28 Mayıs 1936 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

28 Mayıs 1936 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

SÜMER BANK Umum Müdürlüğünden: Bankamızca tesisine başlanan demir ve çelik fabri- kalarında vazife deruhde etmek üzere ihtisas sahibi olmak için ecnebi memleketlerinde staj görmek mak- sadiyle on Teknişe Hohşule veya mümasil mektepler mezunu makine, metallürji, Maden ve elektrik Mühen- disleri ile on teknuküm mezunu seçilecektir. Bu mühendis ve teknisiyenlerin askerliklerini yap- mış olmaları, resmi veya hususi müesseselere karşı, staja gitmelerine ve avdette Bankanın hizmetinde ça- ışmasına mani olacak şekilde hizmet taahhütleri ol- maması, sıhhatlarımın demir veçelik fabrikalarının her hangi bir şubesinde çalışmasına müsait olması lâzımdır. Namzetlere stajları esnasında müsait tahsi- sat verilecektir. Yukarıki şartları haiz olupta staja gitmek isteyenle. rin aşağıda yazılı vesaiki (Sümer Bank Umumi Mü- dürlüğü, Ankara) adresine (M.E.) remziyle gönder- meleri icab eder. VESAİK : 1.— Tercümei hal 2.— Diploma sureti ve imtihanlara ait notlar 3.— Varsa bonservisler. 4.— Sıhhat raporu 5.— Fotograf Bu vesaik üçer nusha ve makine ile yazılmış ola- En seç Haziran 1936 sonuna kadar müracaat edi- lecektir. Sümer Bank Umum Müdürlüğünden: Bankamızca tesisine başlanan demir ve çelik fabri- kalarında tekniker olarak istihdam edilmek ve tahsil- ettirilmek üzere ecnebi memleketlerine gönderilmek için 25 sanat mektebi mezunu seçilecektir. KEİ Bu namzetlerin tahsile gitmelerine ve avdetlerinde Banka hizmetinde çalışmalarma mani olacak şekilde resmi veya hususi bir müesseseye karşı hizmet taah- hütleri olmaması ve askeri hizmetlerini yapmış olup sıhhi vaziyetlerinin demir ve çelik fabrikaları bütün Şubelerinde çalışabilmelerine müsait olması lâzımdır. Yukarıdaki evsafı haiz olupta Banka hesabına tah- sile gitmek isteyenlerin aşağıda yazılı vesaiki en geç 30 Haziran 1936 tarihine kadar (M.E.) remziyle (Sü- mer Bank Umum Müdürlüğü, Ankara) adresine gön- dermeleri icab eder. VESİKALAR : 1.— Hal tercümesi 2.— Mektep şahadetnamesi 3.— Çalıştığı yerlerden bonservisleri 4.— Sıhhat raporu 5.— Fotograf Bu vesikalar üçer nusha ve makine ile yazılmış ola- AMİN İTİP BANKAMIZIN LL ALYA IN İ ed HOLANTSE BANK üNl ©: SRAKİöY-PALAS SUWERİSLİ ŞARTLAR | igöz kamaştıran par- İzellik günde $ dolar ve Çünkü herşeyden evvel günde iki defa AADYOLIN Kullanarak dişleri- nin sağlamlığını ve laklığını kazandı RADYOLİIN Bütün diş ve diş etleri arızalarını giderdikten başka, ağız kokusunu izale eder, ağızdaki mikropları temizliyerek sıhhatin ve güzelliğin aynası olan ağzı bir konca gibi güzelleştirir. Nafıa Bakanlığından: 1 Temmuz 936 Çarşamba günü saat 15 de Ankarada Nafra Bakanlığı Malzeme eksiltme Komisyonu odasında 200000 lira muhammen bedelli 4000 ton kreozot kapalı zarf usulü ile eksiltmeye konulmuştur. Şartname ve mukavele projesi On lira bakanlık malzeme dairesinden