30 Kasım 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

30 Kasım 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

i, dadli ği Sahife 10 Akşam KÜÇ ÜK İLÂNLAR BİK A A A A ey Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar, tarifesi: 1 defa 40 kürüş 2 > 60 > > 7815 Her fazla defa için (o 15 > 2 — Küçük ilânlar 4 satırdan fazla 5 bir satır tahminen * 5 kelimedir. r için ayrica ücret alınır. - Bu *sütundaki “ ilânlar oyalmz idarehanesinde o kabul: ve tesi, Pazartesi, Çarşamba günleri sıra ile neşrolunur. ilânlarla ilânları 4 — “Ticari mahiyeti haiz niçan, velime mefasimi, irtihal bu sütüna deröedilmez i — Iş arıyanlar EEE DER ER İZ Matbaaçı iş arıyor — Litograf ve Transport işini iyi bilir genç bir usta &hven şeraitle iş arıyor. yada gidebi- lir, Adres İzmir posta kutusu No. 140 —i 2 — işçi arıyanlar EYE EEE RE AR EZ ingilizce mütercim aranıyor — İngilizceden Türkçeye iyi ve ilmi tercü- er yapabilir, günde muntazaman bir saal Çalışmak şartile bir müessese için muktedir bir mütercime lüzum vardır. Yeni postane arkasında Aşir Efendi caddesinde Cibare hanında 21 No. ya müracaat, — Toptan ve perakende — Kan- tariye ove erzâk tezgâhtarına lüzum vazdır. ihtisasını müeyyit ehliyet ve hüsnühai yarakalarile Ömer Âbit Han ikinci kat 11 numaraya müracaat. İ Yazıhanede çalışacak 8 yaşlarında bir kız bir erkek çocuk iste- niyor. Sirkeci Paketpostahanesi karşı- sında Mizanoğlu han No.5. saat 10-12 müracaat olunması. 2 3 — Satılık eşya AMARE YEL BE SL ŞE YALAN Satınalıyoruz — Altından mamul kırık, yahut modası geçmiş bilezik, kor- don, kemer, yüzük, çanta, bozuksaat gibi şeyler alıyoruz 9-12 arasında mü- racaat.” İstanbul dördüncü vakıfhan asmakat 29 kiş Amatör otomo! Hiç masraf etmeden kullanılacak vaziyette, mükem- mel, şık, kapalı, dört kişilik, bütün aksamı sağlam, ekonomik bir otomobil satılıktır. Divanyolu 158 numaralı Me- tanet garajına müracaat. — 8 Eski saatler alıyorum — Lon- don markalı duvar ve konsol saatleri alıyorum. Her sabah saat (10) a kâdar Beyoğlu büyük parmakkapı No. 29 Rıfat beye müracaat. —83 Acele satılık otomobil — 29 model Standard * Buick “4 kişilik kapalı satılıktır. o Müracaat (o Süleyımaniyede dökmecilerde 24 numarada Anastas.—3 4 — Kiralık-Satılık GEDEK RE EE MAP YAT Kuzguncuk — Nakkaş caddesi No' 32 iskeleye 5 'dakika Bogaza nezareti kâmileyi haiz 7 oda 1 uşak odası 1 ha- mam İ mutbak 1 çamaşırlık 3 helâ 300 arşın çiçek bahçesi terkos ve hava gazı tesisatı görmek ve pazarlık için cuma günleri içinde bulunan sahiplerine mü- racaat. ise! a Yedikule'de — Son tramvay te- vakku” mahallinde bir kahve ile iki ev satılıktır. Tramvay caddesinde kömür #üccarı hafız Osman efendiye müracaat, 90 Emlâkinizi satmak yahut ki- ralamak — İskeleye, oşimendifere, tramvaya, otobüse yakın olanlar mürec- cahtır görüşmek için saat 9 - 12 arasında müracaat. İstanbul Bahçekapı dördüncü Vakıfhan akat 29. e Rİ, Kiralık konforlu apartıman daireleri — Lâleli caddesinin başlan- gıcında sol taraftaki 20 metroluk cadde üzerinde köşe başında yeni inşa edilmiş apartımanda her türlü şeraiti sıhhiyeyi ve konforu haiz banyolu üçer, dörder odalı daireler kiralıktır. Taliplerir Emni- yet sandığı müdür muavini Reşit beyo müracaatları, —71 Beyoğlunda Aile nezdinde ki- Havasile müştehir tepelüs- ralık mefruş oda. hav , banyolu. tünde — tramvay caddesinde Çifte Fiyatı uygun. Galatada Karaköy Palas | firm ittisalindeki müceddeten inşa edi- m Sigortasında “Hamamciyân | yep İnşirah apartımanı dört oda banyo ondi 1 8 EİN Nadi ve sair tertibatile 48 er liraya icar | , Karagümrük Atik Ali paşa — | eilecektir. Taliplerin derununda sahi tramvay tevakkuf mahallinde cami, s0- f 107 ) N bine müracaatları, 4 odalı hane satılıktır. dar içindekilere müra Satılık çiftlik — Topkapı haricin | pkap de 300 dönümlük meşhur Celâl bey k mülk — Büyük ve matruh | çiftliği satılıklır. “Şeh başinda, hor bahçesi, altında, 2 dükkân, müştemilâlı hor yokuşunda No. 148 doktor Behçet saire: ve tam konforlu Kadıköyünde | heye müracaa Moda caddesinde 113 No. lı kâgir hane satılıklır, Görmek (ve pazarlık için derunundakilere müracaat. 