12 Eylül 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

12 Eylül 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 AKŞAM KUÇÜEKE İLANLAR YY) 1 — İş arıyanlar m Mühim ticarethane ve yazı- hanelerde çalışmış — Eski bir Galatasaraylı, tecrübekâr, kitip ve mi basip iş atıyor. Türkçe, #fansızca, ak Manca, v8 muhabere, bilir, 5 rümuzile Galata ,posta kutusu Ko, 1245 miresine yasasi. Elektrik tesisatından anlar - Elektrik motört, dinamo, bobinajlar ve elektrik kaynağı işlerine bihakkın vakıf bir Türk genel fabrika, şirket yo mü esseselerdn iş aramaktadır. Lüzum gö Henler. Akşam gazetesinde (4) rümuzuna talıriron. nunracaat, Muhasip — Turkça, Fransızca, Rumca bilen 7 sönedenberi ecnebi ban kalarda” çalışmış bir Türke genel iş arr yor. Akşama H, A, M, runüzuna tahri ron müranaat, a Muhasip — Dario, fransızca, ak yaanca bilon çok tecrobell bir muhasip İp arıyor, Günde birkaç saat için defter. lerinizi ve rauhaberatınızı temin eler, Akçamda «Kâtip» rümuzile müracaat 2 — İşçi arıyanlar Ebe ve hastabakıcı aranıyor — İsteklilerin vesaiki ile birlikte Nişantar şında güzel bahçe sokağında Doktor Kenan Tevfik beyin kadın öğleden sonra müracaatlar Kız — okur yazar bir çocuğa © ihliyaç vardır. Taliplerin Ankara cad desinde (50) numarali binanın ait katin ds bir numaraya müracaatlar, — 8 3 — Satılık oşya Satılık taksi — 65 model Kraysler ucuz, fiyatla acele atlıklır.. Taşan No1 E Satılık otomobil — Tord, spor tamamon kusursuz bir baldedir. Cadde bostanında plâj sahibi Reşit beye vaya Galat Arslan han asansörensn. Munm: mer ef. müracaat, Satılık köşk ve bahçe — Eron Köyürde koz yatağında çamlık, ağaçlık ve meyvalık kırk dünüm divarla çev. rimiş balıçe ve arazi ve madde mermer asar muhtavi garkkâri dere, köşk; müteaddit müştemilât, havuzlar, değir. enleri havi merhum Sor veznedar Halit beyin köşkünün tamamı veya ifraz si yete bir kısmı satlıktır. Görmek Hste Yenler içindekilere, pazarlık için de müakirat iollsarı Kabataş deposu me- muru Niyazi beya mtracant “etmelidir. ler, —4 Temiz bir alle nezdinde Genç bir mermur döşeli oda aramakta © ür Türkevi tercih edilir. Akşamda Ge. Fo) rümuzuna acele yazılması. Kirahk dalreler — İstanbulda Piyor Loli eaülesinde Belediye dalresi karşısında Yeni apartman * Her türlü asri tesisat » içindeki kapıcıya müra- Saat, —3 Kiralık sıhhi ev — Esyazıtta üç odalı, balıçs, bol hava ve güneşli, Da zaretl, elektrik ve terkoslu bir ev kira: Hiktur, Beyazıt tramvay durapında berber Feysi beyden sorulması —3 Acele satılık dükkân — Sirkeci Eamıdiyo caddesi 48 No, Utan ve mnekirat ve swiro dükkân, Taşraya met doly eyron satlıktır, Mez kör dükkâna müracaat, Kiralik alt odalı ucuz apar- uman — Şişli tramvay caddesi 302 Ko.lı MENEKŞE apartımanında: Gaz, Su, elektrik, otomatı banyo, bol göreş, arkası açık, favkalâde hava ve güzel nezareti olan altı odalı bir dire, gayat UZ ve acele kiralıktır. —ı Münacir çifi Kanlıca iekelesindi safede 5000 met mehzul meyva ağaçlar, akar suyu, hee uz, ahırı, beş odalı Linası olan mahal cuz bir flatla satılıktır. Cağuloğlunda