November 18, 1936 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 15

November 18, 1936 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 15

arr iyiki KADAR BiIRıKDIR TURKIYE EZ BANKASI | İsfanbul 4 üncü !era Memurluğundan: Emlâk ve Eytam Bankası Türk Anonim Şirketine birinci derece ve si- Vada olup ipotekli tamamına yeminli ehlivukuf marifetile (8064) sekiz bin dört lira kıymet takdir edilmiş olan Kuzguncuk Paşa limanı cad- desi 149/151 numaralı bir bap sahilhane. Evsaf: 149 numaralı hane: Ze Min kat: Zemini toprak bir taşlık bir kuyu merdiven altında üç kömür- ME emini çini bir koridor ve bir oda ve zemini ahşap diğer bir oda ve ö- Bünde etrafı demir parmaklıklı bir rıbtım birinci kat: Bir sofa üzerinde i oda ve bir hel ve diğer 151 numaraya geçen bir ara kapısı vardır. 151 Dümaralı hane zemin kat: Bahçeden geçilmek suretile camlı ve zemini Mermer bir antreden haneye girilmektedir. Bir sofa üzerinde biri yüklü dolaplı iki oda bir ve gene ufak bir koridor üzerinde bir helâ ve bir kömür. Tük yardır. Bu kısmın sol tarafmda zemini malta ve kemerli maltız o- “aklı ve sabit kazanlı bir mutfak bulunmaktadır. Birinci kat: Büyük bir üzerinde yüklü dolaplı dört oda ve altı boş ve her tarafı kapalı bir ider mahalli bir helâ ve merdiven başında bir kömürlük mahalli i barettir. Bu kısmın haricinde ayrı bir kapı ile zemini kısmen malta taşlık VE üzerinde bir oda ve odaya mutlasıl ve mutfağın üzerinde zemini malta öyeli bir taraça vardır. Bahçede bir kuyu ve hanenin altında bodrum ve Yan tarafta da ufak bir rıhtım vardır. Umumi evsafı haneler gayet eski ve Muhtacı tamir ve sarnıçla mutfaktan gayri aksamı ahşaptır. 149 numaralı hünenin arsa sahası 113 M. murabbar olup bunun 85,5 M. murabbaı bina Ve mütebakisi bahçe ve rıhtımdır. Diğer İSİ numaralı hanenin arsası 381 Metre murabbaı olup bunun da 236, M.2 bina ve mütebakisi bahçe ve , Açık arttırmaya Okonmuş olup ilân tarihinden (itibaren & herkes tarafından görülebilecek ve 21/12/36 tarihine rastlıyan Mzârtesi günü saat 14 den 16 ya kadar dairemizde açık artırma suretile satıla Saktır, Satış Emlâk ve Eytam Bankasının 844 No, lı kanunu hükümlerine tâbi olduğundan mezkür kanunun 15 inci maddesine tevfikan ikinci bir ar- rma yapılmaksızm gayrimenkul, yukarıda yazılı günde en fazla arttıranın inde bırakılacaktır. Artırmaya iştirak için muhammen kıymetin yüzde Yedi buçuğu nisbetinde pey akçesi veya Milli bir bankanın teminat mek- tevdi edilmek lâzımdır. Biriken bina vergilerile çöp ve fener resimleri Ve dellâliye ve valof icaresi satış bedelinden ödenir. 20 senelik evkaf taviz bedeli müşteriye aittir, Satış bedeli peşin ödemek lâzımdır. İcra ve İflâş kanununun 126 mcı maddesine tevfikan ipotek sahibi alacaklılarla diğer a- arın gayrimenkul üzerindeki haklarını ve hususile faiz ve masraf. arma dair olan iddialarını evrakı müsbitelerile birlikte 20 gün içinde daire- Mize bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmadık- VA satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâkadarların işbu kanun ine uygun surette hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak is- in 34/2846 dosya No. sile dairemize müracaatları ilân olunur. (427) 3 ara Kn SA SIHHİ KANZUK BAL- SAMIN KREMLERİ Esmer, sarışın, kumral, her tene tevafuk eden güzellik kremleridir, Sıhhi usullerle hazırlandığından cildi besler ve bozmaz. Çil, leke, siviles ve buruşuklukları kâmilen giderir. 4 Şekilde takdim edilir; 1 — Krem Balsamin yağlı gec: için pembe renkli. 2 — Krem Balsamin yağsız in. düz için beyaz renkli. gö 3 — Krem amaa Bi 4— Kin Balsamin gündüz için Kibar mahfellerin takdir ile kullan- dıkları yegâne sıhhf kremlerdir. İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ Beyoğlu - İstanbul acıbadem acıbadem Doktor Hafız Cemal Dahiliye mütehsnem Pazardan omanda hergün 8-6 Diyanyolu(104) No, Telefon: 22345 Nel, Kandili 88- Beylerbeyi İ caddesinde eski 124 yeni 140 No.lu. Hududu: Sağ tarafı köylü kız | teminat mektubunu Sayfa 15 İstanbul Vakıflar bir dj) Maori Muha'nmesi ki ası Lira K 37 50 Semetimeşber ve mahailesi Cadde veya sokağı No:s Cinsi Çelebioğlualâ- addin. Çarşı, Sultanahmed Na- kılbent, Çiçekpazarı 18 Dükkân. Perdahçılar 64 i 3 39 Baraka oda, ı 9 si 2 S0 6 ” Baraka odalar. Kadirga, Şahsu- Kadirga cad- Arsa. varbey, desi, Yukarda o yazılı omehalle 937 - senesi Mayıs nihayetine ! adar kiraya verilmek üzere açık arttırmaya konmuştur. İstekliler 8 elik muhammen kirasının yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akç ierile birlikte ihele günü olan 25 T. sani - 936 Çarşanba günü saat 15-e kadar oÇenberlitaş'ta İstanbul