23 Mart 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

23 Mart 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

Compagine Royale Neerlandalse 23 Mart 1932 Hasan Kolonyası — Ayım. — Halis limon çiçeklerinden mustahzar 90 derece san'attır. Itriyat âleminde menendi ve naziri yoktur. Hasan mustahzarat fabrikası mühürüne dikkat. Taklitlerinden sakınınız. HASAN ECZA 0; Saiieki < bir harikai Süt veren annelere Fosfatlı Şark Malt Hulâsası Kullanınız. sütünüzü arttırır. Çocukların kemiklerini kuvvetlendirir. SEYRİSEFAİN Merkez acenta: Galata Köprübaşı B. 2362. Şube A, Sirkeci Mühürdar zade han 2. 2740. Trabzon Postası ( CUMHURİYET )23 mart Çarşamba 18 de Galata rıbtı- mından kalkar. ENRiCO SPERCO ve MAHTUMLARI Galata Arapyan Han 1 inci kat, Tel, B, O. 4792-1 CIE ROYALE NEERLANDAİSE vapur şirketi - Amsterdam Anvers Roterdam, Amsterdam ve vapurlar: Ganymedes doğru. Hermes vapuru 8 nisana doğru vapvru 22 Marta vapur şirketi vasıtasile ve bilumum Neerlandaises vapur acantaları arasın- daki muhaberat sayesinde DÜNYANIN BÜTÜN LİMANLARI için emtia kabul edilir ve DOĞRU KONŞİMENTO verile- bilir. Yakında Burgaz, Varna ve Köstenceye bareket edecek vapurlar Hermes vapuru 29 marta doğru Clio vapuru 7 nisana doğru AAmsterdamdan beklenen vapurlar : Hermes vapuru 29 marta doğru Cho vapuru 7 nisana doğru. Amsterdamdan hareket edecek vapurlar: Clıo vapuru 16 Marta doğru Stella vapuru 30 marta doğru NIPPON YUSEN KAISHA i (Japon vapur kumparyasi) Yokohama, Dairen, Tsingtao, Shanghai, por, Colombo, Sus», Port Sait, İzmir, İstanbul, Pire, Cenevre, Valencia Liverpol ve Glasgow limanları arasında doğru posta. ( Aktarmasız ve doğru) Lyonsmaru vapuru 17 nisana doğru. Tafsilât için Galata'da Arapyan Hanında ENRİCO SPERCO ve MAHTULARI vapur acentalığıa müracaat. Tel, B. O. 4792-1 THE TURKiSH AMERİCAN Shipping and Trading co Hayri Araboğlu ve şeriki American Export Lines The Export Steamsip Corporatlon NEW - YORK Her 10 günde bir Nev Yörk ile Jima- nımız arasında Muntazam posta: Her ayın 5,'15, ve 25 inci Nev York,'dan hareket. Yakında Nev- York'dan purlar: Exmoor vapuru 22 Martta Excelslor vapuru 3 Nisana doğru Exantiha vapuru 17 Nisana doğru Yakında Nev - York, Boston, Fladel- fiya ve Baltimon için yolcu ve eşyayı ticariye alarak hareket edecek vapurlar: Exilona — vapuru 26 Martta EXporter — vapuru 2 Nisanda Exmoor — vapuru 5 nda Kumpanya, müşterilerinin menafiine iyi hizmet ve fevkalâde seri pos- günleri gelecek va: ii ar taktim emelile İskenderiye veya Marsilyada aktarma” surelile ve doğru konoşimento ile Nevyork için mezkür limanlardan muayyen tarihlerde hareket elen ebspres ve Jüks vapurlarına yolcu ve eşys.i Licariye kabul edecektir. Bu vapurlar Amerikanın dahili ve bütün vilâyetleri ile Kanada, Gol, Mek- sika ve Les Angejos ile Sah Fransisko Seattle aire bütün Hmanlar için doğru Konşmento ile eşyayı ticariye kabul ederler. Kızla tafsilât için Galata'da Arapyan hamnda 4 üncü katta Hayri Araboğlu ve şeriki müracaat. Tel. B. 0.4957-8-923 a ———— ————— ——— ra Kuruş Dosya No. Alacaklının ismi 26 wi 36/88 Gülizar hanım. 97 36/361 Singer kumpanyası 1 Evkaf idaresi. 54 Feride H. ı * Cevdet B. 2 Arif Zeki B. 28 60 5 İst. vilâyeti. ı © Galip Ef. 7 78 Hüsamettin B. 2 20 Aptilhadi B. 1 Şaziye 1. 5 2 İvkaf idaresi 85 Bayram ağa 4 36/1060 Marko Ef. 435 90 36/4234 Kemal ve Celâl B.ler 2 1 34/275 Nikolâki efendi. 