January 13, 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

January 13, 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahife 12 —— Emniyet sandığı Emlâk müzayedesi Kat'i karar ilânı Müzayede Hesap bedeli 309 No, Merhunatın cins ve nevile mevkii ve müştomilâtı 2630 Ortaköyde eski Sarı ve yeni Fıstıklı so- kağında eski 24 mükerrer ve yeni 17 nu- maralı yüz on arşın arsa üzerinde yarım katı kâgir diğerler ahşap olmak üzere iki buçuk katta biri sandık odası olmak üzere altı oda iki çıkma harice metüali ve yet- miş dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı 360 2740 Üsküdarda Abdurrahmangazi (Kartal) Mal- tepesinde mukaddema Bakkalköyü yolu elyevm Çiftlik yolu sokağında 231,353,59, 13-32 numaralı il-i yüz arşın arsa üzerinde bir katı kâgir diğerleri ahşap olmak üzere iki buçuk katta yedi oda iki sofa bir taşlık iki methal ocaksız mutfak (odalar- dan biri mutfak olmak üzere kullanılmak- tadır) ve üç dönüm altı yüz arşın bahçeyi havi ve bahçede bir kuyuyu havi bir köş- kün tamamı 649 3268 Davutpaşada Kasapilyas mahallesinde Sa- 1850 4471 Erenköyünde matya cadbesinde eski 55,4,55,5 ve yeni 67,69 numaralı yüz elli altı arşın arsa üze- rinde kâgir bir buçuk katta beş oda (oda- lardan biri yemek odası ve biri natamam- dır) bir sofa bir mutfak bir evaltı bir ki- ler mahalii bir methal ve yüz yetmiş yedi arşın bahçeyi havi harici sıvasız bir hane- nin tamamı mukaddema * Zübtüpaşa elyevm Göztepe eski ve yeni Çiftehavuzlar sokağında eski 18,18 mükerrer ve yeni 7, 9, 7, 9 numaralı iki yüz yirmi dört arşın arsa üzerinde bir ka kâgir diğerleri ahşap olmak üzere iki buçuk katta sekiz oda, bir sofa, bir mutfak bir kiler, bir taşlık tulum- bali kuyu, bir sarnıç, diğreri yüz kırk beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda. bir taşlık, ve kırk arşın arsa üzerinde arabalık, ve üç dönüm bin yüz doksan bir arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı. 7860 5246 Beyoğlu Meşrutiyet mahallesinde Büyükdere caddesinde eski 127 mükerrer ve yeni 232 numaralı yüz doksan beş arşın arsâ üzerinde kâgir dört buçuk katta on oda, üç sofa, bir mermer diğeri kâgir çini iki antre bir mutfak bir taş koridor, odunluk bir methal, bir mermer taşlık, iki şahniş, bir balkon, banyo, ve üç yüz beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamami. 5882 7411 Beşiktaşta Meşrutiyet mahallesinde Cabi sokağında eski 20 mükerrer ve yeni 32 numaralı iki yüz doksan arşın arsa üzerinde kâgir dört katta on beş oda, dört sofa, camekânlı daraça, üç kiler, iki taşlık üç merdiven altı iki banyo, çamaşırlık, bir mutfal, bir mermer antre (harice bir met- hali vardır, çıkmaların birer tarafi balkon- dur.) Bir kuyu ve yüz yetmiş sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 284 6333 Kasımpaşada Hacıhüsrev mahallesinde eski Camiarkası ve yeni Büyükyokuş sokağında eski 18 ve yeni 19 No. lı yüz altmış beş arşın arsa üzerinde ahşap üç katta biri küçük olmak üzere yedi oda bir sofa bir büyük malta taşlık bir ocaklı ev altı bir kuyu odun ve kömürlük ve doksan yedi arşın bahçeyi havi eskice bir hanenin tamamı, 46066 (o 3001 Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde eski Caddeikebir ve yeni Caddeikebir ve Ti- yatro sokak eski 190, 1: ilâ 25, 1 ilâ 6, 1 ilâ-6, lilâ6 ve yeni 170, 172, 174,4 No.lı 1930 arşın arsa üzerinde dükkân ve çamaşırlık katlarile kârgir altı katta üs- tünde daraçayı ve dört yüz otuz altı arşın arsa üzerinde pasaj mahallini havi üç kısımdan ibaret olup üç apartımanın da birer kapısı vardır. Ve bu kapıların ikisi Pasaj ve biri Tiyatro sokağındaki pasajın ise İstiklâl caddesinde diğeri Tiyatro cad- desindesindedir. (İcra beyannamesinde yeni 172, 174, 176,2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16 No.lı görülmektedir) pasajın dahilindekilerle beraber on sekiz dükkândır. (İkisi birleş- tirilmiştir.) bunlardan başka pasajın da- hilinde iki Kapının tarafeyninde olmak üzere dört tahta baraka, dükkân vardır. Dükkânların ikisinden maadasından üzer- lerinde odaları vardır. Birine ait oda- nın ayrıca methali Caddeikebirden pasaja girince sağdaki apartman methalinde dül'kânların üzerinde dört oda bir mut- Borçlunun ismi Adviye Rabia H. Hasan Tahsin B. Hüseyin Selâhi B. Fatma Seniha H. Fatma Nimet H. Ömer Avni B. Neriman H. tarafın- dan bilve- kâle Ad- nan Hilmi B Gülsüm H. Atayi, Veh- bi, Münip, Kemal B.