13 Ocak 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

13 Ocak 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

w 13 Kânunusani 1932 Şişmanlıktan kurtul mak ve kuvvetten düşmemek için direnin Sadık Zade Biraderler Vapurları : Karadeniz Postası DUMLU PINAR vapuru 17 kânunusani Pazar akşamı saat 17 de Sirkeci nhtımtndan hareketle (Zongul- dak, İnebolu Ayancık, Samsun, Ordu, Gireson, Trabzon, Rize ve Hope) ye azimet ve ayni iskelelerle Görele Vakfı- kebir ve Ünye ye uğrayarak avdet edecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci Meymenet hani altında acen- talığına müracaat. Tel, 22134 VAPUR MUCEHHIZI NAJM BEY ADANA vapuru 14 kânunusani perşembe günü akşamı Sirkeciden hareketle (Çanakkale, İzmir, Küllük, Bodrum, Fethiye, Antalya, Alâiye ve Mersin) o yolcu ve eşyayı tücariyo alarak azimet ve avdet edecektir. Tafsilât için Galata Site fransez No. 18 do küln Şar Suma acentasına mü racaat, Tel B, O, 1041 Hantal zade Tayyar vapurları Muntazam haftalık Doğru İZMİR Postası Seyyar Vapuru. 14 K. sani Perşembe saat 17 Sirkeci rıhtımından hare- ketle (Gelibolu, Çanakkaleye uğrayarak İzmire gider ve Çannakkaleye uğrayarak avdet edecektir. Müracaat: Eminönü Rıhtım han No. 5 Tel. 21977. Yolcu bileti vapurdada verilir. ENRiCO SPERCO ve MAHTUMLARI Galata Arapyan Han linci kat, Tel, B, ÇO. 4792-1 CE ROYAY “NERRLANDAİSE vapur # i - Amsterdam Apves Re am, Amsterdani ve Hamburg için yakında hareket edecek vapurlar: Stella vapur: 18 K. saniye doğra Saturnus vapıru 27 K, saniyedoğru | Ceres vapuru 7 Şubata doğru Burgaz, Varna ve Köstence için ya kında hereket edecek vapurlar * Saturnus vapuru 19 K. saniye doğru Ceres vapuru 50 kânunusaniye doğru Compagine Royale Neerlandaise vapur şirketi vasıtasile ve bilumum Neerlandaiseş v r acantaları arasın- daki muhat sinde DÜNYANIN BÜTÜN LİMA I için emtia kabul edilir ve DOĞRU KONŞİMENTO verile- bilir Atnsterdamdan beklenen vapurlar : Saturnus vapuru 19 K. sanide doğru eşya alacaktır. Ceres vapuru 29 K. saniye doğru eşva alıcaktır. Ganymedes vapırı 19 Şubata doğru eşya alacaklır Amsterdamdan hareket edecek vapurlar: Ganymedes vapuru 20 K. saniye doğru KIPPON YUSEN KAISHA (Japon vapur kumpanyası) A Dakar Maru vi; 1 Kâr Durban Maru vapuru 1$ şu Delagoa Maru va ISN İ Hanında I Iw ar O. 4792-1 kıymeti 1325 1840 652 2722 765 , makarna, ehri; Emniyet Sandığı Müdürlü Muhammen İkraz 3357 Sultanselimde 3675 Kadıköyünde Akşam Merhunatın cins ve nevhe mevki ve müştemilâtı dili sokağında atik 15 mükerrer cedit 37 numaralı bir hanenin tamamı. 2212 Fatihte Hacıferhat mahallesinde Hacıishak sokağında atik 52 mükerrer cedit 4-6 nu- maralı bir hanenin tamamı, Lutfiye H. 2114 Kartal Maltepesinde Maltepe mahallesinde İslâm mezarlığı sokağında atik hesap 516 ve cedit 713 numaralı bir hanenin tamamı. Çırağıhamza mahallesinde Sakız ağacı sokağında eski 20 mükerrer ve cedit 68 numaralı bir hanenin tamamı. Hüseyinpaşa (mahallesinde Kurbalıdere ikinci sokakta atik 32-32 mü- kerrer ve yeni 38-40 numaralı maa