi bir hanvenin tamamı. Hayriye ve Adeviye Hanımlar Bebek'te Küçükbebek caddesinde eski (beş defa) 27 mükerrer ve yeni 43, 43-1 numaralı biri yani esk! köşk binası yüz yirmi beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta beş oda iki sofa bir mutfak ve diğeri yani yeni köşk yüz otuz üç Arşın arsa üzerinde ahşap bir buçuk katta beş oda iki sofa bir mutfak ve yedi bin ikiyüz elli dökuz arşın bahçeyi havi yenice iki köşkün ta- mamı, Kadri Raşit Pasa Fındıklı'da Selimehatun mahallesinde Dereiçi so- kağında — eski 7 (ikı defa) mükerrer ve yeni 7 9, 11 numaralı iki yüz doksan sekiz arşın arsa üzerinde kârğir olup 7,9 numaralı dükkânlar bir dükkân hölindedir. 11 numaralı hanenin avlusuna —üç araba çekilir ve zemin parke dö- şemeli taşlık ve abır üstünde samanlık ve et- rafında dört oda bir ocak mahalli ve kuyuyu havi iki dükkânın beş hisse itibarile dört hissesi Asım B. Beykoz'da Şahin sokağında eski 81 ve yeni-55 numaralı emlâk mü- | MN numaralı iki yüz kırk arşın arsa üzerinde zemin | katı kârğir olmak özere iki buçuk katta on oda biri küçük olmak üzere iki sofa bir mutfak iki taşlık ve iki yüz oluz arşın bahçeyi havi eskice bir hanenin tamamı. Adnan bey Şükriye H. Üsküdarda Murat reis mahallesinde Çavuş deresi sokağında eski 121 ve yeni 153, 158-1 maklup nu- maralı iki yüz kırk arşın arsa üzerinde ahşap iki katta ve iki bölükten ibaret olup bir bölüğü yedi oda bir sofa bir avlvu bir mutfak diğer bölüğü ikl oda bir mutfak ve harap gayri kabili istimal üç kuyu ve iki yüz doksan arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Reşit B. Hırkalşerifte Akseki mahallesinde Tahtaminare sokağında eski 16,16 mükerrer ve yeni 24,26 No. lı seksen yedi arşın arsa üzerinde kismen iki ve kısmen ahşap iki buçuk katta üç bölükten ibaret olup caddedeki bölükten kapıdan girince bir çimento antre bir oda bir merdiven başı diğer bölüğü çıkmaz sokaktaki birinci kapıdan girince bir taşlık bir ocak üstünde iki oda bir sofa diğer bölüğü diğer kapıdan girince müutfak bir antre nmde bir oda ufak merdiven başı odada dolap üstünde daraça ikinci katta bir balkonu havi iki hanenin tamamı. Numan Ef. Üsküdarda Dabağlar mahallesinde Selim paşa laşı caddesinde eski İt ve yeni 9 numaralı yüz altmış dört arşın arsa üzeriüde ahşap iki katta yedi oda bir sofa bir malta taşlık otuz arşın arsa üzerinde ahşap bir katta mutfak bir kuyu ve iki yüz altı arşın bahçeyi havi dahili bazı ları noksan haricen kısmen tamir edilmiş yenice bir hanenin tamamı. Hayriye H. Mehmet Necmettin B. Beykoz'da Yahıköyünde Beykoz caddesi Meydav sokağında eski 15 mükerrer ve yeni yirmi beş numaralı yüz otuz arşın arsa üzerinde ahşap üç buçuk katta ikisi küçük olmak üzre sekiz oda iki sofa bir toprak avlu bir bajkon bir sarnıç bir mut- fak ön taraftaki iki odanın cam ve çerçeveleri moksan ve üç yüz kırk yedi arşın bahçeyi havi yenice bir hanenin tamamı. Fatma Zehra H. Yedikule'de Mirahor İlyas bey mahallesinde Nar- hkapı çeşmesi sokağında eski 19 ve yeni 31 nu- maralı sekeen beş arşın arsâ üzerinde ahşap iki katta ikisinde yük ve dolap olmak üzre dört olla bir sofa kırmızı çini taşlık bir mutfak ve mutfakta bir oda ve altmış beş arşın bahçeyi ve bahçede müşterek bir kuyüyu havi bir hanenin tamamı. Fatma Nadiye, Şevkiye hanımlarla Şerefettin B, Kadıköyün'de Osman ağa mahallesinde Söğütlü çeşme eski 101, 10 mükerrer ve yeni 103 numa:- ralı yüz yirmi altı arşın arsa üzerinde kârgir iki katta üstünde bir odayı havi bir dükkânın tama- mı. — Ali Haydar, Hasan Hüseyin ve Mehmet B.ler Aksaray'da Oruç gazi mahallesinde eski köprülü ve yeni külhan sokağında eski beş ve yeni 22 nu- maralı seksen arşın arsa üzerinde nhşap iki katta ayrıca bodrum katını ve daraçayı havi biri sandık odası dört oda bir sofa üstünde bir oda üstü kapalı daraça bir sarnıç kuyu