7 Ocak 1939 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 14

7 Ocak 1939 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 14

Türkiye Cümhuriyeti Merkez Bankasından (Baş tarafı 13 üncü sahifede) TL. İsim Yatıran 'Tevdi şube tarihi Adres 541 Ali Riza İstanbul 28/6/38 Üsküdar Keçe dede mah. Karacaah- 2.68 Zühtü 0.99 Esfendiyaf Hakkı w 0.95 Perihan Naciye Fatma, Naşide Şadan 6.556 Tevhide 2.18 Nazlı Gülizar Harunreşid. Halid 'Tahle” Ayşe Kevser Emin Fatma Fuad Mehmet Zeki Mehmet Sami met cad. No. 301 Kasımpaşa divanhanede kuralar mü- düriyeti emrinde topçu kursunda Gözlepe Memada sıra köşklerde. Göztepe Memada sıra köşklerde. Kızıltoprak Tuğlacı Mustafa Ef, 115 Üsküdar Ayazma No, 21 Erenköy Suadiye Şaşkın bakkal bay Hayri evinde, Duramanda tercüman Yunus mahal, Yahya zade sokak. (Mustafa eşi.) Kadıköy kurbağlıderede 3 cü S. No. 25 Gedikpaşa Emin sinan mah, Akar çeş- me No. 25 Erenköy Şevef Ef. Sokak Darülmual. limin mualiimlerinden. Yedikule şimendifer fabrikasında Mas rangozhânede. Beyazıt Saraç İshak mah. İbrahim bey akaretinde, Fatih Çırçır hacı Hasan mah. Haydar caddesi No. 27 Kadırga hastahane sokak No. 3 Fatih Dülger zade cad. Manisalı Mehmed paşa M. 5/1 (Eczacı.) Beşiktaş Akaretler No, 5 S.N Baş dönmesi - Çarpıntı ve si- nirdenileri ge len bütün ra- hatsızlıkları EDER UYKU TEMİN EDEDR Her eczanede bulunur, “MEM KOLİNOS'u KULLANILMAKLA GÜLÜŞÜNÜZÜN PARLAKLIĞINI 'TEZYİD EDİNİZ. Güzellik ve cazibe, sağlam ve rev- nak dişlerle kaimdir. KOLİNOS KENDİNİZE cazip ve güzel olduğunuzu hissettiren KOLİNOS'u TEC. RÜBE EDİNİZ. Taze bir ağzın ve sehhar bir gülüşün saadetini hissedeceğinize mutmain olabilirsiniz, Büyük 40 Küçük 225 Er. Macun o teksif edildiğinden ih- tiyacınızı uzun müddet tatmin eder. Müflis Aliredo Biyankiye ait sıra defteridir . Alacaklı ismi ve adresi Kaydı Kabul Kayıt Mülâhazat istenilen edilen edilen meblâğ meblâğ sıra A Şapkacı Kolaro İstiklâl C. 297 T. L Selânik Bankası Tesis tarihi; 1888 İdare merkezi : iSTANBUL ( Galata) Türkiye şubeleri: ISTANBUL, (Galata, Yenicami) MERSİN ADANA Bürosu Yunanistan şubeleri: SELÂNİK, ATİNA, Her türlü Banka muamelâtı Kiralık kasalar Açık Arttırma İle Fevkalâde Satış 189 Sonkünunun 8 inci pazar günü mat 10 da Beyoğlunda. Taksim Recep paja caddesinde Jil - Na apartımanın 7 No. hi dairesinde mevcut ve madam Leviyo alt mükemmel eşyalar açık arttırma ile sati- Iscajı ilân olunur. Hakiki Alman mamu- Iâtı ve-dümanlı meşeden 9 parçadan iba- yemek oda takımı, i kanape uktan mürekkep bakiki İngiliz marokeninden gayet zarif fümuvar takı- mı, İ kanape 2 kolluk 4 sandalye ve 5 ka- nat perdeden ibaret sarı kadife ka; mlkemmel ve yeni halde #alm tal hayli perdeler, 2 beyaz ilke dolap, ve komodinolardan mürekkep gayet gü- pel yatak oda takımı, Gl parça kesme kristal hakiki Bakara kadeh takımı, $7 parça kristal sizile diğer su takımı, 8 pafi ça kristal tuvalet takımı, 74 parça emsal siz tabak takımı, 41 parça diğer tabak ta- Corci Kalfopulo Minerva han Yani Aleksiyadi Kalyoncukulluk No, 7 , Anastas Kanakaris İstiklâl C. 224 Jorj Salaha , Hamalbaşı Camcı sokak 22. | Hrisikos Mütevelli Kuloğlu $. A. Hikmet Ap.2 Etiyen Raymond Pangaltı Ölçek S.28 z Yorgi Melanidis Parmakkapı Telci Apartıman 20 Aleksandır Alibranti Armenühi Pangaltı Ölçek 8. 