25 Haziran 1930 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

25 Haziran 1930 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

HASAN ZEYTİN YAĞI OKKASI 100 KURUŞ- Artık yemeklerde, salatalarda, tatlılarda, pilâvlarda, havyarda ve bilhassa mayonezde Hasan zeytin yağı istimal ediniz. Çünkü pek saf ve halistir. Şerbet gibi tatlıdır. Hamiziyeti yoktur. Bakkallardan aldığınız fiattan daha ucuzdur. Mahlât yağlardan tevekki etmek lâzımdır. Tereyağı yerine Hasan zeytin yağı istimal eylemek kâri akıldır. Bilhassa içmek suretil zeytin yağım içiniz. Kiloluk şişelerde 80, bir ve beş ve daha büyük tenekelerde safi okkası 100 kuruştur. Toptancılara tenzilât. EELMFERE U TT T RLARCA DDD YD Emniyet Sandığı « Müzayede & bedeli lira — numarası 18052 14064 13306 15709 17141 Hasan zeytin yağını doktorlar emlâk mü- zayedesi | Kati karar ilânı Merhunatın cins ve nev'i Borçlunun ile mevki ve müştemilâtı ismi Beylerbeyinde Bürhaniye mahallesinde Rasimağa so- kağıdda eski 12 mükerrer ve yeni 16-1, 16-2 numaralı | elli altı arşın arsa üzerinde ahşap bir buçuk katta iki oda ve doksan altı arşın arsa üzerinde bir buçnk katta duvar taşından bir fırını havi bir hanenin tamamı Abdülkadir Ağa Eyüpsultanda Kızılmescit mahallesinde Kızılmescit cad- desinde eski & ve yeni 42, 4d4, 46 1 numaralı iki yüz öonbeş arşın arsadan ibaret yalnız yan duvarları mevcut münhedim hane arsasının ta- mamı. Fuat Ef, Hasköyde Keçeci piri mahellesinde Halil bey soka- ğında eski 11 veyeni B1 numaralı elli altı arşından ibaret ve beş arşın aralığı havi münhedim hane ar- sasının tamamı Rafail Ef. Hasköyde sütlüce mahallesinde Tekke sokağında eski 22 ve yeni 26 numaralı yüz dört arşın üzerinde bodrum katı kârgir diğerleri ahşap olmak üzre iki buçuk katta beş oda bir sofa bir taşlık bir mutfak bir kuyu ve yetmiş altı arşın bahçeyi havi bir ha- Salih ve Mehmet Efendilerle 6 mükerrer nenin tamamı. Zeliha H. Kandillide Kapamacımeydanı elyevm iskele cadde sinde eski 19 ve yeni SGi, 58 numaralı biri yüz alt- miş arşın üzerinde eskice ahşap üç katta altı oda iki sofa bir mutfak bir taşlık diğeri yüz arşın üze- rinde tamire muhtaç ahşap iki katta iki oda bir sofa birjmutfak ve iki yüz kırk arşın bahçeyi havi iki ha- nenin tamamı. Salih Efendi ve Fatma H. Hasköyde Kiremitçi Ahmetçelebi mahallesinde Sina- go sokağında eski 28 ve yeni 22, 24 numaralı biri yetmiş yedi arşın üzerinde ahşap bir katta iki oda bir koridoru havi olup cam ve çerçeveleri sökülmüş diğeri iki yüz altmış arşın üzerinde ahşap iki katta dokuz oda ve bin iki yüz altmış üç arşın bahçeyi havi tamire muhtaç iki hanenin tamamı. İsmail Ağa Beylerbeyinde Bürhaniye mahallesinde Çamlıca cad- desinde eski 2 mükerrer ve yeni 22 numaralı yetmiş sekiz arşın üzerinde biri kârgir biğeri ahşap olmak üzere iki katta biri sandık odası olmak üzere dört oda iki sofa bir kuyu ve elli arşın üzdrinde âdi taşlık bir mutfak bir ahır ve üç dönüm iki yüz bir arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. — İsmail Vefa Ef. Hatice Hadiye ve Şaziment Hanımlar Kasımpaşada Kulaksız. Ahmetkaptan mahalletinde Kulaksız caddesinde eski 82, 84, 84 mükerrer seksen dört ve yeni 148, 150, 154, 1 nümaralı yirmi ikişer buçuk arşından kırk beş arşın üzerinde mebni olup kırk arşın üzerinde bir oda ile türbe ittihaz kılınan bir mahalli havi dükkânın tamamı, Emine Lütfiye H. Atpazarın'ca Mağnisalı Mehmet paşa mahallesinde eski Sarraf ve yevi Bakk | sokağında eski 2, 4, 6 ve yeni 2 numaralı yüz yetmiş arşın Üzerinde kârgir bir kattan ibaret bir garajın tamamı. Mustafa Ağa Halıcıoğlu'nda Abdüsselâm mahallesinde Kumbaracı sokağında eski 168 ve yeni 151 numaralı elli yedi arşın üzerinde dört duvar üzeri kiremitsiz adi tahta ile örtülmüş bir hanenin tamamı. Zehra ve Fatma Destine hanımlar Eyüpsultan'da Emirbuhari mahallesinde kışla cadde- sinde eski 53 ve yeni 11 numaralı