28 Eylül 1933 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 15

28 Eylül 1933 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 15

S İRMİK PİRİNÇ YULAF ÇAVDAR BEZELYE NİŞASTA PATATES MERCİMEK BREKFAST Baf, sıhhi ve gayet mukavvi ve mugad- d'dir. Vitamini en çok ulan bu mükemmel özlü unlar ile çocuklar ve bilhassa memedeki gçocuklar #öz zaman sarlında — neşvünüma bulurlar. — Kemikleri kuvvetlenir, çabuk diş çıkarırlar, çabuk yü- rürler. Neşeli, sıhhath, tombul olurlar. Her nevi Hasan hububat unlarile yapılan ma- hallebi ve çorbaların lezzetine payan olmaz. 26 kuruştur. Hasan ecza deposu, HASAN özlü UNLA HASAN Kuvvet Şurubu Zah umumi, kansızlık, romatizma, Sar'a, sıraca, kemik, sinir, damar, ver: hastalıklarma, yürümeyen, dış çıkarmıyan çocuklara, genç ve ihtiyarlara (518 KASIK BAĞLARI - TIBBİ KORSELER Paosta ile kataloğumuzu ve sipariş varakamızı isteyiniz. A, KIFİDES Beyoğlu: İstiklâl caddesi Posti sokağı No, *. Tek 41429 Deniz Yolları İşletmesi ACENTALARI: Karaköy - Köprübaşı 'Tol, 12962 Sirkeci Mühürdar zade han Telefon: 29710 Karadeniz Sur'at Postası KARADENİZ vapuru 28 Eylül perşembe 18 de Galata mhtı- mından kalkar. GİDİŞTE: İne- bolu, Samsun, Ordu, Gireson, Trabzon, Rize ve Hopa'ya; Dönüşte bunlara ilâveten Pa- zar'a da uğrar. “5199,, Ayvalık aralık postası ANTALYA vapuru 28 Eylül Perşembe 17 de İdare rıhtı- mından kalkar. Gidiş ve dö- nüşte — Gelibolu, — Çanakkale, Bozcaada, Küçükküyu, Altıno- lak, Edremit, Burhaniye ve Ayvalığa uğrar. “5198,, İzmir sür'at postası SAKAR'YA vapuru 29 Eylül Cuma 14 te Galata rıhtımından kalkarak doğru İzmir'e gidecek ve dönecektir. | “5197,, st. Başinci İcra maemuriu- ğunden: Bir borçtan dolayı maheuz demir sobalar ve delme makinesi ve anir 1/10/933 tarihine müsadif pazar günü saat 12 den itibaren Beyant Koska caddesi 80 numarada demirci dükkânı önünde satılacaktır. Talipleri Müracaatı lözüumu ilân olunur. (7864) Zayi İzmir Olü — mektebinden Akd ğun No, 128 şehadetasmeyi - kay- m, Yenisini alacağımdan hükmü Yoktn İzmir Ali Reis mahallesi ikinci Dede — kük No, 30 İhrahim Hasan ——— —— Zayı: İstanbul kır Nise: Benesinde aldığım — tasdikn Sttüm8 Yenisini alacağımdan hükmü kalmadığı ilân olunur. 716 Nuriye — (2848) | j v THEO REPPEN vapür acentası | Polish - Palestine Line oftbe Polizh Transatlantle Shipping Co Ltd. GOYNİA -AMERİKA LiNE kompanyasının - 18.000 tonlük POLONİA transatlantık vapuru tarafından yapıla- | cak “Köstence -istanbul . Hayfa- Yala - Pira arasındaki azinet ve avdet lüks baftalık poatasına y da başlayacaktır. Her türlü aari <sbabı istirahatı cami bulunan bu transatlantik posta vapuru seferlerine 27 Eylülde Köstenceden başlıyacıktır. — İstan- buldan 28 Eyvlülde hareketle Hayfa'ya 1 Teşrinievvel sabalı- sant 7 de muva- salat ederek İstanbul - Hayfa — seyaha- tini 65 santte yapmış bulunacaktır. 8 Teşrinievvel gece yarısı İstanbul dan hareket ve 9 Töşrinievvel —saat 4 te Küsterceye muvasalat edec ktir. Her türlü seyahat muhasenatmı ve son derece sağlamlığı itibarile bu traasat lantik bilhassa soabahar ve kiş mev- | gitmlerinde hüt edeceklere şayavı tavsiyedir. Tafsilât için Galata Freng- yan hanında 3 üncü katta kân 447078 - 41220 acenlasına müracaat' Sultanah net 3 Uncd sülh hu- kuk hâkimiiğinden. Mehmet Nazmi Bey ile Verjin Haormın şayıan ve müş'ereken mutaaarn£ oldukları Kum- kapıda Çadırcı Ah : etçelebi mahallesi nin Boyacı ve Balipaşa sokuklarında eski 16 ve yeni 26,41 vumaralı bir bap hane ile dükkânın izaleşuyuu zımnın- da furultu takarrür ederek sera kılıman açık arttırma neticesinde 3955 hıru be- del mukabil'nde ihalei katiyesi icra kı hutnış isede sümünü mebi teslimi vez- De edilmemesi üzerine ilmlenin feshive verilerek yeniden müzsyedeye vözedilmiş ve açık arttırmasınıa 17-10- 933 tarihine müsadif Sah günü #saat onbeşte icrası muharrer” bulunmuşt Talip olanların - kiymeti mühammenet olan beş bin liranın yüzde yedi buçuğu nisbetinde poy akçesini hamilen yevm ve santi merkürda Sultanahmet sulh Bünecü hukuk mahkemesine 931/497 imara ile müracantları ilân oluaur D-A. KUTİEL Karaköy, Fapçular caddesi .33?