8 Haziran 1936 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 10

8 Haziran 1936 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 10

Bükreş toptantısı Kral Karol, Prens Pol ve Beneş mühim birer nutuk söylediler (Başı 1 ineide| rak etmekte olduğunu söylemiştir. Beneş te şöyle demiştir: çük itilâf, Tuna havzasmda ve Balkan yarımadasında Mületler Cemiyeti prensibini müdafaa eder - ken yalnız kendi menfaati namına çalışmıyor, ayni zamanda Avrupa sulhü nâmma çalışıyor... Üç devlet reisi her sene toplanacaklar Bükreş, 7 (A-A.) — Prens Pol ile Beneş, her sene bir defa toplanma- ları için kral Karol tarafından yapı lan teklifi kabul etmişlerdir. beyanatı Berlinde iyi karşılandı Berlin, 7 (A.A.) — Alman siyasi mahafili, Bükreşte küçük itilâfın devlet reisleri arasindaki görüşmele- | ri büyük bir alâka ia takip etmekte: | dirler, Çekoslovak Reisiclimhuru Beneşin İl küçük itilâfın sulhperverane niyet Il lerini teyit eden beyanatı Berlin'de | çok iyi bir tesir bırakmıştır. Kral Karolün nutku İ (AA) — Rador ajansı |k. Bilkres, 7. bildiriyor : İ akasloriliği reisleumuru Bönes | ve Yugoslavya naibi Prens Pol şe- refine verilen öğle ziyafetinde, Ro- manya Kralı Carol aşağıdaki nutku söylemi: : “ Küçük Antant devlet reislerini Bükreş'de hakiki derin ve tabii bir sevinçle selâmlar ve bütün kalbimle kendilerine hoş geldiniz derim. Bn selâm, yalnız protokol icabı ve rilen bir selâm değildir. : Bu selâm, Kilçilk Antant denen çözülmez birli- ğin üç rüknilnden birinin,bütün Ro- manyanm selâmıdır. Bu kadar çok beynelmilel vakala- rm çıkmakta olduğu bir anda, itti- İakımızm devlet reisleri . olan bizle- rin, vakit bularak, günün büyük me- #selelerini müzakere etmek ve bilhas- sa bu güç dakikalarda fikir teati ey- lemek üzere toplanmamız cidden me- sut bir hâdise teşkil eylemektedir. Küçük Antantın birliğini ve çözül mez mahiyetini tekit etmekte olan bu hâdise, bizim, Balkan Antantı ile sıkı iş birliği halinde, sulhün idame si ve kendi menfaatlerimizin oko- runması siyasetini ogütmekte olan bevnelmilel birlik olduğumuzu ispat Küçük Antant siyaseti Bu menfaatlerin en birincisi, hiç bir zaman Odokunulamıyacak olan bugünkü hudutlara ve sulh muahe- delerine hürmettir. Bizim bugünkü toplantımız, kuvvet ve azimle yeni- den bu sözü tayit edecektir. Küçük Antantın siyasetinde esas, beynel- milel teahhütlere hürmet edilmesi- dir. Küçük Antantm kuvveti, onun yıkılmaz birliğindedir. Sulbin idamesi ve kendi menfaat- lerimizin korunması hedefimizde, Milletler Cemiyetine Osadık kalma- müz lâzım gelmektedir. Eğer tecrü-| beler Milletler bazı tadilât yapılmasını icap ettiği is pat eliyor ise biz, her halde, devlet- Jer arasındaki müssvat prensipini ihlâl edecek ve yahut paktı kuvvet- ten düşürecek mahiyette olanlarını kabul etmiyeceğiz. Milletler Cemi- yeti paktı, Milletler Cemiyetinin kendi rolinti dha iyi ve tam surot- te icra edebilmesi “için, ancak tak-| viye olunabilir. Arzusu sulhü