27 Eylül 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

27 Eylül 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

İŞ Bankasının Ankarada ettiği bu modern iyi apre ve en kadın erkek kumaşları yapmıya tesis fabrika en iyi desenlerde muvaffak olmuştur. çeşitleri ile piyasanın iyi kumaş ihtiya- cını tatmin edecektir. Nişantaşında tramvay caddesinde kendi mülkü olan binada FEYZİYE LİSESİ KIZ ve ERKEK Memleketimizin en eski hususi lisesi olup resmi Kayıt muamelesine Karaciğer - Mide - Barsak - Taş, Kum hastalıklarının kat'i tedavisi için TUZLA İÇMELERİ OTEL, Lokanta, Pansiyon 15 teşrinlevvele kadar sabahları 6,30 dan itibaren Haydarpaşadan giden vapurların trenleri membalara kadar giderler. liselere o muadildir. “ Feyziye mektepleri cemiyetinin ,, idaresi altında manevi bir şahsiyettir. Kazanç müessesesi olmadığından ücret vesair hususlar hakkında talebesine her türlü kolaylığı gösterir. devam edilmektedir. Mektebin tarifnamesini isteyiniz. Telefon: 44039 yaygı (7254) yay) 6479 Kadın ve erkeklere mahsus BİÇKİ ve DİKİŞ Mektebi Müessis ve müdiri: | KLİO MAVROMATİ den ve ö den mezun ayrıca şeref diploması ve dalyayı ohelzdir. o Tedris müddeti &ç ay olup bu sene İstanbulumuza bizzet getirdiği iki yepyeni me- ct ile S teşrinlevvek den itibaren tedrismta baş- ıyor. Ders günleri? Hanımla” İ ra Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşmbe, Erkeklere - Cumartesi, Pazar günleri Kayıt için sabahlar 9-19, 1:5 . Fazla tafsilât için: Beyoğlu Faik paşa sokak 90 No. Fazilet spartımanı N racâat edilmesi, is, akademi ve SATILIK EŞYA Ev eşyası ve bu meyanda 250 liraya ve rilecek Bord markalı müceddet Fransrz | piyanosu yolculuk dolayisile acele satı- lıkır, tel, 36.203 müracaat, (7780) İkinci ticaret mahkemesinden : 1. Kal diron ve A. Kohen ef, ler şirlceti ile Kos- t Liminidis ef. arasındaki alacak dava- sının ceryan eden muhakemesinde mü- maileyh Kosti Liminidis ef. bir semti meç hule gittiği anlaşılmakla tarihi ilândan i- tibaren on gün müddetle ilânen tebliği karargir olmuş ve yevmi muhakeme 0- lan 9-10-933 pazartesi saat 14 te mahe mede ispatı vücut etmediği ov bir vekil göndermediği takdirde giya- ben muhakemesinin icra kılmacağı ilin olunur, (7801) LEYLİ ve NEHARİ 50 Derecelik HARİKA RAKis! Fıcılard» dilendirilmiştir. 6962 6199 Tokat Valiliğinden: Tokatta yapılacak 27160 lira bedel keşifli Vâli okonağı binası kapalı zarf usulile münakasaya konularak 3 Teşriniev- vel 933 tarihine müsadif salı günü Tokat Vilâyeti encümeni daimisince ihalei katiyesi icra kılınacağından talip olanların ve şeraiti anlamak isteyenlerin Tokat Vilâyetine müracaatla rrilân olunur. (5125) 6783 Yüksek Mektepler Mübayaat Komisyonundan: Fındıklıda Güzel San'atlar (o Akademisinde yapılacak 4000 liralık bedeli keşifli müteferrik inşaat ve tamirat 27 Ey Kil çarşamba günü saat 15 te aleni münakasa ile ihale edile- cektir; Şartname mektep idaresindedir. Talipler Pazartesi ve Perşembe günleri Mektep İdaresine müracaatla şartname yi görebilirler. Alâkadarların ihale günü Fındıklıda Yüksek Mektepler mübayaat komisyonuna (müracaatları ilân olu- nur, (4717) 6340 Bursa Kaplıcaları Türk Anonim Şirketinden : MÜNAKASA İLANI Bursada (Çekirge) ile (Nefsi-şehir) arasında Şirkete ait