8 Ekim 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

8 Ekim 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 KÜÇÜK İLÂNLAR KAREDİR AAA AAA DEAD Aİ 1 — İş arıyanlar arm er Az bir ücretle — Anadoluda me murluklarda bulunmuş, bankalarda çar lışmış, daktilo bilen bir genç yazıhane veya ticerethanelerda iş anıyor. Akçam: da H. rümuzuna müracaat, Muhasip — Daktilo, fransizca, maca ilen çok tecrübeli bir muhasip, ip atıyor, Günde birkaç saat için defter- lerinizi va muhaberatınızı . terin eder. Aişamda «Katip» rümuzile müracaat, —8 2 — İşçi arıyanlar Pi ii torni sviye işleri bilir usta — Mahmutpaşa Akarçoşmeler sokak No 2-4 karako ban altında makine imalâihamesine mira cant, —8 Sinemaya artist — Ve figüran olmak isteyan gönçler. Ve heveskâr he nımlarımızın Calibo hanıma müracaatları 4 cn Vakıfhan Ici kat Na. 4 —3 Trikotaj işçisi T B.B. alman STOL Düble* trikotaj makinesinde çalışacak bilgil işçiler 1â> © indır. İyi eret verilecektir... Çabuk Çiçekpazar Yındıklıyan han 8 No, ya 3 — Satılık eşya EA GEAR Husust otomobil satın ala- Cağız — Markasını, modelial, senesini adresinizi. Beyoğlu Postrestant 44 A.M mdresine yazınız. Acele satılık apartıman ve hane — Cihnugir Foruzağası mahallesi Kadirler yokuşu Kasatura sokağında, beğ daire ve altında dükkâm bal Ge nevi döküz Yöz altmış Jia irat getir. mekte olan Fehmi bey ayartımanı yedi bin beş yüz liraya ve litisalindeki b odalı kürgir hane üç bin iki yüz Uraya acele satılıktır. İçindeki sahibine müra» mahiyodo kirgr dört ev ve altında dükkânları vo bahçesi olan bir omlâk atılıktır. Senevi iradı 2000. liradır. Taliplerin Nuruosmaniyode bakkal hafiz efendiye mnracaatları, 5 Sau Haliçte Fener: Abi mahallesinin. Kireçimne subaşı #okağında dört yol ağzında kâgir allı odalı, hamamı, fırını, elektriği, havagazı, terkosu havi Hane İle aynı mahallede. Güktaş eokapında 6 odalı, elektriki, germ, lerkoslu kügir hane de ayrıca, atılıktır. Müracaat: Eminönü Rıhtım Şirketinde Emin Âli bey Kacıköyünde, Modada satılık — 1 — Hane güneşli ve havadar, 9 oda, 8 camekânl taraça, 8 sof, banyo, bahçe, kalorifer, 4 kiler, 2 — Asri apartman 8 daire Ber oda birer camekânk taraça, banyo, ahçe, Müracaat; Moda cadde, 209, 1013 kadar, —u Satılık köşk — Deylerbeyinde Küplüce cşddesinde ktin (60) ol Riza bey köşkü pek olwon Finile acele sah Ilktar, İskeleye beş dakika mosfede, Bojaza nezareli kârilesi ve vasi hah gesi olup iki bülük olmağa müsaltir. 4 Görmek için içindekilere maracmak olunur. 2 Bonn iyi yerinde 20139 zora razi 800 kadar meyva ağacı tatlı tulumbalı kayn, 2500 adat bu sene aşılanacak halis” Amerikan aşmaları, bir ahır ve dürt odalı hane sahibi taşraya gideom- Binden moraklılara çalılıltır.. 19 mu yanrada battat Halim efondlyo meracaat, 5 Satılık hane — Aymı çpar Emiseami 59 No yedi ola, iki apar yana, takim, Elektrik, havagazı, su, kuyu, Müracaat Asmalı mescit 48 Araryan kan 5 -3 Acele satılık köşk — Trenkoy Firm sokağı orta birinci orta 18/20 Nel çamlı metin büyük ve taksime elverişli büyük bahçeli köşk acele satılıktır. İçindekileri müracaat, —s Devren satılık kelepir dük- ân — Sirkeslde Ankara caddesinde 175 No li tat0n, pul, kırtasiye ve sucu. dükkân sahlbinin taşraya azimeti dola- yisile eliven flatla sesle devren satılk 4 sina mnracaat 2 Arnavut köyünde — Birinci cak dele yalıda 101 No apartman. kine kat kiralıktır. Elektrik, hamam, gaz törkos tekmil hariçten ve dahilden yağlı boyalı mezkür apartmana müracaat, 3 Satılık arsa — Balat catdesinde Musavi hastanesi yanında denize ziy doeile