18 Ocak 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 14

18 Ocak 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 14

Sahife 14 AKŞAM 18 Kânünusani 1937 İlaçlarınızı Şi, SALIH NECATİ Sia mema amr FOSFATIN NECATİ erme Devlet Demiryolları ve Limanları İşletme Umum İdaresi İlânları Muhammen bedeli (7740) lira olan 180,000 desimetre murabbaı döşe- melik keçi derisi 27/1/937 çarşamba günü saat 15 de kapalı zarf usuli- le Ankarada idare biriâsında satın alınacaktır, Bu işe girmek isteyenler 580 lira 50 kuruşluk muvakkat teminat ile kanunun tayin ettiği vesikaları, resmi gazetenin 7/5/9368 T. 3297 No. ls Büshasında intişar etmiş olan talimatname dairesinde alınmış vesika ve tekliflerini ayni gün saat 14 de kadar komisyon reisliğine vermeleri lâ- zımdır. Şartnameler parasız olarak Ankarada Malzeme dairesinde, Haydar- paşada Tesellüm ve sevk şefliğinde dağıtılmaktadır. (149) Hesap defterleri Piyasanın en sağlam, en muntazam en zarif ve en UCUZ Yövmiye defterleri Kasa defterleri Defteri kebirler Muavin defterler Kalın banka kâğıdı le Birinci hamur kâğıt ile kuruş kuruş 200 Sahifeli 120 200 Sahifeli 140 m > 150 300 > 170 0 » 200 400 > 26 (Akşam) idaresinde satılmaktadır. Telefon: 24240 Hesap defterlerinizi almadan bunları görünüz ve bu fırsattan istifade ediniz! Bu cazip tecrübeyi yapınız PUDRALARI Dişlerinizle eziniz. İstanbul Cinsi ve mevkii Defterdarlığından : Muhammen bedeli Lira Galatada Kapı içi mevkiinde eski Sultan Beyazıt yeni Hacı Mimi mahallesinin eski topçular yeni Necati bey caddesinde 281 No. lu kapı içi karakol binası; Aksarayda eski Kâtip Kasım yeni Yalı mahallesinin kâtipçeşme» si sokağında eski ve yeni 7 kapı No, lu yarım kâgir bahçeli evin tamamı: Zeyrekde eski Hızır bey yeni Hacı Kadın mahallesinin Haci Ka- dın caddesinde eski 44 yeni 48 No, lu ahşap kahvehanenin yarı payı: Aksarayda eski Kâtip Kasım yeni Yalı mahallesinin eski Yalı bostan dayunu yeni Kumsal sokağında eski 98 yeni 215 kapı 840 ada ve 70 parsel No. lu arsanın tamamı: Yukarıda cins ve mevkileri gösterilen emlâk açık arttırma usulile zalarındaki bedeller üzerinden ayrı ayrı satılacaktır. İsteklilerin ve tedi- ye şeraitini öğrenmek istiyenlerin 25/1/937 pazartesi saat on dörtte 96 7.5 pey ükçelerile Mili Emlik müdürlüğükde'topiumun. bemizyona gelmeleri. (M.) (o (103) 125 180 Milyonlarca kadın bu tecrübeyi yapınca hayran kalmışlardır. Zi- Ta; Ekseriya yüzdeki siyah nokta- Jar, açık mesameler ve her nevi gayri saf maddeler, tane tane olmuş adi bir pudradan ileri gel- diğini biliyorlar. Filhakika, bazı pudralar parmaklar arasında tu- tulunca kadife gibi yumuşak gö- rTünürse de hakikatte kısım kısım taneli ve sert olur. Bunlar, gözü- nüzden kaçabilir. Fakat dişleri. nizle pekâlâ hissedebilirsiniz. Bir parça pudra alıp dişleriniz ara” sında eziniz şayet cüz'i bir tane Hk olsa derhal hissedersiniz. Şim- di de bu tecrübeyi havalandını- mış yegâne pudra olan Tokalon pudrasile yapınız. Bu pudra yeni ve imtiyazlı bir usul dairesinde Deri ve barsak arttırma ilânı. Türk Hava Kurumm Istanbul Şubesinden : Kurban Bayramında teşkilâtımız tarafından toplanacak deri ve bar- saklar pazarlık suretile ayrı ayrı artırmaya konmuştur. Şubatın üçüncü çarşamba günü saat on birde fiat değer görülürse iha- lesi yapılacaktır. İsteklilerin şartnameyi görmek üzere Cağaloğlundaki şubemiz merkezine müracaatları, (254) Ankara Valiliğinden: Çubuk Baraj yolunun mebdeinden altıncı kilometreye kadar