5 Temmuz 1939 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

5 Temmuz 1939 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

e 350 yi mütecaviz Altın madalya ve AKŞAM 8 Temmuz 1939 Zafer nişanlarile büyük mükâfat, birincilikle diplomalar kazanan Benzerine Avrupa medeniyetinde bile tesadüf edilemez.Hastalara hayat ve şifa veren, sinirleri teskin eden, ruhi iztiraplari azaltan bu meşhur ko- lonyaya ecnebiler bile tapıyor. Ve memleketlerine hediye olarak gönderiyorlar. Denebilir ki İngiltere, Fransa ve bütün yüksek milletlerin Kolon- yalarına faiktir. NESRiN KOLONYA VE LOSYONLARI HASANIN YAVRUSUDUR Limon çiçekleri, Nesrin Kolonyası aynen Hasanın hafifderecesidir. Piyasada Nesrin ayarında Kolonya ve Losyon bulmak mümkün değildir, Hasan ve Nesrin losyonlarının bilhassa: Şipr, Fujer, Leylâk, Beş bahar Çiçeği kokuları hereksi hayran bırakmaktadır. Her bir damla bir çiçek bahçesidir. Bütün dünya yalnız REX marka Prezervatifleri ni tercih ediyor Çünkü: sağlamdır. ve gayet ince igekli lâstikten yapılmıştır. | | ! 8 gün zarfında nasıl bu kadar değişebildim? Bayan Anjel; 8 gün zarfında gayet cazib bir tarz- dâ güzelleşti. Buna nasıl muvaffak olduğunu ve her kadının da onun gibi yapabileceğini izah eden aşağıdaki mektubunu okuyunuz: 8 . 10 gün kadar evvel çektirdi- ğim iki fotografıma baktıkça âde- tâ gözlerime inanamıyorum, Alnım- da ve gözlerle ağzımın etrafında buruşukluklarım vardı. Tenim 6$- mer ve sertti. Bügün ise, cildim kadife gibi yumuşak, beyaz ve bü- tün dostlarımın gıpta nazarile bak- | tıkları buruşuksuz ve nermindir. Hepsine, gece için cildin unsuru olan pembe renkteki -ve gündüz için beyaz renkteki Tokalon kro mini kullanmalarını tavsiye ettim. Onlardan birçokları.bana gülüyor- lardı, Fakat onlar da tecrübe ede- rek memnuniyetbalış : semeresini gördükçe hak verdiler ve cidden hayrette kaldılar, Pembe renkteki 'Tokalon kremi» nin terkibinde Viyana Üüniversite- sinin meşhur bir profesörü tara- fından keşif ve «Blocel; tabir edi- len cazib ve kıymetli gençlik cev- heri varı Akşamları yatmazdan e€rrel pembe renkteki Tokalon Birinci nevi Dağlıç eti Sürp Agop hastanesine al nacak cins ve miktarı yukarıda yazılı kremini kullanınız. Siz, uyurken basleyici ve güzel- leştirici tesirini yapan, cild buru- şuksuz ve nermin bir hal kesbeder, Gündüzleri de beyaz renkteki To kalon kremini kullanınız. Cildini- zi beyazlaştırıp tazeleştirir. Siyah benleri giderir ve açık mesameleri sıkıştırır. Paranın iadesi teminatı Bu basit usulü bilen her kadın «günde 3 dakika» bir genç kızdaki gibi yumuşak ve sevimli bir cild temin edebilir. Binlerce tecrübenin mehınuniyetbalış semereleri o si28 bir teminat olabilir. Hemen bu gün her iki kremden birer vazo veye birer tüp satın alınız. Onları on gün zarfında tarif edildiği şö- kilde kullanınız. (semeresinden memnun kalmadığınız takdirde .| vazo veyâ tüpleri yarım da olsa bi le, iade ediniz. Ve paranızı geri | alınız. | tarı 1800 - 2000 kilo etin Açık eksilünesinde talibinin verdiği bedel muvafık görülmiyerek arttırma ve ekalitmo kanununun 43'üncü maddesi uyarınca 10 gün müddetle ihalesi tem- dld edilmiştir. darı, İsteklilerin 13 Temmuz 1939 günü saat 14 te müdiriyetimize müracaat- 2374) İstanbul Semti ve mahallesi Vakıflar Direktörlüğü Cadde veya sokağı Bahçekapıda Dördüncü Vakıf hanın birinci katında 34 Aksaray, Gureba Hüseyin ağa Tercüman Yunus » » Haseki, Nevbahar Şehremini, Kürkçü başı Eyüp, Babahaydar Koca Mustafa Paşa Yavuzersinan Kumkapı, Kazganisadi Haseki, Nevbahar Beyceğiz Aks Tavşan taşı Uzun çarşı Çarşı ekapıda Dördüncü Vakıf hanın Sirkeci, Hocapaşa Pertevniyal 3-3 Cami 28 » 50 Tevfik Pikret Bostan Arpa emini Vidin. © Araba meydanı Cami Tevfik Fikret 121 66-1 » Hekimoğlu Ali paşa Cebeci başı Sofular Soğancılar » Ordu Kilit hanı kapısında Ali paşa hanı orta katta yan tarafında Tığcılar Cami 13/1 İlânları No, su Cinsi Oda Ev » » » Tekke Mustafa. Ef. Tekke odaları Öksüzce Hatip camli Papas zade camii Kazgani Sadi camii Değirmen arsası üzerinde evin 3/4 hisaesi İki oda ve kulübe ve bahçe Kahvehane ve bahçe Esadullah mektebi İki oda ve sofa Dükkân Cami altında dükkân Dükkân Oda Depo Yıldız hanı oda başılığının 4 de 3 hissesi Cezairli Ahmet paşa cami ve arsası 15 8s s 8333338332838 3388338323828 Yukarıda yazılı mahaller 940 - senesi Mayıs sonuna kadar kiraya verilmek üzere açık arltırmaya çıkarılmıştır, (4633) İstektiler 7/Temmüz/939 cuma günü saat on beşe kadar Çemberlitaşta İstanbul Vakıflar Başmüdürlüğünde Vakıf | Akarlar kalemine gelmeleri. SENER EEUNEAASA BARA AAAAEAAEDAN Akşam Matbaası