20 Nisan 1938 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 10

20 Nisan 1938 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 10

TAN BİGA İCRA VE İFLÂS DAİRESİNDEN: SATIŞ İLÂNI Müflis Demetokalı Halilin borçlarından dolayı haciz edilerek İFİ.ÂS dairesince paraya çevrilmesine karar verilen, Biga tapusunun Eylül 325 Tarih ve 33 No. sında kayıtlı, Biganın Ahmetpaşa köyü (Kurugöl mevkiinde Şarken Nafiz tarlası, Garben Hacı İbrahim, Şimalen Yusuf oğlu Ömer ve Bekir, Cenuben yol ile mahdut 25 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi. Eylül 325 Tarih ve 34 No. sında kayıt. Kurugöl mevkiinde Şarken &ahibi senet Garben İshak, Şimalen Nafiz, Cenuben sahibi senet tarlasile mahdut 15 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, K. Evvel 226 'T. ve 65 No. sında kayıtlı, Kurugöl mevkiinde. Şarken akıntı, Şimalen Memiş oğlu Ab- met, Garben Hacı Şakir oğlu Mehmet ağa, Cenuben Kerim tarlalarile mahdut 15 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, Mayıs 339 'T. ve 34 No, sında kayıtlı. Kurugöl mevkiinde; Şarken yol, Garben akıntı, Şimalen Küçük Ali ve Cenüben Zekeriye tarlasile mahdut 30 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi. Mayıs 339 T. ve 9 No. sında kayıtlı. Kurugöl mevkiinde, Şarken akıntı. Gerben Hacı Şekir oğlu Mehmet ağa, şimalen Kerim, Cenuben Hacı İsmail kerimesi Şerife tarlasile mahdut 30 dönüm tarlanın yarısının dörtte bir hissesi, "Temmuz 339 T. ve 26 No. sında kayıtlı. Kurugöl mevkiinde. Şarken yol, Garben Akıntı, Şimalen Zeke- riya, Cenuben Koças oğlu Mehmet tarlasile mahdut 30 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, Temmuz 339 T. ve 17 No. sında kayıtlı. Kurugöl mevkiinde. Şarken Çarıkçı Mustafa, Şimalen Nafiz Garben İnce Mehmet yetimleri, Cenuben Hacı Şakir oğlu Mehmet sğa tarlasile mahdut 30 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, T.Evvel 339 T. ve 26 No.sında kayıtlı. Kurugöl mevkiinde Şarkon Nafiz ve yol Garben akıntı, Şimalen Ha- ci Davut, Cenuben Berber Hacı Yusuf oğlu Ömer tarlasile mahdut 30 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, Eylül 340 'T. ve 28 No. sında kazıtlı Kurugöl mevkiinde. Şarken Kadı oğlu Nafiz, Garben Akıntı, Şima- len İbrahim tarlasile mahdut 30 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi. Şubat 341 Mayıs 934 Tarih ve 79, 24 No, larında kayıtlı Kurugöl mevkiinde Şarken Nafiz, Şimalen Koças oğlu Mehmet, Garben akıntı, Cenuben Hacı İbrahim tarlasile mahdut 30 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, Nisan 322 T. ve 57 No. sında kayıtlı Kurugöl mevkiinde. Şarken Hacı Ahmet, Garben Rahime, -Şimalen Nafiz, Cenüben Kuyumcu oğulları terlasile mahdut 30 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi Nisan 322 T. ve 58 No. sında