22 Mart 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

22 Mart 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 İstanbul İkinci iflâs memurluğundan: 1 - Tamamına 800 lira kiymet takdir olunan Galatada Alacamescit mahalle- sinde Mahmudiye sokağında atik 266 cedit 286 numaralı dükkânın tamamı, 2 - Beher metre murabbaına 2 lira kıy- met takdir olunan Sultanahmette Nakıl- bent mahallesinde Çeşme sokağında 13 No lı 43 metre 65 santimetre murab- baımdaki arsanın tamamı, 3 - Tamamına 1800 lira kıymet takdir olunan Kurtu- luşta Fotika sokağında 7/9 Nolı maa Lahçe hanenin üç hisse itibarile iki hissesi, # - Beher metre murabbama 3 lira kıymet takdir olunan “Beyoğlu Hü- seyin ağa mahallesi Bülbüldere soka- ğında atik 34 cedit 49 No lı halen 112 arşın. 10 parmak mikdarındaki arsanın tamamı, 5 - Tamamına 454 lira 50 ku- ruş, kiymet takdir olunan Kartalda Ardıç mevkiinde 22 iki dönüm iki evlek 280, arşın tarlanın sülüs hissesinin 10 hisse itibarile 6 buçuk hissesi. Yukarıda yazılı olan ve,müflis Kö mürdü Ayan oğlu Mehmet ağaya ait bulunan emlâk ve arsalar müzayedeye vazolunmuş olup 25/Nisan/932 tarihine müsadif pazartesi günü saat 13 den 16 ya kadar Istanbul İkinci iflâs daire- siude açık arltırma ile satılacaktır. Bu hususa dair tanzim kılınan şartnameler 22/Mart/932 tarihinden itibaren dairede alâkadaranın tetkiklerine hazır bulun- durulmuştur, arttırmaya iştirak edecek- ler yüzde yedi teminat vereceklerdir. Satış > peşindir. Müterakim vergi ve belediye resmi ve vakıf icaresi müşte- riye aittir. Talip olanların ve daha fazla malümat almak istiyenlerin 931/21 dosya numarasile dairemize müracaatları ilân olunur, Sultanahmet 2inci sulh hukuk hâkimliğinden: Sabiha hanım ile Leman hanımların şayian muta- sarrıf oldukları Yemişte Ahiçelebi mahallesinde Limon iskelesi cad- desinde 72 No.lı dükkân kârgir ve arkasındaki 77 No. lı dükkânla duvarı kaldırılmak suretile bir- leştirilmiş olan mezkür dükkân üzerinde iki oda, ve zemini çimento döşeli ve 1800 lira kıymeti mu- hammeneyi havi ve mahalli mez- kürde Çobançeşme sokağında 10 ve8 No.lı ve 300 lira muhammin kıymeti havi diğer dükkân dahi kârgir kârı kadim ve birbiri üs- tünde iki oda ve müsellessülşekil olan işbu dükkânların füruhtu takarrür etmekle mevkii müzaye- deye vazedilmiş ve 10 mayıs 932 salı günü saat 15te ilialesi mu- karrer bululunmuş olmakla talip olanların oOmezkiör dükkânların kıymeti muhammenelerinin yüzde onu nisbetinde pey akçesini ha- milen Sultanahmet sulh ikinci hukuk mahkemesine 932/32 No. ile müracaat eylemeleri ilân olunur Beyoğlu Sulh mahkemesi Baş kâtıp- liğinden: Tamamına heyeti fenniyece 16800 lira kıymet takdir edilen Galatada Mumhane caddesinde 54 N. lu han ve elyevm otel olarak istimal edilen gayri menkulün gayrikabili taksim olması hasebile bilmüzayede füruhtuna dair o mahkmece verilen karar üzerine açık arttırma ile satılığa çıkarılmıştır. Han tahtında dört dükkânı müştemil methali taşlık ve yekdiğerine müşabih tertibat ile katlarda helâlar ve tarasayı ve çamaşırhaneyi ve depoyu havi olup vo ithalen ahşap ve dört kattan ibarettir. İşbu hususa ait şartname 21/3/1932 tarihinde mah- keme divanhanesino talik olunacaktır. 'Tapuca müseccel ve gayri müseccel hak sahipleri ovesikaları ilo birlikte usulen Beyoğlu sulh mâbkemesi Baş kitabetine müracaatla dosyasına ay- dettirmeleri oJâzımdır. Aksi takdirde bedeli müzayedenin ( paylaşılmasından harıç kalırlar. 2 - Bu baptaki Şeraiti öğrenmek ve daha ziyade malümat almak istiyenler kezalik dosyasına mü- racaat edebilirler. 3 - Gayri menkul hazineden alınan 4660 lira mukabilinde ipoteklidir. 