idame ekmek Olan Küçük Antant, kendi menfaatlerini midafas etmekle beraber, kendi it- tifak muahedelerindeki teahhütleri- ni temamı tamamına ifa edecek ve istisnasız bütün devletlerle dostluk siyaseti takip eyliyecektir. Küçük Antant hiç kimesyi düşman olarak tanrmamaktadır. Küçük Antantın kendisine düşman telâkki edebilece- ği kimseler, ancak sulh düşmanları- dir. Hepimizce malimdur ki, Küçük Antant tarafından başarılan eserin ehemmiyetini, üç memleket miimes- silleri arasmdaki temaslarm sıklığı- na ve devamlılığına medyun bulunu- yoruz. Hepimizin arzularmızın,bu temasları ve bu neticeleri takviye et mek olduğumu da biliyorum ve sanı- yorum ki bir adım daha ileri atmak ve bakanlarımızla birlikte bizlerin, üç devlet relsinin mimtazaman sene- de bir kerre toplanmamız zamanı gelmiştir. Prens Pol'ün nutku Bundan sonra naip Prens Pol bir Cemiyeti ktmda | Y Mel | bitirmiştir. (Küçük İ Anlaşmanın | Resmi tebliği | rn Bükreş, (A.A.) — Jansı bildiriyor: | Uç devlet reisinin toplantıla- İ ll N İ N Radyo AÂ- rından sonra aşağıdaki tebliğ neşrolunmuştu “Bugün Seroviste şatosunda, Kral Karol, Reisicümhur Beneş ve Prens Pol arasında dört saat ü inci bir konferansa ak- ve bu konferansa Ko- manyâ Başbakanı Tataresko, Ro manya Dışişleri Bakanı Titiiles- ko ve Çekoslovakya Dışişleri Bakanı Krofta da İstirak ef- mişlerdir. Günün bütün o mese leleri tetkikten geçirilmiş, bütün meseleler üzerinde tam bir fi İİ ir birliği müşahede edilmis ve bu sebepten müşterek bir faali- yet tesbit olunmu: nutuk söyliyerek demiştir ki: “Bu dakikada, Römanya, Çekos- lovakya ve Yugoslavyanın harici si- yasetlerini ilham eden ve vücude ge- tiren fikirler arasındaki tam müta - bakati etmekle çok bahtiyarım Majestelerinin hakimane sözlerinde, | mufahham yiğenim büyük kral Bi- rinei Aleksandr'ın takip ettiği ve bugün başta gene Kral olmak Üzere bütün Yugoslav milletinin samimi ve #arsılmaz bir helde takipte devam ey lediği yüksek hedefi açık surette gör mekteyiz. Majestelerinin sözlerindeki fikir - lerle tamamen mütabik olarak, kü çük anftânt devletlerinin, faal mü - temmimi Balkan Antantı ile birlikte, istikbalde de büğünkü siyasetlerini takip etmeleri ve dünyaya kendi kuv vetleri ile birlikte sulh azimlerini ver mekte devam eylemeleri lüzumuna kani bulunuyorum. 16 senelik mevcudiyeti esnazinda Küçük Antant sirf sulh aşkı üzerine müesses bir ittifak olduğunun en mü kemmel en bâriz misallerini vermiş ve hiç bir zaman mütecaviz bir va giyet almamıştır. Dünya tarihinde, bu derece sulh seven kuvvetli bir devlet grupu pek azdır. Faaliyetleri- ni bu prensiplere istinat ettirmekte olan küçük antant devletleri, eminim ki, yalnız kendi menfaatleri alanın- da'değil, fakât umumi menfaat ala- nında d& kabiliyetini dahe ziyade in kişaf ettirecek ve genisleteceklerdir. Isikbalde vekaylin takip edeceği se- yir her ne ölürsa olsun, Küçük An- tant makanizması, memleketlerimi - sir menfâatlerinin icap ettirdiği