kayıtlı, Kurugöl mevk'inde. Şarken akıntı, Garben sahibi senet, Nafiz, Cenuben Kuyumcu Mehmet tartasile mahdut 30 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, Nisan 322 T. ve 71 No. sında kayıtlı. Şarken yol, Garben akıntı, Şimalen Ali, Cenuben İdris tarlalarile mahdut 30 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi. “ Eylül 323 T. ve 61 No. sında kayıtlı Kürugöl mevkiinde, Şarken akıntı, Garben Hacı Şakir oğlu tarlaları, Şimalen yol, Cenuben Osman ve Davut tarlasile mahdut 30 dönüm tanlanın üçte iki hissesinin dörtte bir hissesi, Şubat 928 T, ve 21 No. sında kayıtı Kurugöl mevkiinde, Şarkem Osman. Gerben Hacı Şeker evlâtları, Şi- malen Alibey zadeler, Cenuben Ahmet ile mahdut 15 dönüm tarlanın 3 rubu hissesinin dörtte bir hissesi, Şubat 928 T. ve 20 No. sında kayıtlı Kurugöl mevkiinde. Şarken yol, Garben Akıntı, Şimalen Azize, Ce nuben Hacı Davut tarlasile mahdut 25 dönüm tarlanın 3 rubu bissesinin dörtte bir hissesi. Mart 324 'T. ve 93 No, sında kayıtlı Kurugöl mevkiinde. Şarken yol, Garben ve Şimalen Ali, Cenuben Ah- met ağa tarlasile mahdut 30 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, Eylül 324 T. ve 41 No. sında kayıtlı Kurugöl mevkiinde. Şarken Koca Bıyık Haci İbtahim, Garben Akın- Şimalen Yusuf oğlu Ömer, Cenuben Hacı İbrahim arazisile mahdut 5 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, Eylül 324 . ve 42 No. sında kayıtlı. Şarken Nafiz. Garben Akıntı, Şimalen Sarı Ömer yetimleri, Cenu- Ven Ahmet ağa tarlasile mahdut 30 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, 'T. Evvel 324 T. ve 25 No. sında'kayıtlı. Kurugöl mevkiinde. Şarken yol, Garberi Akıntı, Şimâlen Molla İdris, Cenuben Nasuh oğlu İshak tarlasile mahdut 30 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi. T. Evvel 'T, ve 26 No, sında kayıtlı Kurugöl mevkiinde. Şarken Nefiz, Garben Akıntı, Şimalen Heci oğlu İsmail, Cenuben Recep oğlu Zekeriya tariasile mahdut 30 dönüm turlanın dörtte bir hissesi. Yukarıda tapu kayıt örnekleri yazılı (21) parça tarla birleşik bir mer'a halinde tamamının hududu. Şarki göl ve Demetoka Nahiyesi tarlaları, Garbi Ali oğulları tarlaları, Şimali Ali oğlu tarlaları ve Cenubu Kurü- göl hududu ile mahdut, Düz mevkide, toprağı kara olup kuvvei inbatiyeşi kara derecesindedir. (Tamamı- na üç ehlivukuf tarafından 2000 lira kıymet, takdir edilmiştir...) "Yine Bira tapusunun Temmuz 426 Tarih ve 102 Ne, sında kayıtlı, Demetoka Karaj küf tarafından tamamınâ 150 lira kıymet takdir ödilmiş olan) Şarken Hacı Yasan #hak Hacı Mefiet; Şimalen Karabigalı Ahmet Çavüş. Cenüben yol ile mahdut Kayla n ii bir ipe Mesahası: 35 dönüm. Evsafı: Mevkii düz ve ağaçsız kışın su altı olmasından dolayı su birikintileri mevcut olup ziraat yapı- lamağığından çayırından istifade