24 Kasım 1932 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 4

24 Kasım 1932 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 4

404 SERVETİFÜNUN No.1893-——208 Ankara At Yarışları Ankara sonbahar yarışlarınıu altınçısi da ya. Son koşu üniformalı zabitana (mahsus pıldı. Üç yaşındaki yerli ve arap taylara mah- sus 1800 metrelik koşuva 4 hayvan girdi. Emir Salih efendinin atı Klas birinci, Zeynel efendinin Nasip ikinci geldiler. çalı manialı idi. Dört ve daha yukarı Yaşta hiç koşu kaZanmamış ve halis kan ingilizden maada her ırka mensup hayvanlar içindi. Beş zabitimiz koşuya girdi. Muhafız suvari bölü- Ankara'daki yarışlarda büyük koşu başlarken. Üç ve daha yukarı yaşta halis kan üç İn- giliz atı arasında yapılan koşuyu Ahmet ve Fikret Beylerin Piperi kazandı. M.JAlyotinin Gossaert ikinci geldi. Bu koşunun mesafesi 8000 metre idi. Karacabey harasınin iki yaşındaki yerli halis kan inligiliz tayları arasında 1800 met- günden Sedat Beyin bindiği Tilki birinci, mülâzim Ömer Beyin Boni isimli atı ikinci, gene Muhafız bölüğünden Abdullah Beyin bin- diği İnci üçüncü gelmiştir, Yarıştan evvel ve sonra Karacabeyin halis kan tayları mezat ile satılmıştır. Zabitlerimiz mania atlarken. telik koşuda üç hayvandan Güler birinciliği, Özlemir ikinciliği kazandı. Dört yaşında ve daha büyük ve bu sene hiç koşu kazanmamış yerli ve arapların koşu- suna dokuz hayvan girdi. Birinciliği Prens Halim Beyin İbninur, ikinciliği binbaşi Şevki beyin üç numaralı Geyik, üçüncülüğü Kâzım Efendinin 2? numaralı Yavuz isimli atları ka- zandılar. Bu koşunun mesafesi 2200 metre idi. Edebi San'atlara Dair Edebiyat muallimlerinden Ali Nihat B.in eski ldfız ve mând san'atlarına dair yazdığı kıymetli bir eserdir. Fiatı 50 kuruştur.