7 Mart 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

7 Mart 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

, Sahife 10 tekrar edilen 2 ci neticesi bilği Yalnız amatörler için yapılan | fotograf müsabakası üç ayda bir ii defa tekrar edilecektir. Yani her Lili mevsimde bir defa olmak üzere bir oL senede dört müsabaka yapılacak i demektir. 1 — 1 Künunusani 2 —ıNisan 3 —1 Temmuz 4 —1 Teşrinlevvel. Yeni gekle göre her müsabakada: (200) eser arasından (50) esere Hediye verilecektir, Verilecek he- diyelerin mikdarı da şöyledir: Tinci gelen eser sahibine 20 lira 2 neiye 10 Lira li 3 kişiye Ser llra ji 5 kişiye $er lira 15 kişiye Z şer Jlralık akşam neşriyatı kitapları 25 kişiye Ler lira. (Eğer her seçimde, aranan €y- safı haiz 200 den fazla resim top- lanmış ise fazlası ertesi müsaba- kaya iştirik o hakkını muhafaza eder.) Bu yeni müsabaka ve hediye şekli fotograf meraklısı kartileri- miz için iki noktadan faydalı ola- caktır: Hem iyi eser hazırlamak için vakit bulacaklar, hemde eserlerinin değerine göre hediye kazanmış olacaklardır. Yeni şekle göre 2'ci müsabaka neticesi: cektir. olarak edilmez. Dikkat: ye verilmez. ya adrese gi 3 ayda bir Daimi Fotoğraf müsabakamızın 1 Nisan 1938 de ilân edilecektir Yeni şekilde daha zengin ve bol hediyeler vardır (1 Nisan 1938 tarihin- de ilân edilerek hediye kazanan (50) eser sahi- binin isimleri neşredile- Müsabakaya iştirâk etmek için karilerimizin şu noktalara dik- kat etmelerini rica ederis: 1 — Gönderilecek fotograflar (6x9) dan küçük, (13x18) den büyük olmamalıdır. 2 — Fotograflar basılmalıdır. 3 — Eser sahibinin isim ve ad- resi behemehal fotografın arka- sına yazılmalıdır. mutlaka siyah 4 — Bu şartlara uygun olmi- yan eserler muvaffak dahi olsa- lar müsabakaya giremezler. 5 — Müsabakaya iştirak etmek istiyenler birden fazla eser gön- derebilirler, 6 — Evvelce müsabakaya gön- derilmiş resimler tekrar kabul Müsabakaya gönderilecek resimlerin negatif film veya camların itina ie saklayınız. Çünkü hediye kazan- doğınız takdirde hediyenizi alırken ka- zanan resmin gizin nu isbat etmek için negatifini gös termek lâzımdır. Aksi takdirde eseriniz olduğu- Eserlerinizi her yamanki gibi gene yönderiniz: (Akşam gazetesi dalmi fotagrat müsabakası memurluğuna) Taşra karilerimiz de aradaki geniş fasılalardan istifa- de ederek bu müsabakalara iştirak edebilirler. Martın 31 ci günü akşamına kadar gelen resimler seçime girebilir. Ondan sonra gelenler (1 Temmuz) e kalacaktır. Piya diye VE BELGE VSEKLİĞİNIN ENMUESSİR İLACIDIR ZENİTH Bütün Avrupa ve Amerikada en fazla aranan Zenith radyolarmdan üçüncü parti BAKER MAĞAZALARINA gelmiştir. Tükenmeden evvel radyonaru intihab edinir. Evlâtlarını seven annelere müjde! Çocuklarınız için (beklediğiniz Knorr unları geldi. Pirinç, bezelye, yeşil buğday, patates ve sair unlarla. kakaulu yulaf, sagu, tapioka ve et suyu hülâsaları. Maruf bakkallarda bulabilirsiniz. Acentesi: İ. M. Farhi — İstanbul, Büyük Kınacıyan han No. 42. KULA SiYATIK,ARKA ,BEL,DiZ te YET PIMANOL DUL MA alli Dr. İhsan Sami Gonokok aşısı Belsoğukluğu ve ihtlâtlarına karşı pek tesirli ve tasa aşıdır.Divanyolu Sultan Mahmut türbesi (No, 191 Bayan İnci'nin teda" vi görmeden evvelki Yalnız 7 gün