10 Kiralık mobilyalı apartıman — Kalorifer havagazı banyo elektrik piyano | a Kasap Adil Efendiye 5 — Müteferrik Lisan dersleri — Mekteplerde tahsil (o olunamıyan lisanları pek az zaman zarfında ecnebi öğreti- senelerce 6 oda mü lir. Yenipostahane . arkasında “ Türkiye Satılık arsa — Nişantaş teşvikiye | hanında 99 - 40 No. lı dersaneye mahallesi Kâğıtano caddesinde avukat | gün saat 17 - 19 da bir defa müraca Celâl beyin yeni yapılan apartımanı | ediniz. —5 ittisalindeki mahalle: mürac Satılık yalı arsası — Kandilli | 1 . ittisalindeki (o rıhtımlı arsa satılıktır. Meşrutiyet Kodaman sokak 22 numaray Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz idarehanesini (adres olarak göstermiş olan kari'lerimizden satılıktır. İstiyenlerin bele (JJ MH-SZ-SO- MSC- ) ir. şubesi müdürü Ekrem İğ 480 depo memuru-AD- beye müracaatları. — | SM -i - Uzaklardan AP N- Kiralık hane: — Zeyrek'in alt |(g400-YH-SS-MG-SOT- başında 1No. lu hane tekmili ve ya ayrı | mamlarına gelen mektupları idareha- nemizden aldırmaları mercudur. ayrı kat olarak verilir Hacıkadın Li | çisine müracaat, ERİ Edirne Erkek muallim mektebi mü- dürlüğünden: 1 — Mektebimizde (12900) lira (15) kuruşluk bedeli keşifli yapı- lacak olan tamirat ve bazı tadilât 20 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. Taliplerin şartnameleri görmek üzere her gün mektep idaresine ve ihale tarihi olan 14/kânunuevvel/931 Pazartesi günü saat 14 te hükümette müteşekkil komisyona mü- racaatları. 2 — Talipler, diplomalı mimar veya mühendiş yahut diplomalı mimar veya mühendisi işe memur edecek müteahkitler olabilir bu takdirde müteahhit istihdam edeceği mimar veya mühendis için mektep idaresine Noterlikten musaddak bir teahhütname verecektir. 3 — Talipler müzayede ve münakasa kanununun ahkâmına tev- fikan kapalı zarflarını ihale günü içine ehliyeti fenniye ve şimdiye kadar yaptırdıkları bu nevi işlere ait vesikalarını ve teminat mektu- bu: veya makbuzlarını koyarak imza mukabilinde tevdi edeceklerdir. Yüksek Mühendis Mektebi Müba- yaat Komisyonundan: Cinsi Adet Yün fanile 620 Filtikos don fanile 930 Çorap 1240 Mektep talebesine ita edilmek üzere yukarıda miktarları yazılı yün fanile ve filtikoz fanile ve don bir şartnamede ve çorap ayrı bir şartnamede olmak üzere aleni münakasaya vazedilmişti: kasası 5/K.evvel/931 tarihine müsadif cumartesi günü saat 15 te icra edilecektir. Taliplerin bu husustaki şartnameyi görmek üzere mektebe müracaatları ilân olunur. Yüksek mühendis mektebi mübayaa komisyonundan: Mektep talebesine ita edilecek yerli malinden (278) takım elbisenin kumaş ve imaliyesi de dahil olmak üzere kapalı zarf usulile müna- kasaya konulmuştur. Münakasası 5/k. evvel /031 tarihine müsadif Cumartesi günü saat 14,5 ta icra edilecektir. Taliplerin bu husustaki şartnameyi görmek üzere mektebe müracaatları ve münakasada behemhal tüccar terzi olduklarına dair Ticaret odası vesikası ibraz etmeleri ilân olunur. Evrakı matbua münakasası Manisavilâyetinden : Manisa muhasebei hususiye ve encümeni vilâyet dairesinin 57 kalem defter ve sair evrakının (kâğıdı aynen idareden verilmek üzere) nümune ve şartnamesi dairesinde tabı 2122 lira 22 kuruş bedeli muhammer üzerinden kâpunevelin ikinci çarşamba günü saat ona kadar müddetle münakasaya çıkarılmıştır. Fazla tafsilât almak isteyenlerin vilâyet muhasebeci hususiye müdürlüğüne müra- caatları. Yüksek Mühendis Mektebi Mübayaat Komisyonundan : Mektep talebesire verileçek (310) çift yerli mamulâtı iskarpin aleni münakasaya konmuştur. Münakasa 5/K.evvel/931 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 de icra