edilmektedir. K. Evvel 935 Tarih ve 121 No. şında kayıtlı. Karabiga Kaleler mevkiinde, (Ehlivukuf tarafından tama- mına 150 Jira kıymet takdir edilmiş olan) Şarkı yol, Batıdere, Şimali Gürdere, Cenubu Karsbiganın Zey- tinlik mahallesinden Muhacir Mehmet Ali ve Muhacir Hamal Hüseyin tarlalarile mahdut 64 dönüm tarla- nın dörtte iki hissesinin bir hissesi. Evsafı: Derununda bir zeytin ve 3 ahlat ağacı mevcut. Bayır ve Kumsal mevklinde olup toprağı kumsal: dır. Nisan 927 Tarih ve 15 No. sında ve Mayıs 322 T. ve 41 No, sında kayıtlı, Kaleler mevkiinde. (Ehlivü- kuf tarafından tamamına 70 lira kıymet takdir edilmiş olan) Şarken dere, Garbön Turacı Kerimesi, Şi- malen Turnacı kerimesi, Cenuben İskele yolu ile mahdut 10 dönüm tarların yarısının dörtte bir hissesi. 'Evsafı: Her nekadar tapu kaydında 10 dönüm olarak yazılı ise de vaziyet müuamelesinde 15 dönüme -ya- kin olduğu tespit edilmiş olan Bayır bir mevkide ve toprağı kumsal bulunan tarlada bir de ahlat ağacı mev- cuttur, Haziran 1307 T. ve 15 No. sında kayıtlı. Demetoka Azatlı Çiftliği mevkiinde. (Ehlivukuf tarafından ta- mamına 200 lira kıymet takdir edilmiş olan) tarafları İğneli Azmak ve Metres Azmağı ve Ali ile mahdut 57 dönüm tarlanın üçte bir hissesi, y Evsafı: Tapu kaydına nazaran 57 dönüm gözüken ve ehlivukuf tarafından 70 dönüme yakın olduğu tes- bit edilen mevkii düz ve ağaçsız bulunan tarladır. Haziran 1367 'T. ve 16 Np. sında kayıtlı. Demetokanın şehirler mezarlığı mevkiinde (Ehlivukuf tarafından tamamına 120 Vira kıymet tekdir edilmiş bulunan) târafları Alibey tarlalarile mahdut 39 dönüm tarlanın 3 de bir hissesi. k Evsafı: Mevkii düz ağaçsız ve susuzdur. K. Evvel 340 T. ve 22 Na. sında kayıtlı Demetokanın Zincirlikuyu mevkiinde. (Ehlivukuf tarafından 110 lira kıymet tukdir edilmiş olan) Şarken şose tariki, Şimalen Hacı Mehmet, Garben Alibey, Cenuben $0s0 tarikile mahdut. 20 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, Evsafı: Tapu kaydına nazaran 20 dönüm yazılı bulunan ve fakat ehlivukuf tarafından 25 dönüme yakın olduğu tesbit edilen bu tarla düz bir mevkide ağaçsız ve susuzdur. K. Evvel T. 6 No. ve Ağustos 927 T. 83 No. sında kayıtlı, Demetokanın Zincirlikuyu mevkiinde (Ehlivu- kuf tarafından tamamına 110 lira kiymet takdir edilen) Şarken Alibey mahdumları Halil, Fehim, Mehmet, ve Ahmet beyler, Şimalen Kerim Bey, Cenuben Hacı İsmail kerimesi Şerife tarlalarile mahdut 20 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, Evsafı: Tapu kaydında 20 dönüm olarak yazılı bulunan ve ehlivukuflar tarafından 25 dönüme yakın ol- duğu tesbit edilen ağaçsız bir tarladır. Nisan 927 T. 1. No. ve Mayıs 322 T. ve 20 No. larında kayıtlı. Demetokanın Dalyan tarla mevkiinde. (Ehlivukut tarafından tamamına 100 Jira kıymet takdir edilmiş