“3 ıiı__— Biçki Ve Dikiş Mektebi Son Fraasır usülünde hendese tize- rine, gayet kolay biçki ve dikiş dersleri — verilir. Az bilen hanımlar 8, bilmiyenler 9 ayda hernevi tay- ör tuvalet erkek elbise ve nmlız- leri, beyaz çamaşır biçip dikerler. Şahadetnameler Maarifçe tastiklidir. Hergün müracaat Ortaköy 18 Aka- retler No 35 Yefso Karaca İstanbul dördüncü lcra me- murluğundan: Tamamına 600 lira kıymet takdir edilen Beyoğlunda Hüe seyinağa mahallesinin Eğri sokağında eski 20 yeni 18 numaralı kürgir bir bap hanenin tamamı açık Artlırmıya vaze- dilmiş olup 16-10-933 tarihinde şartna- mesi divanhaneye talik edilerek tarihine müsadif Cumartesi i 14 ten 16 ya kadar İstanbul dördüncü İora dairesinde satılacaktır. Arttırmıya iştirak için 99 7 12 teminal akçosi ah- nır. Müterakim vergi belediyo, taıf ica- resi müşteriye Bittir. Arttırma bedeli, muhammen - kıymetinin ©4 76 ini — bul- duğu takdirde ihalesi yapılacuktır. Aksi halde en soü arttıranın taahhüdü baki kalmak üzere arttırma on beş gün daha temdit edilerek 19-11-983 tarihine mü- sadif Pazar günü ayni saatta mezkür muhammeca kıymetinin *? 75 ini tut: mazsa salış geri bırakılır, 9AM numa- ralhı jera kanununun 126 ıncı maddesine otek aahibi alacaklılar ile alâkadarların ve irtifak hakkı sa- | ğ hiplerinin dabi gayrimenkul üzerindeki haklarını ve hususile faiz ve mesarile dair olan iddialanmı evrukı müsbitele- rile 20 içinde iera dairesine bildir- meleri lâzındır, aksi halde hakları tapu sicillerile sahit olmadıkça satış bedelinin paylaşmasından — hariç — kalırlar, — işbu maddei kanuziye ahkâmına göre hare- ket etmek ve daha fazla malümat al- mak istiyenlerin 938/2324 dosya numa- rası ile müracantları ilân olumur. (7B47T) memuriyetimize şartnameyi koymaları lâzımdır. Demi lâ emir Çatı İlânı Karaağaç Müesseseleri Müdür- lüğünden: Keşif bedeli “ 3540 ,, lira “ 62 ,, kurüş olan Karaağaç müesse- satında yapılacak Demir Çatı kapalı zarf usulile tekrar münakasaya konulmuştur. Eksiltme bedeli keşif üzerinden olacaktır. İhale 11 T. evvel 933 çarşamba günü saat on dörtte müessesede yapılacaktır. Resim ve kroki ve şartnameyi görmek ve şartinameyi almak isti- yenler cumadan maada her gün müesseseye müracaat edebilirler. Münakasaya kireceklerin teklif zarflarına keşif bedelinin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat akçe makbuz veya mektubunu ve Bele- diye fen işleri müdüriyetinden bu iş için yeniden alınmış ehliyet vesikasını ve bütün şeraiti kabul ettiklerine dair şerh ve imza edilmiş (5053) Istanbul Üniversitesi Mü- bayaat Komisyonundan: 1 — Cerrahpaşa ve Haseki Hastaneleri pavyonlarının Elek- trik tesisatı pazarlık suretile münakasaya konulmuştur. 2 — Tesisata talip olanların Ticaret Odasında — müseccel elektrik tesisatile iştiğal eder bir müessese sahibi ve İstanbul elektrik Şirketinin ruhsatiyesini haiz olmaları ve iyi metice vermiş telefon sinyal ve motör tesisatmı havi büyük elektrik - tesisatı yapmış olduklarına dair vesika ibraz etmeleri ve münakasaya gir- mek için de mimari bürodan vesika getirmeleri meşruttur. 3 — Talipler Maarif Vekâletinin Güzel San'atlar akademisin- deki mimari bürosunda plânlarla şartnameleri tetkik edebilecek- lerdir. 4 — İşbu tesisatın her biri ayrı ayrı veyahut birlikte ihale edilebilecektir. 5 — Taliplerin ihale günü olan 1 Teşrinievvel 933 pazar gü- nü saat on beşte herbiri için teklif edecekleri bedelin yüzde 7,5 uğu nispetinde teminatı muvakkatelerile - birlikte Üniversite Mübayaat Komisyonunda hazır bulunmaları. (5215)