7 Mart 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

7 Mart 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

1850 41700 1nde la” Sahife 11 3 SIRT AĞRISI Uykusunu Haram Ediyordu. Nihayet şafi tesirile tanınmış bir tedbire başvurdu ve tedavisi- ni buldu. Bay O. B. yazıyor: “Müz'iş bir srt eni dan hiç uyku uyuyamıyordum. İaitâ, merdivenleri bile çıkmadan mah. Fam idim. Bir delikli ALI/OOCK yakısını tatbik edince üçüncü gün memnuniyetbalş ütün ağrıların zail oldu. bu şayanı hayret ve kıymetli rinizo başvurmaktan geri durmr. siyatikten © veya tep çekmeyiniz ve yz, lik AT GÖCEK yazır bir kaç bütün ağrılar: defedecek ve N Yaka tatbik etti. i bii algınlığı, nezle, migren, burkulara bi abvalde dahi ALLCOOR' sri ve mücesir bir todani, ALLODCK. yakınmm terk Jacakarnız binde Capsicum, insense, Myrrh vesaire gibi kıymetli msaddeler vardır. Ucuz ve taklit yakılardan sakınmak İçin delikli ALLOOĞK yakılarındaki kır- Wyzi daire ye kartal fesimli markası dikkat ediniz. Bütün ecanelerde 291/3 kuruşa satılır. Annelere müjde i S.M. A. geldi istek karşısında piyasada u şan büyük kutu net - net Gr. 8. MA merikadan geldi. Sayın çocuk dektor- larımız ana südünün &şi olan ve A ve D vita, lerini muhlevi bulunan S.M. A. yı annelere ehemmiyetle tavsiye etmektedirler, Her eczanede bulunur. Tafsllât için Galata P, K. 1097 ye müracast, Satılık köpekler Rus, Bolduk Kurt ve kurt köpekleri bi- Yine! cins kurt köpeği yavruları vardır ve bekçi köpeği satılmaktadır. Tahtakale Uzunçarşılı 158 numarada kahveci Aliye Miiracaat. Bu sıhhi ve pratik âdet bezleri her ticârethanede sayın Bayanlarımızın hizmetlerine hazırdır. Yüksek Mühendis Mektebi arttırma ve eksiltme komisyonundan Eksiltmeye konan Miktarı Tahmin Pey akçesi Eksiltme tarihi gün ve | eşyanın cinsi fiatı saati Palto 50 Ta: 2620 98.25 9/3/938 çarşamba 14 Elbise 50 Ta. Mektebin 937 mali senesi ihtiyacından olup yukarıda cins, miktar mü- hammen bedel ve ilk teminatı yazılı palto ve elbiseler açık eksiltmeye konul- muştur. Eksiltmesi hizasında yazılı gün ve saatte yapılaçaktır. Şartnamesini görmek isteyenlerin her gün ve eksiltmeye gireceklerin belli gün ve saatte Gümüşsuyundaki mketep binası dahilindeki komisyona müracaatları ilân olunur. (909) Keşif bedeli (24,482) lira (78) kuruştan ibaret olan Vilâyet Jandarma Komutanlık binası inşaatı kapalı zarf usuliyle eksiltmeye konmuştur. Eksilt- me 15/Mart/1938 tarihine rastuyan salı günü saat on beşde Ankara Vilâyeti binası dahilindeki Nafıa komisyonunda yapılacaktır. İstekliler teklif mektuplarını, Ticaret odası vesika ve (1836) lira (21) kuruşluk muvakkat teminat mektubu yeya makbuzları ve Nafia Vekâletinden 1938 takvim yılına mahsus olarak rı müteahhitlik vesikalariyle birlikte sözü geçen günde saat (14) de komisyon relsliğine vermeleri. İstekliler buna ait keşif ve şartnameyi her gün Nafıa müdürlüğünde görebilecekleri. (1019) Ankara Valiliğinden: KUMRAL SIYAH Saçlara gayet tabii surette is- tenilen rengi verir. Ter ve yi- kat'iyyen çıkmaz. Bütün dünya sergilerinde sıhhi ev- safı haiz saç böyaları arasında bi- kanmakla rinci gelmiştir. Saçları ve elldi kat'iyen tahriş etmeden istenilen renkte boyayan « yegâne sıhhi saç boyalarıdır. İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ BEYOĞLU - İSTANBUL I — İdaremizce Çamaltı tuzlasında yaptırılacak elektrik santralının şart- namesi değiştirilerek dizel esasına müstenit olarak yeniden tanzim olunan şartname ve tablo şeması mucibince tekrar kapalı zarf usuliyle eksiltmeye kon- muştur. TI — Bu tesisatın montajı da dahil olmak üzere muhammen bedeli sif İz- mir 65000 lira muvakkat teminatı 4500 liradır. E DI — Eksiltme $1/111/938 tarihine rastlıyan