29 Eylül 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

29 Eylül 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

Yugoslav Kralı Hz.nin , Gazi Hz.ni (Başı 1 inci sahifede) hur Hazretlerile Kral Alexandre Hz. Arasında Balkan meseleleri ve muhte- İf mevzular üzerinde görüşmeler ya- addedilmektedir.. Kral etlerini ziyareti hu- haiz bulunmakta Tâka ile takip edilmiş ve bütün Avru- paya telsizle bildirilmiştir. Kral Hazretlerinin, resmen veya mütenekkiren mi gelecekleri henüz malüm olmadığından merasim progra mi henüz malüm değildi Bununla beraber, Kral Hazretlerinin merasim yapılmaması arzu ettikleri de ha - ber verilmektedir. Kral Hazretlerinin, Ajansm verdi- ği bir habere nazaran, Varnadan şeh- rimizi teşrif edecekleri de anlaşılmak tadır. Gene bir habere göre Kral A - İexandre Hazretleri, Varnadan Bul- gar Kralı Boris Hazretlerile görüştük- ten sonra Teşri ya şehrimize hareket edecektir. Kral Hazretlerine bu seyahatte refakat ©- decek olan bir Yugoslavya torpidosu #aat ikide Çanakkaleden, gece yarısı da İstanbul boğazından geçerek Karadenize Torpido bugün Köstenceye vâsıl olacaktır. Kral hazretleri Dolmabahçe sara- yında ikamet edecekleri için bu müd- det zarfında Reisicümhur Hazretleri de Beylerbeyi saraymda oturacakları dır. —. Başvekil İsmet Paşa Hazretleri, ve Hariciye vekilimiz Tevfik Rüştü B. bu münasebetle şehrimizde kalacak- Tardır. Kıral Hz. Varnayada uğrayacaklar mı? BELGRAT, 28 (A.A.) — Roman- ya Kraliçesinin Karadeniz sahilinde- ki Balçık şatosunda kısa bir ikametten sonra, Yugoslavya kralı Alexandre ve Kraliçe Marie Hazeratı, iki devletin yaklaşmaları için Belgrat ve Sinaia - da başlanmış olan müzakerelere de - vam etmek üzere Yugoslavya ve Bul- ar krallarının 1 Teşrinievvel tarihin- sonra buluşmaları mukarrer o - Varnaya gideceklerdir. Ayni zamanda Yugosl, Alexandre'nin Ti R nu resmen ziyaret et dan İstanbula gideceği de temin edil- mektedir. Küçük ililâf konferansının tebliğleri BUKREŞ, 28 (A.A.) — Kral Ka - rol Sovyet Rusya, komşu memleketler ve Küçük itilâfla yapılan ları tasdik © etmiştir. Yugoslavya ile Romanya arasında muallak meselele- ri halleden on dokuz mukavelede tas- dik edilmiştir. BÜKREŞ, 28 (A.A. )— Romanya ya Kralı hi tebliğ asli i konferansının daimi meclisi Sinmia'da 24, 25, 26 ve 27 ey- iâl 1933 tarihlerinde toplanmış ve Picah şatosunda beş celse akdetmiş - tir. Üç Hariciye nazırı geçen 1933 yaptıkları son taraftan bazı iyilik diğer taraftan da itiraz edilmiyecek tarzda vehamet nişaneleri | gösteren ın umumi iktisadi ve siyasi hususundaki mütalcalarında müttefik bulunmuşlardır. Mumaileyhim, Sovyet Rusya ile 1 akdinin ver neticelerden dolayı bilhassa memnun olmuşlardır. Buna mukabil merkezi Avrupanın va ziyeti bazı endişeler uyandırmal der ki, bunun melhuz meticeleri esaslı bir tarzda tetkik olunmuş ve en elve- rişli tedbirler ittihaz olunmuştur. Üç devletin Hariciye nazırları bundan sonra merkezi Avrupa müzakereleri» ine dair siyasetlerinin umumi hatlarını teabit etmişler ve aynı zamanda mua- hedelerin lâyetegayyerliği hakkında- ki azimkâr siyasetlerini ve komşula - rile iktisadi sahada teşriki mesaide bulunmak hususundaki hüsnü niyet - lerini teyit eylemişlerdir. Bu hususta son zamanlarda muhtelif taraflardan yapılan bütün telkinler, geçen hazi- yanda Prag'da tanzim olunan küçük i- tilâ bunu müsbet bir şekle koymak ve kısa bir zamanda tatbik eylemek içi icap eden kararlar verilmiştir. Küçük itilâfen iktisat meclisi 1933 teşrinisani sinin başlarında toplanacaktır. Daimi meclis, ezcümle küçük teşkil 6- den üç memleket arasındaki iktisadi teşriki mesaiye müteallik projeleri mezkür iktisat mecli tevdi etme- konferan- ölem bu'projeler bilhassa üç meim'e, ketin iktmadi müesseseleri arasındaki teşriki mesai, demiryo'ları, posta, ne- hir ve hava münakalâtı, ziraatin ve normal bir vaziyete getiril. gümrük rüsumunun ve ayni meseleler hakkındadır. Küçük iktısat teşki! bika konuluncaya kadar üç memleket arasındaki mübadelelerin inkişaf, te- yakkaf etmemesi için üç Hariciye na. ziyaretleri zırı, küçük itilif devletlerinden her birinin 1934 senesinde diğer iki mem lekete yapabileceği satışların veya me- zkür il ten satın alabilece- ği maddelerin mufassal bir listesini birinci kânun ayından evvel biribirle- rine tevdi etmeğe karar vermişlerdir. Silâh brrakımı meselesi de daimi me: Dis, büyük devletler arasında son gür lerde yapılmakta olan müzakerelerin tekâmülünü dikkatle takip etmiş ve umumü anlaşma ve sulha müteveccih bütün gayretlere elinden geldiği ka- dar yardım etmek husundaki azmi bir kere daha teyit eylemiştir. Bu mesele hakkındaki siyasetini ve programını değiştirm. um görmemiştir. Da- imi mec lir olan mezkür müzakerelerin dört senelik bir tecrü- be devresine ve bütün devletler hak - kında tatbik olunacak umumi mües- cer olacağını ümit eyler. Böyle bir mu kavelenin ihlâli takdirinde tatbik e- dilmek üzere zecri tedbirlerin derpiş olurlması zaruridir. Her iki hükümdarm da iştirak et- miş oldukları 27 eylül sabahı celse de, Sovyet Ri mücavir de! ler ve küçük itilâf arasında akdedi miş olan 3 ve 4 temmuz tarihli iki mu- kavele haşmetlü Romanya Kralı Hz. tarafından tasdik olunmuştur, Keza 27 eylülde öğleden sonra akdolunan celsede Romanya ve Yugoslavya Hari ciye ki bütün mua'lak meseleleri halleder olan 19 mukavelenin etmişlerdir. lisi, Sovyet Rusya ile imzalanan mua- bedelere ait tasdiknamelerin teatisin- de takip olunacak usul hakkında mu tabık kalmıştır. Küçük itilâf ve Bulgaristan linde kabule imkân göreceği hususu hakkında malümat alacakları zannın- da bulunduğunu yazmıştır. Bu gazete Bulgar o hükümetinin alacağı karar hakkında şimdiden bir hüküm yürüt- memekle beraber bu teşebbüse, Bul- garistan ile Yugoslavya arasmdaki münasebetleri | hisolunur dereced< düzeltebilecek bir hareket gözile bak maktadır. Küçük itilâf ve Türkiye BUKREŞ, 28 (A.A.) — Anadolu Ajansının hususi muhabiri bildiriyor: Yarı resmi Lupta gazetesi küçük itilâf konferansının bitmesi dolayı bugün dikkate şayan bir başyazı neş- retti. (Bir Balkan lokarnosunun te - hakkına doğru) ve (Kral Al dr İstanbulda Türkiye | Reisici a aküye) bezi ape bu yazıda deniyor ki “Küçük itilâf daimi meclisi scn za B. larda cereyan eden dip üçü! lâf konferansının neşrettiği tebliğde Balkan meselelerine hiç temas edile ir. Bu sükütün sebebi, Balkan me selesinde elyevm bilhassa ehemmiyeti haiz bir takım vak'aların cereyan ci- mekte olması ve bunların veri ği neticeler hakkında şirüdiden bir şey söylemenin doğru olmaması ile iyzah edilebi Filvaki bu akşam Transilvanyadan dönecek olan Kral Alexandr, Mecidi- iye, Balçık, Varna ve Köstenceyi yaretten sonra, deniz yolu ile