18 Mayıs 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

18 Mayıs 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 Akşam e KÜÇÜK İLÂNLAR Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar, tarifesi: 1 defa 40 kuruş > 60 > Gi > Her fazla defa için 15 > 2 — Küçük ilânlar 4 satırdan fazla olmaz; bir satır tahminen 5 kelimedir. Fazla satır için ayrıca ücret alınır. 8 — Bu sütundaki ilânlar yalnız “ Akşam ,, idarehanesinde kabul ve Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri sira ile neşrolunur. ilânlarla ilânları 4 — Ticari mahiyeti haiz nişan, velime merasimi, irtihal bu sütuna dercedilmez. 2 — İşçi arıyanlar TY VE KL TA ET idare memuru aranıyor Gazete idarelerinde çalışmış tecrübeli bir memura ihtiyaç vardır. Matlup ev- safı haiz olanların tekliflerle birlikte adreslerini «4102 numaralı posta kutu- suna göndermeleri 2 Bir makastar — Ilanıma ve çi gü ve Raşel makinesinde çalışmış ii lere lüzum vardır. Mahmutpaşada Bez cilerde 37 - 39 Numaralarda Taşçı zade Rafet ve Hakkı kardeşler Trikotaj fabrikasi —3 Hemşire aranıyor — İzmirde 20 yataklı hususi bir hastane olan «Sıhhat evi» için bir hemşire araniyor, bu va zifeyi yapmak istiyen 20 - 40 yaşlarında lisan bilen ve cerrahi - doğumda çalış mış olan hanımların ellerindeki vesika ve birer fotoğrafilerini tekliflerile bora- ber İzmirde Sıhhat evi müdürü Dr. Sadık beye müracaatları. 5 1 3 — Satlık eşya — Satılık Piyano — Az kullanılmış mükemmel bir piyano acele ve ucuz satılıktır. e Beyoğlu Tarlabaşı Halepli sokak No. 21 x.8 Satılık sinema tesisatı Kanapeler, koltuklar, komple Gaumont makinası, vantilâtörler, kasa, büfe ve- saire. Yüksek kaldırım Majestik sinema- sına müracaat. Satılık tenezzüh motörü Sekiz, on kişi alır, 8 metre tulünde, marş otomatikli, döşeme, - tentesi mükemmel, Denizlere mütehammil müceddet kurs teknesi, Fiat marka motörlü, heran harekete hazır 12 mil süratindedir. Kanlıca muhtarı Hafiz efendiye müra- nın tenviratını temine kâfi grup elektroze satılıktır. Takım. tablo, motör, dinamo, yeni ve tamamdır. (Akşam) gazetesine E.T. rümuzile tahriren müracaat. — 4 Satılık Kafes ve Plâk — 30 adet müceddet pencere kafesi 29 adet az çalınmış gramofon plâğı satılıktır. Çarşıkapısında Hattat sokak No, 3 haneye müracaat. Satılık tenezzüh motörü — 12 beygir kuvvetinde Fiat markalı deniz motörile mücehhez on kişilik teknesi İtalyada hususi yaptırılmış lüks tenezzüh motörü ehven fiatla sarılıktır. Halıcıoğlu çivi fabrikası müdiri Hüseyin beye müracaat. & — Kiralık-Satılık Acıbademde — 33 dönüm meyve bahçeli, selâmlıklı Şevket paşa köşkü ve karşısında 48 dönümlük çamlıklı bahçe 30 mayıs pazartesi Saat 15 te Üsküdarda sulh mahkemesinde satıla- caktır. 