31 Ekim 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

31 Ekim 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

31 Teşrinlevrel 193773 Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar, tarifesi e e em w >» :> wo. Bor aa denim 16, > Küçük ilânlar 4 Satılan fazla bir sütür tahminen, 5 kelimedir. hr için aynca ücret alınır. Bu satundaki — Hânlar yalnız “Akşam , #öarebanesind « kabul. ve Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba, günleri ra ila neşrolumür. 4 — Ticeri mahiyeti hair, alanlarla nişan, velime merasimi, irtihal ilinları — İş arıyanlar m m Iş arıyorum — Askerini yapım Evliyim. Fransızca ingilizce ifedel me Yanı ederim, mükemmel arapça, bilirim. Ter he olutse olun bir iç aıyorüm Aires: Akşamın (4. Ki) ği Ailesi — çel zararet içimde Kal Dir hanım dzküle ve Kâtipliz İşlerinde İstanbul veya Ankara'da işmak ie Yor. Adres: Akşam gazetesi vasi elslanlul 4. > il - Bir Macar — Değirmenci makin-i işl arıyor. Adres Beyopln Mizare sokak, No, 40 Jezef Macar değirmenci... —3 Emniyetli ve işgüzar — Döl Jisana vakıf, ermeni ve Türk, bir erkek, iki kadın büyük aparlıman bekçiliği arıyor. İcatında peçtemallk verir Akşamda V. 150 müracaat. 9 Şanadeinameli “ bir Alman hanım — İyi bir sile Nezdinde mü Töbliyelik yapmak istiyor. Akşamda LE 3 2 — İşçi arıyanlar Daktilo — İyi fanszca veya öl menes bilen ve türkçe iyi yazan bir dark hanım “Akşam, idaresine A.N, 87 rumuzuna tehriren müracaat, — Ortaköy şifa yurdu — çın Hastzba ve hizmetçi hanımlara ihtiyaç dir. Yaliplerin hee gün müessese miadürt Dr. Asım beye müracaatlar. (Ortaköy müsilim aci caldesi No. 116) — Büyük kazanç tırsatı — Kom yon inukabiinde satışa dellet edecek banım ve beylere ilsiyacmız. vardı. Aran buyuranların muvazzah mler e Mücellit işlerinde çalışmak zere ciddi, çalışkan işci kurları ihtiyaç vardır. Çakmakçılar. Valda han No. 49 Aziz beye müracaat, Bir tansildar aranıyor — Ta; yaya gidip gelecek bir fahsildara özüm vardı. Nakdi kefalet lâzümdır. Saat (0-6 ya kadar Ankara caddesinde Tecelli matbsastnda Hamit Nuri beye müracaat, 3 — Satılık eşya Salılık soba, karyola ve saire - 150 liralık bir çini soba 5 liraya satı liktir. Galata, gümrük soksk, Kurkçabaşı han kahvecisine mahrasak : Satılık otomobil — Yunan sel röline sit Studbacker markalı müstamel bir otomobil ehven atla satılıktır. Yunan konsulatosuma marsa > Satılık piyano ve piyanola — Alman markalı ve üç pedallı bir piyano, va e Star > mrarkalı Lir piyanola ikism den bizi satılıktır. Beyoğlu Taksim İyi sokağında 11 No. da. e Satılık piyano — Pek s7 kala milrmş Alman markalı bir piyano sat liktir, Boyoğlu Hamalbaşı Şerbelhann Satılık piyano — Konure ral sus 3 pedallı ve çapraz bir Alman p nosu acele aatılıktr. Beyopin çeşme Emin cami İbrahim sokak X müracaat, 4 — Kiralık-Satılık aa m me Kiralık hane — Hava ve marza- rası fevkalâde, içi dışı yağlı boya bir evin birinci kalı 2 oda 1 mutbak 1 beli Gihirgir Kumrula sok; KÜÇÜK İLÂNLAR Kiralık oda — Transız sile nez dinde bütün konforu haiz (isa) de ben, banyo, kalorifer) “bir oda kiralık Yemekli de verilir. Yeni çarşı caddesi 38/1, Iüks apartman 5 ünen kat Ko, 8 mürücat, Satılık kâgir yeni ev — Fanlı amam Eşref. efeni' sokak Ko, 89 Bodrum Katından manda, ? katta 4 oda, 2 sofa, 2 belâ 1 hamam 40 metro bahçe | Fialu #700 liradır. Her gün gezilebilir. —s Satılık hane — Nişantaş Meşrut yet mahallesi Tacı mansur sokağında Ni. 86. 