17 Aralık 1936 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 11

17 Aralık 1936 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 11

Yeni Madam Yaggonerin se- İefteri arasında en dikkate şayan ola- 5 20 milyon dolar sahibi Madam Ann üne tir. (Nevyorktan bildiriliyor :) Teksas milyarderlerinden meşhur İAviş atları sahibi ve petrol kuyuları krai. Mister Gay Vaggoner arkadş. larından birine: — Güzei bir kadını, hızlı koşan hir atı ve bir boğayı takdir edemiyen Adam herhalde kafadan gayri müsel. Mihr! Damişti, “Mister Vazzoner'in kafasmda hiç bir bozukluk olmadığı pek aşikârdır, Çünkü, dah» geçen gün güzel bir kadı. Mi nasıl takdir ettiğini göstermek İçi İâm yarım milyon dolar vermiştir. Bn Yengi * adam Dallas şehrinin büyük Mağazalarından © birinde satıcı olan Mötmuzel Joan Grin ile evlenebilmek Zere altıncı karısına kendisini boşa. Mas, için 500.000 dolar para vermiştir. Mister Vagzonere güzel kadınlar mdiye kadar tam © 4.000.000 dolara İ olmuştur, Yetiştirdiği koşu atlariyle, öküz Yoğalarınm neye mal olduğunuda Ucak allah bilir. Kendisi bu sene 58 Yaşındadır. En son karısı ise 20 yaşı. henüz basmıştır, Gerçi Mister Vaggoner yedi defa lenmiş ise de ancak altı defa ağız dını değiştirebilmiştir. Çünkü ilk Tısını boşadıktan sonra onunla ba. mın hatırı için, tekrar evlenmi. * razı olmuş ve onu nikâh memur. “N huzüruna ikinci defa gölürmüş. r. İkinci ve ücüncü karılarından İakasını kurtarabilmek için her biri, LR eline yedi yüz ellişer bin dolar işti, Kara cümlesi kuvetli olan, * yedi tane karının o kendisine tam *t milyon dolara mal olduğunu he. P etmişlerdir. Fakat yüz milyon dolardan fazla şiveti olan bir adam için dört miıyon x küçük bir rakamın ne ehemmiyeti | lir kili. Sayısız maden kuyula. İtü mi bitmez tükenmez kara sığır sü. İN *rine sahip olan Mister Vaggoner | e“ Amerikanın zengin adamlarm. va, biridir. Buadamın beşinci karısı 49 Ann Brünet de Amerikanın «avı. İ | Zenzinlerindendir, Onun od: gaz “dabığ vardır ve nakit olmak üzere a kasalarında yirmi milvon dola 4, Neventur, Bosadığı altı kadın için | b, Yalmız bn besinci karısı tekrar ev İş, vistir. Tkinei kocasiyle hâlâ çüzel | “ vasamaktadır. iyisin asıİ tuhaf tarafı surasıdır ki & # #T vâpgoner yalnız birinei karısın Ma oyanmak icin kendisi müracaat $tir, Öteki boşanma istidalarını HABER — axsam postam ört milyon dolara mal olan yedi evlenme Amerikanın sayılı milyarderlerin- Kışlık malikânesi ise muhkemeye verenler karılarrdır. Altıncı boşanmadan sonra bu mh. yarderin bir müdet için artık cesareti kırılmış gibi olmuştu. Şansını tekrar denemek için bir teşebbüs daha yapıp yapmıyacağını soran arkadaşlarına: — Artık vazgeçmek niyetindeyim. Çünkü ön tekerlek nereye giderse ar. ka tekerleğin de oraya gideceğine ar. tık inandım. Demiş, fakat bu inanç pek uzun ömürlü olmaıştır. Çünkü Mister Vaz. goner geçen ay Dallas şehrinin en bü. yük mağazasında, levanta ve esans kokuları satan kısmın şefi olan Mis Ma w Şansını yedi defa deniyen ve al tısında kaybeden Mister Vaggoner Joan Grin ile evlenerek güzel kadın. ları takdir etmekten hir türlü vazgeçe. miyereğini oanlatmıştır, Gaz kralı milyar babası Mister Vaggoner 58 ya. Şında olmakla beraber genç, dinç, va. kışıklı ve yaşını hiç göstermiyen bir adamdır. Yalnız birinci karısından doğa; ve şimdi 23 yasında bir delikan, lı olan oğlu arasıra babasiyle dolaş. mağa çıkmasa, kimse bu tasasız ada. min 55 yaşında olduğuna o İnanamaz, Bununla beraher oğlu da (o babasımn ihtiyarlamakta olduğunu yabancılar yanında beli etmemek için çok zarifa | ne ve halden anlar bir surette hareket eder. Delikanlı da babası hayatta ol. den biri şimdiye kadar aldığı kadınlar için bu yekünu ödedi Son karısına da 7S5SObin doları şimdilik ödeyip ödemiyeceği belli de... değilse tuvaletiyle doğu ve heniz mirasına o konmadığı halde şimdiden milyonerdir. Çünkü dedesi ölürken vasiyetnamesiyle ken. disine çiftlik çubuktan başka