edilecektir. Taliplerin şartnameyi görmek üzere mektebe müracaatları ilân olunur. her | | Haki ve Blö İngiliz Kauçuk Muşambalar Tiftik ve Skoç Paltolar Pardesüler EMEL KS GELER Muflon Krem Trençkotlar Fantazi ve Spor Kostümler gal Kostüm ve Paltoları Spesiyal Kostümlüklerden ısmarlama için hususi Salon EEE, Kadın için makasdar Podö Peş Mantolar “Spor Tayorler Kadın erkek örme Kazaklar ısmarlama (oOManto ve Tayorlar M: Karlo tarafindan imal olunur. İstanbul eminönü köprübaşı (No.15 - 16 KARAKAŞ Elbise İ) mağazasına bu ilânı kesip müracaat ediniz. İktisat vekâletinden Ankarada telsiz telgraf civarında inşa edilen zirai ve baytari enstitülerin lâboratuvarlarının 57090 lira bedeli keşifli masa, dolap ve sair levazımının imali kapalı zarf usulile ve 21 gün müddetle münakasaya vazedilmiştir. Masa ve dolaplar kuru meşeden masif olarak imal edilecektir. Teslim müddeti yüz otuz gündür. Evrakı fenniyesi ve projeleri vekâlet muhasebesine verilecek on beş lira mukabilinde enstitüler inşaat fen heyetinden verilecektir. Münaka- saya iştirak edecek talipler ilân edilen bedeli keşfin yüzde yedi buçuğu nisbetinde usulüne tevfikan yazılmış banka teminat mektu- bunu ve yahut merkez muhasebeciliğine aynı miktarda yatırılan paranın makbuzunu komisyona tevdi edeceklerdir. Nakit teminat kabul edilmiyecektir. Taliplerin ehliyeti fenniye vesikaları ve yukarıda yazılı şekilde teminatlarile birlikte ihale tarihi olan 16/12/931 tarihine müsadif çarşamba günü saat on beş de ziraat müsteşarlığı kısmında müteşekkil inşaat komisyonuna müra- caatları ilân olunur. İstanbul Evkaf ... 0.0 müdürlüğünden: Üç sene müddetle icar için Müzayedeye vazolunan emlâk 1 — Sayımocağı arazisinden 185 dönüm tarla 2— “ ” 60 5 ” Müddeti icarlar: 21/11/931 den 21/11/934 tarihine kadar üç senedirr. Mebdei icarlar: Eski müstecirler için akti sabıkın hitamı yeni müstecirler için teslim tarihidir. Müddeti müzayede: 24/T. sani 931 den 15 Kâ. evvel 931 salı günü balâda muharrer emlâk kiraya verileceğinden müzayedeye vazolun- muştur. Taliplerin yevmi ihale olan “son günü saat onbeşe kadar şartnameyi okumak ve teminatı muvakkate ita ederek müzayedeye iştirak etmek üzere Istanbul Evkaf müdürlüğünde varidat müdürlüğü akarlar kalemine müracaaları ilân olunur. Evsaf ve müştemilâtı hakkında malümat almak istiyenler bu müddet zarfında müzayede odasına müracaat ederek ecri misil raporlarını görebilirler. Devlet Demiryolları ilânatı EN Halka bir suhület olmak üzere İdaremizle Antalya Nakliyatı Umumiye Şirketi arasında aktolunan mukavelename mucibince mezkür Şirketin İstanbulda Sirkecide Ankara caddesindeki merke- zinde Devlet Demiryollarında mer'i sekiz numaralı fevkalâde seyri seri masajeri kolileri tarifesine tevfikan Devlet Demiryollarının bilümum istasyonlarına ve İzmir - Kasaba ve Adana * Nusaybin hatlarının muayyen istasyonlarına doğrudan doğruya nakledilmek üzere beheri elli kilograma kadar koli kabul edilebileceği gibi bilmukabele mezkür istasyonlardan doğrudan doğruya Sirkeciye kadar koli kayıt ve kabul olunarak bunların Sirkecide mezkür Şirket tarafından mürselünileyhlerine teslimine müteallik muamele- nin ifa olunacağı ve tafsilât için istasyonlara ve mezkür Şirketin Acentalarına müracaat edilmesi ilân olunur. * Mudanya - Bursa hattına muktazi 4000 meşe traversin kapalı zarfla münakasası 19 birinci kânun 1931 cumartesi günü saat 14 te Ankarada Umum Müdürlükte yapılacaktır. Tafsilât Ankara, Haydarpaşa veznelerile Mudanya'da mezkür hat işletme amirliğinde üçer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır. SATILIK VE KiRALIK BiNA Sirkecide, Yeni postahane sırasında Türkiye Sanayi ve Maadin bankasının malı olan bina kiralık ve satılıktır. rethaneler için pek elverişli olan mezkür binaya talip olanların Galatada, Voyvoda caddesinde Türkiye Sanayi ve Mandin bankasına müracaat etmeleri, meşhur ei sa la