30 Kasım 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

30 Kasım 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahife 12 - Kat'i karar ilânı Merhunatın cins ve nevilo mevkii ve müştemilâtı N yede o Hesap bedeli No, 309 2630 Ortaköyde eski Sarı ve yeni Fıstıklı soka- ğındda eski 24 mükerrer ve yeni 17 nu- maralı yüz on arşın arsa üzerinde yarım katı kârgir diğerleri ahşap olmak üzere iki bçuk katta biri sandık odası olmak üzere altı oda iki çıkma harice methali ve yetmiş dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 2740 Üsküdar'da Abdurrahmangazi ( Kartal ) maltenesinde mukaddema Bakkalköyü yolu elyevm Çiftlik yolu sokağında 231, 253, 59, 13, 32 numaralı ikiyüz arşın arsa üzerinde bia katı kârgir diğerleri ahşap olmak üzere iki buçuk katta yedi oda iki sdfa bir taşlık iki methal ocaksız mutfak (odalardan biri mutfak olmak üzere kullanılmaktadır ) ve üç dönüm altı yüz arşın bahçeyi havi ve bahçede bir kuyuyu havi bir köşkün tamamı. 3268 Davutpaşada ( Kasap İlyas mahallesinde Samatya caddesinde eski 55, 4, 55, 5 ve yeni 67, 69 numaralı yüz elli altı arşın arsa üzerinde kârgir bir buçuk katta beş oda ( odalardan biri yemek odası ve biri natamamdır) bir sofa bir mutfak bir ev altı bir kiler mahalli bir metbal ve yüz altmış yedi arşın bahçeyi havi harici sıvasız bir hanenin tamamı. 2682 Babıcaferide Ahıçelebi mahallesinde eski Tütün gümrüğü caddesinde ve yeni liman iskelesi sokağında eski ve yeni 7 numaralı otuz arşın arsa üzerinde tam kâgir dört buçuk katta üstünde üç oda üç gezinti mahalli bir daraçayı ve altında mağazayı ve Jelektrik tertibatını havi bir hanenin tamamı (ikinci kattan itibaren şahniş vardır 44T1 Erenköy mukaddema Zübtüpaşa elyevm Göztepe eski ve yeni Çiftehavuzlar sokağın- da eski 18,18 mükerrer ve yeni 7,9,7.9 mumaralı iki yüz yirmi dört arşın arsa üze- rinde bir katı kâgir diğerleri ahşap olmak üzere iki buçuk katta sekiz oda bir sofa bir mutfak bir kiler bir taşlık tulumbalı kuyu bir sarnıç diğeri yüz kırk beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda bir taşlık ve kırk arşın arsa üzerinde arabalık ve üç dönüm bin yüz doksan bir arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı 5246 Beyoğlu Meşrutiyet mahallesinde Büyük dere caddesinde eski 127 mükerrer ve yeni 232 numaralı yüz doksan beş arşın arsa üzerinde kâğir dört buçuk katta on oda üç sofa bir mermer diğeri kâgir çini iki antre bir mutfak bir taş koridor odun- luk bir methal bir mermer taşlık iki şahniş bir balkon banyo ve üç yüy beş arşın bahçeyi havi bir banenin tamamı 6225 Üsküdarda Solaksinan mahallesinde Top- hanelioğlu sokağında eski 12 ve yeni 14 numaralı iki yüz elli arşın arsa üzerinde ahşap üç katta biri sandık odası olmak üzere on iki oda iki sofa iki salon iki mutfak iki taşlık iki kuyu üçyüz elli arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 7135 Beylerbeyinde Bostancıbaşı Abdullahağa mahallesinde Istavroz caddesinde - Bostah- aralığı sokağında eski 9 mükerrer ve yeni 4 numaralı harem kısmı yetmiş sekiz arşın arsa üzerinde ahşap üç katta dört oda (biri harap biri sandık odasıdır) iki" ufak sofa harap ev altı bir merdiven altı (ha- riçte olan matfak yıkılmıştır ve bu hane karaptır ) selâmlık kısmı elli dört arşın arsa üzerinde ahşap iki katta iki oda bir ufak sofa küçük ev altı merdiven altı on arşın arsa üzerinde bir mutfak ve iki yüz otuz altı arşın babçeyi ve bahçede bir