İstan- salı günü vuku bulacaktır. vy4 hüxumdarmnn Ti Reisicümhuru ile yapacağı bu mü hükümdarın üçü lâfın, o hatıra larda kalmağa lâyık celselerinde e- saslı surette müzakere edildikten son ra takarrür etmiştir, Binaenaleyh, beynelmilel metbu - at tarafından o kadar hararetle mev- zuu bahsedilen iki hükümdarın k çük itilâf meclisine iştirak keyfiyeti, gelecek hafta İstanbulda cereyan ede cek olan bu mülâkatın taşıdığı yük- — «ehemmiyetle daha iyi aniaşılabi- ir. Filvaki, bu mülâkatın ehemmiy, ti son derecede büyüktür. Unutmamalıyız ki, bu mülâkattan iki hafta evvel Yugoslavya toprağ a Kral Alexandr ile Bulgar Boris lâkatı, beyle efkârı umu yük heyecan uyandırmış o- İP Tün © Yane mike Nihayet, geçen hafta, Türkiya Baş yekili İsmet Paşa ile Hariciye vekili Tevfik Rüştü Beyin Sofyayı resmen zi bâdisesi ve Türkiye Cümhu- ti hükümeti reisinin orada, Türki yenin, Avrupanın bu kısmındaki | di- ğer dövletleri, Yunanistanla imza edilen misaklara mümasil ves: - hazır olduğunu söylediğini ba Bütün bu hödiselerden, çrkan mâ - na nedir? Kuçus i linden almağa muvaffak malümata göre, küçük nda bu beynelmilel olduğumuz yük alâka ve haki Je karşılaimıştır. Bu alâka ve muhabbet, bilhassa Türke Sualiye - muhabbet âf daimi meclisi mahafi- | MEMLEKETTE ii Mevcut nümunesi veçhile 240 çift iskarpin pazarlıkla Akşehir Evkafını teftiş AKŞEHİR, (Milliyet) — Evvelki gün Konya Evkaf müdürü M. Tahir Bey şehrimize gelerek Evkaf idaresi muamelâtını teftiş ve tetkike başla - mış, gördüğü lüzum üzerine şehrimiz Evkaf memuru Hafız Kadri Efendiye işlen el çektirmiştir. Akşehir orta mektebi AKŞEHİR, (Milliyet) — Şehrimiz ta mektep başlı başma, çok müsait o- tan binayı işgal etmekte bulunmuş - tur. Şehrimiz orta mektebinin bu se- ne mezunlarından pek çokları fakir- lik sebebile başka mektebe gideme - mişler, Konyada lise ve munilim mek- teplerine nihari olarak devam etmek isteyenlerden bazıları da kadronun müsaadesizliğinden mektebe gireme - mişlrdir. Genişlik hususunda çok mü- sait bulunan şehrimiz orta mektebine hiç olmazsa fakir çocukların bu tah- sille kalmamaları için bir sınıf daha ilâvesi alâkadar makamdan sabırsız- Jikla beklenmektedir. Çankırıda yarışlar IRI, (Mülliyet) — Vadi Be- spor kulübü tarafından bir at yarışı tertip edilmiştir. Yarış 29 eylül cuma günü şehirden 3 çeyrek saat uzakta yapılacaktır. Hazırlıklara devam edil mektedir. Koşuda birinci gelen Arap atları elli lira mükâfat alacaklardır. Çankırı Köycüleri faaliyette ÇANKIRI, (Milliyet) — Halkevi- ni nköycülük şubesi civar köylerden (Şeyh Osman) köyüne giderek bir köylü ile temasta bulunmuşlardır. 14 kişilik bir kamyonla gidilerek köylü- ler tarafından istikbal edildiler. Şeyh Osman köyüne civar köy halkı da top | lanmış idi, Doktor Ziya Bey frengi | alığı hakkımda; bir konferans ve- k hastaları muayene etti. Baytar Bey de şarbon hastalığı halkın- zun uzadıya köylü ile konuştu une müteakıp hayvanları | Öğle sonu yemekler yen giden heyete iştirak e- ile beraber güzel vakitler ge- çirilerek avdet edilmiştir. Aydın - Tire yolu AYDIN, 28. A. A, — Bir çok dağ ve köylerden geçen Aydın - Tire yolu inşaa ts 1300 metre yükseklikte Paşa yay- lasına gelmiştir. Bu yol Aydını Tireye bağlayan en kısa yol olduğu kadar Pa- şa yaylâsını da Aydının bir sayfiyesi ha- line getirmektedir. mma ŞEYE Yunan misakını imza.eden