7 Ocak 1932 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 16

7 Ocak 1932 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 16

Gluten Mamulâtı Şeker hastalıklarına musap olanlara ait mamulâtile tanınmış olan fabrikamız bu sene; ( GLUTEN )den zengin —olan mamulâtına — müşterilerinden gördüğü fevkalâde rağbet üzerine aşağıdaki tenzilâtlı fiatları koymuştur. GLUTEN EKMEĞİ BADEMLİ GLUTEN EKMEĞİ Paketi 30 kuruş Paketi 50 kuruş GLUTEN GEVREKLERİ GLUTEN MAKARNASI Paketi 50 kuruş Paketi 50 kuruş GLUTEN ŞEHRİYELERİ GLÜTEN UNU Paketi 50 kuruş Paketi 50 kuruş GLUTEN ŞEHRİYELERİ İŞEKERSİZ VE SAKARİNSİZ ( Yıldız, Arpa, Halka V. &. ) Diyabetik çikolata Paketi 50 kuruş 20 kuruş Hasanın GLUTEN ekmeği şeker hastalığına musap olanlara mahsus en son keşfiyata ve tecrübelere göre mütahassıslar tarafından yapılmıştır. GLUTEN ekmeğinin pek çok sürümü olduğundan hergün taze olarak hazırlanır. Bunun için Avru- panın terkibi meçhul ve bayat mustahzaratına her cihetçe faik bir nefaset ve mükemmeliyettedir. GLUTEN ekmeğinin mükemmeliyeti kimya tahlillerile sabit olmuştur. En iyi mevaddı iptidaiye ile imal edilmiştir. En yüksek doktorlar hastalarına Hasan GLUTEN ekmeğini tavsiye etmektedirler, Hasan GLUTEN ekmeğinin terkibinde yüzde 60 GLUTEN yüzde 20 nışasta ve yalnız yüzde 4 (mevaddı sükeriye) vardır Hasan GLUTEN fabrikası ne zahmeti ve nede parayı düşünerek mamulâtını en yüksek ve en mükemmel dereceye getirmiştir . Muhterem Doktor Beyler şekere musap olan hastalarınıza Hasan GLUTEN mamulâtını tavsi- ye ediniz. Hem yerli malı, hem yerli sâyi ve hem de yerli sermeyesidir. Doktor Ömer Fuat Paşa Hazretlerinin aşağıdaki tavsiyelerini de nazarı dikkatinize arzederiz: Hasan Ecza Deposunun Glutenden imal ettiği ekmek, çörek, makarna ve şehriye ile “ Sionondan ,, yaptığı çikolâtalar, şeker — hastalığından rahatsız olanlara şayanı tavsiyedir. İstanbul 24-11-31 Doktor Ömer Fuat Satıldığı yer: İstanbulda Bahçekapıda, Hasan Eczayı tıbbiye deposudur. Ankara Polis Müdürlüğünden : Polis memurları için aşağıda cinsi ve miktarı yazılı melbusatın imal ve mubayaası yirmi gün müddetle münakasaya konulmuştur. 26 - 1 - 932 tarinine müsadif Salı günü saat 15 te ihalci kat'iye- leri iera kalmacağından — taliplerin şartnameyi görmek üzere hergün Polis Müdüriyetine ve ihale günü teminatlarile beraber saat 15 te vilâyette müteşekkil komisyona müracaatları. 300 Çift Fotin 300 Adet Palto 300 Adet Resmi şapka 300 Adet Keten caket ve ayni miktarda Şapka Kılıfı, 66 Takım sivil elbise 66 Adet sivil şapka Ankara Polis Müdürlüğünden : Polis Memurları için mevcut nümune ve şartnamesine tev- fikan 300 takım resmi elbisenin imal ve mübayaası 7-1 - 932 tarihinden itibaren yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Taliplerin şartnameyi görmek Üzere hergün Ankara Polis Müdürlüğüne ve münakasaya iştirak