şe- kilde bu vakayie karşı koyacaktır... Naip Prens Paul, nutkunu Kral Karol ile reisiciimhur Beheş'in sih- hatlerina ve Romanya ile Yugoslav- yanm refahma kadehini kaldırarak Benesin nutku Çekoslovakya Reisicümhuru Be - neş ise şu nutku söylemiştir: “Dünya siyasetinde, dünya değil - #e bile Avrupa siyaseti için bir dö- nemeç noktası teşkil edebilecek ma- hiyette olan bir anda Kral Karol'un. Küçük Antant devlet reislerini Bük- reşte toplanmış görmek hakkımdaki fikrini büytik bir sevinçle karşılarım. Memleketlerimizin devlet reislerinin bu ilk toplantıları, grupumuzun si- yasi tarihinde ehemmiyetli bir ha - disedir. Bu, bütün “Avrupaya şamil kıymette büyük bir siyasi düşünce- nin, bir sistemin, bir fikrin sembolü ve ayni zamanda da istikbal için bü- yük bir ümittir., Beneş, bundan sonra, Küçük An- tantın 16 senelik beynelmilel faali- yeti hakkında izahat vermistir: Balkan Antantı ile sıkı iş birliği “— Küçük antantm Balkan antan- tı İle sıkı bir iş halinde, merkezi Av - rupada sulhü ve müvazeneyi takviye etmek hedefini gütmekte olduğu, bu- gün bütün Avrupaca malüm bir haki- kattir. Hattâ Milletler Cemiyeti siya- #eti esasi altında dahi, Avrupa mü- vazenesi prenâipi bugün ölmüş değil- dir. Küçük antant, "Tuna ve Balkan mmtakasmda bu prensipi müdafaa etmekte ve bu suretle yalnız kendi menfaatlerini değil fakat ayni za - manda. Avrupa sulhli . menfaatlerini de gütmektedir. Aşağıdaki sözlerimin, bütün Av - rupa hükümet merkezlerinden .işi - tilmesini isterim, Küçük antant, merkezi Avrupa bünyesinde ve Avrupa sulhü binasın - da temel taşıdır. Küçük Antant onsuz bütün Avrupa. sulh binasınm, akibeti tahmin eğilmiye- İl cek derecede büyük ehemmilyette bir İl anlaşmazlık ortasında yıkılacağı bir İl direktir. Küçük antantta, büyük emel ler ve herhangi bir kimseye ve bil- hassa: komşularımıza karşı bir dü - il sünce görülmesini istemem. Muhale - fet edenlerin bunu #nlamamaları ve ti kirlerimiz arasmda mevcut almıyan mulabakatsızlık görerek bundan | ümide düşmeleri, çok şayanı taaccüp tür, Müsaade ediniz de bir kere, daha tekrar edeyim: Kral Karolun ve Ntip Prens Polun da söyledikleri İl gibi aramızda hiçbir fikir farkı mev- İ| cut değildir . Bu sebepten dölüyrdir ki, bugünkü beynelmilel güçlliklere rağmen,mem- leketlerimiz endişesizdir. Kuvvetle - rinden eminim sözlerine #adıktır,mer kezi Avrupada sulhün idamesi ve Av. pda büyük devletlerin siyaseti için yasi ehemmiyetlerinden emin ole- rak birleşiktir. Sulh için bütün kom- şuları ile dürüst surette iş birliği yap- mağa hazırdır. Bütün kuvvetleriyle verdikleri sözü tutarak ve imza edil- miş olan muahedeleri midafas ede - rek Cenevrenin büyük prensiplerini takibe âmededir. ve nihayet lüzumu | takdirinde son nefeslerine kadar bi - ribirlerini karşılıklı müdafaaya ha - ardir... Müşterek görüşmeler Bükreş, 7 (A.A.) — Rador Ajan- #i bildiriyor: Dün saat 16,30 dan İ 19,90 a kadar Kral Karol, Reislcüm- hur Beneş ve Prens Paul'ün