4 Doktor beylere Ankara cad- desinde 60 numarada eski elektrik şirketi binasının alt katı, mevki ve da- hili taksimatı itibarile muayenehaneye çok müsait olduğundan acele kiralıktır, Hilmi kitaphanesine müracaat, — 2 Parfümeri, tuhafiye, saatçı — Ve emsali sanatlara elverişli piyasa yerinde bir dükkân deyren kiralıktır. Pangaltı Hamam caddesi No. 67 de Sadettin beye müracaat. id Yeşilköyde — Bulvar caddesinde gayet mükemmel yazlık ve kışlık kiralık köşk. Istanbul Havuzlu Han No. 13 e müracaat, Yüksekkaldırımın — Tünele ya kın sinema ittisalindeki sokakta 502 numaralı 4 katta maa müştemilât 6 oda, terkos, elektriği havi kâgir hane acele satılıktır. Civardaki Cerrah soka: ğında ressam Davanço efendiye öğleden sonraları müracaat. e e Satılık dükkân Tophane Ka: saplar içinde 4 No.lı manav dükkânının 2 lira kira getirir, Bin liraya ata Havyar handa No. müracaat on satılık. T stidi efendiy* Paşabahçesinde — İki bin sur arşın bahçe içinde altı odalı köşk kü: acele satılıktır. İstanbul Tütün inhisa- rında kapıcı Mustafa efendiye müra- caat. a Taksimde — Talimhane meyda nında 65, 66 numaralı ikişer yüz metro iki arsa acele satılıktır. Istanbul Tütün inhisarında Okapıcı Mustafa efendiye müracaat" Ne Şişlide — Ahmet bey sokağı civ; rında Molla Ayazma caddesinde nezareti kâmileyi “haiz 450 arşın arsa acele satılıktır. Istanbul Tütün inhisarında kapıcı Mustafa efendiye müraat. Satılık ve kiralık köşk — Acr bademde çifte ocevizlerda Faik Bey camii sokağında dolma kârgir 7 oda, mutfak, hamam ve müştemilâtı saireyi ve 2,5 dönüm yemişli bahçeyi havi Halit Beyin köşkü ehven fiyatla satılık ve kiralıktır. İttisalindeki haneye mü- racaat. pe) Acele Satılık apartıman — Ka- dıköyünde yeldeğirmeni çarşısında, köşe- başında, alunda 5 dükkânı, üstünde 4 daireyi havi kârgir apartıman müsait şeraitle ve acele satılıktır. Taliplerin Erenköy $ numaralı telefona müracaat- ları. 2 Babıâli civarında — Acımusluk sokağında piyasaya yakın 18 oda 1500 arşın bahçe 2 mutfak, kalorifer, banyo, elektrik ve terkosu mevcut ikiye kabili tefrik bir hane satılık ve kiralıktır. Sirkeci de Sadık Zade biraderlere mü racaat. Telefon: 22134 —2 Kiralık dalyan — Torik ve lüfer dalyamı olan Tuzla - üçburun'icara ve- rilecektir. Taliplerin Mısırçarşı kapısında hacı Sabri efendiye müracatları. — 4 Satılık — Fatih Çörekçi kapısı çar- şısında Hafızpaşa caddesinde 15 numa- rah kâgir hane maa dükkân su ve elektrik vardır. Mevkii, nezareti fevkal- âdedir. İçindekilere müracaat. er Satılık köşk Küçük Çamlıca caddesinde 11/13 numaralı köşk ehven fiatla satılıktır. Kadıköyünde iskele caddesinde No. 1 de Galip beye müra- caat, 2 Kirauk köşk eneryolunda tasyona 3 dakika mesafede 6 odalı bir köşk kiralıktır. Her gün Feneryolunda merhum Riza beyin köşküne müraca- at. Satılık Feneryolunda «1,5», Kızıltoprakta 9 ve 120 dönüm üç tarla, Galata Selânik bânkası üzerinde No. 77 ye müracaat. pa İhalei kat'iye — Bostancı, Çatal çeşmede denize “karşı 2505 arşınlık arsa ile iskele yanındaki büyük firın şüyu- larını izaleten 28 mayıs cumartesi saat 16 da Kadıköy icrasınca satılacaktır. ihalei kat'iye — Bostancı, me Bağdat caddesi 852 arşınlık bitişik iki ) izaleten 25 mayıs çarşamba saat 16 da Kadıköy icrasınca satılacaktır. Kiralık köşk — On bir oda, vasi çamlık, bahçe, bağ, ahır ve müştemilâtı menba suyu. Kadıköy, Acıbadem, Esat paşa sokağı nihayetinde Şakir bey köşkü. (Otebüs servisi vardır.) 