Kaplıca ve otel binalarına (Çekirge) deki (Vakıf bahçe) membaından sevk ve isale olunacak sıcak madeni sulara ait memba tamirat ve kaptajı, (Çe kirge) deki mücerrit su deposu ve iki uçuk kilometroya yakın emay- ye font boru ve izolasyon termik (techizatı ile soğutma cihazları, idro terapi cihazları tesisat ve teferrüatı (19 Teşrinievvel 1933) tarihine kadar kapalı zarf usuliyle münakasaya konulmuştur. İhale mezkâr (19 Teşrinievel 1933) perşembe günü saat on birde icraedilecektir, Münakasaya girecekler güzel sanatlar akademisinden veya Mühendis mektebinden alacakları fenni ehliyet yesikaları ile şim diye kadar vücude getirdikleri ehemmiyetli inşaata ait fotoğraflar ve i- zahatı ve teklif edecekleri bedel (üzerinden yüzde on Banka kefalet mektubu ve şartname mucibince hazırlıyacaları evrakı havi zarfları iha- le günü saat dokuz buçuğa kadar İstanbulda Taşhanda (72) numarada Bursa Kaplıcaları Türk Anonim Şirketi Merkezine vermeleri. Projeler ve evrakı fenniye cumartesi, pazartesi, çarşamba, per- şembe günleri öğleden evvel Şirket Merkezinden (35) Lira mukabilin- de tedarik olunur. Yapılacak işler hakkında fazla izahat almak istiyen ler Şirket Merkezine ayrıca müracaat edebilirler. (7688) 6791 Yüksek Mühendis Mektebi . Satınalma Komisyonundan: Mektep Talebesi için şartnamesi mücibince (kapalı zarf suretile kumaşı ve imaliyesi müteahhidine âit olmak üzere 261 takım elbise yaptırılacağından münakasası 30 Eylül 933 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 te icra (edilecektir. Talipler işbu saatten evvel 500 liralık teminatı eveliyelerini mektep veznesine yatırmaları ve kâpalı zarf mektuplarile bir- likte tüccar terzi olduklarına dair 933 senesine ait ticaret oda sı vesaiki ibraz eylemeleri mecbur bulunduğu © alâkadaranm malümu olmak üzere ilân olunur. (4702) 6338 İstanbul Üniversitesi Mü- bayaat Komisyonundan: İstanbul Ühiversitesi bin ası arkasında bulunan harap ve erikaz halindeki mutfak, Çama şırhane, ahır ve saire müşteme- lâtlarının ve sair teferruatınım mevcut şartname ve krokisi mucibince kaimen hedmi ve en kazının satılması aleni müzaye deye konulmuştur. Taliplerin O mezkür mahalli görmek için Üniversite Dahiliye müdüriye tine ve şartnameyi okumak i- çin de komisyon kitabetine her © gün öğleden sonra müracaat- ları ve ihale günü olan 27 Eylül 933 çarşamba günü saat on beşte muhammen kıymetin yü zde 7,5 teminatı muvakkatele- rile beraber Üniversite mübayaat komisyonuna müracaatları ilân olunur. (4638) 6257 Emniyet işleri Umum Müdürlüğünden: 1 — Zabıta memurları için 4427 takım resmi elbise ve bu kadar kasket ve 375 takım sivil elbise imali 20-9-933 tari- hinden itibaren 20 gün müddetle ve kapalı zarf usulile müna- kasaya konmuştur, 2 — İstekliler münakasa şartlarmı Ankarada Emniyet İş leri Umum müdürlüğünden. ve İstanbulda Emniyet müdür lüğünden her gün öğrenebilirler, 3 — İhaleli Teşrinievvel933 çarşamba günü saat 15 te Ankarada Emniyet İşleri Umum Müdürlüğünde £ yapılacak- tır. 4 — İsteklilerin 5185 lira 46 kutuştan ibaret o muvakkat teminat akçe ve yahut banka mektuplarile birlikte muayyen olan gün ve saatte Emniyet İşleri Umum Müdürlüğü müzaye de ve münakasa komisyonuna müracaat etmeleri, (5095) 6760 Bursa Kaplıcaları Türk Anonim