28 Temmuz 1929 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

28 Temmuz 1929 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

28 Temmuz 1929 Akşam Sahife ? -— M M. V. tarafından icra kılınmakta olan kamyon müsabakasına iştirak eylemiş olan Mersedes-Benz markalı iki adet büyük ve — küçük kamyonlarımızdan her ikisinin ve yahut yalnız birisinin yolda büyük arızalar göstermeleri yüzünden müsabakya devam ede- memekte oldukları hakkında bir takım bizim zararımızı arzu eden menfaattar kimseler tarafından işaatta bulunulduğu mesmuumuz olmaktadır. Buna mukabil her iki adet Mersedes-Benz kamyonlarımız ise, umum dünyaca maruf olan nam ve şöhretleriyle mütenasip bir surette kendilerine tevdi olunan vezaifi hakkiyle ifa eylemekte oldukları sabit olduğundan, kamyonlarımız hakında bu gibi yalan işaatta bulunanlar için mahkemei âidesine müracaat edeceğimizi beyan eyleriz. Mersedes - Benz fabrikasının umum Türkiye vekili umumisi Emniyet Sandığı emlâk müzayedesi Kat'i karar ilânı Müzayede İkraz Merkunatın cins ve nevile Borgtanun bedili — No Mmevkü ve müştemilâtı ismi lira 795 14575 Kasımpaşada Sururi mahallesinde atik mevlevihane ve cedit Gizlice evliya sokağında atik 36 ve cedit 42 numaralı yüz on arşın arsa üzerinde muhtevi ahşap üç kattan ibaret ve birinci katıdda bir oda, bir sofa, bir mutfak ve ikinci katınd üç oda, sofa, bir sandık odası, üçüncü katında iki oda, sofayı ve otuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Didar H. 115 15252 Anadoluhisarinda Göksu mahallesinde vaki Göksu ve yeni Kuyu sokağında eski 7 mükerrer ve yeni 44 mumaralı doksan iki arşın arsa üzerinde altı kârgir Üstü ahşap olmak Üzere bir buçuk kattan ibaret üç oda, bir sandık odası, iki sofa, bir mutfak beş yüz yetmiş beş arşın bahçeyi havi harap bir hanenin tamamı. “Hafize H. Ahmet Ağa 130 15271 Ayvansarayda Hocaali mahallesinde Hamam sokağın- da eski 54,54 mükerrer maklup ve yeni 54 numaralı altmış yedi arşın arsa üzerinde kârgir iki kattan iba- Tet üç oda, iki küçük sofa ve on üç arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Ayşe Tıfh H. 150 15993 İyipte Cezrikasımpaşa mahallesinde otakçılar sokağında eski 5,7 ve yeni 5 numaralı altmış beş arşın arsa üzerinde kârgir bir kattan ibaret üzeri tahta üstüne mış zemini toprak ve harç ve dahil dükkânın tamamı. Ali Ef. 1500 16709 Galâtada yolcuzade mahallesinde eski ve yeni Dilek sokağında eski 8,10,12,3 numaralı ve yeni 1,3 numa- ralı yüz yetmiş arşın arsa üzerinde biri kâğir üç kat- tan ibaret dört oda, üç sofa bir. mütfak, bir. kuyu diğeri keza üç kattan ibaret altı oda, bir sofa, bir kuyu ve müşterek kırk arşın kadar aralığı havi muh- iki hanenin tamamı Nureddin, İsmail Hakkı, Mehmet (Cavit Hurşit, Nevit Fatma Seniha ve Ayşe Sabiha ve Ayşe Mediha Hanımlar 9180 17051 Üsküdarda Hacehesnahatun mahallesinde Paşalimanı ldesinde eski 128,131 ve yeni 49,49-1,42 numaralı altı yüz doksan arşın arsa üzerinde kârğir eri üçyüzyirmi Aarşın arsa üzerinde ahşap depo diğeri on altı arşın arsa üzerinde kârğir bir oda ve yedi yüz arşım bahçeyi ve üç bin iki yüz kark arşından ibaret dağ mahallinin tamamı İsmet Sadiye ve Zekiye ve Hadice Hanımlarla İbrahim Halit B. 170 15417 Balatta Hocaali mahallesinde Demirci sokağında eski Ti ve yeni 23 numaralı altmış altı arşın arsa üzerinde kârgir iki kattan ibaret iki oda, bir sofa ve otuz iki arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamamı Ali Ağa ve Fatma Makbule Hanımlar 2525 19831 Galatada Kemankeş Karamustafa mahallesinde Güm- rük sokağında eski 66 ve yeni 48 numaralı yetmiş bir arşın arsa üzerinde kârgir dört kattan ibaret üç oda, bir koridor, bir mutfak ve daraçayı havi bir dükkânın tamamı Evyeniyos veledi Simon Ef. Yukarda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk hiza- larında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 29/7 / 929 tarihine müsadil Pazartesi günü saat on buçuktan itibaren müza- yedeye mübaşeret olunarak saat on altıda kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanların mezkür günde