28 Ekim 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

28 Ekim 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

NN Sahife 10 a Akşam Hava Makinist Mektebi Müdürlüğünden: inceliklerine vakıf Fransızcadan Türkçeye ve Fransızcaya mükemmelen tercümeye muktedir bir bilmüsabaka 125 lira ücretle istihdam edilecektir. 30/10/93? pazar günüdür. Müsabakaya iştirak edeceklerin şeraiti görmek üzere Yeşilköyde Fener civarında mek- tebimize müri tları, Mülkiye Mektebi Müdürlüğünden Mektebimizde açılan müsabaka imtihanında muvaffak olupta şimdiya kadar mektebe gelmemiş bulunan 792 namzet numaralı Şevket 803 numaralı Fehmi 807 Abdurrauf 828 Rıdvan efendilerin 2910/932 cumartesi gününe kadar müracaat etmeleri veya kabule şayan mazeret göstermeleri aksi takdirde haklarının sakit olacağı ve yerlerine müsabaka kazananların sıra mumarasile alınacağı ilân olunun Beyoğlu Kazası Defterdarlığından: Mahallesi Sakağı o No.s o Cinsi Kıymeti Pangaltı Kahaba z dükkân | Lisanın bütün Türkçeden tercülma: 2500 Balâda muharrer beyaz Ruslardan metrük olup hazineye intikal eden emvalin 20 gün müddetle müzayedeye konulmuştur. 19/Teşini- sani/932 Cumartesi günü saat 16tıda ihalesi icra kılınacağından taliplerin teminat akçelerile Beyoğlu Mal dairesinde müteşekkil komisyona müracaatları. ında emlâki milliye ormanında her sene 150 gayri mamül ik'ap hesabile iki senede 300 matre mik'ap meşe eşçarı ve yine senede 10254 çeki hesebile iki senede 20508 çeki meşe odun, kerestenin beher melro mik'abı 800 ve odunun beher çeki 25 kuruş muhammen bedel üzerinden şortnamede yazılı şerait da iresinde talibine ihale edilmek üzere 20 gün müddetle müzayedeye konulmuştur. Müzayede ve ihale kapalı zarf usuliledir. Taliplerin 15/11)992 salı günü saat onda muhammen bedelin “f, 7,5 nisbetinde * teminatlarını havi sundık makbuzu ve yahut banka mektubile tek- Tifnamele havi zarfları müzayede komisyonuna tevdi eylemeleri İnhisarlar Umum Müdürlüğünden: Galatada İnhisarlar Umum Müdürlüğü binasına muttasıl 9 ve 13 numaralı hane meskân ittihaz olunmak üzere müzayede suretile ve bir sene müddetle kiraya verilecektir. Bu iki haneden 9 numaralısı altı ve 13 numaralı da yedi ( İsteyenler gezebilirler ). Pazarlık için 9/11/932 çarşamba günü saat 15 te taliplerin vere- cekleri fiatın 97,5 teminat akçelerile birlikte Galatada Mübayaa komisyonuna müracaatları anbul Deniz Tirareti Müdürlüğünden: Türk Gemi sahiplerine ilân İstanbul bağlama limanına mukayyet bulunan gemilerin 1/11/932 tarihinden itibaren | tesciline başlanacağından bu hususta izahut almak üzere alâkadarların müdiriyete müracaaşları. İnhisarlar umum müdürlüğünden: Müskirat Fabrikalarımız amelesi için model ve nümünesine göre pazarlıkla (200) adet gömlek ve (150) adet tulum satın alınacak Taliplerin pazarlığa iştirak etmek üzere “/, 7,5 teminat akçel hamilen 711/932 pazartesi günü saat 14,5 ta Galatada Mübayas komisyonuna müracaatları. Istanbul ithalât gümrüğü müdürlüğünden: İstanbul ithalât gümrüğü dört numaralı anbarı önünde ve rıhtum üzerinde bulunan 20 tonluk baskülün keşfi mucibince tamiri ile depo ve döşemesinin su geçmiyecek bir hale vazı münakasa ve müzayede ve ihale kanununun 18 inci maddesinin A. fıkrasına tev- fikan pazarlıkla yaptırılacaktır. Talip olanların 8/11/932 tarihine müsadif salı günü saat 14 de mezkür gümrükteki komisyona müra- caatları, Sultanahmet birinci sulh hukuk hakimliğinden: İstanbul asliye mahkemesi bi- rinci ticaret dairesinden: Merhun olup mahkemece siman karar | aküdarda. beylerbeyi kal verilmiş olan 31 kırat 46 santim, | yianiyesinde © Mütevefi a in) ye eren ime santim ve 15 kat sikletlerinde | Ziimi beye izaleten 18 numaralı ve 35000 liraya merhun 4 adet | sirketi hayriye memurlarından almağa talip olanların | Ziya beyin hanesinde rusumat tarihine müsadif pazar” 14 de Kapalı çarşıda mücevherat memurluğundan mütekait Ahmet zihni beyin zevcesi Nazmiye ha nim aleyhine tastir saat Sandal bedestanında mezat dairesinde hazır bulunmaları ilân olunur. ikame olunan dava üzerine irsal kılınan celpname zalırına heyeti ihtiyar Teşekkü terafındaı verilen moşrulatta ue Sevgili babamızın vefatı müna- | maleyhanın bir. semti meçhule sebetile | teessürlerimize iştirak | gittiği | bildirilmiş — Olduğundan eden muliterem dostlarımıza ayrı | yevmü muhakeme olarak tayin kılınan 26/11932 esmertesi günü saat 14 te mahkemeye gelmediği takdirde muhakemenin gıyaben icra kılımacağımı tebliğ makamına kaim olmak Gzere ilân olum ayrı teşekkür etmeğe büyük ke- derimiz mani olduğundan muhte- rem gazeteniz vasıtasile teşekkür ederiz efendim. Merhum Doktor Riza Servet beyin ailesi Yazıhane Dr. Mehmet İzzet çal hele Gar. Kantara li | Emrazı dahiliye ve sariye pında 4-12 numaralarla bulanan mutahassısı Muayenehane: Çağaloğu Talk fırkası karşısında No, 21 Cumadan mada hargün 19:17 hastalarını kabul eder. Tel, 23028, — yazıhanelerini Zeyoğlun'da Tünel başında. Kayıserliyan — aparlmanmu.— birinci ünitesine pakletmiştir. KiRALIK APARTIMANLAR BEYOĞLU Merkezi bir mevkide beş altı ve yedi adalı daireler Odalar büyük ve havadardır. Su - Havagazı - Elektrik - Banyo Denize ve alıç; EHVEN ŞERAT işide tramvay istasyonunda. bol güneşli dört Oda Manzarası fevkalida Kirası ehivendir CIHANGIR Alu odalı apartmanlar. cu» hava elektrik - banyo- Marmara ve Boğan manzarası yardır, UYGUN ŞERAİT KADIKUY Dört odah bir spartıman. Su » Havagazı - Elektrik Fiati okvendir TOPHANE Üç uda küçk apartmanlar Kirası enza İZAHAT ALMAK İÇİN İBahçekapı Taş Han No. 20-21-29) UMUM EMLÂK ACENTESİNE Müracaat - Telefon 20307 | 80lon Yerli kok Kömüen 7 4000 Kilo Zamlı arabi 1000 > Mücelit taka 111/902 2000» Animensuz çubuk 21/11/092 Kurgun, 100 Top Torba imali için 23JIYMEZ kaputlak be Yukrıki eşya Bizalarında gösterilen #ariklerde kapalı zarf usulüile amaca tar, Matbamda mevcut tahminen ölüz bin kilo kırpıntı küğitlarda 96/11/632 tarihinde aleni wnzayene ila savak Şarinama ve nümuneler hergün saat İki zarında görülebilir. Taliplerin ihale günlerinde yüzde yedi buçuk miktarında poy akçelerils Derplnne dahilindeki Damga Matbaasında müte şekkil mübeyas Komisyonuna miracadt. ler ilân olunur. dar. İstanbal Tuğundan: Tamamına sekiz bin lira kıy. met takdir. edilen Boj Amavat köyünde bakkal birinci caddesinde eski 106 yeni 138 mumaralı man baliçe sarnıçlı ve mahzenli hamam'ı yağlı boyalı beden dıvarları kigir hanenin tamamı açık artırmaya vazedil. miş olup 7 teşrini sani 032 tari binde © şartnamesi divenlaneye talik edilerek 25 teşrimisani 032 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul dördüncü iera dairesinde aşık arlırma saretiyle satılacaktır. Artirma ikincidir birinci artır. mada dört bin Hiraya talip çıkmış olup bu kerre en çok artıranın üzerinde bırakılacaktır. Artırmaya 4 üncü feza emer çinde iştirak İçin yüzde yedi teminat akçesi alınır, müterakim vergi belediye vakıf icaresi müşteriye aittir, 929 tarihli icra kanunanun 119 nen maddesine tevfikan hakları tapu sicilleriyle sabit ol lar ile di- ınıyan ipotel Ker. alâkadaranın ve irtifak halki | Sahiplerinin bu haklarini ve hu- sasiyle ımâsarife dair olan idüialarını ilân. tarihinden ittiba yen 20 gün içinde evrakı müsbi- ieleriyle / bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicile riyle sabit olmuyanlar satış bede- inin paylaşmasından hariç kalır- Alâkadarların işbu maddeyi kanuniye alıkâmna göre tevfik hareket etmeleri ve dalın fazla malümat almak