dükkân bir hanenin tamamı, 1622 4024 Üsküdarda mukaddema Altunizade elyevm 2531 8028 o 5035 Üsküdarda Lo 770 390 119 170 250 1615 16645 4100 8850 Sarıyerde Meçidiye mahallesinde atik Kalfaçeşmesi cedit Faik bey mescidi sokağında atik 2 mükerrer çedit 41 numaralı maabahçe bir hanenin tamamı, sokağında atik 27 mükerrer ve yeni 37No bir hanenin tamam. Tabaklar mahallesinde Gör- bakkal sokağında atik 4-4 mükerrer ve yeni 10-12 No maabahçe iki bap hanenin tamamı. HASAN Gluten Mamulâtından HASAN markasını arayınız. ğünden : Borçlunun ismi 1355 Kadıköyünde Osmanağa mahallesinde Kuş- Vefik B. Memduh ef. ve Ali ağa ve Afife H. Emine ve Ayşe H. lar Mehmet EF, Ayşe Hay- riye ve Iffet H.lar 4915 Üsküdarda Muratreis mahallesinde Mescit Mehmet Ef. Ahmet Nazif, Osman Remzi, Mehmet Ali, Bekir Saim, Ömer, Lütfi, Hüseyin Hüsnü Beylerle Hatice Seber hanım. 8487 Kumkapıda Kazganisadi mahallesinde Ca- miişerif sokağında eski 29 ve yeni 3 Nolı bir hanenin tamamı. 8789 Saraçhanede Dülgerzade mahallesinde eski devehanı yeni Yeni sokak eski 11 müker- rer ve yeni 13 Nolı bir hanenin tamamı. Sarıyer mahallesinde Atabey sokağında atik 12 cedit 52 Nolı maabahçe bir hanenin tamamı. boyacı hamam cedit Büyük hamam soka- ğında atik 12 cedit 10 No.lı bir hanenin tamamı, Ali EF, Mahşah H. Refika H. 8797 Üsküdarda Karadavutpaşa mahallesinde atik Ayşe H. 9030 Atpazarında Manisalı Mehmet paşa mahal- Mustafa lesinde atik Sarraf cedit Bakkal sokağında Hayrullah eski 2-4-6 ve yeni 2 numaralı bir salhane- ağalar nin tamamı, 9040 Eğrikapı'da Avcıbey mahallesinde Şişehane ceddesinde atik 56 mükerrer cedit 66 nu- maralı bir banenin tamamı. 9045 Edirnekapı'da Haticesultan mahallesinde Camiişerif sokağında eski 7,9 ve yeni 9-11 numaralı maadükkân bir apartmanın tamamı 9062 Kadıköy'ünde mukaddema Osmanağa el- yevm Caferağa mahallesinde Rızapaşa çeş- mesi sokağında atik 9 cedit İl numaralı bir dükkânın tamamı. 7086 11132 Sultanahmet'de Üçler mahallesinde Ecza- hane (elyevm ışık) ve terzihane soka- ğında eski 20 ve yeni 28, 28-1, 7-1, 30, 30-1, 30-2, 30-3 elyevm 28, 30 numa- ralı seneden Eczahane sokağında maa bahçe altında üç dükkân müştemil üç hane ile Terzihane sokağında bir hane elyevm maa bahçe iki hane köşedeki hane yüz yetmiş sekiz ve diğer yüz on beş arşın üzerinde olup 162 arşın bahçe vardır. İki sokağın köşesindeki elyem 28 numa- ralı hane halen iki katlı ve tadilât yapılmak üzere gayrıkabil iskân bir vaziyettedir.Hali- hazırda kapıdan girince bir harap çimento taşlık, ( burada odalardan birinin altına müsadif olan bodurumun methali vardır.) Bir kapıdan girince elyevm toprak geniş bir mahal, ( avlu şeklindedir. ) Ve burada birinin tavanı gayrı mevcut ve bir kısmının kapı ve pencereleri noksan tuğladan olan bölme ve duvarları sıvanmış dört oda ve taşı mevcut birhalâ mahalli vardır. Buranın tavan ve döşeme tahtaları eskidir çimento taş- lıktan ahşap ve eski bir merdivenle ikinci kata çıkılır. Bu katta halihazırda harap bir sofa, ve ekseri bölme ve badadileri