birkaç milyon dolar bırakmıştır. Boyu bir metre 65 santim, ağırlığı 48 kilo olan 20 yaşındaki Mis Grin çok güzel ve cazip bir kızdır, Milyarder En son Madam Vaggoner gece Yedinci Ma - dam Vaggo - ner bir satici kız iken bir. denbire mil“ yarder karı - liğna yük - selmiştir. Mister Vagonerin yazlık evi de yedinci karısiyle gayet Iyi geçine. ceğini iddia etmektedir. Yeni geline hiç kimse boşanırken ne kadar tazminat istiyeceğini yarım milyon istandardina sadık ka. ihtiyatsız. Belki de böy ve ıp kalmıyacağını sormak lığında bulunmamıştır, le bir suale hiç de lüzum kalmıyağak. tır. Üçer, yediler, dokuzlar ilâh gi. bi rakamların eskiden beri ve hemen bütün dünyada uğurlu sayıldığı ma. lümdur. Belki de bu yüzden yedinci karısı, Mister Vaggonere uğurlu ge. lecektir, Viyanada bir sadist kadın muhakeme ediliyor Hizmetçisini döğerek, işkence yaparak öldürmüş (Viyana mektubu) Bura ağır ceza mahkemesinde ölüme sebebiyet verecek derecede — zülüm ve işkence suçuyla Madam Jozefin Lumar” ın muhakemesi görülmektedir. Bu dava cidden çok merak uyandırmıştır güzel giyinmiş, ince uzun ve kırk sekiz yaş - larındaki Madam “Cami yıkılsa da mih rap yerindedir. sözünü unutturtmaya » cak kadar hâlâ güzelliğini muhafaza et- mektedir, 133 sayfa kadar tutan iddiz- name bu kadını Sadistlikle ve 15 yaşın daki hizmetçisi Anna Oğgüstini öldür - mekle ittiham etmektedir. Tam yüz şahit davet edilmiş olduğu için mahkeme üç ay kadar sürecektir, Madam Lunar mahkeme Oo huzuruna yüzü bol kırmızı ile boyanmış bir hal- de ve umursamadığını anlatacak bir su- rette gülümsiyerek çıkmıştır. Müddelumumü Meisnerin kendisi için “sabık bir fabrika amelesi ,, dediği zğ- man hemen yerinden (fırlıyarak iddia makama doğru yumruğunu sallamış. tır. Müdafaa vekilleri Arnulf ile Hum- mer çılgınlığını daha ileriye götürme « mesi için, kollarından sımsıkı. tutup yerine oturmağa icbar etmişlerdir. On beş yaşındaki Anna (OOgüstin, köşkünde geçen temmuz ayında ölü ola rak bulunmuştu. Vücudu yara bere i- çinde idi. Cesedi (o bulunduğu zaman tam bir hafta önce öldüğü tesbit edil - mişti, Bu kızcağız 1934 kânunuevvelinde Madam Lunar'ın yanına yarı evlâtlık varı hizmetçi olarak girmişti, (Daha ük gündenberi madam onu (döğmeğe başlamış, ahlâka mugayir şeyler ko - nuşmaması için kızgın maşa ile dilini yakmış, vücuduna iğneler sokarak ya- ralarına ispirto dökmüştür; bunuda yaralarının hiç kapanmaması ve dalma suçlarını hatırlatması için yapmıştır. işkenceye dayanamıyarak Ma- dam Lunar'ın kocasının bir akrabasma kaçmış, Madam ise kızın nereye kaçmış olduğunu söyletmek için kocasmı döğ- müştür. Koca yediği dayak karşısında fazla inat edemiyerek söylemiş, kız da köşke getirilip, kuleye hapsedilmiş ve kendi. sine yalnız ekmekle su verilmiştir, Müddeiumumi bütün bunları tuzun uzadıya anlattıktan sonra: “Anna, şu karşınızda (o gördüğünü Jozefinnin gözleri altnda © ıstıraptan kıvrana kıvtana ölmüştür, Kadın da bu ıstırap karşısmda Sonsuz zevk ve haz duymuştur... Jozefinin kocası suç ortağı (olarak ayni mahkemeye verilmiş ve kızları on beş yaşındaki Greta da yanlış şahadetle annesine yardım suçundan “çocuklar mahkemesine, gönderilmiştir. Madam Lunar 1927 senesinde de An na Neupartt adlı diğer bir hizmetçi kı- za İşkence yapmak (suçundan altı ay hapse mahküm olmuştu. 1929 da En- na Tobner, adlı kadının öldürülmesi su- çundan kâfi delâil elde edilemediği için yakasını kurtarmıştı. Bu kadın umum! Barpte ölen ilk sevgilisi Egonun anası idi. Madam Lunar'ın başkalarının ıstıra- bından zevk duyan bir Sadist olduğu tahakkuk etmektedir, Hançerli ayakkabı Bu hafta Londranın ziraat saol. nunda açılacak dericilik sanayii ser, gisinde teşhir edilecek kunduralar. dan birisine bakınız. Bu kundurada bağ ve toka yerine hançer kullanıl- mıştır. Kadınlar gözlerile (sapla dıkları oklar yetişmiyormuş gibi şimdi de ayaklarından çekecekleri hançerlerle erkeklerin kalplerini mi delecekler dersiniz?