- lerle Kemal B. vekili Sait B. Akşam msm i.K.T. Demiryolu idaresinden Demiryolu müteahhitlerine ilân İ.K.T. Demiryolu üzerinde Urganlı mevkifinde icra edilecek araba ile tesviyei turabiye, hattın yeni mihverine getirme, balast ferşi ve rıbtim duvarı inşasına mütedair ameliyat, mezkür demiryolu idaresi tarafından münakasaya vazedilmiştir. Bu bapta tanzim olunan tahmini keşifnamenin natık olduğu. gayrı safi mikdar 8500 Türk lirasıdır. 1 — İsbu münakasaya ait şerait hakkında malümat almak veya aldırmak üzere İzmir'de Basmahane mevkifine müracaat olunabilir. 2 — Münakasa dosyası 13 cari tarihinden itibaren ( 7 ) Türk lirası mukabilinde İzmirde Basmahane mevkifinde Oemre âmade bulundurulmaktadır. 3 — İşbu ameliyata dair münakasa 20 cari tarihine müsadif olan günün saat 10 1/2 unda Basmahanede icra edilecektir. asan YY ir hamam, bir helâ koridor, bir daire: bir “kapıcı odası, üstündeki katta dörder oda, birer ufak oda birer mutfak birer helâ birer koridoru havi iki daire onun üstündeki katta alt katın ayni 2 darire onun üstündeki yine aynı tarzda iki daire, ça- maşırlık katında altı ufak oda bir koridor, bir helâ, çamaşırlık, üstünde daraça vardır. Karşıya gelen methalden dükkânların üs- tüne çıkıldikta bir kapıcı odası, üstünde biri 5 diğeri 6 odalı birer sandık odası, birer mutfak birer helâ birer koridor ve beş odasında ayrıca ufak bir odayı havi iki daire onun üstündeki iki kattada ikişer daire, çamaşırlık- katında beş oda, bir helâ bir koridor bir mutfaklı diğer daire ile dairelere ait birer ufak oda üstünde daraça vardır. Tiratro sokağındaki methalden dük- kânların üstüne tesadüf eden kata çıkınca .bir oda bir helâ bir yazıhane, bir hapıcı odası: onun üstünde, biri beş diğeri altı odalı birer hamam, birer helâ birer kori- dorlu birer: mutfaklı iki daire onun üstünde - > altışar oda birer kilar birer helâ birer mutfak, birer koridorlu iki daire bu katın üstünde aynı tertipli iki daire çamaşırlık katında sekiz oda bir koridor bir helâ bir çamaşırhane üstünde daraçayı havi maa oda dekâkin ve mağazaları müştemil : Site de Pera den- mekle maruf bir hanın on hisse itibarile dört hissesi seneden zira miktarı 2306 ve mahallen 2266 dır. 812 Kasımpaşada (O Hacıferhat (o mahallesinde Pirinççi sokağında eski 29, 29 mükerrer ve yeni 45, 47 numaralı 86 arşın arsa üzerinde ve bir çatı altında ahşap üçer katta birinci katlarında zeminleri malta birer taşlık ve 45 numarada bir helâ ve müşterek bir kuyu ve her ikisinde kömür ve odunluk ikinci katlarında birer oda birer ufak sofa 47 numarada bir helâ üst katlarında birer oda birer ufak sofayı ve on iki arşın arsa üzerinde iki mutfağı havi iki hanenin ta- mami. 18782 Istinyede Mahmutçavuş sokağında -eski 99 ve 100, 105 numaralı 114 arşın arsa üze- rinde ahşap üç katta 6 oda 2 sofayı ve karşısında 506 arşın bahçeyi havi harap bir sahilhanenin tamamı. 6225 Üsküdarda Solaksinan mahallesinde Top- hanelioğlu sokağında eski 12 ve yeni 14 numaralı 250 arşın arsa üzerinde ahşap üç katta biri sandık odası olmak üzere 12 oda iki sofa iki salon iki mutfak iki taşlık iki kuyu ve 350 arşın bahçeyi havi hane- nin tamami. 