parke taşla kaplaması 4/1/937 de ihalesi yapılmak üzere kapalı zarfla eksilt- meye konmuş vakti muayyeninde gelen isteklilerin teklifatları lâyıkı had görülmediğinden mezkür işin arttırma ve eksiltme kanununun 40 nci maddesinin ilk fıkrasına tevfikan 25/1/937 günü saat 15 de ihalesi yapılmak üzere yeniden kapalı zarf usuliyle eksiltmeye konulmuştur. Keşif bedeli 27150 liradan ibaret bulunan bu iş için isteklilerin 2036 lira 25 kuruş teminat mektubu Ticaret odası vesikası ve Nafıa vekâle- £inden alınmış 937 senesine aid müteahhitlik vesikasile birlikte 25/1/937 günü saat 14 de kadar eksiltme komisyon reisliğine vermeleri, Ek- siltme şartnamesi ve teferrüatını Nafıa müdürlüğünden 125 kuruş mu- kabilinde verileceği ilân olunur, (2281) (96) Hayvan sahiplerine: Süt veren ve besiye konan hayvanlar için mühim bir gıda yerini tu- tan pancar kuru küspesinden elverişli bir fiatla almak istiyenler Bah- çekapı Taş han 46 numaraya müracaat etsin, kalır ve artık parlayan burunla, ra nihayet verilmiştir. Ve sık sık Dr. NIŞANYAN Hastalarını hergün akşama kadar Beyoğlu, Tokatlıyan oteli yanında Mekteb sokak 35 numaralı muayes nehanesinde tedavi eder, «| opudralanmağa ihtiyaç kalmamıştır. —— — Amirliği Satınalma Komisyonu ilânları adet subay ve bin adet erat batta- niyesi 1/Şubat/937 pazartesi günü saat on beşte İstanbulda Tophanede satın alma komisyonunda kapalı zarfla eksiltmesi yapılacaktır. Hep- üç yüz liradır. İlk teminatı bin sekiz yüz yirmi iki bira elli kuruştur. Şart name ve nümüneleri komisyonda görülebilir, İsteklilerin 2490 sayılı kanunun 2 ve 3 üncü maddelerinde yazılı vesikalarla beraber teklif mektuplarını ihale saatinden bir saat evvel komisyona vermeleri. (286) (171), BOL SIHHAT BOL NEŞE Nihat A. KUTMAN Şarabevi Profesör K. Kömürcüyan'ın Modern ve herkese elzem kitabları X Ordu hastaneleri için dört bin beş! yüz metre erat ve dokuz yüz metre 5 z Kr. . Ameli ve tatbikt kambiyo 35 subay hasta abalığı kumaş bir/Şu- | Yeni muhasebe usulü > 122.50 bat/937 pazartesi günü saat on al- | Ticart malâmat ve bankacılık (10 | İktisad ilmi 87,50 tıda İstanbulda Tophanede Satın- alma komisyonunda kapalı zarfla eksiltmesi yapılacaktır. Hepsinin tahmin bedeli on sekiz bin liradır. İlk teminatı bin üç yüz elli liradır. Şartname ve nümunesi komisyon- da görülebilir. İsteklilerin 2490 sa- Başlıça satış yeri : İkbal Kitabevi yılı kanunun 2 ve 3 üncü maddele- rinde yazılı vesikalarla beraber tek- Operatör. Uroleg, lif mektuplarını ihale saatinden bir. Dr. Mehmed Ali saat evvel komisyona vermeleri. Ki yolları i : X ye hastalıkları mütehassıs, Köprü İ eli için Bininönü ban Tek 31915 İ emenike Ortakö y |Ş$ifa Yurdu yonunda pazarlıkla alınacaktır. Tahmin bedeli 125 liradır. İlk temi. natı 18 lira 75 kuruştur. Şartname Yutak ücretleri 2 liradan itibar "“S üncü uzufda ameliyat Gcreti ve nümunesi komisyonda görülebi- Tir. İsteklilerin belli saatte komisyo- alınmaz. Doğum ve kadın ameliyatlarile fıtık, apandisit, basur ve diğer na gelmelesi. (301) (224) ameliyeler için çok ehven hususi EMLÂK İDARESİ Emlâk sür'atle satılır. Kiraya fintler. Ortaköy yolu Mu. allim Naci cad. 111» 115 verilir ve idare olunur, Fatih tram. vay durağı, sayı 45, İhtisas muhasebeleri ( Şirket, sanayi, ziraat, banka ) 15 Ticart ve mali hesap 1 inci kısım 70 Zihni hesap kaideleri 2 Logaritma cetvelleri (yeni rakam) 56 Yeni hesabı ticari (mufassal eser) 200 Mali cebir (istikraz ve sigorta hesapları ) 100