devletle, birbirlerine karşı hudutlarının emniyeti ni mütekabilen kefalet altına almaların dan ileri gelmiştir” iTh.5 Binaenaleyh, Yugoslavya ve Romanya nın da diğer Balkan devletleriyle böyle bir misak akti tamamen menfaatlerine muvafıktır. d Böyle bir Balkan iolarnosu ile Cenw bu sarki Avrupasının vaziyeti geniş mik yasta hafifliyecek ve hiç olmazsa Avru panm bu kısmındaki küçük itilâfın mev kilni daha ziyade kuvvetlendirecek olan bir (gerginliğin o eksilmesi - Detente) husule gelecektir. mesele de Bulgarisanın alaca karan ğ vaziyet Bulgar dile ilk anın dan itibaren o Türk — Yunan misakını Bulgaristanm aleyhine çevrilmiş addet- miştir. Onların bu tavır ve hareketi, ba 21 Bulgar mahafilinin artık kendileri i gin tabrikâta bahane ittihaz edilebilecek sebep kalmıyacağı endişelerinden ileri gelmektedir. Fakat diğer taraftan Bal kan devlet adamları kendi memleketleri nin bu misaka girmemeleri takdirinde Balkanlarda yapayalnız bırakılmış vazi- yette kalacağını da elbet anlamışlardır. Bahusus ki, bir Balkan lokarnosu için, Pariste olduğu kadar Romada da müsait | temayüller vardır. Bu şartlar dahilinde Kral Aleksandr ım Türkiye Reisicümhuru ile yapacağı mülâkat, çok azim bir ehemmiyet kazan maktadır. Bu mülâkatın g4Yesi, küçük itilâfın da Türkiye ve Yunanistanla Türkiye ve Yunanistan arasında imza edilen kefalet ve dostluk itilâfı mana ve mahiyetinde bazı itilâflar aktini hazırlamaktır. Bu müzakerat, M. Titüleskonun on teş rinievvelde Ankaraya yapacağı seyahat Br ini fanlar ili bulunacaktır. Bir çok istihbarat, bu Balkan lokarno suna Karadenize mücayir devletlerin, ya ni Sovyet Rusyanın gireceğini göster- mektedir. Herhalde cenubu şarki Avrupasında ve şarki Avrupada «İyem cereyan et- mekte olan diplomatik faaliyetler, bey- nelmilel sulhün takviyesi bakımından fev. kalâde ehemmiyeti haizdir. Bir kamyonla tren çarjıştı ESKİŞEHİR, 27 — Bursa ile Eski eşhir arasında yolcu ve eşya taşıyan kamyonlardan biri Bursadan gelirken büyük bir kaza g: ii sonra yanlış yol takip etmiş ve güçlük le Bozöyüğe gelebilmiştir. Burada bir kaç müşti kamyon tekrar ha reket etmiştir. Fakat kestirme olsun diye sapa yoldan giderken şoför yolu tayin edememiş ve ortalık karardığın dan tekrar göri dönmeğe karar veril- iştir. Bu sırada kamyon şimendifer hattını geçmeğe mecbur olmuştur. Halbuki tam bu sırada Bozöyükten bir marşandiz treni geliyordu. Kam - yondaki yolcular ve şoför uzaktan tre ince hemen aşağı atlamışlardır. Bu sırada tren gelerek kamyona çarp mış, kamyon kâmilen parçalanmıştır. Kamyonda çok mikdarda tahin tene- keleri vardı. Tabirler kâmilen kırla- ra dağılmıştır. Yolcuların eşyasıda parçalanmıştır. Ayvacık banka istiyor AYVACIK, (Milliyet) — 926 senesi mülkiye teşkilâtı esnasm- da Ayvacık nahiyeye kalbedilmiş- ti. O vakit kalkan ziraat bankası 928 senesinde Ayvacık yeniden ka- za olduğu halde gelmemiştir. O zamandanberi bankasızlık yü- zünden halkin ve bilhassa çiftçinin çekti ıkıntı nihayetsizdir. e Bu yolda yapılan müteaddit teşebbüs- İer her nedense akim kalmıştır. Çiftçi bankadan istikrazda bu- İunabilmek için komşu (Okazamız olan Ezineye gitmekte ve bu yüz- den asgari üç dört gününü kaybet- mektedir. Val nakit olduğu şu zamanda bahusus köylünün ekse- risi çiftçi bulunan bu kazada ban- kanm mevcut olmaması ne derece- ye kadar ıstırabı o mucip