27/29 Artin Berberyan Aras Geriya: Pangalti Cedidiye 8.63 Ligor Kostantinidis Sarıyer Ocak ağası 6 Lusi: Pangaltı Ölçek 65 "Toros Sinanyan Pangaltı Ölçek 65 Demetriyo Sardi Kaptan 8. 1 Tevon Delciyan Pangaltı İcadiye 8.2 Behice Hayriye kımı, Rosenthal markalı bayli heykeller, tabaklar ve saire, iki adet Biskili de Sövres büyük vazolar, iki Gali& vazo, meşhur Berndoft markalı hayli madeni tabaklar, ekmeklikler vesaire, Portugez ve Kütahya tabaklar, 4 parça yemiş çatal bıçakları, gümüş sigara kutusu, maden ve porselen çay takımları, kristal Bakara ve bronz melaikli ve sair avizeler, Ter - Kült ve mermer heykeller, mavun sandalyeler, Sğ- teymaniye mangal, portmanto, mutfak tâ- kımları, merdivenler, Sahibinin - Sesi gü- zel bir salon gramofonu ve plâklar, «Boüvter» nin ve sair meşhur Rus resam- ların büyük ve küçük hayli yağı boya tabloları vesir lüzumlu eşyalar. Anadol ve İran halıları, OSMANLI BANKASI TÜRK ANONİM ŞİRKETİ TESİS TARİHE: 1865 Sermayosk 10.000.000 İngiliz Viras Kadiköy Yoğurtçu çeşmesi cad. 115 No. Beyoğlu Bedrettin mah. orta sokak paşa hanında Aksaray Horhor cağ. Murad paşa S, N.1 Kadıköy Yoğurtçu çeşmesi cad. 115 N, Sirkeci Serverna sokak Karaki Hüse- yin çelebi mah. No. 5 Bakırköy istasyon cad. No. 171 Kızıltoprak Reşad paşa köşkünde Mah- mud eşi. Şişli tramvay cad. No. 112 TTatbikati fenniye zabit mektebi. Kapalıçarşı Kalpakçılar başında 132 ve 134 No. Manastırlı manifaluracı Kadıköy Acıbadem nişantaşı cad. 48 No. lı köşk. Üsküdar Ayazma mah, İskele cad. 20N Cibali Seferikoz mah, Şerefiye sokak No. 12 ölü Hilmi eşi, Aksaray asap softa Sinan mahal lesi İmam sokak No. 23 de. Beşiktaş Sinan paşayı atik mahallesi muhtartevvel sokak hasfırın arkası Kostantin Papadalos Balıkpazar Mançester'de, Misir, Kıbrıs, İrak, No. 12 Süngereller 57 Iran, Filistin ve Yunanistan'da Kemerburgazda şoför. İ 9 Yorgi Civanopulo: vekili Kalodi — 150 şubeleri, o Yugoslavya, Romanya, İİ Suriya ve Yunanistan'da Föyalleri vardır, Her türlü banka muameleleri yapar Melek Beyyan Ümmügülsüm İzzet Mehmet Melek Nevret Fatma Ahmet Nazmi Hatice Süreyya Münevver Törkiyenin başlıca şehirlerilş Parla Marsilya, Niş, Londra ve Mustafa 341,22 Melimet Münür Halil Riza Penbe Sultanhamamı Çıngırlıhan No. 15 Karagümrük Hacıbey mahal. tekke | S.17 Feriköy ferace sokak 6/1 No. da | Kadıköy Yeldeğirmeni kahveci S. 18 Kadıköy Moda cad. Murad ağa sokak. Eskişehir hilâliahmer merkez anbarı müdür muavini bay Ekrem eşi, Beyazıt Soğanağa mah. Camişerif s0- kak No. 46 Beşiktaş akaretler No. $4 Beşiktaş akaretler No, 35 de Miralay bay Sami hanesinde ahçı. Mercan Muradiye sokak No. 44 Üsküdar Karacaahmet Hacı Ahmet mahallesi mektep sokak No. 1 Kumkapı Nişancasında Kazganizade Sadi mahallesi No. 3 Ayazpaşa saray arkasi sokağında. Çakmakçılar yokuşu Giritli Mustafa Nail paşa hane. No. 7 Şişli Bomonti sabuncu sokak No. 22 Yedikule hacı Evhad mah, çeşme &0- kak (Mazulini mülkiyeden) Melev kapısı hacı evliya mah. Mevlevihane kapısı cad. Nu. 49 Kartal orta sokak No. 38 Aksaray sinekli bakkal civarında No. 53 (Ticaretle meşgul). Kadıköy Kalamış iskele başında kö- mür tüccarı bay Ziya valdesi. taş köyiçi fabrika arkasında diş- çi Halil hanesinde müsteciren mukim (İzmirli ithalât gümrüğü başkâtibi sahikı.) paşa Derviş Ali mah. Kurt ağa- s1 caddı 21 (Edirne Ziraat ban- kasi m abıkı.) Şehzadebaşı Hozdoğan