tulumbalı kuyuyu havi iki kısımdan iba- ret bir hanenin tamamı. Arnavutköyünde ( Adalıdimitri sokağında eski 37 mükerrer ve yeni 8 mükerrer ve 7860 1604 882 7164 Borçlunun ismi Adviye Rabia H. Hasan Tahsin B. Hüseyin Selâhi B. ve Fatma Seniha H. Yuvakim EE Fatma Nimet H. Ömer Avni B: Fatma Zehra H. Seyfettin ve Hakkı beyler Hasan Sabri B. * 5882 474 3404 1708 1440 5565 Yukarıda cins ve nev'ile mevkii ve müştemilâtı yazılı emvali | gayri menkulenin LONDRA BiRAHANESİNDEDİR. Her Pazartesi akşamı sanatkâr Çoraplarile “Gaston Verdier,, kadın çoraplarını isteyiniz. Akşam asi rapvo PHİ İL İPS kanvo Her Fıatta Son Sistem Makinalar GÜZEL MUSİKİ En Son Dünya Havadisleri RADYO Bir Lüks Değildir — RADYO Bir İhtiyaçtır Emniyet sandığı Emlâk müzayedesi SAFIYE HANIM « Bey ta- rafından HAZIM KARAGÖZ Bayiinizden: Her vakit - “Gui 40 Fin,, - “Rex,, “GEVE,, iç çamaşırlarını ve büyük Fransız marka yeni 8 numaralı yetmiş sekiz arşın arsa üzernde bir katı kâgir iki katı ahşap ol- mak üzere üç katta beş oda bir mutfak iki sofa bir kömürlük bir merdiven altı bir çimento taşlık iki çıkma bir balkon ve altmış dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 7411 Beşiktaşta Meşrutiyet mahallesinde Cabi Nermin H. sokağınna eski 20 mükerrer ye yeni 32 tarafından numaralı iki yüz doksan arşın arsa üzerinde bilvekâle kârgir dört katta onbeş oda dört sofa ca- Adnan mekânlı daraça üç kiler iki taşlık üç mer- Hilmi B. diven altı iki banyo çamaşırlık bir mutfak harici bir antrenin üstü yukarıya kadar çıkmaların birer tarafı balkondur ) bir kuyu ve yetmiş sekiz arşın bahçeyi havi bir hane- nin tamamı. > 7441 Yenibahçede OÖrdekkasap (mahallesinde Hüseyin eski Alipaşa ve yeni Hastahanebahesi soka- EE ğında eski 39 ve yeni 36, 61 numaralı iki yüz altı arşın arsa üzerinde bir buçuk katı kârgir yarım katı ahşap olmak üzere iki katta üç oda bir sofa bir mutfak bir ha- mam mahalli bölmesiz bir bodrum natamam çatı altı ve üç yüz seksen sekiz arşın bah- çeyi ve derununa cari tatlı suyu harici sıvasız bir hanenin tamamı. 7535 Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde ara- Mm. Katerina bacı sokağında eski 15 ve yeni 21 numa- ralı yüz on beş arşın arsa üzerinde kârgir dört buçuk katta on bir oda üç sofa üç banyo mahalli koridor bir bodrum bir met- hal bir mutfak iki dolap bir daraça bir kuyu bir sarnıç ve beş arşın aralığı havi bir hapenin tamamı. Kadirgada Şehsuvar mahallesinde Cincimey- Şükrü B. danı sokağında eski 2 mükerrer 2 müker- ile Fatma | rer 2 mükerrer ve yeni 36, 38 numaralı iki Zekiye H. yüz arşın arsa üzerinde bir katı kârgi iki ve Aliye katı ahşap olmak üzere dokuz oda dört AyşeH.lar | sofa bir taş antre iki taşlık bir mutfak bir kuyu odun ve kömürlük iki şahniş ve yirmi | arşın arsa üzerinde bir hamam ve yüz otuz yedi arşın bahçeyi havi iki bölüklü bir hanenin tamamı. 7854 Beşiktaşta Cihannüma mahallesinde eski Evd “ imos Beşiktaş caddesi ve yeni Çırağan sokağında Et eski 7, 9 11 ve yeni 16, 18 numaralı yüz kırk dört arşın arsa üzerinde kârgir dört katta sekiz oda üç sofa bir mutfak bir antre bir çini taşlık bir daraça ve yüz on altı arşın bahçeyi ve altında bir dükkânı havi tamire muhtaç bir hanenin tamamı (Bir kuyu vardır ) 7543 4833 | 167 No: dükkânda mukıym İ Nikoli veledi İ Yani Raka efendinin zimmetinizde 30 Teşrinisani 1931 Harik Sigort iŞLERİNİN DELLÂLLIĞI kârlı bir meslektir. Mühim bir yangın sigorta kumpan- yası faal