diş bsbibi Heimst Rifat beyo müracaat, 3 Kiralık apartıman — Beyoğlu: morkezinde, 5 oda seni su, kalorifer, Kapıcı ve sü parası dali, konforlu da: ireler 60 liradan: maliye kiralıktır, Adres * Büyük” Parmakkapı 21 mumara D. Kemalettin apartımanı kapıcıya 00- Tacmat, sokak 8 No.hi berbor dükkân, sahibi taşraya gideceğinden acele batılı. Görüşmek vo girmekiçin sahibi Osman fandiyo müracani Kelepir — Kaıkayande, Cev Safa sokafında 8 No.lı yepyeni bir ev Yiralıktr. 5 oda, elekrik, haya gar favkalâda manzara, 20 lira kir. Kar elektrik, törkos, havagazı, bahça, & ta Taça ve sarnıç vardır. Güneşli ve hava: dar ve gayet sağlam ehven Fiatla sai liktir, Adres: Şiğli Hastane İramyay istasyon Tokaloğlu Su terazi sokak 10 No. li heneye müraça: Acele satılık Ahmetta 6 oda altında di tarkoa balıçe talip olanlar Sirkecide Kemal bay sineması karşısında No. 97 Salih ef, ye müracaat, 8 Ankarada möble oda — Te miz sile nezdinde, banyo, servis, çamaşır, kola, sicak s0, tam konfor. Kirası Ucuz, Yenişehir Sihhiye sokak No, 87 alt kak. Devren satılık dükkân — Ta pul satmağa elverişli kul 11 numaralı dükkâna müracaat, Satılık mükemmel nane — Beyoğlunda. Togiliz safacethanesi arka anda Aslan sokak 19 numaralı “one satlıktır. 18 oda, salon parke, yağlı boya duyarlar, arkası baliçe, Yalnız 19 ye kalar müracaat, -p Aylığı 15 liraya — Güneşli, bahçeli ve güzel nözareti olan 3 odalı bir apar man kiralıktır. Bomonti, Sıra cevizler caddesi No 18 birinci kata. | — © Satılık hane — Beyoğlu Kamer hatun Edl yokuş Gol. apastıman tartibi elektrik terkos ve acı süyu harl dört kati mükemmel kârgir hane gayri mubadll bonosu ile satlıktır. Görmek için kiracılara pazarlık yapmak Ozere Tophanede İtalya hastanesi yanımda 35 No 1 apartımanda Cemal beye müra aa En ik beş odalı müstakil hane — Fatihte tramvay ve Kiztaşi cadlesinde 14 numarada terkes, elek. tr, bayagazı toslsaı ve hamamı mevcut ban» kiralıktır. Görmek için iiiselinde Foğzullan ustaya müracaat, 1 — 915 numaralı kanun bük Ti kabul imtil İanbal Gakaratı ERİ İMTİHANLAR : Maarif Vekâletinden: 6 ortamekteplerin her sınıfına alınacak leyli yetlerde vilâyet merkezinde mevcut lise veya ortamektepte yoksa Maarif Müdürlüklerinde yapılacaktır. si yeni beton hane — Şultanahmette Cankurtaran mahallesin de Akbıyık caddesi Bayram firm g0“ da üç kalı buher kata ikl oda | bir hela bir mutbah ve yalnız bir banyo, Adalara nezareti fevkalâde, görmek için | #avkifhanet “umumi karşısında bakkal | | Ein Kâzım beye, pazarlık için Zindan» kapıda Abacılar. caddesinde 92 No | dükkânda süpürkeci Arf efendiye mü: Tarak, —8, Veznecilerde satılık arsa — 20 mölrelik cadılede Mahmut bey apar tumanı bitişiğinde moracmat; Cağaloğlu Babili caddesi Mahmudiye) No 2800 liraya satilik hane — Küçük Mustafepaşa, Eşref paşa sokuka No. 12, beg oda, kuyu, bahça, Tepebaşı Toz koparan caddesi 63 No.ya rar” cant, —3 Cağaloğlunda eski kadastro binası satı- liktır. Sirkeci Demirkapıda Mahmut Cemil Çorap fabrikasına müracaat, Tel 20418, , 5 — Müteferrik istanbul Konservatuarı — Sa bık