yakın dokean metro mürabbat bir arsa satılıktır. Eminönü Ritim çi ketinde Emin Âli beye —: Acele satılık tarla — Göztepe asfalt tramvaya Oç dakika mesafe ve Dutluk denilen mahalde denize nozarati favkalâda, ti bin metre murab: badan ibaret tarla yedi yaz liraya satı” liktur, Arzu edenler. Beyoğlunda Ağa camli karşı sırasında 198 numarada doktor Hayri Omer beye mpracaat, Kiralık daireler — Beşer, üçer oda, mutfak, banyo, Beyoğlu Melek ek. nomas karşısında Kuloğlu sokağında 7 Dümaralı Fosgi zade apartıman, —& Kiralık Köşk — renkoyanan en mutena yerinde, çamlar içinde tren ve okabüsa yakın (9 oda mngtemllile bs- alar bir köşk kiralıktır, Telefon: Siran köy le müracaat, 2 1100 liraya köşk — Acıbademde Çifte cevizlerde Falk boy camil sokağında. mütekalt miralay Halit beyin kâgir yali odayı ve hamamı ve 3000 metre murabbaı bahçeyi va moştemllâtı salre- yi havi köşkü acele satılıktır. o —İ Acele satılık köşk — Göztepe Bağdat caddesi Kadri ağa sokağında 97 pumaralı yedi büyük, iki Küçük oda, bir #alon, bir kiler, bir hamam, Oç belâ, baliçede ayrıca bir oda ve mutfak ve bir hela, mebzul meyva ağaçları. Elek teri vardır; tramvaya, Iki dakika, Gör. mek için içindekilere müracaat, — 1 Yeşliköyde kelepir bir köşk — B oda, yağlı boya, Geniz konar, lek, Güzel bahçe, sarnıç ve kayu. Onb gün zarfında. acele satılıktır. Moracaat; 4 üncü Vakıf han 1 inel kak No, 25, — Kiralık hane — Boyazıtla Se Hanağa mahallesinde nur sokağında 19 numarada 7 oda bir matbah, banyolu bamam, sarnıç terkos Elektrik, hava garı lasisatlarnı ve mükemmel babçeyl bayi, Marmaraya fovkallde rezarell ve gayet öllhi olan bir bap hana kiralıktır. Talipler görmek için 14 salindeki 18 numaralı haneye pazarlık için de Sultan hamamında buhafgı han altında 68 numarada Kıykı zadeya müracaat, > Kurtuluşta satılık yeni hane — ve ilişiğinde o koşo başında arsa Evl görmek Için ve görüşmek için 20990'na, telefonla müracaat, —i Salılık ucuz kârgir hane —Beç oda, fevkalâde manzarası mevcut kâr. gir hane satılıktır. Görmek ve görüşmek için Üsküdar Selâmsız Zaluftar Kürkçü. Mümin sokağında 9 No ya mürecaat, Kiralık apartıman — 6 odalı 87 lira; Galata Yüksekkaldırım Loleci Fen: dek ISI Ko.li Hacı Ali papa apartmanı, Hayası güzel, denize nozareti Yar, Arnavutköyün en feral rinde — Ayanofri -Set sokağı o. 2, yedi odadan ibaret olan het kat kire İiktır, Kapım ayrı ve bir apartman gibidir. Binamın alt katında oturanlara, mürac —7 Fırsat — Çomberlitaşta Osmaniye matbaasımn yanındaki sokakta köşe başında kalabalik bir ailenin ikametin 8 kabi ifraz olup ik all iskümna ol. verili bir hane müsait bir fatle sat liktir, Elektrik, terkos, havagazı törtibatı ve gayot zongin manzarası vardır. Goz mek isteyenlerin içindeki ları, Tahmiste — Fıdıkçılarla Baton hanı yannda dopo ve (malâthane yap- maa elverişli bina catıık ve kiralıktır. Kuru kahveci Hanısabibi Ihsan bej müracaat, —1 5 — Müteferrik vermek istiyor. zana tahriran matracası. Diplamı mazel — Müptedilere pratik usule ektep talebesini imtihana, hazırlar, Fransızsalarını ierletmek isti yenlerle müktleme ve edebiyat temrin İri yapar. Akşamda FM.A, rmuzuna, tahriren müracaat -4 Almanca dersleri — Usulü ted risi mükemmel olan bir Alman hanımı almanca dersler vermektetir. Cumadan manda hergün east 4ten 7 ye kadar Malla Nezih H. Takslm Mis a bik Komporisyon Profesörü M. Edgar Manas mutedil terse Piano. Şi Armoni, Kontrpuan, Eüg vo Kömpozis yon dersleri verir, Adres Şişli, Osman. Bey, Afitap sokağı. 