olacağı meydandadır. Askeri fabrikalar ilânları Barut Fabrikaları muhafız takımı efradı için lüzum gös- terilen aşada yazılı o 4kalem melbusat münakasaya konul- muştur. Şartnamesini o gör- mek için her pazartesi ve per- şembe günleri ve münakasaya girmek üzere 12 Teşrinievvel 933 perşembe günü saat 14 te Bakırköy Barut Fabrikaların- da Satmalma (Komisyonuna müracaat edilmesi. (351) (5115) 40 Takım kışlık elbise 110 takım çamaşır 162 çift çorap 61 çift kundura 6766 Beyoğlu dördüncü sulh hukuk mah- kemesinden : Terekesine © mahkemece vaziyet olunan müteveffa Agop efendi- nin whdesinde bulunan : 1) Beyoğlun da Hüseyin ağa mahallesinde ikinci pa- şa bakkal sokağında eski 2 yeni 14 nu- maralı (3500) lira mubammen kıymetli bir bap hanenin temamı açık artırma su retiyle 4 teşrini sani 933 cumartesi gü- | nü saat 15 te satılacaktır. Rüsumu del- Biliye ve ihale pulu müşterisine aittir. Be del peşindir, talip olanların kıymetinin yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akçe-| si ile gösterilen gün ve saatta Beyoğlu dördüncü sulh hukuk © mahkemesinde İ hazır bulunmaları ve fazla malümat al- mak ve müzayede şartnamesini görmek isteyenlerin 932-88 numara ile mahke- me kalemine müracaatları lüzumu ilân olunur. (7903) Devredilecek ihtira beratı * Surf? kösele imali” hakındaki ihti- ra için berat talebi zamnındaki 10 Tem- muz 1929 tarih ve 11657 mumaralı müra eaatın ihtiva ettiği hukukun bu kere başkasına devir veya feriğ olunması tek Wi olunduğundan bu hususta fazla ma- lümat edinmek isteyen zevatın İstan- bul'da Bahçekapu'da Taş Hanında 43- 48 numaralarda köin vekili H. W. Stock efendiye müracaat etmeleri ilân olunur. (7896) | DEVLET DEMİRYOLLARI İDARESİ ILÂNLARI | İdaremiz için pazarlıkla satın alınacak olan : Kamyon ,gal vanize saç, mahruti çadır, otojen için demir kaynak teli, de- mir ve çelik i elektrot, çinko levha, Türk bayrağı, bu- har kazanı duman borusu Camlı ilân dolabı, maden için üs- tüvani Amerikan maskap kalemi, bamızı kibrit, karbolineum göztaşı, lineleum muhtelifülcins ne omüsadif (çarşamba ve *saire malzemenin pazarlığı 4 - 10 - 933 tarihi- günü gibi o (70) kalem mağazada icra kılınacağından taliplerin yev ni mezkürda saat 9danlle kadar isbati vücut ederek tahriren fiat vermeleri, bu baptaki malzemenin müfredat listesi mağaza dahilinde asılmış olup nümune getirilmesi icap eden malzeme için pazarlık gü- nü nümunelerinin beraber ge irilmesi, numunesiz tekliflerin kabul edilmiyeceği ilân olunur. (5266) yaptırılacaktır. Tali olanlar nümuneyi görmek ve şerai anlamak üzere her gün Levazım müdürlüğüne, pazarlığa gir mek için de 63 liralık teminat makbuz veya mektubu ile 5-10-933 perşembe günü saat on beşe kadar Daimi encümene müracaat etmelidirler. (5259) Darülaceze Müdürlüğünden Adet 4 Otomobilalât edevatile parçaları. 36 Otomobil diş lâstikleri. 13 Otomobil iç lâstikleri. 