perşembe günü saat 15 de Kabataşta Levazım ve Mübaysat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. IV — Muaddel şaftname ve projeler 3.25 lira bedel mükabilinde İnhisarlar Umum Müdürlüğü Tuz Fen Şubesiyle Ankara ve İzmir Başmüdürlüklerinden alınabilir. V — Münakasaya, Hornsby, Roolston, Sulzer, Deutz, M. N. A,, Atlas, Benz, Guldner, Krupp, Deutsche Werke firmaları girebilir. Bundan gayri girmek isteyen firmalar fenni şartnamede yazılı takatta bir dizel tesisatı yapmış ol 'duklarına dair idarenin isteyeceği evrakı resmiyeyi İnhisarlar Tuz Fen şube- sine ibraz eylemeleri şarttır. Aksi halde münakasaya iştirak edemezler. VI — Eksiltmeye iştirâk etmek isteyen firmalar şartnameye uygun olmak üzere ihzar olunmuş flatsız son tekliflerini «yedek aksam fiatlariyle beraber» ve projelerini tetkik edilmek üzere eksiltme gününden 15 gün evveline kadar İnhisarlar Umum Müdürlüğü Tuz Fen Şubesi Müdürlüğüne vermeleri ve mü- nakasaya iştirak edebilmek için de münakasa gününden azami 2 gün evveline kadar verilen tekliflerin kabulünü mutazammın mezkür şubeden vesika alma ları lâzımdır. VII — Mühürlü teklif mektbunu, kanuni vesaiki ve V inci maddede yanlı eksiltmeye iştirâk vesikasiyle güvenme parasını ihtiva edecek olan ka- palı zarflar eksiltme günü en geç saat 14 de kadar yukarda adı geçen Alım Komisyonu Başkanlığına makbuz mukabilinde verilmiş olmalıdır. (B.) ((712) * 1 — 7/111/938 tarihinde ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile eksiltme- ye konduğu ilân edilen Urfa'da yaptırılacak 22864 lira 97 kuruş keşif bedelli Müdürlük binası inşaatının münakasası ayni şartlar dahilinde 11/111/938 ta- rihine talik edilmiştir. TI — Eksiltme 11/111/938 tarihine rastlıyan cuma günü saat 15 de Kaba- taşta Levazım ve Mübayaat Şubesindeki alım komisyonunda (yapılacaktır. “Teklif mektubunu vesair evrak ve vesalki ihtiva edecek olan kapalı zarfların ekslitme günü en geç saat 14 e kadar adı geçen Alım komisyonu başkanlığına makbuz mukabilinde verilmiş olması lâzımdır. (1205) ——— Devlet Demiryolları ve Limanları İşletme Umum İdaresi İlânları 8250 lira olan 25 ton tasfiye edilmiş pamuk yağı 16/3/9383 çarşamba günü saat 15 te kapalı zarf usulile Ankarada idare bina» sında satın almacaktır. Bu işe girmek isteyenlerin 618,75 liralık muvakkat teminat ile kanunun tayin ettiği vesikaları, ve Nafla müteahhitlik vesikası ve tekliflerini ayni gün saat 14 de kadar komisyon reisliğine vermeleri lâzımdır. Şartnameler parasız olarak Ankarada Malzeme dairesinden, gir da Tesellüm ve Sevk şefliğinden İzmirde Alsancak mağazasından, 8. cı İşletme Müdürlüğünden dağıtılmaktadır. Muhammen bedeli Mei İ Beşiktaş Maliye Şubesi Tahsil Şefliğinden: SATILACAK EŞYA LİSTESİ, Eşyanın cinsi Aded Tahta sandalya sn Demir O» 92 Hasır koltuk 2 : Saç masa .. 'Tahta masa * Lİ Yukanda cins ve miktarı yanlı 658 parça eşya 11/3/1998 gününe rastla- yan cuma günü açık arttırma suretile satılacaktır, İsteklilerin $e 7,5 pey ak- çesiyle birlikte mezkür gün ve saatte Beşiktaşdn Akeretler caddesinde Beşik- taş Maliye Tahsil Şefliğine müracaatları ilân olunur. (1223) Nafia Vekâletinden: 21/3/1938 pazartesi günü saat 15 de Ankarada Nafıa Vekâleti Malzeme İ eksiltme komisyonu odasında ceman 5277 lira muhammen bedelli 80 ton tel- graf teli ile 150 kilo bağ telinin kapalı zarf usuliyle eksiltmesi yapılacaktır. İ Muvakkat teminat miktarı 395,78 liradır. ! Eksiltme şartnamesi ve teferruatı Ankarada Vekület Malzeme Müdürlü- ğünden parasız olarak alınabilir. İsteklilerin teklif mektuplarını talimatnamesine göre Vekâletten alınmış malzeme müteahhitliği vesikası ile birlikte ayni gün saat 14 e kadar komis- yona vermeleri lâzımdır. (542) (4119) m