20 Mayıs 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

20 Mayıs 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

MAARİFTE Üniversitenin Yeni bütçesi için muvakkat bir ; bütçe hazırlandı Üniversitenin yeni sene bütçe- si tesbit edilmiştir. Bütçe üzerinde vekâlet bazı tetkikler | yaptıktan sonra tasdik edecektir. | Öğrendiğimize göre yapılan ye- ni sene bütçesi muvakkat ve üç aylık bir bütçedir. Çünkü eylülde üni e kadrosunda bazı şiklikler olacaktır. Eylülde üni - versite için yeniden dokuz aylı bir bütçe daha yapılacaktır. Köy ilkmekteplerinde Köy ilkmekteplerinde ve üç gün devam edecektir. Fakultelerda imtihanlar bugün başlıyor Üniversite fakültelerinde bu - günden itibaren imtihanlara baş - İanmaktadır. İmtihanlar haziran sonuna kadar devam edecektir. Bu sene imtihanların bir kısmı tahriri olacaktır. A Bu sene imtihanlar daha sıkı bir şekilde yapılacaktır. Ticaret mektebi bütçesi Ticaret mektebinin yeni alaca- ğı şekil ve bütçe meseleleri etra - fında vekâletle temas etmek üze - re Ankaraya giden mektep müdü - tü Hüsnü Bey şehrimize dönmüş - tür, Mektepte lacak ü teş - küle iç ik cana ie tahsisat koymak imkâ lamamaktadır. Önümüzdeki mart - ta bu hususta bir hal çaresi bulu - nacaktır. Lise ve ortamekteplerde bakalorya Bir müddettenberi şehrimiz - deki mekteplerde tetkikat yap - malta olan orta tedrisat umum müdürü Hasan Ali Bey Ankaraya | lıkları ikmal edilmiştir. Mu lardaki imtiben komisyonları ta - mamen tesbit edilmiştir. Bu ko - mizyonlara aza olarak seçilen mü- “ meyyiz mua'limlere yarın res men tebligat yapılarak, hangi me! teplerde, hangi derslerin imtihan - larında mümeyyiz olarak buluna - cakları bildirilecektir. İmtihanlar bir hafta sonra baş-| hyacaktır. Blyük Çekmece köy mektep- lerinde imtihanlar Büyükçekmece ve civarı köy mekteplerini teftişe giden müfet - fiş İzzet Bey, bir haftalık tetkik seyahatinden şehrimize dönmüş - tür. İzzet Bey köy mektepleri im- tihanlarında hazır bulunmuştur. | Köy muallimlerile civar nahi - yelere bir seyahat yapılmıştır. Bu seyahatte bir çok köy muallimle - ri biribirlerile tanışmışlardır. Üsküdar İtfaiyesine garaj Üsküdar itlaiyesi için, Üskü - dar iskele meydanında fenni bir garaj yapılacaktır. | yazi ile Yahyanm suçları sabit ol- Saraçhanebaşın - daki ölümlü kaza Şoför Kegam isticvabın- dan sonra tevkif edildi Saraçhanebaşında bir kadının ölümü, dört erkeğin yaralanma - sile neticelenen tramvay - otomo - bil müsademesinin mesullerinden şoför Kogam efendi de dün adli - | yeye getirilmiş ve birinci istintak hâkimi Ramazan Bey tarafından işticvap olunmuştur. tevkifine karar vermiştir. Rama - zan Bey dün Cerrahpaşa hastaha- nesine de giderek i ruhları ifadelerini ai Katil mi? Trilyada jandarmalar şüpheli bir adam yakalamışlar, hüviyetini tahkik edince bunun Avanoslu Yu- suf isminde bir adam olduğunu ve bir katil suçundan arandığını öğ - renmişler ve kendisini Avanosa sev kedilmek üzere İstanbula gönder- Müddeiumumilik Yusufun ha - Kikaten bir katil fiilinin suçlusu o- lap olmadığını Avanostan sormuş. tur. “ Eyüpte bulunan kesik başlı bir ceset Eyüpte bulunan kesik gövde ci- nayetinin faili olmakla maznun Re fahiyeli Emin hakkındaki hazır - hık