21 Mayıs 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

21 Mayıs 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

» er 2 Mâyıs 1550 — Eraniyet sandığı em- lâk müzayedesi Kat'i karar ilânı İvaz No, 1015 5166 2185 105 1080 2266 1905 4920 2350 5 Goo 2480 iy 1 1000 2483 ME. İ ie 3030 2602 Merhunatın cins ve nev'i ile Borçlunun ismi mevki ve müştemilâtı 1644 2138 Eyüpsultanda Camiikebir mahal lesinde eski Türbe arkası ve yeni Bahariye sokağında eski 5 mükerrer ve yeni 10 numarâlı yüz kırk arşın arsa Üzerinde zemin ve çatı katile ahşap üç katta ikisi ufak ve biri çatı odası ve beşi yük ve dolaplı olmak üzere sekiz oda biri ufak olmak üzere üç sofa bir mutfak bir tulumba iki kömürlük ve yüz altmış beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Safinaz, Şaziye, Şahzer, Safire Ha- nımlarla İsmail Kemalettin B. Üsküdarda Rum Mehmetpaşa ma- hallesinde Külhan sokağında eski 20 ve yeni 26, 28-1 numaralı yüz yetmiş arşın arsa Üzerinde nimkâgir iki katla bir çatı katından ibaret biri çatı odası olmak üzre altı oda bir taşlık bir mutfak bir balkon bir kuyu ve bin beş yüz doksan altı arşın bahçeyi havi müfrez yeni bir hanenin tamamı, Balatta Hocaali mahallesinde Bak- kal sokağında eski 21 ve yeni 25 numaralı doksan arşın arsa üzerinde kâgir üç katta dört oda iki sofa bir toprak ev altı bir kuyu bir ocak yük ve dolap ve elektirik tertibatını ve otuz arşın bahçeyi havi dahili ahşap bir hanenin tamamı. Ramide (Boşnak (o mahallesinde Hakkı B. caddesinde eski 9 mü- kerrer ve yeni 61-61-1 numaralı doksan üç arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üç oda bir sofa bir taşlık ve altında oda olarak kullanılmakta olan bir dükkân ve yirmi arşm arsa Üzerinde ahşap bir mutfak ve yüz seksen yedi arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Küçük Mustafapaşada Mollahüsrev mahallesinde eski küçük Mustafa- paşa ve yeni Ali Ef. sokağında eski 35 mükerrer 35 mükerrer ve yeni 3,5 kalp numaralı yüz otuz arşın arsa Üzerinde kârgir üç kat- ta sekiz oda iki sofa bir mutfak bir taşlık bir kömürlük ikişer oda- larında yük ve dolap ve yüz yirmi arşın bahçeyi havi bir banenin tamamı. (Birinci katın odalarının zeminleri çinidir.| Kesmekayada Hamâmi Muhittin mahallesinde Kesmekaya sokağıda eski 24 mükerrer ve yeni 40 numa- ralı yetmiş bir arşın arsa Üzerinde ahşap bir katta üç oda İ sofa ve yirmi arşın arsa üzerinde ahşap eski ocaksız 1 mutfak bahçede | kuyu ve taştan kömürlük ve elek- trik tertibatını ve yüz otuz beş ar- şın bahçeyi havi 1 hanenin tamamı Süleyman Hilmi Ef, Fatma ime Sa Aliefendi ma- esinde Tekkeiçi ve yeni Bahçeçıkman solağında Esd 25 mükerrer ve yeni 1-1 numâralı alt- mış Üç arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta üç oda 1 sofa 1 mutfak 1 toprak avlu ve çatı katı- nı alt katı kısmen kârgir olup yüz otuz arşın bahçeyi havi yenice bir hanenin tamamı, Üsküdarda Dürbali mahallesind Kuşoğlu yokuşu sokağında eski ve yeni 16 numaralı yüz seksen arşın arsa üzerinde ahşap iki katta beş oda iki sofa bin iki yüz yetmiş arşın bahçeyi havi harap bir hane- nin tamamı. Kadıköytinde Tuğlacıbaşı mahalle- sinde Camişerif sokağında eski 18 ve yeni 38 numaralı yüz seksen iki Dilbeste H. | Feride H. Hıfzı B, Rıdvan B. Saniye H. Hüseyin Ef, Mühibe H ce Cemal B. ların mezkür günde saat on altıya kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri ilân olunur. e Satılık köşk enkazı Emniyet sandığı müdürlüğünden: Zekiye Hanımın Emniyet sandığından istikraz eylediği meblâğ mukabilinde Sandık namına merbun bulunan Beylerbeyinde Küplüce mahallesinde Şemsibey ve çamlıca sokağında atik 44, 48, 44, 46, i 53, 44, 44, 48, 44, 48 ve cedit 30-1, 122, 122 ve 97 numaralı, bir katı kârgir ve üç katı ahşap i olmak üzere dört katta kırk sekiz oda, Üç sofa, bir mutfak ve bir hamamı müştemil köşkün enkazı (on beş) gün müddetle satılığa çıkarılmış ve 7 Haziran 930 tarihine müsadif cumartesi günü saat i on altıda kiymetini bulduğu halde kat'i ihalesinin icrası mukarrer bulunmuş olduğundan talip olan- ! 'N .