2 Çini soba ve ankazı. Balâda cins ve mıktarı yazılı alât ve edevatın aleni mü zayedesi 8-10-933 pazar gününden itibaren salı, çarşamba günleri de dahil olmak üzere müessesede icra edilecektir. Taliplerin saat on üçten on yediye kadar teminat o akçelerile müesseye müracaatları. (5244) Urenstein E. Koppel Berlin S. vV. ve vağonel Türkiye Rüştü İstanbul: Han, Mehmet Il Sirkeci Mitat Paşa Tek 24490 vekili uumumisi Ahmet iie ağ | 17924) AİLE SAHIPLERİNE Sureti hususiyede ihzar ettiğim like karyolaların her boy ve ber renk mevcut olup portatif sandalya, masa ve sebpaların cava gayet ucuz mağazamızda satılmaktadır. Asri Mobilya Meşheri 4 İstanbul Rızapaşı yokuşu 66 No. Telefon 23407 AHMET FEVZİ YE (6961) sanmam | İ iST. MR. KUMANDANLIĞI SA.AL. KO. ILANLARIİ | Merkez Kumandanlığına merbut müessesat için alına- cak olan 3277 çift yün çorabın beher çifti 48 kuruştan 3615 çift pamuk çorabın beher çif- ti de 18 kuruşta talibi üstün- dedir. Daha aşağı verecekler ursa 2-10-933 pazartesi günü saat 11,30 de Merkez Kuman danlığı Satınalma Komisyo- nunda bulunmaları. (349) (5227) ... Maltepe Piyade Atış mek tebi için almacak olan 80000 kilo ekmeği 4 kuruş ( seksen santimde talibi o üstündedir. Daha aşağı talibi varsa 30-9. 933 cumartesi günü saat 14 te Merkez Satm alma Komisyo- nuna müracaatları. (552) (5263) s.. Merkez Kumandanlığına merbut müessesat ihtiyacı i- çin 600 adet yüz havlusunun beheri 27 kuruş 50 santim de ve mendilin beheri de 27 ku ruşta talibin üstündedir. Daha aşağı talip olan varsa 2-10. 933 pazartesi günü saat 11 de Merkez Satmalma Komisyonu na müracaatları. (351) (5261) ... Harbiye mektebi için 126 a det altlı ve üstlü demir karyo- la 710-933 cumartesi günü saat 14 te aleni münakasa ile alınacaktır .Taliplerin nümu- nesini komisyondan görmeleri ve belli saatte ( teminatlarile Tophanede Merkez Satın al- ma ay gelmeleri. (309) 6541 Merkez (o Kumandanlığına Bağlı Kıt'at ve müessesat ihti- yacı için 212000 kilo saman ka palı zarfla alınacaktır. İhalesi .14-10-933 cumartesi (o günü saat 15 te yapılacaktır. Şartnâ mesini göreceklerin her gün ve taliplerin belli saatten evvel teklif mektuplarını Topanede Merkez Satınalma Komisyonu na vermeleri. (334) — (5099) 6716 Harbiye ve merbutu mek- : ; teplerin ihtiyacı için 2300 çe- ki odun 16-10-933 pazar günü saat 16'da kapalı zarfla alına caktır. Şartnamesini görecekle | rin her gün ve münakasaya gi” receklerin belli saatten evv teklif mektuplarını Topanede Merkez Satınalma KomisyonU li na vermeleri, (335) <5100) m 57 MV ... gi Kuleli Askeri Lisesi ihtiyac! d, için 20 adet siyah yazı tahtası 30-9-933 tarih cumartesi gü” m; nü saat 1lile11,30za kadar — pazarlıkla satm © alınacaktır. Salama xml Ye ei ve her gün pazarlığa girecekle rin belli saatinde Tophaned€ Merkez Kumandanlığı Satın 8 ma komisyonunda hazır bu" lunmaları. (346) (5192) 659 v.. ih Merkez Kumandanlığıns “a merbut kıt'at ve müessesat ih“ ii tiyacı için 10000 kilo kavun” ile 10000 kilo karpuz 30-9-933 da cumartesi günü saat o10da” Si 10,30 kadar pazarlıkla satın # > bağikiğiz Şartnamesini gör” tu ceklerin her gün ve pazarlıği 9 girişeceklerin belli | saatinde Merkez Kumandanlığı Satınal ma Komisyonunda hazır bü” | lunmalarr. (347) «51957 ... Harbiye Mektebi hayvans için ifayi taahhüt edemeyen maileyh nam hesabıma kilo kuru Ot 30-9-933 cumar” tesi saat 11 de pazarlıkla sa! almacaktır. İsteklileri şartn* meyi görmek için her gün zarlığa girişeceklerin belli tinde Komisyonda hazır bul maları. (350) mi a — Ere i SER RM İ Fen Tatbikat mektebi iht yacı için 15 kalem kırtasi 30-9-933 cumartesi günü 88. 11 de pazarlıkla satin alma€?” tır. Şartnamesini göreceklefi, her gün ve pazarlığına gire lerin belli saatinde Merkez K* mandanlığı Satmalma komis” yonunda hazır bulunmalar” (348) (5228)