Tatares co, Titülesco ve Krofta İle hep bera- ber çalışarak günün meselelerini mü #akere etmeleri İle başlıyan konuş > malara bugün, İki devlet refsinin bakanlar ile birlikte, Kral Karoluft misafiri olarak bulundukları Bük - reş elvarmda Serovişte şatosunda devam edilmiştir. Prens Paul saat 11 de Tataresko- yu kabul etmiştir. Hakikat mi balon mu? (Başı 1 incide) kaldırılmaması takdirinde tahaddüs edecek bütün imkân ve ihtimalleri ihtiva etmektedir. Bu misak, ihtimal 30 haziranda imza edilecektir. Mu - habire göre bu tarih, Mussolini'nin sabrmm son haddidir. Bu misakm akdi için icabeden bütün tertibatın evvelce almmış ol - duğu söylenmektedir. Ciddi membalardan alnan busu- si haberlere göre misak, İtalyanın şöyle bir taahhüdünü ihtiva etmekte dir. Italya, Almanyanın müstemleke - lere dair olan metalibine elinde mev cut olan siyast, diplomatik ve ikti - addi bütün vesaitle müzaherrt ede- cek ve nasyonal - sosyalistlerin Bal- kanlara doğru tevessÜüne muhale - fet etmiyecektir. Buna mukabil Almanyanm Avus - turyanın tamamiyetine riayet et - meği taahhllt etmiş olduğu rivayet olunmaktadır. Yugoslav Nazırı şerefine dün bir ziyafet verildi Ankara,'7. (A.A.) — Şehrimizde bulunmakta olan Yugoslavya devlet nazırlarmdan Şevki Behmen ve refi- kası bugün öğleden evvel sureti hu- susiyede orman çifliğini gezmişler- İ dir. Saat 13,30 da Yugoslavya sefiri, İ bazır ve refikası şerefine Anadolu Klübte bir öğle yemeği e vermiştir. Ziyafette Başbakan Ismet'İnönü, Dis işleri Bakanı Tevfik Rüştü Aras ve Nafia Bakanı Ali Çetinkaya, Yuhan, Romanya ve Çekoslovakya (elçileri, dışişleri bakanlığı erkânı hazir bu- Tunmuşlardır. Yugoslavya devlet. nazırı Şevki Behmen ve refikası öğleden sonra at yarışlarında bulunmuşlar ve onu mü- teakip Halkevini o gezmişlerdir. Bu- rada misafirlere Halkevi hakkında izahat verilmiş ve kendilerine Halkev leri neşriyatından birer koleksyon verilmiştir. TAN Fransadaki grev tafsilâtı Paris, 7 (Tan) — Grev hareketi J artmakta ve bütün memlekete yayıl- maktadır, Pazar olmak münasebeti- le, Pariste şiddetini kaybedeceği zan nedilen grev, bilâkis, birdenbire eya- letlere de sirayet etmiştir. Şimali Fransada minakalât durmak tehli- Kkesine maruzdur. Marsilyada şeker tasfiyehaneleri amelesi ile Dok ame- lesinden 1700 Kişi, işlerini birakmı- lardır. Tasfiyehaneler . amelesi, bir fabrikâyı işgâl etmislerdir. Dok ame lesi de Capscarse vapurunun hareke tine mâni olmaktadırlar, Şimsl mm- takasda da geçe grev hareketi, et- rafa yayılmağa başlamıştır. Havre - da şehrin temizlik işleri bu sabah ya pılamamıstır.Bununla beraber ber ta ;# işleri ve gaz, elektrik ve leri emniyet altına alınmış- Yedi fabrika işgal altında | Paris, 7 (A.A.) — Maden amelesi | grevi bugün umumi bir gekilde ol- mamıştır. Bununla beraber Pas de Calais maden amelesi sendikası, grev hareketini avucunun içine al- mak maksadiyle 8 Haziranda umu mi grev ilân edilmesi için bir emir- name neşretmiştir. Armenticres'de amele, zorla yedi fabrikayı işgal et mişlerdir. Bu fabrikaların patronla- rı, böyle bir hal vukuundan korktuk- ları için evvelee ameleye yol vermiş- lerdi.. Brev, şimal mmtakasındaki kanalların gemi ve sandalerlarma si- rayet etmiştir. La Dewle nehrinin or- ta yerine sitı salapurya konulmuş ve bu suretle şehir münakalâtma sed çekilmiştir. Yataklı vagon amelesi de bir çok istasyonlarda ve bilhassa Calais ve Marsilyada grev İlân emiş» lerdir, Reims'de amele, iki büyük fabrikasını İşgal etmişler- Havre'da Fransız - Amerikan petrol tasfiyehanesinin 600 amelesi, grev ilân etmişlerdir. Diğer taraftan birçok fabrikaların patron ve amele murahhasları arasında müzakereler yapılmaktadır. Renanlt müesses de yakında bir itilâf hâsıl ol pazartesi günü işe başlanacağı lenmektedir. esin- Bazı mıntakalarda işçilerle patronlar anlaştılar Paris, T(A.A.) — Yeni Maliye na- gifınin dün umumi mesai konfede - rasyonu sekreleri Jouhaux ile yapt ğı görüşmeden sonra grev meselesi- nin yakımda halledilmesi ihtimali art mıştır. Bütün gazeteler, çıkmıştır. Gaz, su ve elektrik servislerinin dur- muş olduğuna dair olan şaylalar te- eyyüt etmemiştir. Dün bilhassa ma- deni sanayi merkezlerinde amele ile Patronlar hemen bemen anlaşmışlar dır.Bir uzlaşma temini için icap eden bütün tedbirler almmıştır. Müzakereler yapılıyor Lille, 7 (AA.) Valenciennes madeni #anayii patronlar konsorsiyo mu ile Arrondismanm 25 bin ame- leyi temsil eden amele sendikaları murahhasları bir itilifname vicude getirmek maksadiyle müzakereler yapılması İçin bir mukavelensme im zalamışlardır, Blum'un ameleye vaitleri Londra, 7 (A.A.) — Leon Blum- un grevcilere işe başlamaları için yap tığı müracaatı mevzuu böhseden Ti- mes gazetesi diyor ki: “ Grevcilerin bu müracaati azarı dikkate alarak tekrar İşe başlayacak ları ve fabrikaları tahliye edecekleri ümit edilebilir. Blum ameleye vaidde bulunurken mülfritlerin tazyiki altın. da kaldığı Ithamna kendini maruz bırakmanııştır. Çünkü. veltleri esa - sen halkçılar sephesinin proğramm- da mevcuttur... Vaziyet tamamen siyasi bir mahiyet almış ! Roma, 7 (A.A.) — Fransız grevin- den bahseden Italyan gazeteleri, bu hareketin açıkça #iyasi bir mahiyet aldığmı kaydeylemekte ve amelenin bugün iktidar mevkiine gelen senâi- kacı şeflere itimadı olmadığını gös- terdiğini yazmaktadır. Cemal Hüsnü Bolu saylavlığına seçildi Ankara, 7. (AA)— C.H. P. Ge- nel Sekreterliğinden ; Boş olan Bolu saylavlığına Parti- mizce aday gösterilen eski Bem el- çisi Cemal Hüsnü oybirliği ile:seçil- miştir. Bolu, 7. (A.A). — Bolu saylavı Mitat Denlinin ölümü ile boşalan ili- miz için namzet gösterilen Cemal Hüsnü Taray il merkezinde ve ilçe“ lerimizde buğün yapılan | saylav 86- Giminde ittifakla Bolu saylavı ol muztur. Türk köyüni'n ikalkınması (Başı 1 incide) nacak örnekler üzerinde görebile - eekleri gibi doktor, muallim, bay - tar, Ziraatçi, mühendis ve Türk kö- yünün mühtaç olduğu daha