ve yirmi arşın arsa üzerin- de bir katta mutfağı havi bir hanenin tamamı, Emine Feride H. Üsküdarda Debağlar mahallesinde Meydancık s0- kağında eski ve yeni 12 numaralı doksan arşın arsa üzerinde ahşap üç katta beş oda İki sofa bir toprak avlu iki kuyu ve elli arşın arsı üzerinde bir mutfak ve beş yüz kırk arşın bahçeyi havi eski bir hanenin tamamı, — İbrahim efendi Emine H. Galatada Hacı âmü mahallesinde Çeşime meydanı caddesinde eski ve yeni 22 mumaralı yüz altmış arşından ibaret münhedim hane arsasının ta- mamı. Halil Nuri Ef, Ayşe Münevver H. 3079 19984Erenköyünde Göztepe mahallesinde Rifat paşa s0- kağında eski 23, 23 ve yeni 17, 17-1 mumaralı biri yüz otuz Brşın arsa üzerinde ahşap iki katta üçü bir sofa Üzerinde olmak üzeae altı oda bir sofa oda dahilinde bir kiler bir kömürlük bir balkon ve kark beş arşın arsa üzerinde bir mutfak diğeri doksan Aarşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda iki sofa ve çatı katını ve on sekiz arşın arsa üzerinde bir mutbağı ve bin üç yüz on yedi arşın bahçeyi havi yenice iki köşkün tamamı. Münire H. Yukarıda cins ve nevile mevkii ve müştemilâtı yazılı emlâk hiza- larında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 2 temmuz 980 tarihine müsadif çarşamba günü saat ikiden itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak (muhammen kıymetlerini) geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarter bulunduğundan talip olanların mez- kür günde saat on altıya kadar sandık idaresine müracant eylemeleri ve saat on altıdan sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiye- ceği vemezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki j taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları ilân olunur. 255 850 2462 3751600 2487 645 1930 645 2188 2 1965 365 405 682 16770 a | 25 aa LA TAVİL ZADE VAPURLARİ Ayvalık ğ Saadet vVap uru Her pazartesi saat 17 de Sir- keciden hareketle Gelibolu,Ça- nakkale, Edremit Ayvalık, Di- kili veİzmire azimet ve Çanakk- İzmir postası aleye uğrayarak avdet edecektir- Yolcu bileti vapurda da verilir. Adres : Yemişte Tavil zade biraderler. Telefon İst. 2210 n a: TOARAM XT CKŞU Alemdar Zade vapurları Seri ve lüks karadeniz postası Millet vapuru n Pazartesi Haziran günü akşam saat 18 de Sir- keci tıhtimından ( Zonguldak İnebolu, Samsun, Ordu, Gire* son, Trabzon, Rizeye azimet ve avdet edecektir. Müracaat ma- halli: İstanbul meymenet hanı altındaki yazihane Telefon: İstanbul 1154 Zayi 3/768 numaralı arabanın pila- kası zayi olmuştur. Yenisini a- lacağımdan zayiin hükmü yoktur. Kasımpaşa Yeldeğir- meninde Saeyfullah Beyoğlu ikinci icra dairesinden : Bir deynin temini için mah- çuz ve füruhtu mukarrer ma: ve sandalya ve elektrik sobası 26-6-930 tarihine müsadif Per- şenbe günü saat 14 de bilmüza- yede Beyoğlu Timoni sokağında satılacağından mezkür gün ve saatde mahallinde hazır bulunan memuruna 930/1824 numara ile müracaat eylemeleri ilân olunur. İstanbul 4 üncü icra memur- luğundan : Kumkapı'da Saraç İshak ma- hallesinde atik 12 cedit 16 No. lu muhterik hane arsasının nısıf hissesi mutasarrıfı borçlu hacı Hüseyin efendi zevcesi Hacer hanımla diğer nısıf hisse muta- sarrıfı isim ve ikametgâhları meçhul bulunan hissedarları Ahmet Şükrü beye borcundan dolayı Hacer hanımın uhdesinde bulunan nısıf hisseye ehli vukuf tarafından üçyüz yirmi üç Jİira otuz yedi kuruş kiymet takdir olunmakla haciz zabıt varakası suretleri yerine kaim olmak üz- re ilân olunur. z ŞKY | | “YARIN, İN TAKVİMİ Haziran Senel PAZARTESİ Hicriye | e' 23 Fisipe Namaz vakıtları Alafranga Alaturka .d 4,29 Senei Güneş Öyle İkindi — 8,32 Akşam 12,0 0 Yatsı — 2 04 | İmsak — 6,24 Ruzi Hızir 49 üüü [ Güneş Öyle — 12,16 | İkindi 16,16 Akşam 19,44 | Yatsı 21,48 | İmsâk 2,08 |— Muharrem ÜÖi e Mes'ul Müdürü:Süleyman Tevfik ! *