için de 395 lira 78 kuruşluk teminatlarile beraber 26 - | 932 — tarihine müsadif salı günü saat 15te Ankara Vilâyetinde müteşekkil mubayaat komisyonuna müracatları. Norveçya'nın Halis Mqrina Balıkyağının Baş Mahsulü SON POSTA K — M. Derviş Dr. Celâl Tevfik Zührevi ve İdrar Yolu Hastalıklırı Mütehassısı Sirkeci, Muradiye caddesi No 35. Saat. 2-6 Kendi Kendine Fotoğrafçılık çıktı Fiatı 25 kuruştur. Cüt ve zübhrevi hastalıklar müte- hassım. Karaköy büyük mabhallebici yanında 34 Kadıköy icra dairesinden: Be- şiktaşta Serencebey yokuşunda 33 numaralı avukat İsmail Münir Bey karısı Vecihe ve Kadıköyün- de Moda caddesinde elektrik ve havagazi şirketi karşısında 100 numaralı hanede Muzaffak Bey karısı — Saliha — Hanımlar - ile Caferağa mahallesinde ceviz S. 6 No, da kibrit şirketi müfettişi Zahit Beyin müteveffa Hatice Vahide Kamer Hanımdan intika- len şayian mutasarrıf oldukları Kızıltoprakta istasyon civarında Zühtü paşa Tuğlacı mahallesinde camii şerif - Zahit bey S. kâin tarafları şimendifer hattı ve Za- hit bey S. ve Süleyman paşa çıkmazı ve Zeynep Üffet H. ha- ne ve bahçesile mahdut aşağı ve yukarı katlarında 8 oda ve 3 so- fa ve müteaddit bölmeler ile 4 halâ ve kömürlük ve çamaşırlık ve elektrik tesisâtı ve tulumba ve kumpanya sularile mutfak, bahçe ve telefonu şamil ve e- yevm tütün tüccarlarından Fehmi Haşim Beyin senevi 600 lira be- deli icarla işgali altında bulunan ve eski 13 ve yeni 1 numaralı köşkün taksimi kabil olmadığın- dan bermucibi ilâm satılmak için bir ay müddetle müzayedeye ko- nulmuş ise de kıymeti muhamme- nesi olan 5400 lirayı bulmadı- ğından betekrar 20 gün müd- detle açık arttırma suretile satı- lığa vazolunmuştur. Mezkür gayri menkul üzerinde ipotekler ve ipotekli irat ve borç senetleri ve ihale pulu ve tellâli- ye resimleri müşterisine ait o- mak üzere talip olanların 30- 1 - 932 tarihine tesadüf eden cumar- tesi günü saat 13 ten 15 şe ka- dar mukadder 5400 liranın *6 10 nisbetinde pey akçelerile beraber Kadıköy icra dairesinin 931-1726 numarasına müracaat eylemeleri ve gayrimenkul Üüzerinde hak- larını hususile faiz ve masrafa dair olan iddiaların evrakı müs- bitelerile hemen bildirmeleri aksi takdirde satış bedelinin paylaş- masından hariç kalacakları ilân olunur. İstanbul İkinci İcra memur- kuğundan: Bir borçtan dolayı mahcuz ve paraya çevrilmesi takarrür eden hane eşyası 9- 1 - 932 ta- rihine müsadif cumartesi günü saat 15, 16 arasında Beyoğlun- da Sakızağacı sokağında 8, 10 No. lu Ali Haydar apartımanında açık arttırma ile satılacağından taliplerin mahalli mezkürda hazır bulunmaları ilân olunur, Dr. A-: KUTİEL ! Kimnasanl 7 Bir elden bir ele « Bütün erzakınızın en nefis cinslerini En ucuz fiatle tedarik edebilirsiniz. Arada vasıta yoktur. Toptan ve perakende alış verişlerinizde bir defa Galata: Ömer Abit hanı zemin katında No. 7 Galata: Karamustafa çarşısı No. 37 uğrayınız. . Bizzat müstahsillerden toplanmıştır. ». Şozıs"sa Beyoğlu Santral Bar İstiklâl cadde. 