24 Mayıs 1929 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

24 Mayıs 1929 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

24 Mayıs 1929 Sahife 11 Emvali metruke ilânları Semti Mahallesi — Sokağı No, Nevi Hazineye ait 38/120 tam ve sülüs hissenin kaymeti Eminönü — Şeyh geylâni — Peynirci — atik cedit (kâgirmağazalar|) — muhamme: 11 9-11 (Lira 6,400) sekiz taksitte Müştemilâtı: 9 mumerolu dükkânın iki kat üzerine dört odası olup bu dükkânın Lüleci sokağında birde methali vardır. 11 numerolu dükkânın havası yoktur. Balâda evsafı mubarrer emjâkin hazineye ait 120 hisse itibarile 38 tam ve sülüs hissenin bedeli sekiz taksitte tediye edilmek üzre 6400 lira bedeli muhammen ile ve kâpalı zarf usulile 3/6/929 tarihine müsadif pazar günü saat 15 de teklif zarflarınn küşadı mukarrerdir. Taliplerin bedeli muhammenenin yüzde yedi buçuğu besabile 480 lira teminat akçeleri ve ya muteber banka mektuplariyle Emvali metruke satış komisyonuna muracaat eylemeleri. Semti — Mahallesi Sokaği — Na — Nevi — Tamamının kiymeti mühammenesi ira Kızıltoprak Tağlacıbaşı Bağdadcaddesi 57 atik Maa bahçe 8000 sekiz taksitte 183 cedik — köşk Müştemilâtı: İki kattır. Maa sofa on oda ve kiler ve mutbak ve iki halâ ve maa tulümba sarnıç, çamaşırlığı ile uşak odası ayrı olarak behçesindedir. Altı dönüm mikta- rındaki bahçesi dört duvarla muhattır. Bahçesinde çam ve envai meyva ahaçları ve bir miktar bağ mahalli ve tulumbah büyük kuyusu vardır. Alektrik ve kumpanya suyu tesisat ve tertibatı vardır. Balâda evsafı muharrer köşkün bedeli sekiz taksitte te'diye edilmek üzere (8,000) lira bedeli muhammen ile ve kapalı zarf usuliyle 1/6/929 tarihine müsadif Cumartesi günü saat 15 de müzayedesi mukarrördir. Taliplerin bedeli muhammenin yüzde yedi buçuğu hesabile teminat akçeleri ve ya muteber Banka mektuplarıyle Emvali metruke satış komisyonuna muracaatları. Semti — Kiymeti muhammeneleri Lira 500 peşin para ile 1500 dört taksitle Mahallesi Sokağı — No. Nevi yaşa Süleyman efendi 5 maa bahçe natamam hane Vapur iskelesi 10 maa bahçe ahşap hane üç oda, bir mutbak, bir halâ Bâlâda evsafı muharrer emlâkin hizalarında gösterildiği vechile mülkiyetleri 26/5/929 tarihine müsadif pazar günü saat 15 de aleni müzayede ile satılacaktır. Taliplerin bedeli muhammenenin yüzde yedi buçuğu hesabile teminat akçeleriyle Emvali metruke satış komisyonuna muracaatları. SemtiMahallesi Nevi — Muhammen kıymeti Lira Kâgirhane —— 10,000 sekiz taksitte halâ odunluk ve kömürlük Sokağı No Kadıköy — Caferağa atık: Nisbiye cedit hacı şükrü — 21 Müştemilâtı: üç kat ve altı odadan ibaret olup bir mutbak il ve hava gazi ile kumpanya suyu tertibatı vardır. Bâlâda evsafı muharrer hanenin bedeli sekiz taksitte tediye edilmek Üzere 10,000 lira bedeli muhammen ile ve kapalı zarf usulile 28-5-929 tarihine müsadıf Sah günü saat 15 de müzayedesi mukarrerdir. Taliplerin muhammen bedelin yüzde yedi buçuğu hesabile teminat akçeleri ve ya muteber banka mektuplariyle Emvali metruke satış komisyonuna müracaatları. Semt Mahallesi — Sokağı — No, Nevi Kiymeti mubammenesi Lira Kadıköy — Caferağa Bahariyecaddesi -87 — maa bahçe kâğir apartıman -10,000 sekiz taksitte Müştemilâtı : Zemin katıyle dört kat ve üç daireden ibarettir. Zemin kat iki büyük oda, bir mutbak, ve bir halâ ve çamaşırlık. Birinci dairesi üç oda, bir mutbak, bir kiler 've bir halâ 2 ve 3 üncü daireleri dörder oda, birer kiler, birer mutbak, ve birer halâ her dairenin odunluk ve kömürlüğü bahçededir, hava gazi ve kumpanya suyu tertibatı vardır. e Bâlâda evsafı muharrer apartımanın bedeli sekiz taksitte tediye edilmek üzere 10,000 lira bedeli muhammen ile ve kapalı zarf usulile 29/5/929 tarıhine müsadif Çarşamba günü saat 15 de müza- 'yedesi