8 Nisan 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

8 Nisan 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

8 Nisan 1932 li. SEYRİSEFAİN Merkez acenta: Galata Köprübaşı B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühürdar zade han 2. 2740. Kiralık Yalova'da Çınar gazinosu Yalova kaplıcalarında Çınar gazinosu 932 mevsimi için müzayede ile kiralanacacaktır. İhalesi 11/Nisan/932 Saat 15 Depozito: */, 10 ALEMDAR ZADE MEHMET VAPURU: Karadenize Bülent varuru | 10 Nisan Pazar | Günü akşamı saat 19 da Sir- keciden hareketle (Zonguldak, “İnebolu, o Ayancık, Samsun, Nİ Ünye, Ordu, Gireson, Vakfıke- bir, Trabzon, Sürmene, Rize, ve Mapavri)ye azimet ve avdet “edecektir. Müracaat mahalli : Alâiye hanı | inci kat. Telefon 21037. THE TURKİSH AMERİCAN Shipping and Trading co , Hayri Araboğlu ve şeriki , American Export Lines The Export Steamsip Corporatlon NEW - YORK Her 10 günde bir Nev York ile lima- mımız arasında muntazam posta; — Her ayın 5, 15, ve 25 inci ev York,'dan hareket. “Yakında Nev- York'dan gelecek va purlar; 5 Excelslor vapuru 4 Nisana doğru - Exanltiha vapuru 17 Nisana doğru - Exarch vapupu 3 mayıs'a doğru Yakında Nev - York, Boston, Fladel- ve Paltimorı için yolcu ve eşyayı riye alarak hareket edecek vapurlar: ımOor — vapuru 5 Nisanda — Excelsior vapuru 15 nisanda Exantiha vapuru 25 nisanda umpanya, müşterilerinin menafiine a iyi hizmet ve fevkalâde seri pos- talar taktim emelile İskenderiye veya Marsilyada aklarma suretile ve doğru noşimento ile Nevyork için mezkür nlardan muayyen tarihlerde hareket eden ekspres ve lüks vapurlarına yolcu ve eşyayi ticariye kabul edecektir. “ Bu vapurlar Amerikanın dahili ve bütün vilâyetleri ile Kanada, Golf, Mek- sika ve Los Angelos ile San Fransisko Seattle vesaire bütün limanlar için doğru Konşmento ile eşyam tirariye L ederler. a tafsilâü için Galata'da Arapyan nda 4 üncü katta Hayri Araboğlu © şeriki müracaat. Tel. B. 0. 4957-8- 923 - İstanbul evkaf - Müdürlüğünden ” Hademei hayratın Mart (932) vazifeleri berveçhi ati tarihlerde tesviye edileceğinden şubelerine günleri acaatla (maaşlarını almaları ilân olunur. © 1.50 MNisan/932 51-100 10 n 101-150 11 i 151-200 12 5 201-250 13 e 4 » 251-300 Halihazırdaki buhran ve müş külât dolayısile yavrularını lâyr kile besleyemeyen anneler için GLAKSO müessesesi GLAK50 | sütü flatlarında mühim bir ten- zilât yapmağa karar vermiş ve bu suretle GLAKSO sütünün herkes tarafından tedarikini ko- Jaylaştırmıştır. Piyasada mevcut GLAKSO sütü henüz yeni gelen taze mal- .dandır. Eğer yavrunuzun Sıhha- “tini temin etmek istiyorsanız bütün dünyada fevkalâde şöhret kazanmış olan GLAKSO sütün den başka süt içirmeyiniz. e eN 0 ZU EZE a” müzayede muhammen Hesap Emniyet Sandığı Emlâk Müzayedesi Kat'i karar ilânı Merhunatın cins ve nev'ile meykil bedeli ve müştemilâtı Lira 150 kıymeti (ONo. Lira 4310 1106 Haydarpaşada, mukaddema Altuni zade elyevm ikbaliye mahallesinde, kotra sokağında eski 18 ve yeni 34,34 numarali yüz kırk arşın arsa üzerinde zemini kârgir, üzeri ahşap iki buçuk katta, sekiz oda bir san- dık odası, üç sofa, bir mutfak, bir kuyu, bir kiler, bir gusulhane, bir şahniş, bir antire, iki belâ, ve bir dönüm yüz altmış. arşın bahçeyi ve bahçede meyva ağaçlarını havi bir hanenin tamamı, 1578 o 840 Davutpaşada Davutpaşa mahalle- sinde Koca Mustafa paşa caddesinde eski 76-76 mükerrer ve yeni 86,86-1 numaralı altmış bir arşın arsa üze- rinde ahşap iki katta üç oda ( biri sandık odasıdır ) bir ufak sofa, bir ufak taşlık bir mutfak, bir kuyu ve doksan dokuz arşın bahçeyi ve altında 130 kârgir dükkânı havi bir hanenin tamamı. 