Kompozisyon Profasöra M. Eögar Manas mutedil üeretle Piano, Şan, Armoni, Kontrpuan, Tüg ve Kumpasis: yon dereleri verir. Adres: Şişli, Osman Boy, Afltap sokağı, 28 No, li. Furtun. zade han £ üncü kat —u Tavuk ve piliç — 1 yaşında veya bu sononin cins Mart piliçlerini iyi Halle alıyorum, Akşam'a “Piliç, adreslle tak Tiren müracsaak. —8 Almanca dersleri — Usulü tai risi mükemmel olan bir Alman hanımı almanca dersler vermektedir. Cumadan, manda her gün saat ten 7 ye kadar müracaat; Molla Nozlh H, sokağı 9 Taksim Mis bir transız mat — Müptedilere pratik usulle dore verir. Mektep talebesini imtihana, hazırlar. Fransızcaların ilerletme isti yenlerle mükâlome vo edebiyat temrin İri yapar, Akşamda E. M, A, rümuzuna, tabriren müracaat, Mektuplarınızı aldırınız Gnzetomla / Könrohanesini | ndres arak göstermiş olan kartlorimizden .CEKA - MS - BM - EM Arsa 200 namlarına” gelen mektupları idarahar aomizden aldırmaları moroudur, Tekin ve Nuri beylere: Gönderdiği reye müraca iz ilân için ida- nız. rica olunur. tümleri dahilinde Maarif Vekâleti nlar aşağıdaki şartlar dahilinde öy kız liselerinde ve diğer vilâ 2 — Meceanilik müsabakasına girmek isteyenler 29/9/934 eylül cumartesi günü akşamına kadar müracsat etmelidirler. Müracaatları kabul edilnlere bu idareler birer vesika vereceklerdir. Bu vesika imtibanlara kabul edileceklerdir. 3 Vekili tana gelicek karliyo İmanla 300/034 pazar günü saat 9.da başlıyacak ve 2 teşrinievvel salı gününe kadar devam edecekt yli meccanilik müsabaka imtihanlarına iştirek edecek namzetlerin haiz olmaları lâzım gelen şartlar şunlardır: A — Türk olmak B —Lise ve ortamektep tal ettiği yaş hadleri içinde bulunmak, 'Ç — Bedence ve rubça hasta, malül, sakat ve kusurlu olmamal miyecek kadar fakir bulunmak. E — Zekâsı, çalışkanlığı, ablâkı mensup olduğu mektepten alacağı fotoğı vesika ile sabit olmak, 5 — Müsabakâ imtihanları “Türkçe - Edebiyat, “Riyaziye, “Tarih - Coğrafya,, derslerinden tabriri olarak yapılacaktır. 6 — İmtihan günleri Türkçe ve edebiyat 30 eylül parar, riy: atnamesinin her sınıf içln tesbit 1 teşrinievvel pa- zartesi, tarih vo coğrafya imtihanı 2 teşrini evvel salı günü icra edilecektir. 7—Yukarıdal imtihanlarını kazanan- Yarın adları vekâlet tarafından gazetelerle ilân elunacaktır. (5533) 12 Eylül 1934 ONafıa Vekâletinden: Muğla - Fethiye yolu üzerinde “ 6381482 ,,lira bedeli keşifli Dalaman çayı köprüsünün betonarme olarak inşası kapalı zarf usu- Jile münakasaya konulmuştur. Münakasa 22 Eylül 934 tarihine müsadif cumartesi günü saat “15, te Nafia vekâletinde yapılacaktır. Talipler münakasa evrakını görmek üzere Nafıa vekâleti: Şose, Köprüler ve Binalar Reisliğine, Ankara ve İstanbul Başmühendis liklerine müracaat edebilirler. Münakasaya girmek isteyenler şimdiye kadar yapmış olduklari inşaata dair vesikalarını münakasadan en az “B, gün evvel Şoseler Reisliğine vererek bir ehliyeti fenniye vesikası almaları lâzımdır. Münakasa evrakı "3.50, lira bedel mukabilinde Nafın Vekâleti Malzeme Müdürlüğünden alınabi Münakasaya iştirak edece ırlyacakları