olan) Şerken Metres azmağı. Garben Azatlı yolu. Şimalen Fatmacık azmağı, ve Cenuben Kepekli yolu ie mahdut 30 dönüm tarlanın yarısının dörtte bir hinsesi, Evsafı: Düz bir mevkide ve ağaçsız tarla, Nisan 927 T, 2. No. ve Mayıs 322 T. 28 No. larında kayıtlı. Demetokanın İncirpinar mevkiinde (Ehlivukuf tarafından tamamma 25 lira kıymet takdir edilmiş olar) Şarken Hacı Mehmet, Garben Haci Musa oğlu, Şimslen Kara Musa, ve Cenuben Mehmet tarlasile mahdut 12 dönüm tarlanın yarişinın dörtte bir hissesi, Evsafı: Susuz, ağaçsız ve bayır bir mevkide olup toprağı kumsaldır. Nisan 927 'T. 3 No. Mayıs 322 T. 29 No, larında kayıtlı, Demetokanın Zeytin alçağı mevkiinde (Ehlivukuf tarafından tamamına 70 lira kıymet takdir edilmiş bulunan) Şarken İncirpınarı ayağı, Şimâlen, Gârben, Cenuben Tuzcu kerimesile mahdut 6 dönüm tarlanın .yarısının dörtte bir hissesi, Evsafı: Tapu kaydında 6 dönüm yazılı olan ve ehlivukuflar tarafından 15 dönüm olarak tesbit edilen düz mevkide ağaçsız ve susuz bir tarla. Nisan 927 T. 4 No. ve Mayıs 322 T. 30 No. larında kayıtlı Sarı Bucak mevkiinde (Ehlivukuf - tarafından tamamına 60 lira kıymet takdir edilmiş olani Şarken Şiralı yolu, Garben Deli Mehmet oğlu İbrahim, Şi- malen Hacı oğlu Halil ağa, ve Cenuben Ali tarlalarile mahdut 10 dönüm tarlanın yarısının dörtte bir his- sesi, Evsafı: İçinde bir ahlat ağacı mevcut susuz tarla. Nisan 927 T; 5 No. ve Mayıs 322 T. 31 No. larında kayıtlı. Sarı Bucak mevkiinde (Ehlivukuf tarafından © na 150 Jira kıymet takdir edilmiş bulunan.) Şarken Hacı Mehmet, Garben Şıralı Azmak, Şimalen â ilk b p lin, il, Şimalen ie e Beri Pö-” Çaneln oğlu ve azmak, Cenuben Hacı Emin zevcesi arazisile mahdut 30 dönüm tarlanın yarısının dörtte bir İ hissesi, “ Evsafı: Düz mevkide ağaçsız -tarla, Nisan 927 T. 6 No. ve Mayıs 322 T. 32 No. larında kayıtlı, Karagöz kuyusu mevkiinde (Tamamına ehli- vukuf tarafından 80 lira kiymet takdir edilmiş bulunan) Şarken Karabigâ yolu, Garben Hatip Hafız Meh- met Emin, Şimâlen Karagöz kuyusu, Cenuben Feyzullah oğlu Bekir arazisile mahdut 16 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, Evsafı: Tapu kaydında-16 dönüm yazılı olan ve ehlivukuf tarafından 18 geen yakın olduğu tesbit edi- , len ziraate elverişli düz ve ağuçsız. tarla, Nisan 927 'T. 7 No. ve Mayıs 322 'T. 33 No. larında kayıtlı. Aralık nam Sazak geçit mevkiinde, (Tamamı- na ehlivukuf tarafından 100 lira kıymet takdir edilmiş bulunan) Şarken Kahveci oğlu Garben Turacı ke- İ erimesi, Şimalen Hatip, Cenuken Koca Sülemyanın Ali arazisile mahdut 16 dönüm tarlanın yarısının dörtte bir hissesi, Evsafı; Tapu kaydına nazaran 16 ve ehlivukuf tarufından 20 dönüm olarak tesbit edilmiş olup ziraate elverişli, düz ve ağağsızdır. Nisn 927 T. 8 No, ve Mayıs 322 T.34 No. larında