4 - Müzayedeye iştirak ede» cek her müşteri yüzde yedi buçuk nispetinde pey akçesi itasına mecburdur, 5 - Müzayede neticesinde üzerinde bira- kılan kimso bedeli müzayedeyi nihayet 6 gün zarfında mahkeme viznesine teslime mecburdur. Aksi takdirde Satış Akşam Emniyet Sandığı Emlâk müzayede muhammen Hesap kıymeti bedeli Lira Lira müzayedesi kat'i karar ilânı Merhunatın cins ve nev'ile mevkii ve müştemilâtı 755 7500 1122 Anadoluhisarında eski Hisar ve yeni körfez caddesinde eski 2 ve yeni 61 numaralı ve iki yüz doksan arşın arsa üzerinde ahşap üç katta ikisi sandık odası olmak üzere on üç oda ve biri büyük olarak üç sofa, bir kilar, iki taşlık, su deposu, iki kur- nalı hamam, iki çıkma, bir balkon, yüz arşın arsa üzerinde kayıkhane, tulumbalıkuyu, odunluk ve yüz arşın arsa üzerinde mutfak ve ahırı ve beşyüz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 100 3920 3608 Beyoğlunda Hacımimi mahallesinde eski Kuyucu ve yeni Camcı soka- ğında eski 8 ve yeni 2 numaralı yüz yetmiş arşın arsa üzerinde kârgir üç katta, bodrum katı bir oda, bir mutfak, bir kuyu, dört kömürlük, birinci kat dört oda, bir sofa, ikinci kat dört oda, bir sofa, üçüncü kat üç oda, bir sofa, sakaflı bir daraça, bacasız bir mutfak, bir çıkma, (alt kat demir parmaklıklı olup bahçenin sokağa ayrıca methali vardır) ve dört yüz otuz arşın bahçeyi havi bir hanenin yirmi hisse itibarile sekiz hissesi, 250 2940 7979 Heybeliadada Dağ mahallesinde eski 500 5763 60 662 180 4253 3000 18746 mefsuh o addolunur. 6 - İşbu şerait dairesinde iştiraya talip olanların 28 Nisan 932 tarihine müsadif Perşembe günü saat I5ilâ 16 da Beyoğlu sulh mahkemesi oObaş kitabetine 1932/10 numara ile müracaat eylemeleri ilân olunur, #övia SAM ed GA NİAMA ALİ e 486 Galatada 6448 Yüksek ve yeni Cebel sokağında eski 19 ve yeni 1 Nolı ve yüz dört arşın arsa üzerinde kârgir iki katta dört oda, bir salon, bir koridor, bir taş- lık ev altı ve bir mutfak, bir kömür- lük, bir balkon, bir bodrum (harice methali vardır, methalinde 3 ve so- kak tarafında 49 Numara görülmek- tedir) ve yirmi arşın arsa üzerinde sarnıç ve seneden üç yüz elli iki ve mahallen üç yüz yetmiş altı arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Kemankeşmustafa paşa mahallesinde eski Leblebici ve yeni Hastane sokağında eski 2, 4, 10, 12, 14, 16 ve yeni 10, 12, 14, 16, 18, numaralı ve yüz doksan arşın arsa üzerinde mebni ve 10 numarali demir kepenkli ve altında bodrumu ve 12 numaralısı demir kepenkli, üstünde basık tavanlı bir küçük odayı ve 14 numaralısı hane olup dükkânların üstüne müsadif ve daracada bir odayı, 16 numaralısı demir kepenkli, zemini elvan çini ve derununda bir kahve ocağinı, merdi- ven vasatatında bir halâ ve üstünde bir büyük oda (elyevm üç oda halindedir ), 18 numaralısı üstünde bir küçük oda ve altında bodrumu ve beş arşın aralığı havi dört dükkânın nısıf hissesi. 3725 Yenibahçede Softasinan mahallesinde eski Dedepaşa ve yeni Lâlezar so- kağında eski 17 mükerrer ve 7 numaralı kırk yedi arşın arsa üze- rinde kârgir iki katta üç oda zemini toprak ev altı gusülhane, bir sahan- lik ve kırk dokuz arşın bahçeyi ve bahçede bir kuyuyu havi bir hane- nenin tamamı 6773 Kabataşta Ömeravni mahallesinde Karaabalı sokağında eski 46 ve yeni 56-58 numaralı iki yüz yetmiş beş alşın arsa üzerinde üç kısımdan ibaret dokuz oda (biri küçüktür) iki sofa iki mutfak bir hamam bir koridor üç odunluk, on altı arşın arsa üzerinde bir oda ve dört yüz altmış dokuz arşın bahçeyi ve bah- çede taklı havuzu havi bir çatı al- tında iki hanenin tamamı sinde Medrese sokağında eski 6 ve yeni 12, 14 numaralı, bir kısmı iki yüz kırk beş arşın arsa üzerinde kâr- gir üç kattan ibaret, zemin katında iki oda, iki taş oda, hamam, kiler, halâ orta katta methal, dört oda, bir Borçlunun ismi Numan Ef. Fethi B. Fatma Ruhiye H. Behice Pakize ve Meliha Hanımlar vekili Nazif Paşa İsmail Hakkı Bey ve Fitnat Zeliha H. Mehmet Akif B. bilesale ve Şerif Celâleddin B. namına bilvelâye ve bilesale Nezahet Gülfem H Dizdariyede Binbirdirek omahalle- Efdalettin B. 22 Mart 1932 halâ, bir kiler ve bir sofa, üst katta dört oda, bir sofa, bir kiler, bir ha- lâyı ve diğer kısmı iki katı kârgir ve bir katı ahşap olarak zemin ka- tında bir oda, bir taşlık, bir halâ, bir odun ve kömürlük ve otuz arşın üzerinde bir çamaşırlık ve yetmiş arşın arsa üzerinde bir mutfak ve odayı, orta katta üç oda, bir sofa, bir halâ, bir methal ve üst katta üç oda, bir sofa, bir halâyı havi ve dahili kısımlara yekdiğerinden geçi- lir ve dahilen ahşap kısımları yağlı boyalı ve duvarları menkuş olup iki kuyu, terkos, elektrik ve havagazı tertibatını ve 81 arşın bahçeyi havi iki kısımdan ibaret bir hanenin tamamı. 