29 Temmuz 1939 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 14

29 Temmuz 1939 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 14

Sahife 14 Sizde böyle güzeli resimler çekebilirsiniz Hatıralarınızı © “ebedileştiriniz “KODAK “VOLLENDA”" 620 Yeni Krome modal, küçük, şık, sağlam Anastigmat 1. 4 $ Kompür Otomatik BU GÜNÜN MODERN MAKİNESİ 36 liradan başlar arayınız ve ya şu adrese “müracnat ediniz” KODAK Şirketi — Beyoğlu, İstanbul Tarih Fakültesi Pansiyon Talebesinin çamaşır ihalesi yapılacaktır. Ankara Dil ve tarih coğrafya Fakültesi Direktörlüğünden: A — Fakülte yakıli pansiyon talebesi çamaşırlarının yıkama işi açık ek. | Bitme yoluyla münakasaya konulmuştur. B — Muhammen bedel büyük parça için 7 kuruş orta parça için, 4 küçük parça için 2 k iş olup tamamı 5280 liradır. ç—is in şartnameyi görmek üzere fakülte hesap memurluğuna müracaatları. Ç — “6 750 muvakakt teminat 396 Tiradır. D — İhale 10/8/939 perşembe günü saat 15 de Ankarada mektepler mu- Hasebeciliğinde yapılacaktır. Teminatın ihaleden bir saat evveline kâdar mek. - tepler muhasebeciliği veznesine yatınılmış olması lâzımdır. (3190) (5418) Devlet Demiryolları ve Limanları İşletme Umum idaresi ilânları Yedikule istasyonundaâlü yemekhane ve yıkanma evinin ikmali nevakısı 41050 lira muhammen bedelle ve kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur, Münakasa 7/8/939 pazartesi günü saat 11 de Sirkecide 9 işletme binasın- da A, E. komisyonü tarafından yapılacaktır. Muvakkat teminat 828,75 liradır. İsteklilerin Nafıa ehliyet vesikası, teminat ve diğer kanuni vesikalarını ihtiva edecek olan kapalı zarflarını aynı gün saat 10 a kadar komisyona vermeleri Jâzumdır. Şartnamler parasız olarak komisyondan verilmektedir, (5512) * Muhammen bedeli 17400 lira olan kamyon ve otobüs için 200 adet iç, 200 adet dış lâstik 7/9/1939 Perşembe günü saat 15 te kapah zarf usulü ile Anka. rada İdare binasında satın alınacaktır. Bu işe girmek istiyenlerin (1.305,—) liralık muvakkat teminat ile kanu» nun tayin eltiği vesikaları ve tekliflerini ayni gün saat 14 e kadar komisyon relsliğine vermeleri lâzımdır. Şartnameler parasız olarak Ankarada Malzeme dairesinden, Haydarpa. şada Tesellüm ve Sevk şeiliğinden dağıtılacaktır. (5506) * Muhammen bedeli 4500 lira olan 150 adet saçlar mamül takım dolabı 17/8/939 perşembe günü saat (15) on beşte Haydarpaşada gar binası dahilin. "deki komisyon tarafından kapalı zarf usulile satın ahnacaktır. . Bu işe girmek isteyenlerin 337 lira 50 kuruşluk muvakkat teminat, kanu- nun tayin ettiği vesikalarin tekliflerini muhtevi zarflarını aynı gün saat (14) on dörde kadar komisyon relsliğine vermeleri lâzımdır. Bu işe ait şartnameler komisyondan parasız olarak dağıtılmaktadır. (5691) Ankara P.T.T. müdürlüğünden: 1 — Ankarada Çankayada yaptırılacak Posta ve Telgraf binası inşaat ve tesisatı kapalı zarf usulle eksiltmeye konulmuştur, 2 — Keşif bedeli 24378 lira 30 kuruş olup muvakkat teminat 1865 lira 50' kuruztur. 3 — Eksiltme 7/8/939 terihinde Pazartesi günü saat 15 te Ankarada P. 'T.'T. Müdürlüğü odasında müteşekkil komisyonda yapılacaktır. 4— Projeler P, 'T. 'T. Müdürlüğü kaleminde görülebilir ve şartnameler "istiyenlere 62 kuruş mukabilinde verilir. 5 — İsteklilerin 2490 No. lı Arttırma, Eksiltme ve İhale kanununda ya- zıli vesikalardan başka eksiltme gününden en az “ekiz gün evvel müracaat ris olmak şartile bu Iş için Münakalât Vekâletinden alınmış ehliyet vesi- kası ibraz etmeleri Yizımdır. Teki ropktupları eksiltme saatinden bir saat, evveline kadar Anka- YENİ BİR TENİ GÜZELLİĞİNE | doğru atılacak Tabir ettikleri Gençliğin va- sip bir unsurunu. keşfetmiştir. Bu cevher halihrtırda penbe reekteki To- kalom Kremi terkibinde mevcuttur Cildim be yeğinr uosurusu akşamları yakmazdan evsel tatbik edinir uyurken, o; cildinizi besler ve genç'eştirir 29 Temmuz 1939 TURKiYE Kızılay Cemiyeti Umumi Merkezinden: 1 — Eksiltmeye konulan iş: Heybelindada inşa olunacak Verem Pavyonu ve tesisatının tahmini keşif bedeli (265397) lira (77) kuruştur. 