tahkikatı ikmal edilmiştir. Müddeiumumi muavinlerinden Übeyit Bey Emin (hakkında ilk tahkikat açılması talebile evrakı | üçüncü istintak hâkimliğine tevdi etmiştir. Emin cürmünü inkâr etmekte, sadece söylenildiği gibi maktülden 3 hira alacağı olduğu iddiasının doğ raluğunu tasdik etmektedir. Refahiyede bulunan maznun - lardan Zeynel ve Abudullah hak- kında da Refahiyede tahkikat ya- pılmaktadır. Bir hırsız mahküm oldu Hırsızlık yapmaktan suçlu Sa- bahattin, Yahya ve Niyazinin mu- Fakemeleri dün üçüncü ceza mah-| kemesinde yapılmış, bunlardan Ni- 1 verilmiştir. /Ayayorgi köylüleri ile bir ihtilâf Ayayorgi köylüleri ile Resneli Osman Bey arasındaki Vezir ça - yırı ve sair mer'alar yüzünden çık- mış olan ihtilâf devam etmekte - dir. Dün bu davanm hukuki saf - hası dördüncü hukuk mahkeme - sinde devam etmiştir. Osman Bey çayırları biçtirmek istediğinden köylüler teğbiri ihti- yati talebinde bulunmuşlardır. Mah keme karar için 30 mayısa kalmış- | tar. Diğer taraftan (o köylüler dün müddeiumumiliğe müracaatla bu hâdise etrafımda çıkan bir kavga - Bun tahkikile meşgul olan müddei- umumi muavini Ferhat Beyi ziya- ret etmişlerdir. Bunlar Dabiliye vekâletinin mu- in neti kadar köylü- lerin mer'adan çıkarılmamaları hakkındaki emrin infaz edilme - diğinden ve kendilerinin mer'aya İnşaat bu yaz ikmal edilecek - tir. Milliyet'in tefrikası: 14 Tanıdığım Çasuslar (Meli. Knokaert'in hatıraları ) Tercüme eden: dum. Kendisi bana mutat olan ma- | salı, yani tarafından cephede çalışmıya mecbur edildi - ğini, zulüm ve cefa gördüğünü an- lattı, Cephede çalışırken bir bom- bardıman esnasında iki arkadaşı param parça olrmuş, kendisi de kaç mış. Şayet bir yolunu ve kolayını bulursa hududu geçip Belçika or- dusuna iltihak etmek istiyormuş. Ben bir şey söylemedim, yalnız ser- sem kaz gibi başımı eğip susmakla iktifa ettim. Bilir misiniz, heriften neden şüphelendim: Bir Belçikalı çubuk içeceği zaman pipoya tütü- nü tıka basa doldurduktan sonra lülede tütünden bir ( tümsek, bir kubbe vücuda getirir. Kocam bil- dim bileli çubuk içer. Babamda içerdi. Sonra diğer (o ahbaplar... Hepsi böyle tümsek yaparlar. Hal- buki bizim misafir efendi çubuğu- | na tüt tümsek yapmadan 'dol - durdu. Anladım ki herif pek Bel- çikalıya benzemiyor. Ben de daha gitmekten menedildiklerinden, mu- hasım tarafın mer'ayi sattığından AHMET CEMALEDDİN iyi Jan'ın kendisini görüp bir ka - rar vermesini muvafık buldum ve herife hiç bir şey söylemedim. Hal- buki Jan doktordan gelince bir Al- man jandarması gelerek içki istedi, o çıkınca siz geldiniz. Ben de he- Hiz başbaşa kalıp kocama bundan bahsedemedim. . . . Saf görünen bu kadının pipoya tütün yerleştirmek gibi çok basit bir şeyden manalar çıkarması ve ihtiyatlı davranması Alfons'un hay ret ve takdirini celbeder. Jan ise karısının bu açıkgözlülüğü karşı - sında hissettiği taaccüp ve hayret- ten memnun olur. Saf kadın uyan- dırdığı bu takdirkârane hissiyat - | tan bihaber, devam eder: — Herif bir iş bulmak için yarın | gene geleceğini ve kocamı görece- ğini söyledi. — Gelsin bakalım; ben kendisi. ne adamakıllı bir iş bulurum. Öy- le bir iş bulurum ki. duda mı gitmek ii ) Belgratta Talebe umumi bir grev yapmak