dört yüz beş arşın arsa üzerinde ahşap bir kattan ibaret moloz taşın- dan adi bir asma odayı ve yediyüz altmiş beş arşın bahçeyi havi bir ot mağazasının tamamı, Mehmet ağa Yenibahçe'de Defterdar Ahmetçelebi mahrllesinde Kazaskercamli sokağında eski 5 ve yeni 7, 9 numa- ralı doksan arşın arsa üzerinde kârgir bir katta üç oda bir ufak antre bir mutfak ve üçyüz kırk sekiz arşın bahçeyi bavi na tamam bir hanenin tamamı Hacer hanım Şahzadebaşın'da Hoşkadem mahallesinde kırıktulumba soakağında eski 6, 8 kalp ve yeni 8, 10 numaralı üç “yüz otuz altı arşın arsa özerinde ahşap üç buçuk kat- tan ibaret bir bölüğü dokuz oda üç sofa bir mutfak diğer bölüğü keza dokuz oda üç sofa bir mutfak ve dört yüz elli dört arşın bahçeyifhayi tamire muhtaç ikt bölüklü bir hanenin tamamı. Bedia H. Paşabahçesinde Sultaniye sakağında eski 21 ve yeni 28,28-1 numaralı üÇ Yüz otuz arşın arsa üzerinde ahşap iki katta on üç oda bir sofa bir kuyu ve yedi yüz elli arşın bahçeyi havi harap bir hanenin ta- Zihni B. <D 158 — 18214 Edirnekapısında Çakır ağa mahallesinde Hançerli ki- lise sokağında eski 22 ve yeni 28 numaralı altmış altı arşın arsa üzerinde mukaddema kârgir iki buçuk katta dört odayı havi iken üst katı yıkılmış yalnız iki oda bir bodrum ve harap bir mutfağı havi bir | hanevin tamamı. Nesim Ef. Ayvansarayda Atik Mustafapaşa mahallesinde eski | fırın ve yeni fırın sokağında eski 13 ve yeni 14,52 numaralı seksen beş arşın arsa üzerinde kârgir iki katta dört oda bir mutfak bir kuyu ve on beş arşın | bahçeyi havi bir hanenin tamamı Halil ağa 19615 3 numaralı yüz yetmiş sekiz arşın arsa üzerinde ah- tap iki katla mutfak bir taşlık ve iki yüz elli dokuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Müzeyyen H. 7 Fatih'te Dülgerzade mahallesinde Nalbant sokağında etkl 18 ve veni 8 numaralı doksan arşın arsa ü- zerinde karğir bir kattan ibaret müfrez bir dük- kânın tamamı. Muhatrem B. Fatih'te Dülgerzade mahallesinde Nalbant sokağında eski 20 ve yeni 15 numaralı doksan beş arşın arsa üzerinde karğir bir kattan ibaret müfrez bir dük- kânın tamamı. Mubarrem B. Fatih'te Dülgerzade mahallesinde Nalbant sokağında eski 28, 25, 29 ve yeni 15, 15 -1,15- 2 17, 19 numaralı üç yüz arşın arsa Üüzerinde kârğir iki katta beşerden on ada bir sofa birer mutfak birer sarnıç birer taplık altında iki dükkân mukaddema yüz yirmi arşın arsa üzerinde ve elyevm iki yüz elli arşın arsa özerinde kârğir ikisi hüçük olmak üzere altı salhane ve odalar üç katta altı 'oda altlı sofa ve dört yüz sekiz arşın | bahçevi havi iki hanenin tamamı. Muharrem B. Fatma H. Fetih'te, Dülgerzade mahallesinde Nalbant soka- ğında eski 16 ve yeni 6 numaralı doksan arsa üzerinde kâığir bir kattan ibaret dükânın tamamı 880 20013 arşın maşırcı sokağında eski 14, 1 numaralı doksan beş arşın arsa üzerinde kârğir bir buçuk kattan ibaret kotreyi havi bir dükkânın ta- mamı Nazım B. Üsküdar'da, Rum Mehmetpaşa mahallesinde, Uncu- lar sokağında eski 57 ve yeni 73, 75 ndmaralı biri yüz otuz iki arşın ârsa üzerinde ahşap üç buçuk katta altı oda, bir sofa, bir taşlık, diğeri seksen sekiz arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üç oda, bir küçük sofa, bir mutfak ve üç yüz arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı (Mez kür altı odalı hane eskicedir) ŞerifeHürrem ve ŞerifeFatma ve FatmaHazime H.lar Unkapanın'da, Hizirbey mahallesinde, Mağaz'!lar sokağında eski 1, 1 mükerrer ve yeni 1, 8 numa- ralı iki yüz yirmi iki arşın arsa üzerinde yan yana kârgir iki ahırın tamamı, Fevziye ve Bediye Hanır ılar 22, 5 ve yeni 4, 596 20036 bir mutfak ve 420 20147 Yukarıda cins ve nev'ile semti ve numaraları muharrer vali gayrimenkulenin Icra kılman aleni müzayedeleri neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş isede mezkür bedeller haddi lâyikında görülmediğinden tekrar on beş gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 7 temmuüz 930 tarihine müsadif pazartesi günü kat'i kararlarının çe- kilmesi takarrür eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on dörtten ©n altıya kadar sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzumu ilân em- Eskişehir atelyesine muktezi beş tezgâhın kapalı zarfla müna- kasası 21. Temmuz. 