sandık idaresine saat on altıya kadar müracaat eylemeleri ve on Aaltıdan sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği - ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasmda hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen kefiyet etmiş addolunacakları lüzumu ilân olunur. Fintiyet Sandığı Müdürlüğünden: Hafız Mustafa Ef. nin 5769 ikraz numaralı deyn senedi mucibince Emniyet Sandığından raz eylediği meblâğ mukabilinde Sandık Lımmı merhun bulunan Edirne kapısında kariye Alipaşa mahal- sinde Büyükbahçe sokağında eski 28 ve yeni S0 numaralı ve 80 Arşın arsa üzerine mebni ahşap iki kattan ibaret 6 ada, bir sofa, bir mutfak, bir kuyu, 18 arşın bahçe ve müştemelâtı saireyi havi bir menin tamamı vadesi hitamında borcun verilmemesinden dolayı gatılığa çıkarılarak 810 lira bedelile müşterisi namına katli' kararı çekilmiş iken bukere yüzde on zam ile başka bir müşteri çıkarak Mmüzayede bedelini 910 liraya iblâğ eylemiş olması cihetile mezkür banenin 29/7/29 tarihine müsadif önümüzdeki Pazartesi günü takrar n müzayedesinin İcrası ve muamelesinin ikmali mukarrer bulundu- dan telip olanların mezkür günde nihayet saat on altıya kadar Baddık ıâ':ğ.ıaâî' Kazir bulunmaları lüzümu ilân olunur. AÂziz çifçi kardeşlerimize Macar Ziraat Makineleri Fabrikası Hofherr Schratuz Clayton shuttlevvorth Anonim Şirketi Türkiye merkez şubesi İstanbul Sirkeci, Ankara caddesi No. 17-24 Telgraf adresi: İstanbul Hoterlon Mamulâtımız: Zürram her türlü ihtiyaç. ve nevakısını ikmâl ettiğinden “Türkiyede hemen her çifçi bizim pulluğu- muzla sürer, ” ge im traktörümüzü kullanır ve bizim harman makinelerimizde döğdüğü zahiresini gene bizim değirmenlerimizde öğütür. f Yapılacak her türlü kolaylığı müşterilerimize yapmaktayız. « Satışlarımızda diger müesseselerin göstermiyeceği fedakârlığı ancak biz yapabiliriz. UZUN VADELERLE SATIŞ.FIATLAR REKABET KABUL ETMEZ DERECEDE UCUZDUR Büyük yedek dairelerimiz size en müşkül zamanınızda istediğiniz parçayı derhal gönderir. Müşte- rilerimize arzu ettikleri dakikada mütehassıs makineler, motörler göndeririz. Kendi menfaatınız için bilümum şube acentalarımıza müracaat ediniz. Ora- lardan tafsilât ve malümat alınız. Ma- kinelerimizi yakmda görüp anlayınız. Katalog isteyip okuyunuz. Şubelerimiz: Adana, Adapazarı, izmir, Bandırma, Uşak. Türkiyenin hemen her şehrinde acentemiz vardır. GYl hazimden ve iekibazdan müztaripmisiniz? Her gan bir su kadebi derunuada bir kahve kaşiğı Eno's “Frait Salı” meyve tozu alınız. Senelik cihanşamul şöbret ve muvaklekiyeti tesiri kat'isine delildir. ğ 7:ıüukı Kemerlerin Şah esşeri Mezin ve hustst bir tikodan mamul aycr çık Roussel kemerl hali hazır Modisı mücibince size marlup venar Sübü, kalçanızı Tetafet ve zarafer, vi Cadünüzü yumuşaklık ve - Gevvaliyer vezdiği gibi doğru durmanızı da temmin eder. Mafazalanırmıı ziyaret ve mr Savver Kataloğumuzu. talep- edinie Yegöne satiş mahalli: Paristeki İstanbul şubesi : Beyoğlunda Tünel mevkünde | N 12 Fiati 6 Liradan iübaren, NOVOTNİi Diplomalı 2 eczacı isteniyor Genç ve pratiği kuvvetli 2 eczacı taşrada mühim eczaneler için isteniyor. Bahçe kapıda MAZON ve BOTTON ECZA 4 Li DEPOSUNDA — HEEİ BAHÇESİ Birahane ve lokantası Maestro B. Sternat idaresinde Mükemmel orkestra Öğle tablidotu bahçede TEr KEvr oY Bimiyet Sandığı Midürlüğünden; 6 ay vade ile yeresiye almak isterseniz EH'.“'IESZĞ Beyoğlunda Tünel pasajında ae 7 nümerolu KREDİTO Yazıhanesine müracaat ediniz, Telefon: Beyoğlu 1891 OKATLİYANIN Pastahanesi üks şekerlemeleri Haseki ve Cerrahpaşa hastaneleri sinir hastalıkları mütehassısı Sinir hekimi ŞÜKRÜ HAZIM İstanbul Sultan Mahmut Türbesi, Telefon 2622 Han 12623 ikraz numaralı deyen senedi mucibince dan istikraz eyledikleri meblâğ mukabilinde sandık numaralı ve 180 arşın arsa - Ü bir sofa, 240 arşın bahçe ve müştemelâtı. s; inın tamamı vadesi hitamında borcun verilmemesinden — dolayı satılığa çıkarılarak 1350 lira bedel ile müşterisi namına kati karâti çekilmiş iken bukere yüzde on zam ile başka bir müşteri ” çıkarak