istedi BELGRAT, 19 (Milliyet) — Son günlerde Belgrat üniversite talebesi arasında, hükümetin ye - ni bir emrile üniversitenin ve ta - lebe cemiyetlerinin muhtariyeti ih lâl edildiği için büyük bir hoşnut- suzluk göze çarpmaktadır. Umumi talebe grevi ilânı için | davet edilen büyük toplantıya za- bıta tarafından muhalefet olun - muştur. Bu münazebetle 15 üniversite talebesi de tevkif edilmiştir. iv » — Japonyada Bir kabine buhrahı çık- ması ihtimali var TOKYO, 19. A.A. — Bir kabine buh- ranı çıkması muhtemeldir. Maliye nazır emuavini M. Kuroda, 1933 haziranında esham üzerinde yapılan büyük bir mua- melenin ortaya çıkarmış olduğu skandal- da medhaldar olmak töhmeti ile bu sa- bah müddeiumumiliğe celbedilmişti. Ay- ni munmeleden dolayı Japon bankası mü dürü M. Şimada geçenlerde azledilmişti. Maliye nazır M. Takahişinin de istifa edeceği rivayeti dolaşmaktadır. M. Maksimos Bükreşe gidecek ATİNA, 19 (Milliyet) — Si - | yasi mahafil tarafından teyit edil - diğine göre, hariciye nazırı Mös - yö Maksimos Cenevreden avdet e- derken hem Mösyö Titüleskoya i- adei ziyaret etmek ve hem de Bal kan misakından mütevellit ve iki memleketi alâkadar eden mesele- leri konuşmak için Bükreşe gidö- cektir, İ Alman tediyat konfransı BERLİN, 18. A'A. — Alman tediyat konferansı salı günü tekrar toplanacak- br. Müzakerelerin akim kalması çok muhtemeldir. Çünkü Alman bankasının bilançoları altın mevcudunun mütemadi- yen azalmakta olduğunu göstermekte- —— ve biçmeye hazırlandığından şikâ- yet etmişlerdir. Müddeiumumilik vaziyeti tet - kik edeceğini bildirmiştir. Köylü- ler bundan sonra dâ lehlerinde te- şebbüsatta bulunulmasını 'tica için fırka merkezine gitmek üzere ad- Tiyeden ayrılmışlardır. Gelmiyen suçlular tevkif edilecek Yankesicilikten suçlu Topal İs- mail, Felek Mustafa, Osman ve İsmail Hakkı isminde dört sabıka- lı hakkında © Sultanahmet ikinci sulh ceza mahkemesinde bir da - va rüyet edilmektedir. Mahkemenin muhtelif celpleri- De rağmen bu suçlular mahkemeye gelmediklerinden dün haklarında tevkif kararı verilmiştir. Direk hırsızı - Kanalizasyon inşaatında direk çalmaktan suçlu Ahmet isminde birisi dün Sultanahmet sulh ce - za mahkemesinde tevkif edilmiş - tir. Kutubar cinayeti » Kutu beinda çalgıcı Samiyi öldürmekte: suçlu Adil Beyin mu- hakemesine dün ağır ceza mah - kemesinde devam edilmiş, muha - keme tahkikatın genişletilmesi i- gin başka güne bırakılmıştır. bırak. Bu Alman hafiyesini bir da- ha bize fenalık edemiyecek bir ha- le koymazsam bana da Jan deme- sinler. .. Alsaslı bu temiz insanlara teşek- in geciktiril- in ç.?. meharetli ve tehlikeli bir adam olduğunu söy - ler. Jan iri kafasını sallıyarak: — Herhalde iki üç gün bekle- mek icap edecek. Ben ayağımda- ki yara dolayısile doktora kadar güç belâ gidip gelebiliyorum. Di- ğer arkadaşlardan ise burada şim- dilik kimse yok. Bir ay içinde Al- manlar iki adamımızı yekaladılar. Belki de bunların adam kaçırdığı. ni anlayarak kendilerini cennete göndermişlerdir. Bunun üzerine (Alfons) — Peki, der, isterseniz bana tali- mat veriniz. Arkadaşlarmızn va- rifesini ben göreyim. Anladığıma göre bu herife hiç bir şey anlama- mış gibi davranarak Belçikalılara haber vereceksiniz. Bunun