3 Şehir Içinde — Her tarafı açık kiralık köşk. 10 oda, bahçe, elektrik, havagazı, terkos. Kadıköy Mısırloğlu, talimhane No. 3. civarındaki kunduracı Ahmet efendiye müracaat. 3 Tek bir erkek için — Beyoğlunda aile nezdinde mefruş oda, temiz, hava- dar, banyo, fiatı uygun. Galata Karaköy palas Lafonsiyer sigortasında Hamam- cıyan. Kiralık küçük ev Suadiye plâjına karşı karşıya 8 odalı ev, yazlık veya senelik pek ehven fiatla kiralıktır. Kadıköy 579 telefonla müracaat, say | e Satılık arsa 848 Nakli- bentte Şeftali çeşmesinde 20 arşın cadde üzerinde eliven fiatle satılacaktır. Ta liplerin Çemberlitaşta Osman bey mat baası arkasında 565 numarada ebe Seniha arşın hanıma müracaatları. ii Yalnız 1700 liraya — Maltepe istasyonuna 3 dakika mesafede 5 oda 305 arşın bahçeli çimento ve demirden mamul hane ve 2600 liraya ll oda 2662 arşın bahçeli ahşap köşk satılıktır. Sirkeci istasyon birinci mevki büfecisi Koço efendiden sual. — 12 Kiralık hane — İstanbul belediy civarında Şerefiye caddesinde No. 6 oda büyük salon mutfak ve ta denize nezareti kâmile. Derunundakilere 1 'sat — Galata perşem be pazarı caddesi Gülzade hanı dükkânı ve ardiyesi. Matbaa, imalâthane, yazr haneye elverişlidir. Han yeni ve odalar muntazam ve çok aydınlıktır. Haliha- zırda hanın 6 odasını 50 liraya işgal eden kiracılarda devredilmek üzere 20 oda Il büyük dükkân ve ardiye. Bütün han toptan bedava gibi 125 liraya kira ıktır. Yazlık ucuz apartıman — Say- fiyeye ihtiyaç hissetlirmeyecek hava- dar, şehirdeki gezme yerlerine yakın Nişantaşının mutena caddesinde konforu tam, muşambalı 5 oda, 1 salon, banyo, mutfak, 5 - 6 ay için çok ebven kira lıktır. Nişantaşında Lüks bakkaliyesine müracaat. Azimet hasebile — Acele s lık kârgir hane: Tophanede karabaş mahallesinde tulumba sokak 14 No.lu hane: 8 oda, 3 sofa, 5 helâ, 2 mutfak, tulumbalı kuyu ve nazareti fevkalâdesi olup dört yol ağzında ve köşe başındadır. Taliplerin içindeki sahibine müracaatları, Kiralık yeni evler — Sultanah- mette denize nazır beşer oda elektrik, terkos, hamam, bahçeli Mahmutpaşa Havuzlu hau Süleyman efendiye mü racaat. Göztepe istasyonu yanında Hasan Hayri Pş.nın biri 9 oda, 2 salon, hamam diğeri bir kat üzerinde 4 oda, 2 sofa, hamam, 7 dönüm bahçe ile satılıktır. a 6 odalı bir ev kiralıktır. Elektrik, hava gazı, terkos, denize nezaret. Mühendis Adnan beye müracaat. Telef. Beyoğlu rı telef, 20921. Bebekte Bebebek yolu yanında Dua meydanında on üç dönüm yedi yüz yetmiş arşın münbit bir tarla satılıktır. Vezneciler caddesinde No. 89 da sucu Hasan efendiye müra- caat. —< Azapkapıda — köprü yannda 53-61 numaralı büyük depo kiralıktır. Tel 20149 (4. Vakıf han asma kat N. 7) müracaat. i Satılık arsa — Aksaray Gazi cad- desi tramvay kulübesi arkasındaki köşe başı iki yüz arşın. Yeni postahane arkasında 9 numarada makine mağaza- sına müracaat. —3 Satılık hane — Lâlelide kızıltaş mesçitli arkasında « Talât efendi > şair haşmet sokağında 8 numaralı denize nazır dört odalı kâgir hane satılıktır. Elektrik, havagazı, su tertibatı, hamamı vardır, tamamen muşamba döşelidir. Üstü taraçadır. tramvay durak yerine bir dakikadır. Hergün 9 dan 12 ye kadar içindekilere müracaat ediniz. —ı Beyoğlunda — Pangzalti caddesin- de gayet havadar, meuble complet. 