diğer meslek sahipleri de kendilerini bek- liyen vazife ve çalışma sahaları hak kında daha etraflı fikir edinebilecek- lerdir. Böyle bir sergi fikrile bera * ber her köyün kendisinden fayda - lanmak ihtiyacmda olduğu muhtelif mesleklere mensup mütehassıs grup- manlarınm memleketi mmntaka mn- taka dolaşarak ve köylü adını verdi- ğimiz o sönmez ve ebedi hayat kay- nağmı ele ularak, sıhhatine, evine, hayvanına, toprağına nasıl bakmak icap ettiğinin bütün şartlarını kendi- İ sine öğretme çalışmalarma girişme- İlerinden de büyük faydalar bekliye- biliriz, Inkılâbın yetiştirdiği gençidealist vatan çocuklarının yer yer inkişaf e- decek gayret hamleleri fe ve bilhas- 8.6.9386 —<-İ Bartında müthiş bort ve yağmur At yarışlarını seyreden halk tehlike geçirdi Bartın, 7. (A.A) Bugün at ys rışları münasebetiyle Omer tepesi! detoplanan binlerce halk saat 11.31 da başlıyan ve 20 dakika süren bi fanı andırır bora ve yağmur yüzün denbüyük bir felâket atlatmıştıf Pırtmadan tribünler yıkılmış bütü halk açıktakalmış,bunaltıcı yağmul âltmda müthiş bit panik olmuştu! İnsanca kaza ve zayiat yoktur. Zon guldaktan koşuya yolcu getiren ik motör'de büyük tehlike geçirmişlet dir. Bora ve yağmur koşu sahasm daki haftalarca emek mahsulü tertii batı harap ettiği için yarışlar tekraf edilmiyecektir. A A W bir faaliyet takdirinde Türk köyü nün az zamanda hem kendisi için ve hem memleket için en verimli vaz yetlere yükselmemesi için sebep tas savvur edilemez, | Sa usul ve pleiye dayanan program- istanbul Mi Buyukpangaltı : Üsküdar : nın 5/12 payı. Feriköy : Ali Naci KARACAN i Emlak Müdürlüğünden: Muhammen değer Lira Kuruş #lmadağı ve Nalbent sokakları ve Ziyan çıkmazı yeni 2, Lİ, 62 sayılı iki evin 3/6 pajı Galata: Bayazıt mahallesi Mumliane sokağı yeni 11-13 sayılı dük- kân ve üstündeki odaların yarı payı. Kısıklı Bulğurlu caddesi eski yeni 1 sayılı dükkâ- ği 525 1500 Birinci kısım Rum Kilisesi eski 41-43 sayılı 128 metre 28 desimetre murabbar arsa. 125 Kasımpaşa: Hacı Ahmet Karakol sokağı eski 31 yeni 3131/1, 31/2, 31/3 sayılı arsa oda nin 1/2 payı. Beykoz : 6240/8912 payr. arsanm 3/14 payı, Büyükçarşı : Uncu oğlu sokağı yeni tamamı, Yenişehir Kamerhatım : Şirket sokağı eski 31 metre 4 Kamerhatun : dösimetre müurabbat Yenişehir Yenişehir murabbar. 9 desimetre murabbar arsa, Boğaziçi : Boyaciköy : metre murabbal arsa. 919 metre ve 30 desimetre Yeniköy : Ayanikola Çifte Kasap gok arsanın 1/2 pâyt metre murabbal. Yeniköy : Hekim sokağı eski yeni 8 murabbar, desimetre Şirket sokağı eski yeni 8 sayılı arsa 13 metre 79 Panaiyn köybaşı eski yeni 18 sayılı arsa. Reşitpeşs eski 1 miikerrer yeni 56 sayılı 1269 metre 86 desimetre mura bbal arsanm 3/4 payı. Yeniköy : Panaiya Köybaşı arkası eski 18 yeni 20 sayılı 43 hissesi, Yeniköy : Panaiya Çeşme sokağı eski 8 yeni 12 sayılı arsa 80 Metre 37 desimetre murabbar. kahvehanenin 9/25 payı. 70 Feriköy : Rum kilisesi sokağı eski 45 yeni 35 sayılı dükkâ- Çınar