kayıtlı, Karagöz Bükü mevkiinde (Tamamına ehlivukuf tarafından 30 lira kıymet takdir edilmiş bulunan, Şarken Cancin oğlu. garben Hacı Fato, Şimalen Hacı Mehmet oğlu, cenuben Haci Kara Mehmet arazisile mahdud 5 dönüm tarlanın yarısının. dörtte bir hissesi Evsafı: Kaydında 5 ve vaziyet muamelesinde 7 dönüm olduğu tesbit edilen Ziraate elverişli, düz mevki- de ağaçsız tarla, Nisan 927 T. 9 No, ve Mayıs 322 T, 35 Ne. larında kayıtlı. Sazak geçit mevkiinde (Tamamına tarafından 50 lird kıymet konulmuş olan), Şarken Kolcu Etem, garben Kocabey, şimalen Hacı cenuben Koca Süleyman oğlu tarlalarile mahdut 9 dönüm tarlanın yarısının dörtte bir hissesi Evsafı: Düz bir mevkide ağaçsız ve Münbit tarla. Nisan 927 T. 10 No. ve Mayıs 322 T. 36 No. larında kayıtlı. Kumlarda Çıgan köprü mevkiinde (Tamamı- na ehlivukuf tarafından 100 Vira kıymet takdir edilmiş bulunan.) Şarken Azmak, Garben Karabiga cadde- si, Şimalen Azmak ve cenubenOsman tarlasile mahdut 15 dönüm tarlanın yarısının oyarısının dörtte bir hissesi, Evsafı: Tapu kaydında 15 dönüm olarak yazılı ve ehiliyukuf tarafından 20 dönüme yakın olduğu tesbit edilen düz arazide, Toprağı münbittarla. Nisan 927 T, 11 No. ve Mayıs 322 T. 37 No. larında kayıtlı, Kadıncık Çeşmesi mevkiinde (Tamamına eh- livukuf tarafından 100 lira kıymet takdir edilgiş bulunan) Şarken Çinğen köprüsü, garben yol, simalen Os- man, cenuben Cancin oğlu tarlasile mahdut 30 dönüm tarlanın yarısının dörtte bir hissesi Evsafı: Ziraate az elverişli ağaçsız düz bir mevkide tarla. Nisan 927 T. 12 No. ve Mayıs 322 T. 38 No. larında kayıtlı. Saman yolu mevkiinde (Ehlivukuf tarafın- dan tamamına 450 lira kiymet takdir edilmiş bulunan.) Şarken Hacı Musa, Garben Ziya Bey, Şimalen Hacı Musalar, Cenuben Mehmet Reis arazisile mahdut 150 dönüm tarlanın yarısının dörtte bir Hissesi, Evsafı: Tapu kaydında yüz elli dönüm olarak yazılı bulunan ve ehlivukuflar tarafından da iki yüz dönü - | me yakın olduğu tesbit olunan Bayır bir mevkide ağaçsız tarla. Nisan 927 T. 13 No. ve Mayıs 922 'T, 39 No. larında kayıtlı. Koca çayırlar mevkiinde (Tamamına ehlivu- kuflar tarafından 2250 lira kıymet takdir edilmiş olan) sarken Tuzlu Azmak, garben Ali Bey, şimalen Zeh ra hanım, cenuben Çınarköprü tarlalarile mahdut 450 dönüm tarlanın yarı hissesinin dörtte bir hissesi, Evsafı: Düz mevkide ağaçsız ve hayvan otlakiyesine elverişlidir. Nisan 927 T, 14 No, ve Mayıs 332 T. ve 40 No. larında kayıtlı kabristan Alcağı mevkiinde 'tarhamina eh- vukuf tarafından 500 lira kiymet takdir edilmiş olan) şarken yol, garben Ali bey, şimalen çayır köprüsü, cenuben Ali bey arazisile mahdut 200 dönüm meranın 4 te bir hissesi, Evsafı: Ağaç mevcut olmıyan bu mer'ada hayvan otlakiyesi için elverişlidir. Nisan 927 T. ve 16 No. ve Mayıs 322 