January 16, 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

January 16, 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

nunüsani 1998 Doyçe Levante Linye HAMBURG atlar Lavarte-linin A8, m Oaarasna Lesanlnlina danbeş k-8. Maakui saniye doğru. da Hamburg, Brem, Anvers ve Roterdam limanları İçi hareket edeck vapurlar yın& vapuru 14 K. saniye doğru. Gelilen vapuru 17 K. saniye doğru. İle L U Russ vapuru 23 K. saniye doğru, Fazla tafailât için Galata'da Ova kimyan hanmda DOYÇE LEYANTE LİNYE vapur acentalığına müracaat, Telefon: 44160 - 44709 Scandinavian Near East Agency Galatada Tahir han $ üncü kat Tel: 4488 1-2-3 ensha Örlent Linien Gothenburg, Stokholm, Gdynia Copenhag Abo Reval ve Baltık limanları şârk ve Karadeniz başlı- €a limanları arasında 15 günde bir azimet | Ye avdet için muntazam postalar. J Göynla - Dantrig - Göthenburg ve Oslo- dan beklenen vapurlar. İza vapuru 15 K. saniye doğru. Nordiand yapuru 25 K. saniye doğru. Vingaland vapuru 3i K. saniye doğru. Yakında İstanbuldan Hamburg Roler- dam - Kopenhag, Gdynia Gothenberğ. Danisig - Stokholm, ve Osloğ Ilmanları İşin hareket edecek vapu! İs vapuru 20 K. saniyi Nordland vapuru 28 K. su Vingaland vapuru 31 K. saniye doğru Yazla tafsllât için Galata'da Tahir ban 8 üncü katia kâin acentalığına müracaat, Tel: 44991 -2-$ Romanya Seyrisefain İdaresi Hareket edecek vapuris Recele Karol vapuru 18 K.sani salt saat 18 de (Pire, Beyrut, Hayfa ve Isken- | deriye) ye. Peleş vapuru 3? K.sani cumartı 8 de (İzmir, Trablus, Beyrut, Port, dd ve.İ ! fi Berlin, Dreslau, Dresden, Londra, Brüksel, La Haye, Lwow. va için doğru biletler, bütün yı ticariye sevki tarife mucibi; ürk - Rumen itilâfı mi karşısında Tahir bey hanında İstanbul umum! acentalığına müracaat, Telefon: 494 İstanbul üçüncü icra memu Bir borcun temini istifası zımnında hac satılmasına karar o verilen | muhtelif cins âdi kadin ve erkek ve ço- cuk çoraplarile eldiven 18/1/938 salı gü- Dü sant 18 den 15 e kadar Sultanha- mam Haçoplo hanında 36 No. lı odanın | Önünde açık arttırma ile satılacağı flân | olunur. M9 | Tütün ikramiyesi yoklaması Kadıköy Askerlik şubesinden: Kağıköy Az. 5. mukayyet ve derece Üzerinden harp malülü subay ve erat ile eiyevm Kadıköy emvalinden maaş al- makta olan ve on şeneliklerini alarak ha- ne ile elikaları kesilmiş bulunan şehit ve eytam 938 yılı tütün beyiye ve Ikrâ- miyelerinin tesbitine başlanmıştır. Ma- | subay v4 eratın maaş resmi senetleri- | le raporlarile şehit eytamından maaş almakta olanların maaş senedi ve hüvl- yet cüzdanlarır. ve on seneliklerini ais Müş olanlar da yeddindeki vesaikle hüri- yet cüzdanlarile birlikte yoklamalarını Her banyodan sonra saçınız. 7 BU ŞEKLE GİRERSE Briyantin Pertev " pulları düzeltmeyi temin eder Satılık pırlanta Baş kıratlık çek temiz ve beyaz bir tektaş pırlanta yüzük Sandal Bedes teninde teşhir edilmektedir. 20/1 perşembe günü saat 14 ile 15 arasında satılacaktır. hayret keşfi Buruşukluklar, (ihtiyarladığı- mız zaman teşekkül ede: Cild, bâzı hayati unsurlarını kaybeder, bu hayali ve kıymetli unsurları iade edince, gençleşir ve tazeleşir. İşte, Viyana üniversite- si Profesörü Doktor Stejskal'in şayani hayret keşfi budur. «Biocel>| tabir ye genç hayvanların cild hü- ceyrelerinin merkezinden istihsal edilen bu kıymetli cevher, pembe rengindeki 'Tokalon kremi terki binde mevcuddur, Her akşam, ya: mazdan evvel kullanınız. Siz uyur. ken, o, cildinizi besleyip genç- leştirir ve buruşukluklarınızı seri izale eder, yaz rengindeki «Tokalon; kremi- ni kullanınız. Siyah benleri eritir, açık mesamel kapalır ve birkaç gün zarfında en esmer ve sert bir cildi beyazlatıp yumuşatır. İstanbul dör 9354/4246 Ölü Hayriye tarafından & yaya rehin edilen 'Tophanede mahallesinde Hacı Kılıç Çıkmazı ğında 33 kapı ve 614 harita No dudu çapı mucibinee bir tarafı 515 ve kismen 521 diğer tarafı 520 arkası 519 barita No. h mahaller “önü 9 metrelik yol ile mahdud evvelce hane hâlen el- yevm arsa 144 No, hı icra ve iflâs ka- nunile 2280 No, 1 kanun mucibince açık artırmaya vazolunarak neticede üç yüz liradan fazla bedelle talip çıkmadığı dan ikinci arttırmaya