Şirketinden : MÜNAKASA İLÂNI Bursada (Çekirge) caddesi üzerinde inşa olunan Kaplıca ve otel binalarının arazisi üzerinde yapılacak (Umumi yaya ve otomobil met halleri; yol wuzlar, açık gazino, bahçe tanzimatı istinat duvarları ve bunlara ait su, elektrik, kanalizasyon tertibatı) 19 Teşrinievel 1933 tarihine kadar ve kapalı zarf usuliyle münakasaya konulmuştur. İhale (19 Teşrinievel 1933) perşembe günü onda icra edilecektir. Münakasaya girecekler Güzel Sanatlar akademisinden veya Mühendis Mektebinden alacakları fenni ehliyet vesikası ve şimdiye kadar vücu- de getirdiği ehemmiyetli inşaata ait fotoğraflar vesair izahatı ve teklif olunan bedel üzerinden yüzde on Banka kefalet mektubunu ve şerait ve mukavelename mucibince hazırlıyacakları evrakı havi zarfları ihale günü saat dokuz buçuğa kadar (İstanbulda, Bahçekapıda Taşhanda (72) numaralı Bursa Kaplıcaları Türk Anonim Şirketi). merkezine vermeleri. Projeler ve evrakı fenniye cumartesi, pazartesi, çarşamba ve per şembe günleri öğleden evvel Şirket merkezinden (20) lira mukabilin- de tedarik olunur. Yapılacak işler hakkında fazla izahat almak istiyen ler Şirket merkezine müracaat edebilirler. (7687) lig 1 Napolitano mektebin. | N balaj ve komprime: lerinde €İ) alâmeti farikasını taşıyan has kiki ASPİRİNdir. Israrla, bu karın şişginiiğiğ izale ediniz; Taft LUNLA sentürünü giyiniz) Vücudünüzde mevcudiyetini bile hissdta, miyeceksiniz , Giydiğiniz anden Jtibareği vücudünüz Asman bir çok santimetrd) imceleceklir. Fazla olarak iyi ve Sini trıkosunun daimi ve müessir masajı sayesi de zahmetsiz ve yorucu rejimden ari olaralğı bütün fazla semizliği izale edecektir. Gunu, mağazamıza gelip tecrübe ediğ niz. Veya karamızın kuturunu ve meomik irtitaını bildirerek adresinize gönderlinizi Fiat $ 17, lira - Siyah 20. lira v z, Beyoğlu'nda Tü meydanında 12 Noi İstiklâl caddesi 385 Noj Me mağazalarında satılırd mütevellit rahatsizliklardam azan kalmak isterseniz & möleyyin, tabil tuzsuz mâshil olan yekersiz Eno's » Fruit Salt” gazözlü müs- Nafıa Vekâletinden: 16-9-933 tarihinde kapalı © zarf usulile yapılan münaka“ sa neticesinde teklif edilen fiatlar haddi lâyıkta görülmediğin den Çoruh vilâyeti dahilinde Hopa - Eorçka yolu ve Çoruh nehri üzerinde kurulacak demir köprü inşasr pazarlıkla | icr4 edilecektir. Pazarlık 2 Teşrinievvel 933 pazartesi günü saat 15 # Nafia Vekâletinde yapılacaktır. ii Bu hususta tafsilât almak için Yollar Umum Müdürlüğü ne müracat olunmalıdır. : Taliplerin yevmi mezkürda (3500) liralık teminat mekt* bunu ve teklif etmek istedikleri projeyi hâmilen müracaat et meleri ilân olunur. (5094) 6759 Gedikpaşada Jandarma Satınalma Komisyonundan: Kartal mal tepesinde e peşi ir zabitle” için on şeklinde inşa edilecek mektebin o münakasası 10-933 cumartesi günü saat 10 da yapılacaktır. Talip? şartname ve pilânı görmek için İstanbul'da koimsyonumuZ. Ankara'da Jandarma Umum Kumandanlık Beşinci Şube dürlüğüne, İzmir'de On Beşinci Jandarma Mıntaka Kum danlığma her gün ve münaka saya iştirak için de mezküf a nün muayyen saatinde mailyeye teslim edilmiş (2625) Jir: ' ilk teminat makbuzile birlikte komisyonumuza müracn ları. (4785) i “ Umumü Neşriyat ve Yazı İşleri Müdürü ETEM İZZET | Gazetecilik ve MatbaacıdıkT,A, Ş.