için de | dikenli tellere kadar gitmek lâzım değil mi? Arkamda Alman ünifor- ması olduğundan dikenli tellere ka- dar daha kolaylıkla sokulabilirim, iü . edeceğim. MAYIS 1934 Umumi Mecliste bugünkü toplantı İstanbul Umumi Meclisi bugün öğleden sonra fevkalâde toplan - tılarına devam edecektir. Bugünkü © toplantıda Soyuz Neft şirketinin tadil edilecek mu - kavelenamesi görüşülecektir. —— Gülhane müsameresi Bugün saat 16 büçukta. Gülhanede tibbi müsamere vardır. Arzu eden he- kimlerin iştirakleri rica edilmektedir. AÇIK TEŞEKKÜR Muhterem Babamız ve zevcimiz Hi- lâl matbaası sahibi Esat Beyin cenaze merasimine gelmek suretile ve telğraf ve mektupla matemimize iştirak eden muhterem zevata gazeteniz vasıtasile te şekkürlerimizi bildiririz efendim. Nazir Esat, Galip Esat, Müzeyyen Deniz yolları İŞLETMESİ Acenteleri: Karaköy Köprübaşı Ğİ Tel, 42362 — Sirkeci Mühürdarzade Han Tel, 22740 İZMİR SÜR'AT İskenderiye yolu İZMİR vapuru 22 Mayıs SALI İlde Galata Rıhtımından kal- kacak doğru İzmir, Pire, İsken- deriye'ye gidecek ve dönecek: tir. (2610) Bartın yolu RSA ru 21 Mayıs PAZARTESİ 19 da Sirkeci pi! rıhtımından kalkacaktır. (2611) amman 2 vetai Trabzon yolu &i ERZURUM vapuru 22 Mayıs SALI 20 de Galata rıhtımın- Ö dan kalkacak. Gidişte Zongul- dak, İnebolu, Sinop, Samsun, Fatsa, Gireson, Vakfıkebir, Trabzon, Rize'ye. Dönüşte bun- lara ilâveten Sürmene, Ordu'ya uğrayacaktır. (2609) İstanbul Mr. Kumandanlığı Satmalma kom. ilânları | | Maltepe Piyade Atış Mek- tebi ihtiyacı için 30.000 kilo Koyun, 35,000 kilo Sığır et- lerinin 2-6-934 cumartesi gü- nü saat 14 de kapalı zarfla mü- nakasası yapılacaktır. Talip lerin belli saatten evvel teklif mektuplarını Merkez K. Satm alma Komisyonuna vermeleri. (1105) (2149) | 2608 Istanbul Merkez Kuman- lığma bağlı kıt'a o ve müesse- seler ihtiyacı için o 5.250,000 kilo Odun 9-6-934 cumartesi günü saat 14 de kapalı zarfla satın alınacaktır. Şartnamesi her gün Komisyonda görüle- bilir. Taliplerin (belli saatten evvel teklif mektuplarını Mer- kez Kummandanlığı Selmalma Komisyonuna vermeleri. (1128) (2348) A 2148 Bu teklif karşısında (Jan) oda- nm camlarını sarsacak kadar şid- detli bir kahkaha kopardıktan son- ra: — Sen ne söyliyorsun arkadaş, cevabını verir, sen dikenli tellere kadar gitmeyi galiba bir tenezzüh zannediyorsun? Arkandaki Alman üniformasına gelince biz şimdiye kadar bundan istifade ederek bir düzüne adamımıza Alman neferi üniforması tedarik ederek kendile- rini gö ik. Hattâ bir tanesini Alman zabiti kıyafetine bile sok- muştuk, Buna rağmen bir çokları Alman kurşunlarından yakalarını kurtaramadılar. Almanlar en evve- âl ateş ederek şüphelendikleri a- damı öldürüyorlar, (öldürdükten sonra tahkikat yapıyorlar. Ben bu havaliyi karış karış bilirim. Buna rağmen ben bile bir kaç defalar ö- lümden yakayı güçlükle sıyırdım. Bu iş öyle senin zannettiğin kadar kolay değil arkadaş. Sen bu işten gel vazgeç!.. (Alfons) sakin fakat azimkâr tavrile mukabele eder: — Bütün bu tehlikelere rağmen bu işe atılacağım ve talimi tecrübe Sanki (Jan) bir muavenet talep ediyormuş gibi sının yüzüne Hisli ve kadının çehresinde muva- ns nail mi Prof. Dr. RAŞIT TAHSIN B. Si Ankara'dan