12 oda, yüke balıçe apartımana, kalbotmoğe elverişli bir. hans ehven atla, satılıktır. Içimdekilere müracat, ii 'Nuruosmaniye'de — Kapıllırın Türbedar. sokuğnda Alraet Ihsan bey, matbaası yazında 10 numaralı iki odalı müracani, 1 hane kiraliktir İçindekilere dahil si tarkos, elektrik mılmare sokak Asmaımesçit Beyoğlu 90 No, lı aparlıman, Kapıtıya müraca: at Beyoğlunda mobliyalı kiralık oda — Hanye, elektrik, havayazı me! ruş kiralık oda, fansızen ders verilir Beyoplu, Büyük parmakkapı, Yeniyol Şök paşa ay. No, 4 Him. Dora — 2 Devren satılık — bakkaliye, Ma: hiya iyi bir kazanç temin eder, Pan göll, Hamam, Kurtuluş caddesi No, 51 € müranaatı —8 Gözlepede — İstasyon caddesinin en ezaretli mevkiinde 82 No. hı Abi köşkünün 8 yoya 5 odalı mhslakil e kiralıktır. Kumpanya uyu, elek tri vardır. 62,8 numara telefona müracaat ii Bomonti — cedesinie, Sira ceviz. lerla 18 numarada, 4 odalı bir apart man, aylığı 25 liraya. Bahçede, 3 odalı müstakil bir ev, aylığı 20 liraya kiralık Tar, Manzaralı yo gayet sıhhi, havagazı, terk, eleklrik. Aynı stres gliracant, apartıman — Beyoğ Taksim veya Ni diyarında “her türin konfuru cami 5-6 odul yalı bir apartıman aranıyor. (Mobilyalı) rümuzlle İstanbal 176 No. 4 posta kutusu adresine yazılma: > Divanyolunda — Işık sokağında 7 mumaralı sekiz odalı ev aeela satılık. tır, Pazar, çarşamba günleri saat 9dan 19 ye kalır EB mobil. Çifte havuzlar — caldesinie Ver nedar Mehmet efendi köşkünün dörtbin arşın arsnsı otuz kuruştan meele br. Diyarla kuyusu cabildir. Köşke müracast, il Balıkpazarından — Zınlankapı: sia kadar olan eadlo üzerinde mağaza devretmek İsteyenler Sirkocida Ankara endilesindu 187 numarada barbar Mehmet alundıya mrsmaat, Ucuz kiralık — Kvrorti esldesin dö Na, 65 ayartımanın £ odalı muşame balı 8 act v1 25 liraya kiralıktır n efendiye Satılık ve kiralık ev — Beyazit, koçak çalalkan Setinde 5 oda, ikisi Galeeye mazır, eleklrik, terkosm vardır, No, 21 civardaki kahveni Yusuf'a im- varant ik > TE cadüosinl Deyoglmda — Kurulu tramvay 98 numaralı Mo: zeyyen apartımazının 6 numaralı Kiralıktır, Kapıcıya müracaat, dairesi Keşide tarihi 12 ikinci teşrin Biletleri bayilerden ve Tayyare Memurlar bulundukları daire ve Cemiy, Göğü vermeli VERE Türk Maarif Cemiyeti Menfa: BüYyüKk Eşva Piyangosu ikramiye miktarı: İstanbul'da tevzi mahalli: Cağaloğlunda Halkevi zay olanlardakt KATRAN HAKKI EKREM Acele satılık bakkaliye dük- Kânı — Senelardan beri büyük rağbet gören bakkaliyo dükkân; mobilya ve eşyasile devredilecektir. İstiklâl. cadde sinde — alatasaray örkâsı Yeniçarşi İ caddesinde | bakkal İspiro Kom m efendiye müracaat, 5 — Müteferrik Ecnebi bir madam ders ermek: mukabilinde bir hanımdan Türkçe ders almak Cihangirde, Uzunyol 8 numaralı cevdel bey apar imamı 