28 No.li Furtun zada ban 4 vncn kat, Mektuplarınızı aldırınız azotomiz. Hönrohanesini sdres olarak: göstermiş olan karierimizd FMA-SM-N pamlarına gelen mektupları araba memizien aldırmaları mercudur, Jet Aliye altıncı hukuk mahkeme. | Eyopsultanda kızıl meselt mahalle ve caddesinde arap Hayriye H.ın &1 Nolu hanesinde Yusuf kızı fatma Seniha hanıma: Aksarayda Muratpaşa mahal. lesinde sofular caddesinde 19 No.lu hanede mukim Yusuf çavuş tarafından, aleyhinize açılan tösçili talak davasında, 4/10/084 tarihli tahkikat celsesinde, ilânen davet. edildiğiniz halde mahke- mede hazır bulunmudığımzdan H. U. M. Ka. un 308 inci maddesi mucibince, hakkınızda verilen giyap kararının on. bap gün müddetle nen tebliğine karı verilmiş ve gabitlerin lstimai zımnında tahkikat 6/11/884 tarihine" runsadif Salı Günü saat 102 talik kılınmış ve bu bapla imlâ edilen gıyap kararile ilam lardan bir nüshası mahkeme divanha: bansslae asılmış olduğundan tarihi ilândan ilibaren beş gün içinde itirazı etmeniz yo munyyon olan gün ve saatte, mahkemede hazır bulunmanız lözümu kanunu mezkürun 401 ve: 409 inci maddeleri mucibince ilânen tebliğ olum Bürmene imzinsi maliyeslno izafeten yakili Nafiz bey tarılindan müddea aleyh Selânik mübadillerinden kâzim Emin bey ve karısı Vesile hanım aley. hine Sürmene asliye hukuk mahkeme elinde İkame olunan feshi tapu davasın: dan dolayı iera kılnmakta olan muh kömede müddea alaylımanın mahal dkameti meçbül bulunmasındandan naşl ilânen tebligatı iptidalye icra kılındığı halda gelmediklerinden sobkeden müddet vekilinin talelobl veçhile kararı giya- bın da iltnen tebliğine karar verilerek. bir gana müsmele yapılmıyarak muha- kemenin 14/10/984 tarihine | mnaadif pazar günü saat on bire talik edilmiş ve bir güna müamele yapılmamış o duğundan müddon alaylimacın tarihi ilândan itibaren iki ay yarlında bizzat veya usülüne tevflan müsaddak Pir vekil göndermeleri akel takdirde h larındakti gıyap kararlarının tasdik o locoği ve yapacak muamelelere bir güna halkı İtirazları olmıyacağı tebliğ makamına kam olmak üzere ilân olunur. Ankara asliye birinci komaslndan; Ankaranın Krzurum meballesinden 62 numaralı hanede kutunlu. oğulları dan hacı oğlu ve 819 doğumlu Mehmot barbi umuralle askoro sevkedilmiş ve ginediye kadar gelmemiştir. Mumallaybin hayal ve mematından haberi “lanların tarihi ilândan itibaren bir sone miba: yeline kadar mahkemeyi haberdar et. meleri Jozumu kansnu medeninin 92 ici maddesine tayfikan üçüneü defa olarak hukuk mah ilin olunur, . Ja . n Manisa vilâyetinden: Manisa şehrinde bir Memleket hastanesi yapısı aşağıdaki şartlara göre kapalı zarf usulile eksiltmeye çıkarılmıştır. 1 — Eksiltme Teşrinievvelin yirmi birinci Pazar günü saat on beşte Manisa vilâyet makamında icra edilecektir. 2 — İşin keşif tutarı yüz iki bin beş yüz on beş İl kuruştur. 3 — İş proj keşif kâğıtları ve şartnamelere göre yapılmak Üzere toptan götürü ve anahtar teslimi şartiyle ihale edilecektir. 4 — Eksiltmeye girecekler bu işe ait proje ve keşif evraki ve şartnameleri imzalıyarak dış zarfa koyacakları gibi bunları okuyup kabul ettiklerine dair bir de kâğıt yazarak imza edeceklerdir. 5 — Eksiltmeye girecekler proje ve keşifnamelerde yazılan ve hususi şartnamede izah edilen bütün işlerden ber biri için bir vahit vereceklerdir. Bu vahit fiatlar keşif miktarları ların karşısında gösterilecek ve bu tarlarla zarbe: zarpların mecmuu yekünuna maktuan konan İşler için de teklif edilen fiatlar ilâve edilerek bulunan yekün teklif mektubunun yekünu olacaktır, 6 — Teminat 661 numaralı müzayede ve münak: tariflerine göre olacaktır. 