yıkıl- mış üç oda mahalli mevcut olup bir çok kısmının kapı ve pencereleri yoktur. Bu katın tavanı haraptır üzerinde 30 No ra bulunan hane keza iki katlı olup kapıdan girince 1 çimento antre2 basamak merdi- venle çıkılır ve bir kapıdan girince bir çimento taşlık, bir ocak; dört ufak oda, bir helâ bir bahçe kapısı merdiven altı ve kömürlük, antreden ahşap bir merdivenle Taliâ H. Hüseyin İzzett B. Ayşe Makbule hanım Ömer Faruk B. ediniz. Hasan e ALEMDAR VAPURLARI Karadeniz postası Vapur MiLLET 16 pi Cumartesi “kom: saat 17 de Sirkeci rihtimindan o hareketle (Zon- guldak, o İnebolu, O Samsun, Ordu, Gireson, Trabzon Rize ve Hopelye azimet ve ayni iskelelerle (Görele ve Ünye)ye uğriyarak avdet edecektir. Müracaat mahalli: İstanbul Meymenet hanı Alemdar zade” ler Telefon : 2.1154 THE TURKISH AMERİCAN Shipping and Trading co Hayri Araboğlu ve şeriki American Export Lines The Export rene Corporatlon NEW - YOR! Her 10 günde bir Nev York ile lima mımız arasında muntazam posta; Her ayın 6, 15, ve 26 inci Nev York,'dan hareket, Yakında Nev- York'dan gelecek va- purlar: Exton vapuru 11 kânunusanide Exmolth vapuru 17 K, sanide Yakında Nev - York, Boston, Fladel fiya ve Baltimorı için yolcu ve eşyayı ticariye alarak hareket edecek vapurlar: Exston vapuru 28 K. saniye doğru Exmoith vapuru 2 Şubata doğru Bu vapurlar Amerikanın dahili ve bütün vilâyetleri ile Kanada, Golf, Mek- sika ve Los Angelos ile San Fransisko Seattle vesaire bütün limanlar için doğru Konşmento ile eşyavı ticariye kabul ederler, Fazla tafsilât için Galata'da Arapyan hanında 4 üncü katta Hayri Araboğlu ve şeriki müracaat. Tel, B. O, 4957- 8-923 günleri LASTER SiLBERMANN ve Şi. DOYÇE LEVANT Linye Hamburg, Brem, Anvers, İstanbul ve Bahrisiyali arasında azimet ve avdet muntazam postaları Hamburg, Brem, Stetin, Anvers ve Roterdam'dan limanımıza muvasalatı beklenen vapurlar Erpel vapuru limanımızda Thessalla vapuru limanımızda Chios vapuru 15 K. saniye doğru. Gemis > 20 > >» > e Burgaz, Varna, Köstence, Kalas ve İbrail için Jimanmızdan hareket edecek vapurlar Thessalla vapuru limanımızda Gernis vapuru 20 - 21 Kk. sanide tahmilde. — Yakında Hamburg, Brem, Anvers ve Roterdam limanları için hareket edecek vapurlar. Erpel vapuru limanmızda imbros vapuru Jumanımızda Chios vapuru 15-18 K. tahmilde Olimpos vapuru 21 - 23 K.sanide tahmilde — Fazla tafsilât için Galata'da Ovakim- yan hanında Laster Silbermanı ve Şürekâsı vapur acentalığına müracaat. Telefon : Beyoğlu 641 - 674 Norjske Orient Linie Yakında muvaselet edecek vapurlar: RİO vapuru 14 kânunusaniye doğru limanı- mıza muvaseletle (İstanbul ve Mar- mara limanlarından Anvers, Roterdâm Ham- burg ve İskandinavya limanları için emtiai ticariye tahmil edecektir. Tafsilât için Galata Frenkyan hanın- da Theo Reppen vapur Acentalığına müracaat olunması. Tel B. 0. 