3000 14070 8246 Babıcağferide, ahıçelebi mahalle- sinde, eski yoğurtcu ve çardak yeni yağ iskelesi sokağında eski 35,35, mükerrer 133, 135, 135 mükerrer ve yeni 7 ilâ 11, 27, 29 numaralı yüz otuz dört arşın arsa üzerinde kârgir bir buçuk katta üstünde bir yazıhaneyi havi bir mağazanın tamamı. 3292 7573 Kasımpaşa'da tahtakadı maballesin- de tahta köprü sokağında eski 4 ve yeni 6 numaralı yüz kırk arşın arsa üzerinde bir kati kârgir iki katı ah- şap olmak üzere üç katta on bir oda (odaların sekizinde yük dolap vardır) iki sofa bir mutfak, bir top- rak ev altı, bir tulumbalı kuyu, ve beş yüz altmış dokuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 2400 10900 6584 Kuzguncuk'da Kuzguncuk mahalle- sinde nakkaş sokağında /eski 8 ve yeni 16 numaralı iki yüz yirmi altı arşın arsa üzerinde kârgir üç katta yedi oda (bir sandık odası) iki sofa, iki halâ, bir mutfak) bir çamaşırlık bir hamam bir kiler, iki daraça (et- rafı pancorludur) iki methal etrafı divarla muhat (üzeri demirparmak- lıklıdır) beş yüz dört arşın bahçeyi ve bahçede iki laklı havuzu bir kameriyeyi havi bir hanenin tamamı, 450 9864 5994 Boğaz içi büyük derede piyasa cad- desinde eski 20,32 yeni 98 numa- ralı yüz altmış arşın arsa üzerinde ahşap üç buçuk katta zemin kat çini döşeli bir büyük antire ceme- kânla bölük bir koridor, bir hamam termosifonlu bir hâla zemini kırmızı tuğla döşeli bir oda birinci kat bir sofa bir hâla bir oda ikinci kat büyük oda, bir sofa, bir kiler, üçün- cü kat dört oda, bir sofa, bir hâla, altmış arşın arsa üzerinde bir mut- bak, (sobalı ve içind: bir odası var- dır) otuz arşın arsa üzerinde bir ça- maşırlık. (Sabit kazan vardır) bir odunluk, bir şabniş, bir balkon tu- lumbali kuyu ve iki yüz seksen üç arşın bahçeyi havi bir sahilhanenin tamamı. 1800 60480 8635 Beyoğlunda Asmalı mescit mahalle sinde caddei kebir venedik sokağında eski 1 ila 11, 11 mükerrer 400, 402 ve yeni 326. 328 numaralı beş yüz kırk arşın arsa üzerinde kârgir beş buçuk kattan ibaret olup birinci kat sekiz dükkân ve iki apartımanın mermer antireleri ve birer ahşap merdiven altı kapucu odalarını (üç dükkân istor kepenkli üçü camekânlı diğerleri kiracılar tarafından yapıl- mış istordur) 5 numaralı apartımanın ikinci katında biri beş oda, bir mut- bak, bir koridor bir banyo odası, bir bâla, bir kiler diğeri bir sofa üstünde üç oda bir halâ bir mutbak biri kilerli olmak üzere iki daire olup üç dört beşinci katlar ikinci katın aynı daraça katında biri kârgir 390 , digeri ahşap, iki oda bir hâla bir KALAS YE ya — Borçlunun ismi Minire, ve Ayşe Seher ve Lütfiye Hanımlar Ayşe Münevver ve Hayriye H. larla Mehmet Kadri B. Yuvakim Ef, Ayşe H. Sabri E. Emine Muzaffer Raife H. Mustafa Kasım Ef, iy PEN ŞİM na Mann kömürlük elektirik, hava gazı, terkos tertibatını ve İİ numaralı apartıma- nın ikinci katta üç oda, bir sofa, bir kiler, bir mutbak, bir halâ, üçüncü dördüncü beşinci katlar ikinci katın aynı ( daraça katı mevcut dairele- rine odun ve kömürlüğü olarak müs- tameldir, merdivenler tiryeste taşı- dır elektrik hava gazı (yalnız bir ) numarada terkos vardır) caddei ke- birdeki cephesinde iki şahniş iki bal- kon diğer cephesinde ikinci kattan itibaren iki