2 — Bu işe ait şartname ve evrak şunlardır; — Eksiltme şartnamesi B — Mukavele projesi © — Umumi fenni ve hususi şartnameler D — Keşif cetveli E — 1 adet 1/200 vaziyet plânı, cephe ve maktalar dahil 24 parça 1/50 tatbikat plânı, İsteyenler bu evrakı 13 lira 27 kuruş bedel mukabilinde Ankarada Kızılay genel merkezinden, İstanbulda Kızılay satış deposu müdüriye- tinden alabilirler, 3 -- Eksiltme 10/8/939 tarihli Perşembe günü saat 15 de Kızılay hanında Kızılay deposu müdüriyeti nezdinde müteşeki komisyonn huzurunda yapılacaktır. zarf usulile yapılacaktır. için isteklinin 13865 lira 88 kuruş mu- maki vesikaları haiz olup A — Enazbi bitirmiş olduğun B — Bu sen den alınmış fennt ehliy 6 — Tekiif mektupları yukarıda 3 ncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar İstanbulda Kımlay hanında Kızılay Deposu Müdü- riyetinde müteşekkil ihale komisyonuna getirilecek, eksiltme komisyo- nu Reisiiğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek makbuzların nihayet 3 ncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ye diş zarfın mühür mumu ile iyice kapatılmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. k bina inşaatını iyi ve tamam bu işe girebileceklerine dair Nafia Müdürlüklerin- id Ticaret odası vesikası. vesikası, Türkiye Kızılay Gemiyeti Umumi merkezinden 1 — Eksiltmeye konulan iş: Haydarpaşada inşa olunacak Verem Pavyonu bina ve Lesisatının tahmini keşif bedeli (142432) lira (#1) kuruştur. 2 — Bu işe aid şartname ve evrak şunlardır: A — Eksiltme şartnamesi numi fenni ve hususi şartnameler D — Kaşif cetveli E —1-adet 1/500 vaziyet plânı ve I4 adet 1/50 tatbikat (Cepheler ve maktalar dahil) g me ve evrakı 7 lira 12 kuruş bedel mukabilinde Merkezinden ve İstanbulda Kımlay İstanbul nden alabilirler. tme 10/8/939 tarihli Perşembe günü saat 11 de İstanbul Kımlay hanında (Kızılay Deposu Müdüriyeti nezdinde müteşekkil ihale komisyonu huzurunda yapılacaktır. 4 — Eksilime kapalı zarf usulile yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklinin 8371 Mira 62 kuruş mu- vakkat teminat vermesi bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup eksilme komisyonuna göstermesi lâzımdır, A — Enaz bir parçada 100,000 liralık bina inşaatını iyi ve tamam bitirmiş olduğuna ve bu işe girebileceklerine dair Nafla Müdürlüklerin- den alınmış fenn! eyliyet vesikası B — Bu seneye aid Ticüret odası vesikası. 6 — Teklif mektupları yukarıda 3 ncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar İstanbulda Kızılay hanında Kızılay Deposu Müdü- riyetinde müteşekkil ihale komisyonuna getirilecek, eksiltme komisyo- nu Rsisliğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek makbuzların nihayet 3 ncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve dış zarfın mühür mumu İle iyice kapatılmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. plânı Deniz gedikli erbaş orta okul müdürlüğünden 1 — Okulumuzun kayıt ve kabul müddeti genelkurmay başkanlığınca 15 ağustos 939 tarihine kadar uzatılmıştır. Bu müddetin nihayetins kadar İ istekliler bir istida ile okul müdürlüğüne müracaat etmelidirler. Semeresi gayet nda ve 40 yaşlarımda görünel izlerini gidirerek bir Ge eder. Minimini yavrunumun sıhhatini düşü- nünüz Onlara çocuk arabalarının kra- Mçesi olan ve en İyi imal edilmiş, en faz- lâ tekemmül ettirilmiş en sıhbi arabayı aliniz. Yeni gelen 1939 modelinin 50 den fazla çeşidi vardır. Her yerden ucuz fiat ve müsaid şartlarla yalnız BAKER MAĞAZALARINDA 2 — İstidaya şunlar bağlanacaktır. A — Fotoğraflı nüfus cüzdanı veya musaddak sureti, (Tashih edilmiş nüfus cüzdanı kabul edilmez.) B — Beş sınıfı İl&okul şehâdetnamesi veya orta okul tasdiknamesi (Ni- hayet üzerinden bir sene müddet geçmiş olanlar kabul edilir.) C — Üzerinden bir sene geçmemiş çiçek aşısı kâğıdı. D — Gerek kendisinin ve gerek ailesinin fena şöhret, sahibi olmadıkları ve mahkümiyetleri bulunmadıkları hakkinda hüsnühal kâğıdı. 3 — Birinci sınıf için İZ ilâ 16, ikinci sınıf için 13 ilâ V7 ve üçüncü sınıf için 14 ilâ 18 yaşlarında bulunmak ve doğrudan doğruya sınıfı geçmiş olmek. 4 — Gedikli er olarak da ayrıca orta okul mezunlari alınarak doğrudan doğruya donanmaya gedikli erbaş yetiştirmek üzere günderileceklerinden bu gibilerin de yukardaki vesaiki bir istidaya bağiıyarak Okul müdürlüğüne müracaatları. (Bu gibilerin yaş hadleri 15 ilâ 19 olacaktır.) 5 — İsteklilerin Kesımpaşada bulunan Okul müdürlüğüne veya mensup oldukları Askerlik şubelerine müracaatları. (5568) Harp okulu komutanlığından Harp okuluna 15 Temmuz 20 günü nihayet bulan kayıt ve kabul muü- ez ” Hamle in