mukarrerdir. Taliplerin bedeli mubammenenin yüzde yedi buçuğu hesabiyle teminat akçeleri ve ya muteber Banka mektuplarıyle Emvali metruke satış komisyonuna muracaatları, Sokağı — No, Nevi Tamamının kaymeti muhammenesi Lira 20,000 sekiz taksitte Semti — Mahallesi Kadıköy Caferağa Atik Bahriye 12 tahtında 14-16-19 No, üç dükkânı cedit Nisbiye — müştemil Kondapolu apartımanı Müştemilâtı: üç daireden ibaret olup her dairesi üçü büyük diğerleri küçük olmak üzere yedişer oda birer mutbak ve birer halâ, çamaşırlığı iki oda ve üzerinde faraçası vardır. Kompanya suyu ve haya gazi tertibatı mevcuttur. Bâlâda evsah muharrer apartımanın bedeli sekiz taksitte tediye edilmek üzere 20,000 lira bedeli muhammen ile ve kapalı zarf usulile 27-5-929 tarihine müsadif pazartesi günü saat 15 de müzayedesi mukarrerdir. Taliplerin bedeli muhammenenin yüzde yedi buçuk hesabile teminat akçeleri ve ya muteber Banka mektuplarıyle Emvali metruke satış komisyonuna muracaatları. Semti — Maballesi Saokağı No. Nevi — Hazineye ait mısıf bissenin atik — cedit kıymeti muhammenesi Beyoğlu Kâtip mustafa — Caddeikebir ve — 83 — 1-3-5 yıldır mamile — Lira çelebi küçük parmak kapı 1-3-5 91-93-95 maruf sinema — 25,000 sekiz taksitte Müştemilâtı: Kâgir ve iki kattan ibaret olup cadddeye nazır olan kısmında balkonu ve ği odası vardır. on bir locayı uzun ve geniş ve müzeyyen sinema salonunu ve ayrıca antireyi havidir. İki halâsı vardır. Bâlâda evsafı muharrer sinema mahallinin hazineye ait nısıf hissesinin bedeli sekiz taksitte tediye edilmek üzre 25,000 lira bedeli muhammen ile ve kapalı zarf usuliyle 2/6/929 tarihine müsadif Pazar günü saat iki 15 teklif zarflarının küşadı mukarrerdir. Taliplerin bedeli muhammenenin yüzde yedi buçuğu hesabile 1875 lira teminat akçesi ve ya muteber banka mektuplariyle Emvali metruke satış komisyonuna muracaatları. Semti Sokağı No, Tamamının kiymeti mühammenesi Lira 4,500 sekiz taksitte Mahallesi Nevi Kadıköy Caferağa İzmir Aatik15-cedit 33 maa bahçe kâgir hane Müştemilâtı: altı oda, bir mutbak, bir halâ Yeşilköy Şevketiye İstanbucaddesi — 66 Müştemilâtı: büyük ve küçük on bir oda, bir mutbak ve iki halâ Bilâda evsafı muharrer emlâkin bedelleri sekiz taksitle tediye edilmek üzere hizalarında mukarrer kıymeti muhammene ile 25/5/929 tarihine müsadif Cumartesi saat 15 de aleni müzayede usuliyle satılacaktır. Taliplerin bedek muhammenenin yüzde yedi buçuğu hesabiyle teminat akçeleriyle Emvali metruke satış komisyonuna müracaa! istanbul Limanı Sahili Sıhhiye m Merkezimize ait Büyükdere Sahili Sıhhıye idaresi önünde süretiyle mevkü münakasaya vaz ve yevmi münakasa 2 Haziran 929 edilmiştir. Taliplerin şartname ve keşifnameyi görmek üzere her maa bahçe hane 4,000 . . arihine müsadif paz: kezde müteşekkil ihale komisyonuna müracaatları ilân olunur. mezkür müzayedesi Kat'i karar ilânı Müzaye Wuhamamin İkraz Merhanatın cinseto nevilv Borçinnüm debedeli kiyineti — Xo mevkü ve müşteinilatı islmi lira — dira 181 640 6338 Kadıköyünde Rasimpaşa mahallesinde Yelde- ğirmeni camii karşısında rıhtım iskelesi cadde- sinde eski 53 ve yeni 93 No.lı doksan sekiz arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret üç oda, bir sofa altında , bir malta taşlık, bir mutfak, bir kuyu, ve otuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Madam Haydı 5505 10982 9886 Kadıköyünde, Zühtüpaşa maballesinde Kalamış yüz on arşın igir digerleri ahşap olmak üzere iki buçuk kattan ibaret on iki oda, iki ve yüz yirmi arşın üzerinde" bir. mutfak ur ve dokz yüz seksen üç arşın bahçeyi hati bir köskün tamamı 'atma Süreyya ve Server Hamımlar 5020 11205 10939 Erenköyünde Sahrayıcedit mahallesinde İstas- yon sokağında yeni 30, 30, 30-1, 30:2, 30-3, 30-4 Nolı biri iki yüz yetmiş