tarih ve 42 No. larında kayıtı Hisar bayırı mevkiinde (tamamına ehlivukuf tarafından 35 lira kiymet takdir edilmiş bulunan) şarkan Azmak, garben, şimalen ve cenuben A- U bey arazisile mahdut 6 dönüm tarlanın yarısının 4. te bir hissesi. Evsafı: Tapu kaydında altı dönüm yazılı ve ehlivukuf tarafından 10 dönüme yakın olduğu tespit olunan ziraate elverişli düz mevkide ve ağaçsız bir tarla. J K.evvel 935 T. ve 7 No. sında kayıtlı Karabiga azatlı Kumlar mevkiinde (tamamına 500 lira kıymet takdir edilmiş olan) hududu: Doğusu ve batı yol, Poyraz İsa çavuş kıblesi Hurmacı oğlu İsmail tarlası ve Azmak ile mahdut 105 dönüm tarlanın beşte bir hissesi, “Evsafi: İçinde alt ahlat ağacı büllünan ve şöse HoKaYISaZ topragı KUMSAT KUVVGT InbaIST orta —darsssde ehlivukuf Abdullah, tarla: Temmuz 326 tarih ve 103 No,sında kayıtlı Demetoka bayır mevkiinde (Tamamına ehlivukuf Otare- fından 120 lira kıymet takdir edilmiş olani şarken Osman bini İbrahim, garben Hacı köylü Mehmet Ali, şi- malen Pomak Orhaniyeli iz Süleyman, cenuben Nuh ve Mehmet arazisile mahdut 40 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi, Evsafi: Bayır mevkide öte ağaçsız, kumsal ve gevenlik olup 10 dönüm ziraate elverişlidir. K.evvel 935 tarih ve 7 No. sında kayıtlı Demetokanın Bahçetarla mevkiinde (ehlivukuf tarafından tame- miha 200 lira kiymet takdir edilmiş olan) şarken Servet, gerben Delibaş oğlu Ahmet, şimelen Gugil oğlu, cenuben Harcının Halil ve Pomak Ali zevcesi arazisile mshdut 18 dönüm tarlanın dörtte üç hissesinin dörtte bir-hissesi: Evsafı: Düz mevkide ağaçsız ve toprağı ziraate elverişli tarladır. T.sani 325 tarih ve 10 No. sında kayıtlı. Demetokanın Eğrekbaşı mevkiinde (tamamına ehlivukuf tarafın- dan 100 lira takdir edilmiş olan) şarken, garben ve şimalen Çay, cenuben yol ile mahdut tarl.nın dörtte üç hissesinin dörtte bir hissesi. Evsafı: Tapu kaydında 20 dönüm yazılı ve ehlivukuf tarafından 25 dönüme yakın olduğu tespit edilen top- Tağı kumsal, düz mevkide ağaçsız tarla. Mart 933 T. ve 9 No. sında kayıtlı, Karabiga Şehirler mezarlığı mevkiinde (tamamına eklivukuf tarafın dan 1200 lira kıymet takdir edilmişolan) şarken Şehitler mezarlığı, şimalen yol, garben, Metres ayağı, ce" nuben Biga caddesile mahdut 150 dönüm tarlanın yarı hissesinin dörtte bir hissesi, y Evsafı: Tapu kaydında 150 dönüm olurak yazılı ve ehlivukuf tarafından da 200 dönüme yakım olduğu tesbit edilen kuvei inbatiyesi birinci derecede mevkii düz, toprağı karar, hâlen otlakiye halinde kullanık maktadır. Dart 933 tarih ve 10 No. da kayıtlı Karabiganın mezarlık alçaği mevkiinde. (Tamamına ehlivukuf tara fından 900 lira kıymet takdir edilmiş olan) şarkı ve şimeli Veli ağa tarlaları, garbi Metres Azmağı ve cenubü yol ile mahdut 150 dönüm tarlanın yarı hissesinin