18 Ocak 1939 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

18 Ocak 1939 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahife 12 Radyolin hem ebedi taraveti, hem dişlerin ebedi sağlık ve sağlamlığını temin eder ANCA Tedavi ve temizliği “Zevcim, gözlerine inanmak istemiyor,, işte, Fransada Sen şehrinde Montereuil kasaba- sında Emil Zola sokağında 17 No. da Bayan Wagner, böyle diyor ve ilâve ediyor: “O, bana; sen 10 yaş gençleşmişsin diyerek hayretini izhardan kendini alamıyor.;, Bayan Wüğner'in Bioceli yeni cild unsurunu kul- lanmazdan evvelki fotoğrafı «Zevcim Jorj, bu âdetâ'bir mucize- | dir, diyor, Filhakika iki ay kadar ey- vel, alnımda, gözlerimin se ağzımın et- rafında ukluklar . ve çizgilerim vardı gün ise bütün arkadaşlarım bu şayanı hayret tebeddüle şaşıyorlar, yledim. Yetis İ kullanmalarını İ irçokları bizzat tecrübe ayanı kayret semeresini gö- | e kadar benimle alay ettiler, Fa-| sonra bana nem teşekkür ettiler, | Bayan Wagner'in birkaç hafta zarfında kazandığı şayanı hay- yet güzellik tebeddülünü gösteren - fotoğraf bem de son derece memnun kaldılar.» | Her akşam yatmazdan evvel pembe renkteki Tokalon kremini kullanınız. 'Terkibinde, Viyana Üniversitesi pro- fesörü doktor STEJSKAL'ın keşfi olup tıpkı insanın tabii ve hayati cild ünsu- runun ayni olan ve genç hayvanların cild hüceyrelerinden istihsal edilen Biocelli gençlik cevheri vardır, Gün- düz için de beyaz rankteki Tokalon kremini kullanınız, cildinizi yumuşa- tıp beyazlatır ve siyah noktaları eri- tip açık mesameleri sıklaştırır. ihmale bırakmamak, dişleri akşam, her yemekten sonra mutlaka fırçalamak her sabah ve lâzımdır GRİP - NEZLE - BAŞ DIŞ - ROMATIZMA ve bütün ağrıları derhai peçirir. Aylık temizliklerimizde Candan gelen sevgi ile kullandığımız ve BAĞLARI Balolarda bile en ince elbiselerimiz al tında sezilmez, her hareketimizi kolaylaştı- ncı mikropsuz, temiz ve sıhhi bir idealdir. Sihhatının kıymetini takdir eden her bayan umum dünya bayanlarınm şük- ranla kullandıkları: Femil ye Bağını Daima kullanırlar. Toptan satış deposu: İstanbul Bahçe- kapı İş bankası arkası Rehvancılar 5 nu. marada İbrahim CAN ER ERŞAR Fen fakültesi detanlığınıdar stitüsünde münhal bulunan usta mak eri yapılacaktır. Askerlik hizmetini ya; larile 21/1/9349 cumartesi gününe kadar Fakültey ETi BANMNIZ Murgul Bakır işletmesi için Lise mezunu ivi İngilizce Saç bakımı maz Güzelliğin en birinci şartı. DR. İHSAN SAMİ MANN Gonokok aşısı Bolsoğukluğu ve-ihtilâtlarına karşı pek tesirli ve taze aşı Divanyolu —» Mahrout türbesi No. 113. Bahçe ve gül meraklılarına 177 çeşit yediveren etiketli Avrupa gülleri, çok çeşit çamlar, salon yeşil likleri, süs ağaçları, V. $.. #5-sene- denberi fidancılık ve gülcülük ile meş- | yul Ortaköy Fidancı Vasil Katalofu- muzu istiyene gönderiyoruz. an po Kadıköy İkinci sulh hukuk hâkim liğinden: 938/50 Yeni handa 44 No. da müstamel elbi- se ticaretile iştiğal eden Kirkor Var- tazyan 7/12/938 de ölmüş ve tereke- sine mnâhki el konulmuş ve mi- râsçılarının talebi üzerine miraan defterinin tutulmasına başlanmıştır. EK. M. nin 561 inci maddesi mucibin- ce alacak ve borçlularının İlân tari- hinden itibaren bir ay içinde Hâkim- liğimize müracaat ederek alacak ve borçlarını eleri ve delille- rini tevdi e , müracaat etmi- yen alacak kında 569 uncu madde hükmünün tatbik olunacağı ilân olunur. (3716) Düzeltme Emniyet Sand Gazetemizin 39 tarihli nüs- hasının 13 üncü sahilesinin son sü- tununda çıkan Emniyet Sandığı borçlularından ölü bayan Gülsüm mirasçılarile 938/264 numaralı dosya ile yapılan son ihbar ile tebliğin borç 17/2/938 tarihinde (518) lira (28) kuruşa baliğ olduğu halde sehven 17/2/939 diye ilân edilmiştir. Tashih olunur. Düzeltme Emniy: ndığından Gazelemizin 31/12/938 tarihli nüs- hasmın 13 cü sahifesinin son sütu- nunda çıkan Emniyet Sandığı borç- lusu bay Apoyan Murada aid gayri menkul açik arttırma ilânında takip dosya numarasının 938/940 olduğu yazılmıştır. Mezkür numara 938/228 olduğundan tashih olunur. AKŞAM MATBAASI Rotatif makinelerinde resimli ve renkli gazete ve mecmuaları, baskı ade- di yüksek risale, kitab ve her nevi matbuaları en temiz şekilde en ehven şeraitle basar. * Devamlı işler için hususi şerait tesbit edilir. Fazla tafsilât için matbaa idaresine müracaat Telefon: Dr. Hafız Cemal Lokmanphekim Dahiliye mütehassıs Diranyolu 104 Muayene saatleri Pazar hariç her gün 2,5-6 Sah, Cumartesi 55-12 fukaraya 'P. 22398 ye 20407