altı ewidesi eski 64 yeni 1 sâydr dükkânm Büyükdere : Yeni mahalle birinci sökak eski yeni 14 sayılı 32 sayılı dükkünm Mumcu sokağı eski 30 yeni 32 sayılı arsanm tamamı 5İ metre ve 7 desimetre murabbal. yeni 35 sayılı arsa 34 12 10 : Mumcu ve Tavşan sokağı eski'7 yeni 13/23 sayıl 2 arsa 146 metre murabber. Türşucu sokağı eski 7 yeni 9 sayıların 78 metre 10 Yenişehir : Rizapaşa sokağı eski 19 yeni 29 sayılı 45 metre ve 10 pu 714 43 Yeniköy : Güzelce ali Üç yol ağzı sokağı eski yeni 18 yalı murabbaı tarlanm 4/5 20 46 ağıda eski yeni 6 sayılı il Yenişehir : Mahallesi Tuzcu ve Gaytancr sokakları eski 13 Mü. ve 28 sayılı arsanın tamamı 90 metre ve 21 desi- 90 sayılı arsanın tamamı. 91 Yeniköy : Köybaşı caddesi eski 44 yeni #1 sayılı arsanm t2- mami 4l metre ve 94 desimetre murabbaı arsa. Hüseyinağa: mahallesi Macar cadde si eski 75 yeni 77 sayılı arsanın tamamı, İ20 metre ve 67 desimetre 105 262 Hüseyinağa : mahallesi Mumhane sokağı eski 22 yeni 20 sayılı Arsanın tamami, 69 metre ve 96 desimetre murabbâl 34 Hüseyinağa : Mahallesi Tavşan sokağı eski 20-22 yeni 22-24 sa- yılı 86 metre ve 19 desimetre murabbâl. 43 Hüseyinağa: Mahallesi Şişhane sokağı eski 36-38 yeni 24 sayılı arsanın tamamı 55 metre ve 17 desimetre murabbal, 41 Hüseyinağa: Mahallesi Şişhane sokağı eski 21-23 yeni 13 sayılı 40 metre ve 23 desimetre musabbar arsanın tamamı, 30 Hüseyinağa: Mahallesi Dıvarcı sokağı eski 55 yeni 65 sayın 71 metre ve 72 desimetre murabbai arsanın tamamı 143 Kurtülüş: Akarca sokağı eski 12 yeni 79 sayılı evin 52/960 payı.97 Hüseyinağa: Mahallesi Dıvarcı sokağı eski 69 yeni 8İ seyılr ar- sanım tamamı, 101 metre ve 87 desimetre murabbar, 203 Hüseyinağa: Mahallesi Bülbüldere sokağı eski 44 yeni 41 sayılı srsanm tamamı 23 mefre ve 19 desimetre murabbar 46 Hüseyinağa: Mahallesi Bülbüldere sokağı eski 22 yeni 20/31 sayılı arsanın tama mı, 20 metre 30 desimetre mu- rabbal, 58 Hüseyinağa: Mahallesi Kılburnu sokağı eski i yeni 3 sayili &rsanm tamami 69 metre ve 96 desimetre murabbar, £1 Eminönü : Zından kapı mahalle ve caddesi eski 409 yeni 109 sayılı dükkünm 240/480 payı. 1000 Hüseyinağa: Mahallesi Kavun sokâğı eski 14 yeni 6 sayılı ar- sanın tamamı, 57 metre ve 50 desimetre murabbar, 57 Hüseyinağa : Mahallesi Kılburnu sokağı eski 18-20 yeni 16 sayılı arsanm tamamı 98 metre ve 9 murabbar, Hüseyinağa: Mahallesi Şişhane sokağı eski 19 yeni 15 sayılı arsanın tamamı. 115 metre murabbar- Hüseyinağa: Mahellesi Küçük Divarcı sokağı eski 7 yeni 11 sa» yılı arsanın tamamı, 83 metre ve 80 deslmetre mürabbal. Hüseyinağa: mahallesi Şişhane sokağı eski 47-49 yeni 33 14 20 sayılı 34 metre ve 47 desimetre murabbat 25 85 Yukarıda yazılı mallar 19-6-936 Cuma günü saat 14 de peşin para ve açık artırma ile satılacaktır. Satış bedeline İstikrazı dahili ve Yüzde beş faizli hazine tahvilleri de kabul olunur, pey akçelerini vaktı muayyeninden evvel İsteklilerin yüzde: yedibuçuk” yatırmaları, (e) 20) Kiya