1 numarada Hi A, adreş müracani Veli arıyorum — nsesiz olduğundan ik edemedim. Tabhilimi yeyahst ker hangi bir sanat ede etmek Srelila hüyabamız sonuna kadar kendisine evlât olmak için veli arıyorüm. Akçamda 1. —1 iyi ticareti — Dir işi olupta | sermayeli orta istiyenler. Sirkecide ra caddesinde 187 numaralı Lerber Metimet efendiye müracaat, 2 Fransız malmazeller — Trim. ders yeriyorlar. Fia oselttir, Beyoğlu Yeniçarşı 53 Lüks apastıman: Biat No 5 Dile Dresi'ye müracaat Tahsili âli görmüş — miktelir bir Alman irüellimi evlerda veya hariç #o hususi olarak Jisen, fen ve riyaziyal dersiori veriz, Teliplerin (Diplomalı mü- ndis) rürmzu ile Kadıköyunda Ekrem. bey sokak 18 mumarayı müracaatlar, Günde — 55 okka süt veren 5 inek, 1 dana ve İki buzağı müsait faile satılıktır. Taliplerin Baynkadada Lolo Hatun sokağında 18 numaraya müra: cast Si Bir Fransiz muallimesi — Tem könüi hanesinde vo Mern de ders almak istiyenlerin * hanesinde — pratik olarak Fransızca ders vermeyi kabul. eliyor. Arzu ederlerin Galatada rıhtım boyunda Panorama hanımda 71/7 numaralı (La Kl0b ) neenlesine müracaatlar, — 6 Satılık gebe inek — Kimi. Oç yaşındadır. İk yavru doğuracaktır Görmek ve yazarlık için Kadıköy Çifte. cevizler Meciöiyede No. 5 İsmeti Kemal oya miraca, —2 Bereket tavuk çifliği — İstan balum en büyük tavuk. çifliğidir. Halis Kanlı. Ligorn, Wyandet, Pavoral gibi bir çok cinslerin piliç ve tavukların günlük yumurlası, fenul surette besili yağlı piliç ve tavsklar her zamani satılır. Erenköy o Kazasker camii Karşısında, telefon: 210, Kadıköy Papazı bahçesi Nüreltin. Bersket tayukhanesi da ilke eylemiştir 5 Piyano tamir Sabık Petrograd piyano even Fintle piyanotarmcı Beyoğin Anadolu sokağı Verbofski yapar, Mo: 29 da Mektuplarınızı aldırınız. Gazetemiz arekanesini — aüres olarak: göstermiş olan karilrimizdan SA-KA-D-MC-S6G PTT-LBG6 -NT- Placier -ET- ST -MK -BI-AS-Ja-KL- HEF-SO-NK-EG- BA-MR - Ders -NM- A'N 87 - Istanbul A. Darılarına gelen meklupları idareha: asmizden aldırmaları miorcndur, 9000 lira 932 - Biletin fiatı BİR liradır. piyangosu gişelerinden arayınız. Şirketlerden de tedarik edebilir. de, Türk Maarif ekidir. NEDENDEN öksaraki fa Lüyük. elnimiyet ehlikenli önüne geçer. Aynı cins malları, her yerden ucuz satan en vasi ve en modern mağazaları olan PASAJ KARLMAN dan tebliğ edilmiştir; Hakiki Acem ve Türk halıları 10 lira 75 kuruştan itibaren satıyoruz. Cins ve fiatları itibarile bir aile babası için iyi bir fırsattı Mevsimin tebeddülü hasebile mağazalarımızda: Rop ve manto- luk yeni yünlüler, yünlü iç çamaşırlar ve yatak örtüleri, eldivenler, çoraplar vesair soğuktan muhafaza eden birçok levazımat, gayet elverişli fiatlarla garnitür için kürkler bulacaksınız. Beyoğlundaki eski mağazalarımızın bütün birinci katını işgal mahsus hazır elbise dairesi tamamen yeniden ir. Şık hanımlarımız, mezkür daireyi ziyaret ve mantolarla gündüz roplarının müntehap çeşitlerini nazarı takdirle seyredebilirler. Yo- Yo, Yo - Yo, büyük ve küçükleri eğlendiren moda oyuncağıdır. — Evde, sokakta, tiyatroda herkes Yo- Yo'yu oynuyor. Aşksız