34/201 Mustafa Ef. 19 İstanbul icra riyasetinden: İcra vezne- sine bırakılıp eshabı tarafından alınmıyan ve isimlerile dosya numaraları işbu 5 | numaralı cetvelde gösterilen alacaklılar müracaatla paralarım almadıkları tak dirde icra ve iflâs kanununun 8361nc ımadilesime yöre muamele (yapılacağı ilan olunur. | akçesini itasına Dabcovitch ve. Şürekâsi vapur acentası Mısır bandıtalı <VERA> vapuru hamulesini tahliye Burgaz, Varna, Köstence, Kalas ve İbrail limanlari için eşyayi ticariye tah- mil etmektedir. 'Tafsilât için Galata'da Frenkayn Hanında kâin Dabcovitch ve şüre- kâsı vapur acentalığına müracaat. Telefon: B. O. 2274 ve LASTER SiLBERMANN ve Şi. DOYÇE LEVANT Linye Hamburg, Brem, Anvers, İstanbul ve Bahrisiyah arasında azimet ve avdet muntazam postaları Hamburg, Brem, Stetin, Anvers ve Roterdam'dan limanımıza muvasalatı beklenen vapurlar Alimnla vapuru 25 Marta doğru Tesalıa vapuru 4 nisana doğru. Chios vapuru 11 nisana doğru. Nauplia >» > > Alaye > a > > — Burgaz, Varna, Köslence, Kalas ve Ibrail için limanımızdan hareket edecek vapurlar Alimnla vapuru (25-28 tahmilde. Nauplia vapuru 17 tahmilde. ft Martta >> 19 nisanda Yakında Hamburg, Brem, Anvers ve Roterdam limanları için hareket edecek vapurlar. Aguila vapuru limanımızda Albania vapuru 24 - 25 tahmilde. Apollonia vapuru 25 - 29 martta tahmilde. —— Fazla tafsilât için Galata'da Ovakim- yan hanında Laster Silbermann ve Şürekâsı vapur acentalığına müracaat. Telefon : Beyoğlu 641 - 674 martta Beyoğlu Sulh Hukuk mahkemesinden; Hey'eti fenniyece tamamna 18359 lira kıymet taktir ve temin edilen Bey- oğlunda, Hoca Ali mahallesinde H Ali dibek çıkmazı sokağında atik 20/2, cedit 26/2 numaralarla murakkam ve tahtında dükkânı müştemil bir bap apartmanın bilmüzayede furuhtuna dair mahkemece müttehaz karar mucibince açık arttırma ile satılığa çıkarılmıştır. 1 Gayrı menkul beş kattan ibaret- tir. Kapıdan girildikte bir kapucu odası kezalik kapucu tarafından işgal edil- mekte olan iki oda ve yine zemin katta 1 numaralı daire, üç oda bir halâ tah- tında mutfak olup kirası 16 liradır. Aapartıman altında cesim bir çamaşır- lık ve dibek çıkmazı sokağı üzerinde dükkân, Işbu dükkânın kirası 20 lira- dır. 2 numaralı daire altı oda, bir mut- fak bir helâ olup mahiye kırk lira kira getirmektedir. 3 numaralı daire altı oda, bir helâ ve denize nezareti olan bir balkonu olup mahiye getirdiği kira 86 liradır. 4 numaralı daire kezalik altı oda, bir helâ, bir mutfak ve Hoca Ali sokağına nazır bir balkonu olup mahiye getirdiği Okira kırk beş liradır. 5 numaralı dare dahi kezalik altı oda bir helâ bir mutfak ve Hocaali sokağına nazır daraçası mevcut olup mahiye getirdiği kira kırk Jiradır. Apartmanın en üst katında büyük ye nezareti vasiayi haiz bir daraça mev- cuttur. Apartmanın oHocaali sokağı üzerinde çamaşırlığa girmek için bir aralığı vardır. 2 - Apartmanın ipotek ve sair bir ilişiği yoktur. 8 - Tapuda müsecoel ve gayri müseccel hak sahip- leri mahkemeye müracaatla dosyasına işaret ettirmedikleri taktirde ( bedeli ihalenin paylaşmasından hariç kalırlar. 4 - Müzayedeye iştirak edecek kimse lerin yüzde yedi buçuk nisbetinde pey mecburdur. 5 - İndek müzayede üzerine bırakılan kimse ihale bedeini nihayet beş gün zarlında mah- V ine teslime mecburdur. tirde, ihale mefsuh addolunur. Bu baptaki şariname 22/38/32 tarihinde mahkeme divanbanesine talik edilmiştir. Bu şeraitle iştiraya talip olanlar ve daha ziyade malümat almak isteyenler Beyoğlu sulh mahkemesi baş kitabetine müracaat edebilir. 