2974 na A sanide Sahife 11 istimal Çünkü Hasan Gluten mamulâtında nişasta Yoktur, Ginten ile imal edilmiştir. Şeker hastalığına karşı Avrupanın terkibi meçhul Gluten müstahzaratına faik olduğu elibbayı mukta- : İNŞAAT İLÂNI Türkiye Sanayi ve Maadin bankasından: Beykoz Debagat ve kundura fab- rikasında yaptırılacak olan fabrika müştemilâlından kurutma vedolap imalât büyük daireleri inşaatı 28 ikinci kânun 932 tarihine kadar mevkii münakasaya konulmuştur. Talip olanların Beykoz fabrikasi müdürlüğüne müracaatla şartnâme ve plânları 30 lira mukabilinde almaları ilân olunur. Dr. A. KUTiEL Cilt ve zührevi hastalıklar mültehassısı Karaköy, büyük mahâllebici yanında No.34 (Satılık bir adet kapalı otomobil) İstanbul İkinci İcra memurluğundan: Mukaddema Osman beyde 198 No.lu Raif paşa apartımanında 8 No.lu dairesinde. müstecir iken halen ikametgâhı meçhul bulunan Rifat Vidol efendiye ait: Bir borçtan dolayı mahcuz ve Satılması mukârrer 8/81 plaka No.lu Kanniğ Ham markalı müs- tamel bir otomobil "Taksimde oto- mobil durak mahallinde 16/1/932 tarihine müsadif Cumartesi günü saat 12 den 13 e kadar bilmüzayede satılacağından taliplerin yevm ve saatı mezkürda mahallinde hazir . bulunacak memurnna . 931/2870 No, ile müracaatları ilân olunur. UROLOG Dr. FEYZİ Böbrek, mesane, “idrar yolu müte- hassısı, Avrupadan avdet etmiştir. Her gün öğleden sonra saat 2 den 9 a kadar Beyoğlu İstiklâl caddesi Elhamra apaftımanı No. 3 de. Tel. B. 0. 1797 İstanbul Sinciviera memurluğun- dan: Mahcuz olup satılması mu- karrer bulunan» ve (eşyasının 21/1/0932 tarihine müsadif Per- “ şembe günü saat 12'den itibaren Beyoğlu Keçi sokağında “4, No.lu dükkân önünde ikinci arttırması icra edileceğinden ta- liplerin yevm ve saati mezkürde mahallinde hazır bulunan memu- runa müracaatları ilân olunur. İstanbul birinci iflâs memurlu- gundan : Bir müflis şirkete ait elbiselik, paltoluk , pardesilük (kumaşlar 14/1/932 perşembe gününden iti- baren pazarlıkla (satılacağından talip olanların Sultanhamamında Sadıkiye hanının birinci katındaki satış mahalline . müracaatları ilân olunur. 328 doğumlular Eminönü askerlik şubesinden: Sinni mükellefiyete dahil olan ef- radın ilk yoklamalarından ibtiyata nakıllerine kadar bütün muamelatı askeriyyeleri yeni tabedilen ve nu- fus memurlukların da mevcut bu- lunan yeni nufus cuzdanlarındaki hanei mahsusalarına kaydı olbab- daki kanun iktizasından bulun- dıhından yoklamalarına başlana- cak olan 328 doğumluların hemen yeni cuzdan tedariki ile davet vukuunda işbu yeni cuzdanlarla şubeye müracaatları. e ikinci kata çıkılır burada bir sofa, dört oda, zemini çimento bir Mutfak, merdiven üstüne müsadif bir helâ, iki çıkma, sofadan çıkılır çimento döşeli bir balkon mevcut olup haneler kâgirdir. Her iki haneden kullanılır bahçede bir kuyu iki meyve ağacı ve her iki hanede elektrik tertibatı vardır. 30 numaralı hanede borçlu oturmakta olup 28 numaralı hane gayri kabili iskândır. Yukarıda ikraz numaraları yazılı emlâk vadesi hitamında borç öden- memesi hasebile talip olanların ve fazla tafsilât almak i altmış bir yenlerin sandık liğine müracaat eylemeleri lüzumu ilân «.:nur. gün müddetle satılığa çıkarıldığından satış amip