yedi arşın arsa « — Üzerinde bir katı kâgir digerleri ahşap olmak üzere üç buçuk kattan ibaret on altı oda, iki şofa, bir mutfak digeri yüz elli beş arşın arsa üzerinde ahşap bir kattan ibaret dört oda, bir ir kuyu ve iki yüz arşın arsa üzerii kâgir bir katlı üç dükkâmı veyedi - dünü altmış sekiz arşın bahçeyi havi tamamı 11186 Üsküdarda Arakiyeci” Hacıcafer mahallesinde Nuh kuyusu sokağında eski 71 No. l ve yeni 93 No. h yüz altmış iki arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret beş oda iki sofa, taş döşeli bir avla yedi arşın arsada bir. mutfak ve otuz bir arşın bahçeyi havi muhtacıtamir bir hanenin tamamı. Selâhaddin, Bekir Sıtkı, Mehmet Tahir Beyler 13300 Bakırköyünde Cevizlik mahallesinde yorgancı sokağında 12 Nö. lı yüz kırk arşın arsa üzerinde şap iki kattan ibaret altı oda, bir sofa, bir mutfak, bir kuyu ve yüz doksan dokuz arşın bahçeyi havi harapça bir hanenin tamamı. ü Agavni H. 13643 Üsküdarda Kepçedede mahallesinde Karaca- ahmet caddesinde eski 65 ve yeni 337 No. lı yirmi iki arşın arsa üzerinde kârgir iki ks ibaret üstünde bir odayı havi bin lül tamamı, z 13830 Vefada Mollahüsrev mahallesinde Acıçeşme sokağında eski ve yeni 19 No. lı yüz yetmi: arşın arsa üzerinde haricen iki dahilen asma kat ve çatı katı ile ahşap üç kattan ibaret yedi oda bir sandık odası, iki sofa, bir mutfak ve yirmi arşın kadar aralık mahallini havi bir hanenin tamamı Emine Gülizar ve Fatma Sabiha Hanımlar 14669 Balatta Hocaali mahallesinde Demirci sokağın- da eski 26 ve yeni 30 Nolı altmış arsa üze - rinde maa bodrum kârgir iki buçuk kattan ibaret dört oda, bir sofa, bir mutfak bir kuyu ve kırk arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Hayrettin Ef. ve Safinaz H. 900 14930 Kandillide Ayazma sokağında eski ve yeni 7.Noh yüz altmış arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret beş oda, bir sofa, bir mutf: bir kuyu ve sekiz yüz kırk arşın behçeyi havi bir hanenin tamami Selim, Bogos yaldızcıyan Efendile Astina H. 85 1068 15020 Böyükadada Camiişerif mahallesinde eski ve yeni Doğramacı sokağında eski 13,8 ve yeni İl, 13-2 Nolı yetmiş sekiz arşın arsada alışap iki kattan ibaret üç oda, bir sofa, bir mutfak ve yüz on dört arşın bahçeyi hav ir bir hane ile yüz otuz arşın arsada ahşap 395 — 774 245 759 85 176 530 145 280 360 buçuk kattan ibaret dört oda, bi mutfak ve yüz elli arşın bahçeyi hax hanenin tamamı Yakup Cemil B. 895 1895 15587 Kahataşta Ömeravni Ef. mahallesinden müfrez Fatmahatun mahallesinde beytülmalcı sokağın da eski 2 ve yeni 28,30 Nolı iki yüz on beş Arşın arsada maa çatı ahşap üç buçuk kattan ibaret birinci katta iki mutfak, bir- kuyu, iki kömürlüğü ve bu katın üstünde bulunan asma katta üç odayı, biri ufak olmak üzere iki sofayı ve ikinci katta dört oda biri küçük olmak üzere iki sofayı ve üçüncü katta dörtoda, iki sofayı ve en üstte bir çatı arasını ve kırk arşın üzerinde iki kurnalı bir hamam ve tahminen Galatada Kara Mustafapaşa soka- ilda kâin merkerimiz Levazım şubesine ve münakasaya iştirak etmek üzere yevmi mezkürda saat 14 te yirmi arşın üzerinde bir sarnıcı ve yetmiş beş arşın bahçeyi havi ve derununa cari nısıf ma- sura maillezizin üç rubu hissesi iki bölüklü ko- nağın tamamı — Mehmet Salim B. Meryem ve Behiye Hanımlar İmrahor İlyas bey mahallesinde eski İstasyon caddesi “ve bakkal Filip yeni İs- tasyon caddesinde eski 57,57,57 mükerrer ve yeni 67-1 No.h altmış afşın arsa üzerinde kârs gir iki kattan ibaret iki gda, bir kiler, bir sofa ve on iki arşın arsa üzerinde ahşap bir mutfak ve altmış dört arşın bahçeyi havi mukaddema dükkân elyevm bir hanenin tamamı. Sabiba H. l (Devam 12 inci sahifede) 610 1170 17076 Yedikulede Emniyet Sandığı emlâk - A aaT ÇNU DKRRGRRKRARRR DKDK S AA