teklif mektuplarını 22 Eylül 934 tarihine müsadif cumartesi günü saat “15,e kadar Naha Vekâleti Müsteşarlık Makamına tevdi eylemeleri ilân olunur. “5290, Sümer Bank Merkez binası projesi müsabakası Sümer Bank Umumi Müdürlüğünden : 'da yeni inşa edilecek Sümer Bank Merkez binası için a girmek istiyenlerin e kadar Ankara'da Evkaf aparlımanında servisine müracaatları ilân olunur. (5584) Nafıa Vekâletinden: Merzifon * Çorum - Çerikli yolunun katettiği Delice suyu üze- rinde bulunan “18553.30, lira bedeli keşifli Karabekir köprüsü inşaatı kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Münakasa 22/9/1934 tarihine müsadif cumartesi günü saat “15, te mahıa vekâletinde yapılacaktır. Talipler münakasa evrakını görmek üzere nafıa vekâleti: Şose, köprüler ve binalar reisliğine, Ankara ve İstanbul nafha başmü- bendisliklerine müracaat edebilirler. Münakasaya girmek isteyenler şimdiye kadar yapmış oldukları inşaata dair vesikalarını münakasadan en az “8, gün evvel goseler almaları lâzımdır. reisliğine vererek bir ehliyeti fanniye vesi Münakasa evrakı lira mukabilinde nafıa vekâleti malzeme müdürlüğünden alnabil Münakasaya iştirak edeceklerin hazırlıyacakları teklif mektupla" larını 22 eylül 934 tarihine matisadif cumartesi günü saat 15 e kadar nafına vekâleti müsteşarlık makamına tevdi eylemeleri ilân olun (5289) Gümrük Muhafaza Umum Kumandanlığı istanbul Satınalma Komisyonundan: Thalesi Saat Muhafaza memurları için Kapalı zarf usulile 29/9/934 cumartesi 1lde Siyah Fotin 1556 çift $ Kontrol saatin ve 8 Numaratör. 1 — Yukarida Yazılı eşyaların hizalarındaki zamanlarda ihalesi yapılacaktır. 2 — Şartnameler her gün İstanbul Muhafaza Baş Müdürlüğü binasındaki komisyondan alınabilir ve fotin nümünesi görülebilir. üzde yedi buçuk teminat olarak kunduralar için altıyüz elli dört liralık vezne makbuzu veya bznka kefaletna- klif mektuplarile birlikte zamanından evvel vermeleri ve diğerleri için de otuz altı liralık vezne makbuzu veya Banka mek- tabu ile vaktinde komisyona gelmeleri, (5504) Nafia Vekâletinden: Bursanın Gölbaşı mevkünde yapılmakta olan Toprak bende sit dip savagın muhammen bedeli 14840 lira olan Vana, Kapak ve Boru tertibatı kapalı zarf usuliyle münakasaya konulmuştur. Münakasa 17/9/934 tarihine müsadif Pazartesi günü saat 15te Nafıa Vekâleti müsteşarlık makamında icra edilecekti Talipler mukavele ve şartnamede muvazzah olduğu üzere malze- genin cins ve nev'ine göre toptan fiat teklif edeceklerdir. in! “2226, liralık muvakkat teminat ve Ticaret sile münakasa saatından evvel münakasa komisyonu Açık Eksiltme “ m İde Talipler bu husustaki şartnameleri parasız olarak Ankarada Nafın Vekületi Malzeme Müdürlüğünden alabilirler. | “5149, 'Trakyanın tanınmış panayırlarından ÇORLU Hayvan ve Emtia Panayırı Çorlu Belediye Reisliğinden; Dört gün devam etmek üzare 25/Eylül/934 Sall günü açilacaktır. Her sene olduğu gibi Panayır mahalli Elektrikle tenvir edilerek teşrif edecek zevatın istirahatları temin ve işlerine son derece ko- laylık gösterileceği ilâz olunur. “5334,