gelmiştir. İHTİRA İLANI “Devvar mermiler için mihaniki teeh- bürlü tipa” hakkında istihsal * olunan 23 Mayıs 1932 tarih ve 1364 mumaralı ihtira beratı bu defa mevki füle konmak Rıhtım Hanında, Robert Ferri'ye müra- eaatları ilân olunur. (16618) 2704 İkinci icra memurluğundan: Kara- gümrükte Çakır ağa mahallesinde Pa- pas oğlu sokağında 36 No. lu hanede müutatayrıfan mukim iken halen ikamet- gâhi meçhul bulunan Yağmur oğulların- dan Yordanaki oğlu Dimitri efendiye. İstanbul gümrükderi başmüdürlüğü- nün Sultanahmet üçüncü sulh hukuk mahkemesinden aldığı 10-6-929 tazih ve 929-79 No, lu ilim mücibince sizden 2- lacağı olan iki Yüz on Tiran man ma- sarifi muhakeme © ve yüzde beş faiz ve yüzde yedi buçuk ücreti vekâlet tahsili- ne mütedair ilim berayi infaz dairemize tevdi edilerek 934-2843 numarasına mua- melei kaydiyesi icra kılınmış ve namr- mıza tanzim kılınan icra emrine müba- şirin verdiği meşruhatta İspanyaya git- mek üzre haneyi terkettiğiniz ve İspan- yadaki ikamelgahınızın melüm olmadığı anlaşıldığından tebligat bir ay müddet- Ie ilânen icrasma karar verilmiştir. Ta- rihi ilândan itibaren borcunuzu verme- niz ve bu müddet içinde borcu ödemez ve mal beyanmda bulunmaz veya tetkik merciinden veya temyiz ve indei mubale- me yolile ait olduğu mahkemeden icr- nın geri bırakılmasına dair o bir karar göndermediğiniz takdirde cebri icraya devam olunacağı gibi mal beyanında bu- lunmaz iseniz hapsen tazyik olunacağı- mz malümunuz olmak ve olbaptaki icra İ enerinin tebliği makamına kaim bulun mak üzre ilânen tebliğ olunur. İVAPURCULUK | TURK ANONİM ŞİRKETİ ISTANBUL ACENTALIĞ Liman Han, Telefon: 22925. Trabzon yolu vapuru S4 Dumlupnar “5. PAZAR sünü saat 20 de Galat rıbtımından kalkacak. Gidişte: Zon guldak, İnebolu, Ayancık, Samsun Ünye, Ordu, Gireson, Tirebolu, Gö rele, Trabzon ve Rizeye. Dönüşt bunlara ilâveten Of ve Sürmenev. uğrayacaktır. Dr. İHSAN SAMI* ÖKSÜRÜK ŞURUBU Öksürük ve nefes darlığı boğmaca ve iliçter. Her öczamede ve ecza depo p'arında bulunur. 16278 ayaga 2693 | İstanbul asliye mahkemeleri, Birinci | Yenileme bürosundan * İsmail Edip ve Osman Edip Beylerlc İstanbal Vilâyeti muhakemat müdüri- | yeti ve Jak Basat biraderler şirketi ve Adapazarı Türk Ticaret Bankası arasın- daki davanın yenilenmesi esmasmda: Mukaddema İstanbul birinci hukuk mah kemesinde vaki talep ilânen tebliğ edil- miş isede vukua gelen adliye yangınında bu işe nit dosya ve teferuuatı yanmış ve yenileme nmuamelesinin ifası için alacak- © h tarafından büromuza beyanname ve- rilmiş olduğundan ikametgâhı o meçhul olduğu anlaşılan Jak Basat biraderler şirketinin yenilemenin icrası için tayin olunan 27-6-934 tarihine müsadif çar. samba günü saat 15 de Yeni postahanc- nin birinci katında bulunan © büromuza gelmediği veya vekilini o göndermediği takdirde 2367 No. lu kansnun Gina maddesi mucibince yenilemenin giye” bında yapılacağı tebliğ mekamma kaim olmak üzere ilân olunur. (16833) Gayrimübadiller Takdiri Kıymet Komisyonundan: Karar numaraları 311 den 337 ya kadar olan Gayrimü- İ badillerin yüzde 25 hesabiyle bonolarmı, almak üzere 20 Mayıs Pazar günü Komisyon> müracaat etmeleri. (2616) Nafia Vekâletinden: Fevzipaşa - Diyarbekir hattı Km. 