dellâilar arıyor. Taliplerin Beyoğlu postahanesi (150) nume- rolu kutu adresine müracaatları. NECATİ MEMDUH'ların 1932 CEP TAKVİMİ ve AJANDALARI çıktı. Cep 7,1/2, 15 ajandalar 90 - 40 - 50: deri kaplıları 100 - 125 kuruştur. Her yerde arayınız ve görünüz. Gayet nadide pırlanta yüzük ve inci gerdanlık Sekiz kırat büyüklüğünde ve gayet temiz bir pırlanta yüzük ve gayet kıymetli inci gerdanlık bu ayın otuzuncu pazartesi günü Sandal Bedes- tanında satılacaktır. | ERA İstanbul 7 inci icra memurluğundan: İstenbulda Selâmet hanında 5 No. ya- zihauede icrayı ticaret etmekte iken halen ikametgâhı meçhul bulunan hacı Selim zade Hüseyin Fikri beye Yani Raka efendinin zimmetinizde alacağı olan 300 liranın maa faiz ve masarif tesviye- sinedaveti mutazammın gönderilen ödeme emri ikametgâhınızın meçhuliyeti -hase- bile tebliğ edilememesine ve ilânen teb- liğine karar karar verilmesine binaen tarihi ilândan itibaren 38 gün zarfında 931 /2751 dosya numarasile bilmüracaa kanuni bir itiraz dermeyan edilmediği takdirde gıyabınızda icraya devam olu- nacağı ve ödeme emri tebliğ makamına kaim olmak üzere ilânen tebliğ olunur Istabul Asliye Mahkemesi 6 ıncı hukuk dairesinden: Fıtnat hanımın kocası olup kü- çükpazarda Leblebici sokağında Salih efendinin hanesinde müste- ciren mukim Hasan Basrı efendi aleyhine ikame eylediği boşanma davasının tahkikatı şahit dahi dinlenmiş olmak suretile ikmal ve yevmü muhakeme 9/1/932 cuma- ertesi günü saat İl e talik edil- miş ve buna binaen mumaileyh Hasan Basrı efendi hakkında muameleli gıyap kararının ilânen tebliğine karar verilmiştir; bu sebeple mumaileyh mezkür gün ve saatte mahkemeye bizzat gel- mediği veya vekil dahi gönder- mediği takdirde ikame olunan boşanma |davası muhakemesinin gıyaben icra edileceği (ve bilcümle vakıatın oikrar (edilmiş add- olunacağı malüm olmak üzere keyfiyet (ilân ) olunur. İstanbul 7 inci icra luğundan: Galatada Sultan Beyazıt memur- mahailesinde Topçular caddesinde iken halen ikametgâhı mechul bulunan Dimitri * efendiye. alacağı olan 1312 Tira elli kuruşun Galatada Sultanbeyazıt mahallesinde arap- Hüseyin oğlu sokağında eski 11,13, 15,17 ve yeni Naim B. 13, 15,17 numaralı ikiyüz altmış yedi arşın | arsa üzerinde kâyir beş katta biri kapıcı odası olmak üzere otuz iki oda üç sofa üç gezinti mahalli bir methal çimento daraça altında iki dükkânı (ortadan kapı ile bir- leştirilmiştir) altlarında birer bodrum ve | yirmi bir arşın aralığı havi bir otelin tamamı. l icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizala- rında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş ise de | mezkür bedeller haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar (otuz bir) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 6/K. sani /932 | eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on dörtten onbeş buçuğa tarihine müsadif çarşamba günü kat'i kararlarının çekilmesi takarrür i kadar Sandık idaresine müracaat e' lemeleri lüzumu ilân olunur. | gıyabınızda icraya devam edile ae. daveti tes mutazammin gönderilen ödeme emri ikametgâ- hınızın o mechuliyeti yesine hassbiyle tebliğ edilememesine tebliğ ve en ne karar verilmesine binaen ilândan zarfında 93 tarihi itibaren 38 gün 2752 dosya nümara- siyle bilmuracaa kanuni bir itiraz dermeyan edilmediği — takdird ve ödeme emri tebliğ makanına kaim olmak üzere ilânen tebliğ S olunur Umumi neşviyat müdürü: Enis Tahsin Aldan senii