5-6 odalık bir apartımanın birinci katı 4-5 ay için kiralıktır. Müracaat Bahçekapı da Dr. Artaryan ticarethanesine, Satılık ve kiralık — Kuzgun Münir Paşa mahallesinin Aziz Bey s ğında beşer odadan iki bölüklü fevkal âde nezaretli, eşçarı müsmireyi havi iki dönüm bahçeli 16. No.lı Dr. Hakkı beyin hanesi ucuz fiatla satılık ve kıralıktır. İçindekilere müracaat, 1 my Ev satın alınacak — Şişli, Kur- tuluş, Bomonti semtlerinde * tramvay caddesine yakın iyi bir sokakta 4 veya 5 odalı bahçeli kârgir bir ev satın alina- cak. Adres ve fiatları Aksım'da K, N. $. aderesine mektupla bildiriniz. 5 — Müteferrik ingilizce lisanında Ameli tahsil görmek için kibar bir kadın tara- fından mükâlsme dersleri verilir, Adres Kuloğlu sokak No. 11 Hayri bey apar tumanında No, 4. Kadıköyünde — Yeldeğirmeninde e Arttırma bedeli 450 Hesap Merhunat No. mevkii 7893 Beşiktaşta Teşvikiy. arsa üzerinde arka 2000 8246 Yoğurtçu ye Çarda kahında eski 35,35 420 8906 camekânlı haricen antre yirmi beş ar mutfak bir halâ ahır mahalli (ahırın mukaddema fundalı hanenin tamamı 509 8259 Çenberlitaşta tamamı. 80 7245 Boğaziçinde Anad yedi arşın arsa üzerinde bir ahır mesturdur.) ve yedi 700 7775 Kadıköyünde, eski yir çatı odası, iki sofa, otuz beş arşın arsa ve altı dönüm bin Yukarıda cins ve hine müsadif pazartesi görüldüğü taktirde gü İzmit büfesi 26/5/932 tarihine müsadif perşembe günü saat 15 de yapılacaktır. aleni müzayede İzmit ilân olunur. Fransızca, italyanca — ve hesap fizik, kimya dersleri fransızca olarak Paris darülfünumu (mezunesi fransız bir muallime tarafindan hususi ders verilir. Müracaat Akşamda No. (177) —7 ——— Lise ve kolej muallimi — ten mezun, fraansızca, ingilizce, riyaziyat ve muhasebe dersi verir. Şerait mutedil, Her ay bir ders caba. Kadıköy Yeldeğir- men Menase han 12 yahut posta kutusu 1266 Galata. ———— çocuk arabası — Az müstamel ve temiz bir küçük çocuk arabası al mak istiyorum. adreslerile Istanbul 147 Numaralı posta kutusuna bildirmeleri. Satanların Halis - Beyaz Legorn — Tavuk ve kuluçka yumurtasını o Kadıköyde Gazhane karşısında Kurbağalıdere çift liğiuden tedarik edebilirsiniz. o — 2 EŞ hallesinde eski 6,6 ve yeni 44,46/1,44,46,31 maklup numaralı beş yüz doksan yedi arşın Mollafenari Camişerif avlusu sokağında eski 7 ve yeni 13 numaralı doksan dört arşın arsa üze- rinde kâgir üç buçuk katta beş oda sofa, bir mutfak, bir bodrum, bir taşlık, bir balkon, bir kuyu, bir sarnıç, bir çatı altı ve çinko döşeli daraçayı havi bir hanenin sokağında eski 13-1 yeni 42 Nolı ve doksan arkadan iki katta (bir kat kârgir bir kat ahşap) bir antre bir koridor beş oda bir taşlık iki halâ iki methal hariçte otuz arşın üzerinde bir mutfak yirmi dört arşın arsa Nuri, Sadık nevile mevki gayri menkulenin icra kılınan aleni müzayedeleri neticesinde hizala- rında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş ise de mezkür bedeller haddi lâyıkında yörülmediğinden tekrar ( 20 ) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş vel3 haziran 932 tari- kat'i kararlarının çekilmesi takarzür olduğundan yevmi mezkürde saat on dörtten on beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemele: Bu kususta fazla malümat almak isteyenler 18 Mayıs 1932 © Emniyet Sandığı Emlâk Müzayedesi Kat'i karar ilânı ın cins ve nevile ve müştemilâtı e Hacıeminefendi ıma- Borçlunun ismi Süleyman Sudi B. duvari kısmen yıkılmış sakafsız natamam bir garajın tamamı. Babicaferide Ahıçelebi mahallesinde Yuvakim EF. eski k yeni yağ iskelesi so- mü, 133, 135, 135 mü. ve yeni 7 ilâ 11, 27, 29 numaralı yüz otuz dört arşın arsa iizerinde kârgir bir buçuk katta üstünde bir yazıhaneyi havi mağazanın tamamı. Boğaziçinde Sarıyerde Fındıksöyu cadde- Ali sinde 11 Nol. yüz dört arşın arsa üzerinde Sami B. kârgir iki katta zemin katı 1 kömürlük etrafı koridor şeklinde bir şın arsa üzerinde bir zemini malta döşeli bir taşlık iki oda ikinci kat bir sofa dört oda bir balkon (korkuluğu yoktur) kâgir bir sakafı yoktur binanın üst katı tamamen antre dahilen ve haricen sıvasızdır) iki kuyuyu ve on yedi bin dört yüz yetmiş bir arşın araziyi havi dönüm ik elyevm natemam bir Zeliha Pakize H. mahallesinde iki Satu H. varisleri Hanife Süreyya H. lar Fabri A. olukavağında Taşiskele üzerine cepheden bir (üstü galvanizli saçla i yüz altı arşın bahçeyi Beyler havi bir hanenin tamamı. Tulacıbaşı Eski Çamurluoğlu yeni Yaverağa sokağında ve Abdullah 1,1ve yeni 35,35 numaralı beş arşın arsa üzerinde yarım katı kârgir ikı buçuk katı ahşap olmak üzere Dürrüser üç katta on iki oda, küçük ve büyük beş mahallesinde: Ali Nihat Adem B. lerle iki yüz bir malta taşlık, diğer bir taşlık, iki kuyu, ç yi havi bir hanenin tamamı. H. üç balkun, üç methal, üzerinde bir mutfak, üç yüz kırk arşın dab- ve müştemilâtı yazılı emvali arttıma bedelleri haddi lâyik:ında eylemiş lüzumu ilân olunur. ile kiraya verilecektir. Müzayede Haydarpaşa gar ve istasyon müdürlüklerine müracaatla buna müteallik şartna- mlere 15 şerkuruşluk pul yapıştırıp imza etmeleri ve 150 lira teminat akçesile müzayede gününde İzmit istasyonunda hazır bulunmaları nan Arapça, eski türkçe — Yazma ve müzehhep âsar, kitap ve kütüphane satın alınır. Adres: Istanbul posta kutusu No, 187, —8 Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz ( idarelianesini o adres olarak göstermiş olan kari'leriimizden MH-SO-KA - SM- D-YH-MG-SC-MSP -PTT-SZ-LB6-MM - NT-Placier-E.T: ST- namlarına gelen mektupları. idaroha- nemizden aldırmaları mercudur. Dr. Mehmet Izzet Emrazı dahiliye ve sariya mutahassısı Muayenehane: Çağaloğlu Halk fırkası karşısında No. 21 Cumadan mada hergün 13-17 hastalarını kabul eder, Tel, 23925.