dörtte bir hissesi, Evsafı: İçinde ağacı ve suyu mevcut olmıyan kuvvel inbatiyesi birinci derecede ve toprağı kara olup hi len mer'a halinde otlakiye olarak kullanılmaktadır. Mart 936 tarih ve 3 Na, da kayıtlı Karabiganın Hendekli tarla mevkiinde: (Tamamına ehlivukuf tarafım dan 350 lira kıymet takdir edilmiş bulunan) şarkı Güleç yolu, garbi ve şimali yeni çiftlik tarlaları, cenubü Şerife tarlalarile mahdut 50 dönüm tarlanın beş hissede' bir hissesi, Evsafı: Toprağı kara ve kuvvei inbaliyesi birinci derecede, içinde su ve ağacı mevcut olmıyan tarla, il Temmuz 339 tarih ve 19 No. da kayıtlı Ahmet Paşa kariyesi Kuru göl mevkiinde (tamamına ehli tarafından 150 lira kıymet takdir edilmiş olan) şarken jandarma Süleyman, garben Bekir oğlu Talistan. malen Nafiz ve Hacı İbrahim, cenuben Hacı Şakir oğlu Mehmet arazisile mahdut 30 dönüm tarlanın d bir hissesi, ©, Evsafı: Düz mevkide, toprağı karra ve kuvvel inbatiyesi orta derecede olup içinde ağaçı mevcut olmıysf bir tarla, K.sani 936 tarih ve 164 No. da kayıtlı Demetokanın Övek Bayırında Ağıl tarla mevkiinde (tamat ehlivukuf tarafından (1000 lira kiymet takdir edilmiş olan) şarkı yol, şimali dere ve Pomak Ahmet tarla$” batı ihya evlâtları, Tösun ve Perizat tarlası, cenubu Harmandar Ahmet tarlasile mahdut 136 dönüm tar” nın 40 hissede 20 hissesinin dört hissesi, Evsafı: Mevki bayır, toprağı kumsal olup kuvvel inbatiyesi orta derecede içinde ağaç ve suyu yoktu” Haziran 933 tarih ve 29 No, sında kayıtı Demetoka Üyvek bayırı altında (Tamamına ehlivukuf tarafı dan 110 Jira kiymet takdir edilmiş bulunan) şarkı Luv Salih şimali yol, garbi Pomak Hüseyin veresesi, “| fize tarlasile mahdut 14 dönüm tarlanın 40 hissede 20 hissesinin 3 hissesi, Evsafı: Mevki bayır, toprağı kumsal ve kuvvei inbatiyesi orta derecede susuz ve ağacsiz tarla. Mart 936 tarih ve 28 No. sında kayıtlı. Demetoks Zincirlikuyu mevkiinde Itamamına ehliyukuf tars dan 500 lira kıymet takdir edilmiş olan) şarkı ve şimali Azatlı yolu, garbi Güleç köyü yolu ve Haci hat oğulları, cenubu Kasım oğlu tarlasile mahdut 80 dönüm târlanın beşte bir hissesi. ğ Evsafı; Mevki düz, toprağı kumsal ve kuvvel inbatiyesi orta derecede susuz tarla, yi K.evvel 935 tarih ve 25 numarada kayıtlı Demetokanın Çukurbostan mevkiinde (tamamına ehlivukuf rafından 90 lira kıymet konulmuş olan) doğu Ali veresesinden Gugil oğlu Hasan ve Şerif Ali ve Rüki9” satılan tarla, poyraz yol, batı köye ait keremitlik namı verilen mer'a arasından geçen yol. kıble İdris“! rudan Koça Musa, O. İsmail ve muhacir Recep tarlasile mahdut 5495 metre murabbal tarlanın © beşte “ hissesi. 2 Evsafı: Mevkii düz, toprağı birinci derecede münbit, susuz ve içinde iki ceviz ağacı mevcut Dem nahiyesine 15 dakikalık bir mesafede bir. (Devamı 11 inci s9