220 Her akşam meşhur en Macar dansözünün iştirakile NANDY'S REVÜsu Ademi iktidar ve zâfı umumiye Karşı Alman Profesörü Dr. Richard Weiss'in VİRİLİNE ( Erkekler için ) FERTİLİNE ( Kadınlar için ) Almanyanın; ( Mosbacher, Sehmeidler, Luda, Diehi, Hirschfeld, Sapiero, Lipliawski, Kraus) Fransanın: (Brown Seguard, De boin) Avusturyanın : ( Lippleit, Kammerer) İngilterenin : ( Stevenson, Hocker, Williams, Arbutnoht) Hollandanın: (Knut, San) Ameri- kanın: (Cheroc) İtalyanın: (Gelmi) Polonyanın: (Bun) iki Beynelmi- lel mümtaz tıp ulemasının formül ve takdirkâr şahadetlerini haizdir, Beynelmilel gazetelerin yekmeal neşriyatından bir bülâsa; Bu alelâde bir ilâç değildir, bilâkis genç ve dinç hayvanların taze ve zihayat hormonlarile elektrolitlerden izhar edilmiş bir şah- eserdir ki, hedefi vücudü beşerin vakitli, vakitsiz zayf düşen ve en giranbaha hazinesi olan seyyalei hayatiyeyi ihva ve gençlik kuvvetlerini iade eder, Umum eczanelerde satılır. Resimli ve mu- fassal kitaplarını ( istanbul Posta kutusu 745 adresinden tahriren arayınız. Beyoğlu'nun en şık ve dö Lövan sırasında E D E Nıı'lf salonu olup aile 322 numarada mecmaldır. Türkikenin en yüksek orkestram ve cazı, rekabet kabul etmez meşrubat ve mekülât Beyoğlunda — Bazar Büyükdere Kibrit Fabrikasından: Kadın ve erkek amele kayit muamelesi bitmiştir. Beyhude yere müracaat olunmaması ilân olunur. İstanbul Gümrükler Müdürlüğünden : | — Her biri bir don ve gömlekten ibaret ( 1426 ) takım Muhafaza çamaşırla 718 adet yatak kılıfı ve ayni miktarda yastık kılıfı - pazarlıkla satın alınacaktır. 2 — İşbu imalâtın şeraiti ve evsafile her birerlerisin memhur nümuneleri müdüriyette görülebilecektir. 3 — İsteklerin pazarlık —gününden evvel nümunelerini ve evsafile şeraitini tetkik ederek 9 - 1-932 cümartesi günü saat 14 te Müdüriyette hazır bulunmaları, , Haliç iskelelelerinde — maz- but Üüç kalemde 617 adet yumurtalık — köknar — tahtası ile 9 gürgen dolap ve 4 kayın kerestesi ve 64 adet çam lâ- tası hakkındaki — müzayede müddeti 10-1-932 pazar günü- nüne kadar bir hafta daha temdit — edilmiştir, — taliplerin yevmü mezkürda saat üçte Deftardarlık binasındaki ihale komisyonuna — gelme'eri — ilân olunur. ae al — —e Dr. Kadri Raş't Paşa Seyahatten avdet etmiş ve mW- ayenebanesini Cağaloğ'u Halk Fırkasi karşısında * Sıhhat ,, Şamlı apar“ tımanına nakletimiştir. ; | j 4 4 $ eee eli Emniyet Sandığı Müdürlüğünden! Sandığımızdan — Mücevber — tevdil suretile İstikraz etliği para muka- bilinde Ortaköyde mü im Hatlct Hanıma verilen 17148 numaralı rehit ilmühaberinin zayi edildiği sandığı” mıza ihbar edilmiştir. SaLibine yeni$İ verilmiş olduğundan eskisinin hiçbif hükmü kalmadığı ilân olunur Ef olit HASA Ecza. deposü