istiyenlere 032/80 dosya | mumarasiyle memuriyeti. mize müracsatları ilân olunur. lar Sancıya İ Hetiyaç “aliplerin her gün | seba (4) dan akşam (6) ya kadar Galata'da Bat pazarınıla Tnleci Hendek'te, 44 No, da Adam Anlol efendiye mira atları 28 Teşrinievvel 1932 Türkiye Ziraat Bankası İdare Meclisinden: ürkiye zinet Bankası Umumi Hey'eti sert adiyede oarak ikici eşrin ayının 30 uncu gününe tesadüf eden ba saat 14 de Ankara Banka Merkezi binasında Çi vimeğiz Murahhas beyefendilerin zikredilen gün ve & ları rica olunur. Müzakerat ruznamesi aşağıda yazılıdır: 1 — Türkiye Ziraat Bankasının 1931 hesap senesi muamelâtı hakkında İdare Meclisi ve Murakip raporlarının okunması, 2 — 1931 senesi bilanço, kâru zarar hesaplarının tasdiki ve İdare cretlerinin tayini ve 1933 senesi için 2 murakip ve 2 yedek murakip intihabı, i 4 — Müddetleri biten idare meclisi âzası yerine âza intihabı. Türkiya ziraat bankası heyeti umumiye murahhaslarının isimleri berveçhi Adana: Afyon: Nafha vekili Hilmi, mebus Zamir ve Ali beyler, Mebus Ali, Cemal, avukat Kemal beyler. © Mebus Süreyya bey. Ankara Ticaret borsası reisi Salih Sabri bey. Mebus Rifat Şakir, sabık mebus Ihsan beyler. Mebus Numan ve Rasih beyler. Mebus Mehmet Ali bey. Mebus Aslan, doktor Mazbar ve Fuat beyler, » Reis Kâzım paşa hazretleri, Mebus Ihsan bey Mebus Hayreddin bey Mebus Emin Cemal ve Şükrü beyler Mebus Mustafa Şeref bey. Mebus Rafet, Emin Fikri ve Rüştü beyler, Cebelibereket; Mebus İbrahim bey Çanakkale: Belediye , reisi Veli - Namukziraat odası reisi Nazim, Ezineden Yaya Sezai beyler. Çangırı : Maliye vekili Abdülhalik bey. Çorum © : Mebus İsmet ve Mustafa beyler. Denizli o: Mebus Yusuf Ziya, Necip Ali, doktor Kâzim beyler. Diyarbekir: Meb'us Zülfi bey, Edirne © : Meb'us Faik ve Şeref beyler. Elaziz © * Divanı muhasebat mümeyyizlerinden Mehmet Nuri bey. Erzincan: Meb'us Abdülhak bey. Erzurum : Aziz ve Asım beyler. Eskişehir : Meb'us Emin bey. Gaziayıntap: Meb'us Kılıç Ali ve Nuri beyler. Giresou : Meb'us Nuri bey ve İhsan paşa. Gümüşhane; Meb'us Hasan Fehmi bey. ğ Silifke : Meb'us Hafız Emin bey. Isparta : Meb'us Mükerrem ve Kemal Turan beyler. İstanbul : İnbisarlar vekili Ali Rana, Meb'us Ziyaeltin, Selâh Cimcoz beyler. İzmir © : Meb'us Mahmut Esat - Osman Zada Hamdi ve Kâmil beyler, Kars : Meb'us Baba Tali bey. in - Tekirdağ meb'usu Cemil ve Ankara meb'usu Halit beyler. Kayseri — : Meb'us Reşit bey. Kırklareli : Meb'us Şevket bey. Kırşehir : Meb'us Lütfu Müfit bey. Kocaeli | : Meb'us Ali ve Zürradan Moralı zade Mustafa Reşit bey. Konya © : Meb'us Kâzim Hüsnü - Tevfik Fikret ve Musta Beyler, Kütahya i Kâtibi umumi meb'us Recep * Meb'us İbrahim ve Hakkı beyler, Başvekil İsmet Paşa Hazretleri. Meb'us Refik - Turgut ve Kâni beyler. Meb'uş Mitat bey. Meb'us Abdurrazak bey. Meb'us Süleyman Fikri ve Hamdi beyler) : Hüseyin Avni ve Nuri beyler. Meb'us Kılıç oğlu Hakkı bey. Meb'us Halit bey. Meb'us Recai ve Şevket beyler. : Meb'us Esat bey. Meb'us Emin Etem ve Asım beyleri li Ekrem bey. Meb'us Recep Zühtü bey. a Meb'us Rahmi ve Abdülmüttalip beyleri isar : Meb'us İsmail bey. Maraş Rize Tekirdağ : Meb'us Cemil ve Faik beyler, Tokat © : Meb'us Mustafa ve Süreyya beyler. E Trabzon : Meb'us Danış ve tüccardan Kırzade Şevki beyleri Urfa : Meb'us Ali Saip bey. Van O : Meb'us Hakkı bey Yozgat © : Meb'us Avni ve Hamdi beyler. Zonguldak: Meb'us Celâl Sahir ue Ragıp beyler. m ÂLEM RAKISI 25 Teşrinievvel 932 tarihinden itibaren İnhisarlar idar: ve kontrolu tahtında uzun müddet fıçılarda bekledikten sonra Dinlendirilmiş rimize ilân olunur. w in müsaade olarak satılmakta olduğunu muhterem müşte Yo mak oluğunu matem üyelerinize din gar föksürük-Bronşit ve Nezleye Pulmol surun