çıkmayı havi iki apartı- manın sekiz hissede yedi hissesinin ve tekrar kırk sehim itibarile on altı sehimi ve derununda cari mai lezizin üç hisse itibarile bir hissesi 350 3120 8704 Yusufpaşada Hacıbayram haftani mahallesinde Topkapı caddesinde eski 71,71 mükerrer ve yeni 97,99 numaralı kırk sekiz arşın arsa üze- rinde haricen kârgir dahilen ahşap üç kattan ibaret olan birinci kat zemini tahta önü demir kepenkli dükkân, malta koridor, antre, ocak mahalli, tulumbalı kuyu, merdiven ortasında, asma ve karanlık ufak bir sofa, orta katta iki oda, bir halâ, iki sahanlık. üst katta bir oda, bir halâ, bir sahanlık, ve elektrik terti- batını havi maa dükkân bir hanenin tamamı, 270 6040 4761 Beyoğlunda Feriköy ikinci kısım ma- hallesinde Cabi sokağında eski 10 mükerrer yeni 32 numaralı yüz altı arşın arsa üzerinde kârgir üç katta (ayrıca bodrum katı vardır) bir mer- mer antre, bir çini taşlık, iki sofa, altı oda bir mutfak, iki halâ, biri sakaflı olmak üzere iki balkon bir çatı odası, elektrik terkos havagazı tertibatını ve kırk iki arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 300 5844 8707 Üsküdarda Hocahesnahatun ma- hallesinde Paşalimanı sokağında eski Naciye H. Müride H. Arif B. ve Fatma 125,125 mükerrer ve yeni 46-1 nu- RemziyeH. maralı yüz doksan altı arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta on dört oda (biri sandık odasıdır) iki taşlık iki sofa beş halâ, bir mutfak, kırk arşın arsa üzerinde müştemilât ve yedi yüz sekiz arşın bahçeyi ve Elmalı suyunu havi bir tamamı, Galatada hacı âma mahallesinde, cevahir çıkmazı sokağında, eski ve yeni 22 numaralı yetmiş arşın arsa üzerinde ahşap üç katta 4 oda 2 sofa 2 helâ bir taşlık bir mutbak, bir kuyu ve elektrik tertibatını havi bir hanenin tamamı, Beyoğlunda Hüseyin ağa mahal- lesinde, furun sokağında eski 7 yeni “9 numaralı ve yetmiş iki arşın arsa üzerinde kârgir üçbuçuk katta beş oda, üç sofa, bir mermer antre üç halâ, bir mutbak, bir kömürlük, bir kapanmış kuyu, bir şahniş bir daraça elektrik terkos tertibatını ve sekiz arşın aralığı havi bir hanenin tamamı, 1800 8550 Hasköyde Keçeci piri mahallesinde harap çeşme sokağında eski 39 ve yeni 69 numaralı yetmiş arşın arsa üzerinde kârğir (dahili ahşaptır) iki katta altında bir bodrum, (hariçten methali vardır) birinci katta bir oda bir sofa, bir mutbak' bir halâ, ikin- ci katta, bir oda, bir sofa, bir mut- bak: Bir balkon, üstünde bir cihan- nüma tertibi çatı odası, elektrik terkos tertibatını ve otuz arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı, 950 Balat'da hoca Ali mahallesinde, ha- mam sokağında, eski, ve yeni 5İ numaralı seksen arşın arsa üzerinde karğır birinci kat kaldırım taşından bir ev altı, iki oda, bir halâ, bir kuyu, ve kırk altı arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, e 7581 6557 Kuzguncukda kuzkurcuk mahalle- 60 1750 2003 250 3800 8968 65 20 526 1350 esaleten ve Hatice H. tara- fından bilvekâle Fatma hanenin RemziyeH. Eemine H: Hasan Rem- zi ve Ali Rıza efen- diler. Takuhi H. Nesim Ef, Mm. Klara Eşref EF, Emine sinde elyövm nakkaş sokağında 14 Muzaffer H. 14/1 numaralı yüz altmış beş arşın arsa üzerinde üç buçuk katta ahşap zemin katta kârgirdir bir mutbak bir gusulhane, hamam şeklinde bir kiler, bir yemek odası, birinci kat bir çini antre camekânla bölünmüş taşlık, bir sofa dört oda, ikinci kat, ( Devamı onbirinci sahifede ) 24548. A Ye eye sp elk al e Bae