435,6 ilâ Km. 455 arasm - da bulunan Yirmi yedinci kısım inşaatı kapalı zarf usulile mü İ nakasaya konulmuştur. Münakasa 5 - 6 - 934 tarihine müsa- GE Salı günü saat 15 de Ankars'da Nafra Vekâleti Müsleşar- hik makamında icra edilecektir , Taliplerin cari seneye mah - sus Ticaret odası vesikası ve teminatı muvakkateleriyle bir - Ukte aynı gün ve saatte komisyonda bulunmaları lâzımdır. ipler bu husustaki şartnameleri Otuzar lira mukabilinde Ankara'da Nafra Vekâleti Levazım dairesinden tedarik ede - bilirler. (2386) 2s İstanbul Sıhhat ve İçtimai ce .. was Muavenet Müdürlüğünden: Diplomalı ebelerin yaşları 20 - 30 arasmda ve eyi tah- sil görmüş resmi vazife ile muvazzaf olmayanlar 3 ay Hilâli- ahmer hasta bakıcı mektebinde kurs verilerek yapılacak imti- han neticesinde muvaaffak oldukları taktirde ikinci hemşire olarak hastahanelere rin diğer şeraiti anlamak üzere İstanbul sıhhat sınıf tayin edileceklerdir. Taliple- ve İçtimai muavenet müdürlüğüne 15 Haziran 1934 tarihine kadar mü- racaat etmeleri ilân olünur. fakat alâmetleri görmüş olmalı ki arını vererek: ler, yalnız seni (Ver hagen) çiftliğine kadar karım gö- türsün.... (Alfons) pek fazla yorgun bulun masma rağmen hemen ayağa kal- kar ve kadınm rahatsız olmasma lüzum olmadığını, kendisinin yak nız basına (Verhagen) in çiftliği bulabileceğini söylerse de dev cüs- seli (Jan) hayatlarını memleketle- rine vakfetmiş (fedakâr kimseler feragatile: 2) , der, ben yürüyebile- cek bir halde bulunsaydım sana biz zat kendim O klavuzluk ederdim. Çiftliği sen gündüz bile kolay bu- lamazsın. Akşam yaklaştı. Bu ye ni klavuzu kaybedersin. Sonrada M. (Verhagen) seni yalnız görecek olursa kim olduğunu anlayıncaya kadar vakit geçer. İyisi mi bizim karı sana refakat etsin. Mösyö (Brut Verhagen) o hava- Tinin casus şebekesi amiri olup her şey bu zatın elinden geçiyordu. (Al | fons) tahtı işgalinde bulunan Belçi ka arazisinde (İntellicens Servis) İn en mühim bir uzviyeti ile karşı- laşacağını düşündükçe heyecan his setmeğe başlar, Karısı yola çıkmak için hazırlanırken (Jan): — Arkadaş, der, karım sana ne (2546) 2846 ylerse sual sormadan, hattâ sünmeden dediğini yap. O da be- mim gibidir: Devriyelerin kokusu nu daha uzaktan alır, (Prassek) e gelince M. (Verhagen) e bu herifle benim meşgul olduğumu ve merak etmemesini söyle. Kendisi bunu İ- şitince memnun olacağında hiç şüp hen olmasın zira iyi tanır. Haydi bakalım; biraz acele et... M çıkarlarken ortalık adam akıllı kararmıştı. Kadın yüzü Bü bir atkı ile iyice sardıktan son- ra (Alfons)a gayet yavaş bir sesle âdeta fısıldar gibi esaslı; son tali- matını verir? — Adım adım beni takip ediniz. Ben ne yaparsam, siz de beni tak- Hit ederek öyle yapınız. Eğilirsem & ğiliniz, yere yatarsam yere yalar- sınız. Anlaşıldı ya!.. Kadın bir gölge sessizliği ve bir tavşan çevikliği ile ileriye alılır ve mahfuz her mahalden bir erkâ- nıharp zabiti gibi istifâde ederek tarlalara sapar. Tabii (Alfons) ta kadının pesinden ayrılmaz ve önün de her saniye kaybolacakmış gibi süratle ilerliyen kadının gölgesi” den gözünü ayırmaz. Kadın bir # ralık durur ve yere uzanır, tabii (Alfons) ta kendisini taklit eder ama bütün dikkatine rağmen bi$ — Bitmedi —