January 11, 1938 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

January 11, 1938 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

AI 1. Trende, vapurda, .evinizde ve ii Muhakkak bir kaşe da Bulundurunuz. Nezle -Grip-Baş-Diş ROMATİZMA ve Bütün Ağrıları 9/, 100 geçirir. Kalbi ve mideyi bazmaz İcabında günde 3 kaşe alınabilir. Taklitlerinden sakınınz ve her yerde ısrarla SEFALİIN'i arayınız. Pudra renk'!e- rinde inkılâb Bu yeni ve © sihramiz renkleri | MECCANEN tecrübe ediniz. On kadında dokuzu, tenlerine uymıyan bir renkte pudra kullanır- ş lar ve yüzleri sun'i “makyaj görmüş, bir şekil aldıkları gibi yaşlarm- yüzünüzde plâkalar halin- | dan fazla ibtiyarlamış GÖ- © de yapışan adi pudralara | rünürler. Yeni icat edilen nihayet veriniz ve bugün- | #ayanı o hayret “Chromo- © den Tokalon pudrasının sih- #cope,, o makinesi, pudra râmiz renklerini tecrübe edi- | renklerinde bir inkılâp yap- tığı gibi sihirli bir göz, mev- <udiyetinden bile şüphe e- deceğiniz nisbette pudra renkleri arasmdaki ahengi ifşa etmiştir. ki bu, Toka- müessesesi kimyagerle- rine birçok tabii renkleri e- saslı bir tarzda mezcetmek imkânmı vermiştir. Artık unutmayınız. Posta, ambalâj vesair masarife karşılık olarak İs- tanbul 622 posta kutusu adresine (T. T. 7) rumuzile 12 kuruşluk pul gönderdiğinizde size hususi modelde bir kutu pudra ile muhtelif renklerde nümunelik 4 ufak paket pudra gönderilecektir. Mektubunuzda her vakit kullandığınız pudranın rengini de bildirmeği , İç ve dış basur memelerinde, basur memelerinin her türlü iltihaplarında, cerahatlenmiş fistüllerde, kanayan basur me- Ö| kapacıyan Melerinin tedavisinde daima muvaffakıyetle niz. Yüzünüzün bir tarafına bir renk ve diğer tarafına | da başka renk bir pudra sü- | rünüz ve cildinize hangisi || daha uygun geldiğini görü- nüz. Bu yeni pudrayı kulla. | narak cazip, sehhar ve âde- ta tabii bir güzellik temin | ediniz. sifayı temin eder, İ Ökümin mamma yatırıldığı Ismi İ Tevfik, Hasan ve Ali | Ohannes | Vasil | liyas Paşa | Kosti Abdulkadir Pavlos Pavlos Serkis Hiet Münir Paşa Mardiros Pavlos Sultşna Dimosten Eodosaki M. Tbsan Adviye Gramatopulo Salih Turahim Adviye Fuat Hatice Sultana Tolât H. Sultana |! Andriya Bodosaki Adviye Süleyman Dimitraki Gülelim ve Melek Agop Kosti Hatice Ismail Satenik Hakkı ve Şükriye || Katina Mehmet Yorgi Yakup Mihran Fatma Fuat Yani Hasene Katina Dimitri Nemzur Yorgi Azime Hali Haşim || Oksiyan Süleyman Yorgi Matyo Pervanoğlu Yani Fuat Tambe Hulüsi” Viktorya Seniye Vasil Yani Vasil Nebahat ve Ruhsat Samiye ve Seniye Dimitri TAN Türkiye Cümhur'v (40 uncu sayfadan devam) İstanbul Birinci Noterliğinin Tevdiatı Adres ve Hüviyet Yatıran Hangi Şube Tevdi M. Nuri Birinci Not, Abduliah " Ali ” Haciz fekki için ” Eleman Yorgaki ” Sorandi ” Lâtife ve Şevvale ” Samuel " » Kostantin ” Bedriye ” Kurbanof " Kevork ” Samuel " Vasilâki ” Kostantin Bert Tevfik Niko Tiyas Lâtife ve Şevvale Ayşe Niko Leon Ester Ombiro 1 Sabri H. Nafix Yorgaki Bert Niko Aâü Misahidis Asım Paga Apostol Kâzım Ester Riza Vahram Tevfik Zekiye Apostol A. Şükrü Fethi Riza O. Lütfi Bodosaki 0. Lütfi İstemat Abdi Zara Mustafa Yosef Serkis Mihal Esat Yoset Marika Riza Merkado Kostantin Yosef Erat Mihal Süleyman Sofiya Mustafa Serkis Celil Müstecir Yosef Münevver Mihal Dikeos Karsbet Sofiya Dimitri Haşim 'Teodos Riza Yoset Münevver Klizabet Şükriye Sofiya Sarafim Eleni Yosef Kamber Anastasya Frozo Behor Sadettin Anna Yosef Anna M Ali Müstecir” Yosef Yorgi Zühtü Hamdi Yorgi Agavni Sofiva Ermbap Anna Yorgi Kostantin za sezş uye ıı: vt EŞYA» Birinci Noter 10/ et Nerkez Bankasından: 10/7/9386 vi FE ez lız Bankamıza Tarihi arsı: 3. Sel * ENKEMENE ME Ee Eu ENE | 1886 N rası TLâtfen sayfavı ceviriniz.1