yaşanabilir fakat Yo - Yo'suz yaşanmaz. Enşik (basit veya lüks) Yo- Yol'arın muhtelif şekil ve renklerde mağazalarımızda bulunur. EL ile trikote kaşkollerimizi görünüz. (Beheri 125 kuruş), en çirkinler güzel görünür” Kâr etmek için değil, sırf reklâim maksadile tesis edilen şekerleme ve pastahanemizde nefis pastalar 5 kuruş, çay ve kahve 7,1/2 kuruştur. Servis hakkı dahildir. PASAJKARLMAN'ın methalleri ve girip çıkması serbestir. Her gün saat dörtten itibaren en mükemmel Sabibi sesi plâkları ile meccani ziyafeti musikiye. İstanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünden: 1455 çift kundura kırdırması 1 — Gümrük kıtaları için 1455 çift kundura kapalı zarfla kırdır- maya konmuştur. 2 — Kırlırma kâğıdnine tasdikli suretleri Başmüğiriyetimizden alınacaktır. 3 — Kırdırma Başmüdiriyette kurulacak alım satım komisyonu tarafından yapılacaktır. 4 — Kırdırma 10/11/932 tarihine raslıyan perşembe günü saat 14 tedir. 5 — Her istekli, biçilmiş bedelin 9/75 gu olan 545 lira 63 kuruşluk muvakkat güvenme “teminat,larile belli saatten evvel komisyona gelmeleri. 6 — Örnek: Istanbul İstekliler orada görel Istanbul Av Vergileri Müdürlüğünden: Keşif bedeli 6785 lira 76 kuruş olan Istanbul balıkbanesi müza- yede meydanına demir çatı inşası kapalı zarfla münakasaya konuk muştur. Talip olanlar keşif evrakını ve projeyi görmek üzere bergün İstanbul Av vergileri müdüriyetine müracaat etmeli müna- kasaya girmek için de 510 liralık teminat makbuzu veya mektubu teklif mektuplarını 16/11/932 çarşamba günü saat 15 € kadar müdiriyeti mezküreye vermelidirler, Gümrük muhafaza Başmüdiriyetindedir. Kartal Malmüdürlüğünden : Alemdağında emlâki milliye ormanında her sene 150 gayri mamül metre mik'ap besabile iki senede 300 matre mik'ap meşe eşçarı ve yine senede 10254 çeki hesebile iki senede 20508 çeki meşe odun, kerestenin beher metro mik'abı 800 ve odunun beher çekisi 25 kuruş muhammen bedel üzerinden şortnamede yazılı şerait da- iresinde tali ale edilmek üzere 20 gün müddetle müzayedeye konulmuştur. Müzayede ve ihale kapalı zarf usuliledir. Taliplerin 15/11)992 salı günü saat onda muhammen bedelin *, 7,5 nisbetinde teminatlarını havi sundık makbuzu ve yahut banka mektubile tek- ifnamelerini havi zarfları müzayede komisyonuna tevdi. eylemele, İstanbul Gümrük Muhafaza Baş müdürlüğünden: 4452 çift yerli yün çorap 1 — Gümrük kıtaları icin 4452 çift yerli yün çorap. zarf ile kırdırmaya konulmuştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tasdikli suretleri baş müdiriyetten alınacaktır. 3 — Kırdırma baş müdiriyette kurulacak alım satim komisyonu tarafından yapılacaktır. 4 — Kardırma 10/11/932 tarihine raslıyan perşembe günü saat 11 dedir. 5 — Her istekli, biçilmiş bedelin 9, 7,5 ğu olan 106 lira 85 kuruşluk muvakkat güvenme “teminat, larile belli saattan evvel komisyona gelmele, 6 — Örnek ; İstanbul Gümrük muhafaza Baş müdürlüğündedir. İstekliler orada görebilirler. KUNDURA PALAS Karaköy meydanı No. 16 Erkek ve çocuklar için gayet sağlam ayakkaplar Hanımlar için en son gelen Viyana ve Paris modelleri Kapalı