7 — İsteklilerin tekliflerini ihale günü olan 21/10/934 Pazar günü saat on beşten evvel Vilâyet makamına vermeleri veyahut bu saatten evvel. varacak surette 'posta ile göndermeleri lâzımdır. Bu saatten sonra Vilâyete verilen veya posta ile gelen teklifnameler kabul edilmez. B — Fazla izahat almak isteyenlerin Manisa Nafın Başmüheridis- liğine müracaat etmeleri ilân olunur. (6408) elli iki kanununun Yozgat valiliğinden: Terzili mevkiindeki kaplıcada hususi idare namına inşa olunacak otelve gazinonun plânı aşağıda şekil dahilinde Yozgat Vilâyetince müsabakaya konmuştur. 1 — Otel 20 yataklı ve hususi iki ve umumi bir banyo dairesini muhtevi olacaktır. 2 — Zemin katı gazino ve lokanta halinde olacak mutfak ve sair kısım bodrum katında tesis edilecektir. 3 — Binanın etrafında mevkiile mütenasip bir bahçe resmi de ilâve edilecekti 4 — Projesi kabul olunacak talip bilibare on beş gün zarfında tafsilât resimlerini balk kâğıdı üzerine mürekkeple çizecektir. $ — Teklif edilen resimler Nafın Vekâletinin teşekkül edeceği iki mütehassıston mürekkep bir heyet tarafından tetkik edilerek birinciye 300 lira ikinciye 150 lira mükâfat verilecektir. Verilecek mükâfetlar tefsilât resimlerinin verilmesinden sonra tediye olunacaktır. 6 — Daha fazla malümat almak istoyenlerin Yozgat Valiliğine müracaatları ilân olunur, “6202,, Ankara Şehri içme Suyu Komisyonundan Komisyon tarafından Ankarada Çubuk bendile Ziraat Enstitüleri karşısındaki bir mahalle ve bu mahal ile şehir arasında döşenecek ana boruların malzemesile beraber ferşiyatı ve buna müteferrik ameliyatı 22/8/934 tarihinden itibaren iki ay müddetle ve kapa zarf usulile münaksaya konulmuştur. Münakasa 22/10/934 Pazartesi günü saat 15 te Ankarada İş Hanında Komisyonun dairei mahsu- sasında icra kılınacaktır. Teklifnameler ve taliplerden aranılan vesaik muvakkat teminat bu 'hnsustaki münakasa şartnamesinde izah edilen tarz ve miktarlarda olacaktır. Talipler bu husustaki şartoame ve projeleri beş lira bedel mu- kabilide Komisyondan “alabilirler. “5014, Nafıa Vekâletinden: Afyon - Antalya hattf 40-56 ıncı kilometleri arası 3 üncü kısmı inşat ve ameliyatı kapalı zarf usulile münakasaya çıkarılmıştır. Münakasa 16/10/934 tarihine müsadif salı günü sant 15 te vekâlet müsteşarlık makamında yapılacaktır. Taliplerin tekliflerini cari sene- ye mahsus Ticaret odası ve fenni el ve 20000 liralık muvakkat teminatın mal makbuz veya Banka kefalet mektubu ile birlikte aynı gün ve saatten evvel komisyon riyasetine vermeleri lâzımdır. Talipler bu husustaki şartnameleri 50 lira mukabilinde Vekâlet Malzeme müdürlüğünden sahın alabilirler. (6165), Posta T. T. Binalar ve Levazım Müdürlüğünden Telefon şebekeleri ihtiyacı olan “50,000, metre Haketel tel ile “100, bin metre “50,000, metre tek nakilli sahra kablosu kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. Mezkür malzemenin “26 ikinci teşrin 934,, tarihinde ihalesi yapılacağından taliplerin şartname almak için her gün, şartnamedeki tarifat dahilinde ibzar edilecek teklifname ve teminatları ihtiva edecek zarfları tevdi için de mezkür tarihe müsadif pazartesi günl saat 14 te Beyoğlu Posta Telgraf binasının 3 üncü katında mübayaat komisyonuna müracaatları, (5840), Istanbul Sıhhi Müesseseler Satınalma Komisyonu Reisliğinden : Haydarpaşa Nümune Hastanesi lüzumu olan 168 adet Karyola olbaptaki şartname ve nümunesi veçhile ve 23 Birinci Teşrin 934 salı günü saat 14 te aleni münakasa suretle ihale edilecektir. İsteklilerin müracaatları, (6115)