kadar, bu tecrübeyi yapınız. Siz de şayani hayret bir ten temin ile da- ha genç görünmüş olursunuz. Benim için hakikaten bir mucize oldu. diye Bayan İnci beyan ediyor. Hafta zarfında bu derece şayani hayret bir tarzda değişeceğimi zan ve ümid etmiyordum. Bütün arka- daşlarım daha genç ve da- ha sehhar göründüğümü da ilân edeceğimiz Toka yelerini okuyunuz. SATILIK MOTORLAR kada şubesinde mevcut üç adet motör iki dina- me ve bir hurda molör satılığa çıkarılmıştır. Talip olanların Büyükadada Kulüp şube ınuhasebeciliğine müracaatları ile motörleri görmeleri ve ve- tecekleri fiyatları bir mektupla Ankarada Anadolu Kulübü Müdürlüğü- ne gönderilmesi fazla ımalümat şube muhasebeciliğinden almabilir. Anadolu Kulübü | ADETA BIR diye Bayan inci, itiraf etti. Bir hafta zarfında tamamen değiştim. Şimdi on se- ne daha genç görünüyorum, Bütün arkadaşlarım beyaz ve nermin cildime gıpta ediyorlar. hakiki fotoğrafi || Bayanların nazarı dikkatine: Satın aldığınız Tokalon kremi vazolarınin büyük bir kıymeti vardır. Onları bayiinize iade ettiğinizde beheri için 5 kuruş alacak, ayni za- manda kıymettar mükâfatları bulunan To- kalon müsabakasına iştirak hakkını veren bir bilet takdim edecektir. Gelecek nüshalarımız- iZE | Bayan İnci kullandı- ğı bütün güzellik levazımatını arka- daşlarına tav- siye ediyor. Bayan İnci'nin güzel- lik levazımatı kullan- dıktan 7 gün sonraki hakiki (o fotoğrafı söylüyorlar, Cidden bu ca- zib tenime gıpta etmekle beraber nasıl temin ettiği. mi de bilmek istiyorlar. Bu da gayet basittir. Cil- din hakiki unsuru olan Tokalon kremini. kullani- nız, Siz de behim gibi genç- leşip cazib bir ten temin ediniz.» lon piyangosu ikrami- İstanbul Defterdarlığından: Cins ve mevkii Cerrahpaşada Avrat pazarında eski Ahmet Kethüda yeni Kürkçübaşı mahallesinin eski toprak yeni müezzin sokağında iki bölükten ibaret yeni 12, 14 No. lu maa bahçe ahşap evin masura Kırkçeşme suyu: Kadıköyünde Altıyol ağzında Osmanağa Muhammen bedeli Lir yarı payı ile içine câri rubu 1850 mahallesinin söğütlü çeşme caddesinde eski 107 yeni 113 No. lu inzibat karakolu binası (parası pe- gin ve sırf nakit verilecektir.) 4100 Yukarıda cins ve mevkileri yazılı emlâk hizalarındaki bedeller tüzerind€ açık arttırma usulile ayrı ayrı satılacaktır. İsteklilerin şeraiti ile tediye şartla” rını öğrenmek istiyenlerin 10/3/938 perşembe günü #aat on dörtte X 7,5 pe akçalarile Milli Emlâk Müdürlüğünde toplanan komisyona müracaatları. (M) T.C. Ziraat Bankası (985) Uzun Taksitle Satılık Kıymetli Arsalar İstanbul Şubesinden: Kadıköyünde Göztepe istasyon meydanında fevkalâde nezaretli ve havadaf müfrez arsalar toptan ve parça parça beş seneye kadar vade ile ve taksitle 84” tulacaktır. Arsaların bulunduğu Göztepe istasyon möydanının önünden otobüs geçmekte, Tramvay istasyonu arsaların yanında olup her iki taraftan tren YO” Tuna merdivenle inilmekte ve her arsa zeminden denizi görmektedir. Bu kolaylıktan istifade etmek ve daha fazla malümat almak isteyenleri? Bankanın Zira! krediler servisine müracaat etmeleri. (1183) Sizi soğuk algınlığından, ismine dikkat PROFİL Asipin Kenan ve diş ağrılarından koruyacak en İyi Nâç budur. nezleden gripten, baş buyurulması AKSİN Belsoğukluğu ve Frengiden korur.