6 * Gayri menkulün 24/4J32 tarihine müsadif pazar günü saat15 satılacağından yevm ve saati mezkürda taliplorin hazır bulunması tebliğ ve ilân olunur. Diş Ankara : Balıkpazar Istanbul dördüncü icra memür- luğundan : Tamamına 2642 lira kıymet takdir edilen küçük Mustafa paşada molla Hüsrev mahallesinde küçük Ali efendi sokağında E 35, -35 MY 3-5 numaralarla mürakkam bir bap maa bahçe kâgir bane açık arttirmaya vaz edilmiş olup 12/4/932 tarihinde şartnamesi divanhaneye talik edi- lerek 24/4/932 tarihine müsadif Pazar günü saat |4den 16 ya kadar İstanbul dördüncü icra da resinde açık arttirma (suretile satılacakıır. Arttırmaya iştirakiçin yüzde 7 alınir müterakim vergiler ile belediye vakıf icaresi müşteriye aittir icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapu osidillerile osabit olmiyan ipotekli alacaklar ile diğer alâ- kadaranının ve irtifak hakkı sa- hiplerinin OoObu haklarını hususile ve masarife dair olan iddiaları ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrak müsbiterilerile bildirmeleri lâzım- ve İaiz dir aksi halde hakları © tapa sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin o paylaşmasından hariç kalırlar alâkadaranın işbu maddei ahlâmına göre tevlik eylemeleri ve daha fazla kanun hareket numaralı dosyasile müracaatları ilân olunur. maltmat almak istiyenlerin 931/634 | Jasarr düzenlik KE Tabibi Ali Rıza Feyzullah caddesi mf Dirlik ve kaynağıdır BİR KUMBARA ALINIZ. No.3 Telefon 1096 e Hakiki MAK - KORM Orak makineleri ziraat makinelerini almak istiyen- ler her halde 43 uzun seneler tecrübesi olan Kazancıyan mağa- zasina müracaat ettiklerinde hem ucuz hem iyi mal alacaklari temin edilir. Halis STANDARD ve SİSAL orak iplerimiz gelmiştir. B.N. KAZANCIYAN Galata Tünel caddesi No 74 Telefon B.O. 1888 vesair bilüâmüm Önümüzdeki Cuma günü saat 10,30 da aylık içtima akdedilece- ğinden azayı kiramın Cağaloğlun- da Halkevini teşrifleri rica olunur. Zayi — Adapazar Türk ticaret bankasının hisse s enetlerinden sahip olduğum yedi adet hisse senetlerimi (zayi (o eylediğimden mezkür hisse senetlerimin yeni- sini alacağımdan eski hisselerimin hükmü olmadığı ilân olunur. Sabık Adapazarı P. komiseri Ibrahim. Etem Gümrükler Muhafaza Müdürlüğünder Gümrük Muhafaza Umum ku- mandanlığına ait küçük motörlere ayda altmış lira maktu ücretle iki kaptan alınacaktır. Ellerinde ke- ribe ikinci kaptanlık veya süvari- lik şahadetnamesi olanların İstan- bul Gümrük Deniz Muhafaza müdürlüğüne (müracaatla lâzım gelen tafsilâtı almaları ilân olunur. İstanbul Beşinci icra gundan : Bir deynin temini için mahcuz verilen iki memurlu- ve satılmasına karar taraflı dört silinditli tekmil takin Valsıl, Nor markalari ve iki adet Planşister ve Numer markalı ve bir adet elli beygir kuvvetinde elektrik mo tör, ve bir adet 80 beygir kuvve- tinde ve keza 30 beygir kuvve- tinde ceman üç adet elektrikli motör dinamo ve bir adet tek değil bugday yıkama makinesi saa teferruat ve bir adet Lovos markalı bugday yıkama elvertorile ikisi Vigo, üçü: beraber bir adet evrika bugday temizlemek için H. D. ve bir adet bugday almak için elvetor H. D. otomatik kanatlarile bera- ber 28/3/932 tarihine müsadif pazartesi günü * I2ilâ 14 de kadar Cibalide Taş iskelesinde değirmen fabrikasında bilmüzayede satılacağından talip olanlar ma- hallinde hazır bulunacak memura ve © 1/547 N. lı dosyaya müra- caat etmeleri ilân olünütr.