330 3540 8473 İğrikapıda Mollaaşkı mahallesinde 100 120 280 Sultanhamamı sokağında *eski 48 ve yeni 58 No lı yüz altmıs arşın arsa üzerinde kârgir iki kattan ibaret birinci katta bir çini antre, bir çim- ento taşlık, üç oda, bir helâ, birmut fak, ikinci katta dört oda, bir sofa, bir halâ, bir mutfak, bahçede bir kuyuyu ve elektrik tertibatını ve yüz seksen arşın bahçeyi havi olup antre- den adi tahta ile bölünerek ve iki kapı yapılmak suretile üst ve alt —— Mehmet Fahrettin EK katları ayrılmış olan bir hanenin tamamı. . 1045 8164 Uzunçarşıda Samanviranı sani ma- hallesinde Uzunçarşı caddesinde eski 417, 419, ve yeni 2 numaralı yirmi iki arşın arsa üzerinde kârgir, üstünde bir oda (harice methali vardır) , zemini tahta döşeli, demir kepenkli ve elek- trik tertibatını havi bir dükkânın nısıf hissesi. . 1420 3058 Avratpazarında Hopyar mahalle- sinde tulumba sokağında eski 11 ve yeni 17 numaralı yüz beş arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret, birinci katta bir taşlık, bir sofa, bir mutfak, bir halâ, bir kuyu ve ikici katta üç oda, bir sofa, bir halâ ve odun, kömür konmak için penceresiz bir bodrumu ve elli beş arşın bahçeyi havi muhtacı tamir bir hanenin tamamı, 3081 7899 Kadıçeşmesinde Sinanağa mahalle- sinde Sinanağa yokuşunda eski 4 ve yeni 4 ve 6 numaralı yüz yetmiş arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret birinci katta bir taşlık iki oda ikinci katta bir sofa üç oda bir halâ bir çıkma ve zemin katında kırk arşın arsa üzerinde bir mutfak bir halâ ve bir kuyu ve elektrik terti- batını ve dört yüz dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı 5000 23910 5449 Erenköyünde Göztepe mahallesinde 330 3956 8621 Yukarıda cins ve eski Göztepe ve yeni Mehmet efendi sokağında eski 75, 76, 77,30 ve yeni 36 numaralı dört yüz arşın arsa üzerinde kârgir iki katta ve üstünde ayrıca daraça katını havi, biri hamam odası olmak üzere on beş oda, iki salon, iki taşlık, bir sofa bir kiler, bir hamam, bir kahve ocağı, bir çatı arası ve dokuz yüz doksan üç arşın arsa üzerinde bir köşk ve bir ahır ve bir mutfak ve dört balkon ve on beş dönüm iki yüz yedi arşın bahçeyi havi iki köşkün tamamı. Kadıköyünde Rasimpaşa mahalle- sinde Nizamiye sokağında 12 numa- ralı doksan arşın arsa üzerinde içi ahşap, zemin katında bir mutfak bir taşlık, bir halâ, üç kömürlük, birinci katta iki oda, bir sofa, i katta iki oda bir sofa, bir balâ, iiçüncü katta üç oda, bir sofa, bir şahniş, üç balkon (birinci kat pancurludur, bodrum katının methali vardır), elek- trik, terkos tertibatını ve on bir arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, nevile mevki ve müştemilâtı yazılı Emine Iffet H. Hüseyin EE Ayşe Vahide H. Fatma Ismet H. ve Meh- met Celâ- ettin B. Şükriye emlök 61 gün müddetle icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci iha- lesi icra ve 31 gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve 30 Nisan 932 tarihine müsadif cumartesi günü saat on dörtten itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat 15 buçukta arttırma bedelleri muhammen kıy- metini geçtiği taktirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunmuş olduğundan talip olanların mezkür günde saat 15 buçuğa kadar sandık sonra idaresine müracaat eylemeleri ve saat on beş buçuktan vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunma- dıkları veya başka talip zuhur müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân olunur. eylediği taktirde evelki taliplerin