7543: Kadirgada şehsuvar mahallesinde cinci meydanı sokağında eski 2 mükerrer 2 mükerrer 2 mükerrer ve yeni 36, 38 nu- maralı 200 arşın arsa üzerinde l katı kârgir 2 katı ahşap olmak üzere 9 oda 4 sofa, 1 taş antre, 2 taşlık, I mutfak i kuyu odun ve kömürlük, 2 şabniş ve 20 arşın arsa üzerinde bir hamam, ve 137 arşın bahçeyi havi ikibölüklü bir hanenin tamamı. Beşiktaşta cihannuma mahallesinde eski Evdekimos Beşiktaş caddesi ve yeni Çırağan sokağın- ef, da eski 7, 9, 11 ve yeni 16, 18 numaralı 144 arşın arsa üzerinde kârgi dör katta 8 oda, 3 sofa, 1 mutfak, 1 antre, 1 çini taşlık, 1 daraça, ve 116 arşın bahçeyi ve altında 1 dükkânı havi tamire mübtaç bir hanenin tamamı, (bir kuyu vardır.) Yukarıda cins ve nev'ile mevkii ve müştemilâtı yazılı emvali gayri menkulenin icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizala- rında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş ise de mezkür bedeller haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar (on beş) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 30 K.sani 932 Kevser H. Mustafa Mümtaz ve Arif Ali beyler 400 192 Ali Nuri B. Fatma Zehra H. 1604 1708 Şükrü B. ile Fatma Zekiye ve Aliye Ayşe hanımlar. 1440 7854 tarihine müsadif Cumartesi günü kat'i kararlarının çekilmesi takarrür eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on dörtten onbeş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. Oksürenlere: KATRAN HAKKI EKREM 13 Kânunusani 1937. , İİ Çemberlitaş Karşısında Mühim bir keşif ADEMi iKTiDAR mağlup oldu ViRiLiNE (Erkekler için) FERTİLİNE (Kadınlar için) Genç ve dinç bayvanatın hüsye ve Hor- ve FERTİLİNE TENASUL monlarindan mürekkeptir. | A Eczanelerden We GA arayınız. ES Belsoğukluğu ve frengiye yakalanmamak için PROTEJiN kullanınız. Her eczanede bulunur. icra memurluğundan : Ahmet beye « 990 » lira ile mağarif 5. inci ve faiz ifasına borçlu kasap “Tanaş efendinin Mahcuz «3242» lira kıyme- tindo bulunan müstesna seraskeri sabık Hasan Rıza vakfından. Tataviada Akarca s0 uda «1» mükerrer «cedit» «90» ve nalbant sokağında 75 No.lu atik «130» zirai «18» parmak mikta- rında mukaddema bir kıta arsa elyevm ikişer kattan ibarrt olup müteaddit odaları ve mutbah .ve kuyu . ve sarnıç ve helâları kârgir olanın kiremitlik üstünde tahta tarasayı muhtevi iki bap hane birinci açık arttırmaya konul muştur. Şartnamesi 27-1-1932 larihinde divanhanaye talik edilecektir. Işbu iki bap hane 17/2/4932 tarihite müsadif Çarşamba gönü saat 14/16 ya kadar Beyoğlunda ifayi vazifs eden Istanbul 5 inci icra dairesinde açık artlırma ie satılacaktır. Artırmaya — iştirak için yüzde 10 teminat akçası alınır. İhale tarihinden itibaren itibaren işleyecek vergi've sair rüsum müşteriye ailtic hakları tapu - sicillerile' *sabit olmıyan ipotekti alacaklılarla diğer alacaklıların irtifak hakkı sahiplerinin» bu haklarını vö hususiyle faiz ve ınasarife ait olan iddiâlarım ilân tarihinden itibaren-20 gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri lâzımdır. Aksi Caktirde. hakları tapu sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâka- darların icra ve iflâs kanununun «119» uncu maddesi hükmüne göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malumat j ve tafsilât almak isteyenlerin 9381/1750 dosya uumarasile memuriyetimize mü- racaat etmeleri olunur. — ——— . — İstanbul Birinci ticaret mahkemesinden: Mahkemece iflâsına karar verilmiş olan Arhimidi ve Panayi Veleçyos efen- dilere ait olup Beyoğlunda Kuloğlu so- kağında kâin ve 22 bin lira muhammen kıymetli İrfan bey apartımanının nısıf hissesile Istanbulda Bajıkpazarında Tah- mis sokağında kâin ve 13 bin lira mu hammen kıymetli 63 numaralı mağaza nu nısıf hissesini açık arttırma suretile satılmasına kârar verilmiş olduğundan 3/1/932 tarihinde icra kılınan açık arttır- mada apartımanın nısıf hissesine 5000 lira mağazanın nısıf hissesine 2100 lira bedelle talip zuhur etmişse de “kâfi miktarda olmadığından satış geri bira- kılmış olmasına binaen. icra ve iflâs kanununun 106 ıncı maddesi mucibince mezkür âparlıman ve mağaza ikinci arttırmaya çıkarılmıştır. Talip olanların şartnameyi görmek üzere malıkeme kalemine müracaat etmeleri, ve arttir- maya iştirak edilmek üzere de 18 şubat 932 tarihine müsadif Perşembe günü at 14-16 ya kadar yüzdeon pey ki ile İstanbul Adliye binasında birinci gelmeleri ilân ticaret (o mahkomesine z neddin Sadık Umum neşriyat müdürü: Enis Tahsin Akşam matbaası