30. Pazartesi günü saat 15 de Ankara Devlet Demir yolları idaresinde yapılacaktır. İştirak edeceklerin teklif makbuzlarını ve muvakkat teminatla- rını aypı günde saat 14,30a kadar münakasa komlsyonuna verme- leri lâzumdır. Talipler münakasa şartnamelerini beşer lira mukabilinde Anka- rada ve Haydar paşada idare vezntlerinden tedarik edebilirler. * * Derince limanına gelecek malzemenin tahmil ve tahliyesi ka- palı zarfla münakasaya könmuştur. Münakasa 12 Temmuz cumartesi günü saat 10 da Devlet demir yolları idaresinde yapılacaktır, İştirâk edeceklerin teklif mektuplarını aynı günde saat 15,30a kadar münakasa komisyonu kâtipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini 5 lira mukabilinde Ankarada ve Haydarpaşada idare veznelerinden tedarik edebilirler. Ankarada Çengelköyünde Köprülü sokağında eski 5 ve yeni | oda bir | müfrez bir | Nozım B. | Fatih'te, dülgeazade mahallesinde, Nalbant ve Ça- | tavsiye etmektedirler. Kum, taş, böbrek ve bilhassa karaciğer, safra, sarılık hastalıklarında bol bol Hasan Veresiye İzmir terzihanesinde son moda, ehven fiatlarla, son derecede — sühületli şeraltl? erkek ve kadın kostümler serian imal olunur, Ankara caddesi Vilâyet karşısında No. 17. MUSTAFA ve KEMAL İstanbul 4 üncü icra memur- luğundan : Açık artlırma — ile paraya çevrilecek gayri men- kulün ne olduğu : mamı. Gayri menkulün bulunduğu mevki, mahallesi, sokağı, nu- marası:; Çenberlitaş civarında Binbirdirek 8. 11 No, Takdir kiymet : 4640 lira. Artırmanın yapılacağı, yer, İstanbul 4 cü dairesinde 28/7/980 — pazartesi 14 ilâ 16 ya kadar. 1 — İşbu gayri menkulün artırma şartnamesi 17/7/980 ta- rihinden itibaren 930-136 No. ile İstanbul dördüncü icra dairesi- nin muayyen numarasında her kesin göre bilmesi için açıktır. İlânda yazılı olanlardan fazla malümat almak isteyenler, işbu şartnameye ve 930-186.losya numa- rasile memuriyetimize müracaat etmelidir. 2 — Artırmaya İçtirak için yukarıda yazılı kıymetin yüzde yedi teminat gösterilecektir. 3 — Hakları tapu sicilile sa- bit olmayan ipotekli alacaklılar- la diğer alâkadarların ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masrafa dair olan iddialarını işbu ilân tari- hinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile birlikte me- muriyetimize bildirmeleri icap eder Aksi halde hakları tapu sicilile sabit olmayanlar satış bedelinin paylaşmasında hariç kalırlar. 4 — Gösterilen günde artır- maya iştirak edenler artırma şârtnamesini okumuş ve lüzumlu malümatı almış bunları temamen kabul etmiş ad ve itibar slunur- lar. Üstünde bırakılan gayri men- kulün bedeli zamanında veril- mezse gayri menküt ikinci bir artırma ile satılır ve bedel farkı ve mahrum kalınan yüzde beş faiz ve diğer zararlar ayrıca hükme hacet kalmaksızın me- muriyetimizce — alıcıdan — tahsil olunur. Beş numaralı fıkradaki şart tahakkuk etmek kaydile üç defa bağırıldıktan sonra gayri menkul en çok - artıranın Ür- tönde bırakılır. Şart tahakkuk etmezse artırma geri bırakılıp alıcı taahhütlerinden — kurtulur. ve teminatta kalkar. 5 — Arttırmanın birinci veya ikinci olmasına ve gayrı menkule tealluk eden kanuni hakka ve satışın tarzına göre diğer şartlar. Artırma icidir. müterakim vergi, Belediye, icare müşteriye aittir. Yazılan arsanın tematni yu- karıda gösterilen 28-7-930 tari- hinde İstanbul 4üncü icra me- murluğu odasında işbu ilân ve gösterilen arttırma — şartnamesi Arsanın ta- olunan gün, saat : icra / dairesinde stilacağı ve ikamet- gâhı meçhul Sadiye h, tebliğ m. k. ol izere ilân olunu: Met üdü