konulmuştur. Mez- kür arsanın mesahası 52, 21 metre mu- rabbat olup yeminli üç ehli vukuf tara» fından (417) irk 88 kuruş kiymet takdir edilmiştir. Meskür arsanın ikinci açık arttn sı B/2/938 tarihine müsadif salı günü saat It ten 16 ya kadar dairede yapılacaktır. Arttırma şartnamesi gaze- te ile ün tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık bulunduru- İacaktır. Batış peşindir. Arttırmaya iş- tirâk için gayri menkule takdir olunan kıymetin *6 7,5 nisbetinde teminat akçe- si veya bu nisbette mili bir banka te- minatı verilmek Yızımdır. Hakları tapu siçilli ile alacaklılarla diğer alikadara- nın ve irtifak hakki sahiplerinin bu haklarını hususile faiz ve masarife dalr olan iddialarını evrakı müsbitelerile bir- Ukte ilân tarihinden itibaren nihayet yirm! gün zarfında birlikte dalremie bil. Girmeleri lâzımdır. - Aksi takdirde hakları tapu sicillile sabit olnuyanlar satış bede- Ynin paylaşmasından hariç kalırlar. Mü- terakim vergi borçları ve belediye rü- cü iera memurluğund « İ- soka- hu- sumları ve tellâliye ile vakıf ienresi bedeli dborçi müzüyededen çıkarılır a, aittir) Vakıf icaresi tavizi riye aittir. 4/2/488 tarihine müsadif sal: günü yapi- İacak son arttırmasında gayri menky- ie takdir olunan kıyınetin yüzde yetmiş beşi nisbetinde talip zuhur ettiği takdir- de ihalesi fera olunacaktır. Böyle bir bedel elde edilmezse 2280 Na.lı kanun mucibince satış beş sene tecil olunur. Da- ba asla malimat almak istiyenlerin arttırma şartnamesi ve 034/448 No. dosyadaki tapu kaydi ve ehli vukuf rapo- fu ve çapı ve diğer evrakı tedkik etmele- Mizırmdır. 24. 1490 — 333 numara ile Denlayollarin- dan almakta olduğum yetim maaşına alt mührümü kaybettim. Yenisini alacağım- dan eskisinin hükmü yoktur. o Mürvet —————————— Zayi — Liman dairesinden ulmış ol- duğum 6/1833 numaralı Iiman cüzdanını zayi ettim, yenisini alacağımdan eskisinin hükmü yoktur. Denizyolları Bandırma vapurunda kamaret İbrahim Firuzağa | AKŞAM Si < Müzeler Arttırma ve Eksiltme Komisyonu Riyasetinden : Yapılacak işin cinsi ve mahiyeti Keşif bedeli Muvakkat teminatı Eksiltmenin nerede ve hangi tarih ve miktarı saatte yapılaca; Lira Kuruş Lira Er. > " Mozaik döşeme, kaldırım, rapse ve 257 82 189 00 Asaratika Müzeleri Genel direktörlü- | kurşun tamiratı künde 17/1/938 tarihinden pazartesi günü saat 14 de. Topkapı sarayı müzesi dahilinde Sinan mutfaklarile tarassut kulesinde ve kısımlarda ibi yaptınlacak olan tamirat yukarıda yazılı gün ve saatte açık eksiltme ile ihale ei ve saban eğ lacak tamiratı mahallen görmek isteyenlerin Müzeler Mimarlığına talip olanların da en az 2500 liralık bu işe ve iş yaptıklarına dair Nafıa idaresinden alacakları müteahhitlik ve aynca ihtisas ve ticaret odası vesikaları ve mü- vakkat tı nat makbuzlarile ihale gününde komisyona müracaat eylemeleri, (8728) çe YAZILI ŞERİT i makinası satılıktır Pastahaneler, tuhafiye, manifatara, kumaş topları, makarna ambalajları, kutu bağları, incir, üzüm ve sair şık ambalajlarda kullanılır. Parasız rek- Mm vastasıdır. Tasfiye delayısile ucuz satılacaktır. Malmudpaşa Yarım han 13 - 15 numaraya üracaat, “Tel, 20826 Dr. FETHİ LABORATUVARI Cerrahpaşa hastanesi bakteriyoloğu Kan, idrar, balgam, mevadı gal ta tahlilleri ve (İDRAR VASITA- SİLE GEBELİĞİN İLK GÜNLERİN. DE KATİ TEŞHİSİ) yapılır. Beyoğlu 1 Taksime giderken Meşelik sokağı Ferah apartımani Tel, 40534 Dr. Hafız Cemal (LOKMAN HEKİM) Dahiliye mütehassıs Pazardan başka günlerde öğleden sonra saat (2,5 tan 6 ya) kadar İstan. bulda Divanyolunda (104) numaralı busust kabinesinde hastalarını kabul eder. Salı, cumartesi günleri sabah 49,5 - 12» saatleri hakikt fikaraya mahe sustur. Muayenebane ve ev telefon 32308. Kanduli 38 — 44. .e Dr. MEHMED IZZET Dahiliye mütehassıs Muayenehane: Cağaloğlu Nurudsmaniye caddesi No, 17 Baha Bey Apartımanı pan zardan masda bergün 13-17 hastalarını kabul eder, Telefon: 23025 En muannit öksürüklerle Bronşit, astm, ve boğmaca öksürüğünün |kat'i ilâcıdır. Göğüsleri zayıf olanlara vikaye edici tesiri şayanı dikkattir. Bütün eczanelerde bulunur, İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ İstanbul