verilecektir, Muvakkat teminat 11250 liradır, İsteklilerin teklif mektuplarını 1 Temmuz 936 Çar- samba günü saat 14 e kadar Bakanlık Malzeme Müdür- tüğüne vermeleri lâzımdır. (1030) (2613) mukabilinde 8671 Zİ SİNEMA ARTİSTLERİ a “TAN” gazetesinin 1000 liralık sigorta abone teklifnamesi kuponu Tarih : 28/5/1936 soy adı Doğduğu yer ve sı İşi ve gücü Veresesi kimlerdir ? İkametgâh Adresi 1 0 Majüliyeti var | midir, varise ne- resinden maltl dür ? Sonu : Nekadar (o zaman | icin abone olduğu Başlangıcı :..- Bu kupona dercedilecek yazılar gayet okunaklı yazdmış olmalıdır. İstanbulda Tan gazetesi sigorta servisine. Gazetenizin 23 Nisan 1986 nüsha - sında yazılı şartlar dairesinde kaza- ya karşı 1000 W alık sigortalı abene yazılmak istiyorum. Aboneman bede- li gönderilmiştir. Sigorta muamelesi- 2 nin yapılmasını dilerim. ü 1 11 m 15 kuruşluk pul. Imsa : .. », Mühendis aranıyor Inhisarlar Umum Müdürlüğünden: İnhisarlar İdaresi Merkez ve mülhakat teşkilâtında çalıştırılmak üzere Mühendis ve Fen Memuru alınacak- tır. Mühendis ; I — Makine, Maden ve Nafıa Mühendisi olmak dokuz Mühendis alınacaktır. 2 — Taliplerin diplomalı mühendis olmaları. 3 — Askerliklerini ifâ ötmiş Hulunmalari. 4 — Memur olabilmek için lâzımgelen evsaf ve vesaiki haiz bulunmaları şarttır vere HAF TAD 100.000 FRANK KAZANIYOR MİO O (ş Meşhur bir sinemacı: Bügün Holivud'da yalnız klâsik güzellik kifayet etmiyor diyor ve ilâve ediyor: “Zamanımız- | ni vikaye edebilirler. Viyana üniver- da sinema stüdyolarında klâsik gü- | sitesi profesörü doktor oStesj tara- zekâ 100 | fından keşif ve genç hayvanlardan | dolar kıymettedir. Güzel yüzler | istihsal edilen cildi besleyici ve! ize, zekldan ve gençleşmiş bir ten- | gençleştirici Biocel cevheri şimdi den daha fazla, 1000 dolar kıyme- | pembe rengindeki Tokalon kremin- | tindedir. de mevcuddur. Gece yatmazdan Sinema artistlerinin oyalccı ve | evvel kullandıkta, siz uyurken cil kuvvetli projektörleri altında çalı- | dinizi besler ve gençleştirir. Buru- şırken, onların yüzlerini çabuk so)- | şukluklar ve çizgiler siliniz. Bu sa- durarak sertleştiren ve buruşturan | yede her kadın birkaç hafta zarfım- bu projektörlerdir. Birçok yıldızlar, |da 10 - 15 yaş gençleşmeğe mu- yüzlerini düzeltmek ve güzelleştir. | vaffak (olabilir. Gündüzleri (ise mek için güzellik müesseselerinde | (yağsız) beyaz rengindeki Tokalon İbütün servetlerini feda ediyorlardı. kremi kullanıldıkta bütün siyah Fakat, bugün... Her yıldız, kendi benleri giderir, ve açık o mesamatı kendine tevessül edeceği (o basit bir | kapatır ve cildi beyazlatıp gençleş- tedbir sayesinde ciltlerinin traveti- | tirir. Ci » Kirpiklerinizin şu resimde görüldüğü gibi güzel olma- #ını isterseniz yalnız Fi Fukinin (CİCİ) rimelini kullanmız. Başka hiçbir rimel gözlere, kirpiklere Fen Memurları : 1 — Nafıya Fen Mektebinden veya buna muxndi' Ay. rupa fen mektebinden mezun olmak. 2 — Askerliğini yapmış bulunmak. 