Vakıflar Başmüdürlüğünde Asâret kalemine gelmeleri. İstanbul Beşinci İcra Memurluğ .a- dan: le Me Meşale olan Dam Ge cede ipotekli olan ve paraya çevrilmesine karar verilip tamamına (10) lira kıymet taktir olunan Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde Feridiye lari Tetziyan P 'traki hanesi cephesi Feridiye cadlesile mahdut evin evsafı aşağıda gösteril iştir. Binanm beden duvarları küğir diğer aksamı ahşap olup altında di kân hanesi sol tarafı bağçıvan oğlu Bodoseki hanesi arkası müsştemildir. Dükkânın zemini çimento döşeli önü istor kepenklidir. Evin zemin katına bir kapısı vardır. Zemin kat: Zemini renkli çini bir koridor zemini keza çini maltız « kazanlı mutfak alaturka taşlı bir helâ bahçeye bir kapı olup bahçede | yu vardır. Etrafı dıvarla mahduttur. UZ inci katlar: Birer sofa ikişer oda birer alaturka taşlı helâları havi » dir. Çatı: Bir odayı müştemildir. Binanın zemini ve birinci kat penc:eleri demir parmaklıklı olup elektrik hava gazı terkos tesisatı vardır. Yukarda evsafı yazik gayrımenkul açık arttırmaya vazedilmiştir. k ve ku- müşterilerin k'yme- bir bantanın Müterakim *ergi, tenviriye ve vakıf borçlar borçluya âittir. Artırma 25/11/936. tarihine müsadif Çarşamba günü deirede talik edilecektir. Birinci arttırması 7/1/937 tarihine müsacif Perşembe günü dairemizde saat 14 den 16 ya kadar icra e'ilerek birinci (o arttırmada bedel kıymeti Omu- hammenenin “675 ini bulduğu takdirde üste bırakılır. Aksi takdirce son wtürmama teahbüdü baki kalmak üzere arttırma on beş gün daha temdit edilerek 22 / 1 / 937 tarihine müsadif Cuma günü saat 14 ten 16 ya kadar dairede yapılacak ikinci arttırma neticesinde e i çok arttıranın üstünde bırakılacaktır. 2004 numaralı İcra ve İflâs ka umu- nun 126 iner maddesine tevfikan hakları tapu sicillerile sabit olmıyan Arttırma peşindir. e Arttırmaya iştirâk © edecek ti muhammenin €7 7,5 nisbetinde pey akçesi veya milli hâmil olmaları icap eder. tanzifat, şartnamesi mahalli mahsusuna | ipotekli alacaklarla diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahipi: inin İ bu haklarımı ve hususile faiz ve masarife dair olan iddiaları 1 ilân tarihinden itibaren 20 gün zarfında evrakı müsbitelerile birlikte Caire- mize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Mütceakim vergi, tenvitiye ve tanzifiyeden ve dellâliye resminden ibaret olan Belediye rüsumu ve Vakıf icaresi bedeli müzayededen tenzil olunur. Ve 20 senelik vakıf icaresi tavizi de müşteriye aittir. Daha fazla malümat almak isteyenlerin 934/4406 numaralı dosyada mevcut evrak ve mahallev baciz ve takdiri kiymet raporunu görüp anlayacakları ilân olunur. (3046) İstanbul 4 üncü İcra Memurluğundan: Emlâk ve Eytam Bankası Türk Anonim Şirketine Birinci derece ve sıra- da ipotekli olup tamamma yeminli ehli vukuf marifetile (1065) bin eltmış beş fira kıymet takdir edilmiş olan Kandilli Vaniköy caddesinde eski 5 yeni 12 numaralı kayikhane arsasına müştemilâti harab bir kayıkhane ve kulü- beleri ile kayıkhane arsasından ibarettir. Evsafı kulübe iki oda bir ev altı bir belâ ve bir sundurmayı muhtevidir. Harap ve muhtacı tamirdir. Arsa önünde harap bir kayıkhane rıhtımmı muhtevi 355 metro murabbar: 'a ar- sadır. Tamamı açık artırmaya konmuş olup ilân tarihinden itibaren 5“ »tna- mesi herkes tarafından görülebilecek ve 21. 12. 36 tarihine raslayan Pa - zartesi günü saat 14 den 16 ya kadar dairemizde açık artırma suretils satı- İscaktır. Satış Emlâk ve Eytam Bankasının 844 No.lı kanunu hükü“ Jeri ne tâbi olduğundan mezkür kanunun 15 inci maddesine tevfikan iki artırma yapılmaksızın gayrımengul, yukarıda yazılı günde en fazla nın üzerinde bırakılacaktır. Artırmaya iştirâk içm muhammen kıy yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akçesi veya Milli bir Bankanın te mektubu tevdi edilmek lâzımdır. Biriken bina vergilerile çöp ve fe simleri ve dellâliye ve vakıf icaresi satiş bedelinden ödenir. 20 senelik ev- kaf taviz bedeli müşteriye aittir. Satış bedeli peşin ödemek lâzımdır. İcra ve İflâs kanununun 126 ncı maddesine tevfikan İpotek sahibi alacak “larla diğer alâkadarların gayrımenkul üzerindeki haklarını ve hususile faiz ve masraflarına dair olan iddialarını evrakı müsbitelerile birlikte 20 gün için- de deiremize bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmadıkca satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâkadarların işbu kanun maddesine uygun surette hareket etmeleri ve daha fazla m:limat almak isteyenlerin 34/1181 dosya No.sile dairemize müarcaatları ol olu- nur. 20 senelik taviz bedeli müşteriye âittir, Çizi) di - bir bra - setin imal £ re —m