kemeti kov tat cad. No, Meydancık kazasker hanında No. 2-3 (Beşiktaş ihlamur-cad. No, 92 de sakin Horhor mah. Emirler sokak No. 2 kaymakam Abâülâziz İrfan. Beyazıt Şimşekhane sokak ağa mah. Lefteropulos Asmaltı 7531 nan 3 İlya Kalderon Erzurum han 17 1460,88 | 22 Ahmed Saki ve İsmail Hakkı 140,42 i Leon Buzun Asmalımescit Mimar (280 | sokak 10 Yorgi Hacı Kosti Vasil Vasilyadis Zıudankapi 48 Halil Beşer vekili Celâlbey han 35 Osmanlı Bankası vekili Refet 6118 Türk Ticaret Bankası vekili Atıf “2112,90 Banka Kometciale İtalyana İs- 1283.77 tanbul şubesi Mehmet Ali Faika Faika Berin Rahime 189,20 Hikmet Akba müesseseleri Ankarada her dilden kitap, gazete, mecmun Ye kırlasiyeyi wewz olarak AKBA müesseselerinde bulabilirsiniz. Her dille kitap, mecmua siparişi ka- Abdülkadir. 99 99 Bedia Abraham 61198 211290 Bedia Hüsnü 1283,77 Hacı Aziz “744632 744632 İstanbul İkinci İflâs Memurluğundan: İstanbul Asliye Mahkemesi Birinci Ticaret dairesince iflâsma karar ve- rilen İstanbul Tütün Gümrüğünde Kemerli sokağında 16 numarada ticaretle meşgul Alfredo Biyankinin masasına geleh alacaklıların tahkiki düyunu bit- | miş ve idarece tanzim edilen sıra cedveli daireye bırakılmıştır, Alacağı kabul | Şerife ifakat İslâm Artin acentesi, Parker dolma kalemlerinin Behice edilenlere karşı diğer alacaklıların beş gün zarfında iflâs kararımı veren mah- Mustafa kemede itiraz davası ikamesine hakkı vardır. Alacaklılar ikinci toplanması 28/1/939 Gulmartesi günü saat on birde yapılacağından alacağı kabul edil- miş olanların tarihi mezkürda dairede hayır bulunmaları ilân olunur. (13714) İŞ, OLA m iktisad vekâletinden Vekiletimiz iç ticaret umum müdürlüğü ihracat kontrolörlükler için (L0- uis Sehöğper) marka (9) adet hektolitre aleti, (6) adet Etüv âleti (3) adet kal bur makinesi ve (3) adet hassas terazi şalın alınacağından 22/12/9383 tarihin- den itibaren onbeş gün müddetle eksilmeye konulmuştur. 1 Bu âletletin muhammen bedeli (4114) üçbin yüzondört lira olup mu- vakkat teminat parası (233) lira (55) kuruştur. 9 — Açık eksiltme 9/1/939 tarihine tesadüf eder pazartesi günü saat onda Vekâlet Levazım müdürlüğünde yapılacaktır. 3 — Taliplerin şartnameyi görmek ve teminat paralarını yalırmak üzere Ankarada levazım müdürlüğüne ve İslanbulda İktisad vekâleti ihracat kon- trolörlüğüne müracaatları ân olunur. (5244) (9420) Bursa ticaret ve sanayi odasından Aded | Aded 1 — Tayel 20 gözlü mötörlü 1 tam takım 1 — Çile makinesi » > 1 — 100 kiloluk hassas baskül Camlişorif sokak eski 6 yeni 12 No. 1 — Seriplan 10 kiloluk 1 — Adi terazi, i Bursa İpek Kondisyonman Bürosu için müfredatı yukarıda yazılı aletler den diğer yevmi alınacaktır. Vermek istiyenlerin 1 Şubat 1939 tarihine kadar Bursa Ticaret dedir dasına mü tie te ini yapmaları ilân ii > MATBAASI Rotatif makinelerinde resimli ve renkli gazete ve mecmuaları, baskı ade- di yüksek risale, kitab ve her nevi matbuaları en temiz şekilde en ehven şeraitle basar. * Nuri, Fatma Hürmüz Agavni Halil Hatios Ali Devamlı işler için hususi şerait tesbit edilir. Fazla tafsilât için matbaa idaresine müracaat, Telefon: 20497 Dr. Hafız Gemal Dahiliye mütehassısi Divanyolu 1M Muayene saatleri Pazar hariç her gün 25-6 Salı, Gemerek 9,5-12 fukaraya Yusuf Ziya Emine Seniha Ali Riza Sehopper kumaş mukavemet Abdülâziz makinesi İhsan