3 — Asgari üç sene inşaat ve su işlerinde tecrübe gör- mtiş olmak şarttır. İsteklilerden Mühendislere tecrübelerine ve tayin edi- lecekleri mahalle göre 150-250 lira arasında vefen memurlarına 100-150 liraarasmdaücret verilecek-. tir. ' Taliplerin nihayet 5-6-936 tarihine kadar bir istida ve vesikaları ile birlikte bizzat. bu kat'iyen mümkün olama- dığı takdirde yazı ile Galata Ömer Âbit han üçüncü kat- ta İnhisarlar Umum Müdürlüğü Hususi Kalem Müdür- üğüne müracaat etmeleri lâzımdır. (2700) 3752 | ISTANBUL BELEDİYESİ İLANLARI Senelik mühammen kirası 200 #ra olan Fatih Çarşamba mahalle soka- ğında cedit Abdurrahman efendi medresesinin 3,4,5,6,7,8,9,10,N.Wı. odaları 937 veya 988 - 939 seneleri mayısı sonuna kadar kiraya verilmek Üzere açık artırmaya konulmuş. Ihale gününde giren bulunmadığından artırma 1 Haziran 936 pazartesi gününe uzadılmıştır. Şartnamesi Leva- zam Müdürlüğünde görülür. İstekliler 15 liralık muvakkat teminat mak- buz veya mektubile beraber yukarda yazılı günde saat 15 de Daimi En- cümende bulunmalıdır. (İ) (2921) Bir metro murabbaıma iki lira kıymet biçilen Aksaray yangın yerinde 24 üncü adada yüzsüz 27 metre 70 santimetro murabbaı sahasındaki ar- sa slâkadarları arasında satilmak üzereaçık artırmaya konulmuştur. .Şartnamesi Levazım Müdürlüğünde görülür. Artırmaya girmek isteyen- ler 416 kuruşluk muvakkat teminat makbuz veya mektubile beraber 29 Mayıs 936 cuma günü saat 15 deDaimi Enelimende bulunmalıdır. (B.) (2659) Bir senelik muhammen kirası 1200 lira olan Sarayburnu park gazinosu teslim tarihinden itibaren 937 ve 938-930 seneleri nişani sonuna kadar ki raya verilmek üzere açık artırmaya konulmuştur. Şartnamesi Levazım Müdürlüğünde görülür. Artırmaya girmek isteyenler 90 liralık muvakkat bu cazibeyi, bu Jetafeti veremez. Farukinin, dudak ve ya- oak allıkları da dünyan en meşhur rujlarından Üs- tündür, Farukinin (CİCT) krem ve pudraları dahi son 78- manlarda türlü masal- larla âlemi okandırmıya çalışanların krem ve pud- ralarından çok Âlâ oldu- ğunu tasdik ederler. Tuvaletinizi yalnız (CİCİ) lerle yapmız 3531 | i teminat makbuz veya mektubile beraber 29 Mayıs 936 cuma günü saat 15 te Daimi Encümende bulunmalıdır. (B.) (2698) Karacaahmet mezarlığının Nuh kuyusu Şehitlik, Saraçlar, Duvardibi, Tunusbağı, Inadiye, Selimpaşa taşı, Bilbüldere, Selâmsız ve Ağahamamı mevkilerinde bulunan ve fırtınada yıkılan 2255 tane servi satılmak üzere pazarlığa konulmuştur. Bu servilerin hepsine 12628 lira bedel tahmin olunmuştur. Şartnamesi Levazım Müdürlüğünde görülür. Pazarlığa gir- mek isteyenler 948 liralık muvakkat teminat makbuz veya mektubile beraber 3 Haziran 936 çarşamba günü saat 15 de Daimi Encümende bu- lunmalıdır. (B.) (2760) ———----------- Fatih Belediyesinden : Edirnekapı civarında sahipsiz olarak tutulup teslim olunan bir adet merkebin ilân tarihinden itibaren sekiz gün zar- fında sahibi zuhur etmediği takdirde satılacağı ilân olunur, (B.) (2922)