|,.. . hi Tütün inhisarı yen gs sa Samsun baş müdürlüğünden : İdaremiz depolarında mevcut takriben (20000) yirmi bin kilo miktarında -mefsuh reji şirketi zamanına ait müstamel ve gayri müstamel matbu defter ve evrakın kilo ile gayri safi miktar üze. rinden berveçhi zir şerait dairesinde satılacaktır : 1 — Mevcut evrak ve defatirden hiç kullanılmamış olanların sureti istihlâk ve istimali serbest ve istimal edilmiş olanları dahil- de istihlâk edilmiyerek idaremizin kontrolu altında harice sevk ve ibraç edilecektir. 2 — Müzayedeye iştirak edecek olanlar (150) yüz elli lira de- pozito akçesini makbuz mukabili vezneye yatıracaklardır, ve iha- leyi müteakip bedeli ihaleye nazaran teminat miktarı kanunisine kâfi gelmediği surette müddeti kanuniyesi zarfında haddi kanuniye iblâğ olunacak ye müzayede ve münakasa kanunu ahkâmına tatbik muamele olunacaktır. 3 — Verilen atlar dun görülürse idare daha bir hafta temdit salâhiyetini muhafaza edecektir. Vezin masrafı ve her türlü hammaliye ve nakliye masa- rifile tasdik harçı ye dellâliye ve pul masrafları müşteriye ait olacaktır . 5 — İhaleyi müteakip nihayet on gün zarfında mezkür levazım tartılıp ve bedeli yezneye yatırıldıktan sonra kaldırılacaktır. | Talibi bu müddet zarfında kaldırmadığı takdirde bir hafta için günde beş lira tazminat vermekle mükellef olacak ve bu bir hafta zarfında da teslim muamelesini ifa etmiyecek olursa teminat irat kaytolunacağı gibi hakkında da müzayede ve münakasa kanunu maddei mahsusası tatbik olunacaktır. Bu hususta daha fazla ma- lümat almak istiyenlerin Samsun baş müdürlüğüne müracaatları. Rk Üye im: Galata İthalât gümrüğünden: Seyrisefain Merkez acentesk Galata Köprü başında İf Beyoğlu 2362 Şube acentesi: Mah. modiye Hani altında İstanbul 2740 Trabzon ikimci postası (ANKARA) vapuru 22 Mayıs Perşembe akşamı Galata nhtımından hareketle Zonguldak, İnebolu, Sinop, Samsun, Ünye, Fatsa, Ordu, Gireson, Trabzon, Rize, Hopa- ya gidecek ve dönüşte Pazar iskelesile Rize, Sürmene, Of, Trabzon, Polathane, Görele, Gireson, Ordu, Fatsa, Sam- sun, Sinop, İneboluya uğrr yarak gelecektir. İzmir sürat postası (GÜLCEMAL ) vapuru 23 Mayıs Cuma 14,30 da Galata rıbtımından hareketle Cumar- tesi sabahı İzmire gidecek ve Pazar 1430 da İzmirden hareketle Pazartesi (sabahı gelecektir. Vapurda mükemmel bir orkestra (Ove cazbant mevcuttur. Tente varda silo ima- Düzüne O Adet liyesi münakasası 2 10 Ipek mendil ve eşarp Bilcümle malzemesi idarece 160 6 İpek boyunbağı verilmek OÜzere (o vapurların Kaçak olarak tutulan balâda muharrer eşya 8 - 5 - 930 (ğ Tente vardasile, o muşamba tarihinden itibaren yirmi gün müddetle bilmüzayede furubtedile- (İl imaliyesi şartnamesi mucibince bir sene müddetle talibine $ ihale edilecektir. Kat'i ihâlesi | 31 Mayıs 930 tarihinde icra kılınacağından taliplerin o gün saat 16 da teminat akçelerile levazım müdürlüğüne müra- caatları. ceğinden taliple: tış komisyonuna müracaatları. arşın arsa üzerinde maa çatı ahşap iki buçuk katta sekiz oda iki sofa zemini elvan çini döşeli ve mermer pilâklı musluğu iki balkon ve bin dört yüz on sekiz arşın bahçeyi ve bahçede bir büyük ve müfrez su : Yelkenci Wuuni haznesini Ove müşterek biirimai müştemil . yenice Obir (hanenin > tamamı. Cemile Diyaman H. Karadeniz postası 335 1480 2660 m eter eri Samsun sinde İpçiler caddesinde eski 27, pare Ti 101 ve yeni 69 numaralı kırk beş layıs Çarşa mba günü akşamı 6da Sirkeci rıhtımın. dan hareketle doğru (Zongul. dak, İnebolu, Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Sürmene ve Rize) ye gidecektir. Tafsilât için Sirkecide Yel kenci hanında kâin acentasına müracaat. Tel. İstanbul: 1515 BARTIN POSTASI Sulh wn. Perşembe günü Sirkeci rıhtımından hare- il ketle ( Ereğli, Zonguldak, Bartın, | Kurucaşile, Cide, iskelelerine il azimet ve avdet edecektir. Yük ve yolcu içionu mahalli müracaat: Sirkeci salonu karşı- sında Mizan Oğlu Han No: 2 Telefon İstanbul 354 arşın arsa üzerinde ahşap bir bu- çuk katta üstünde alçak tavanlı bir oda ve yüksek tavanlı ufak bir sofa ve alektrik tertibatını havi i i amı, eskice bir dükkânın tamı aplike es Babıcaferide (o Ahiçelebi mahalle- sinde atik Tütüngümrüğü caddesi ve cedit Limoniskelesi sokağında eski ve yeni 7 numaralı otuz arşın arsa üzerinde kârgir dört buçuk katta üstünde üç oda üç geznti mahalli bir daraçayı ve alektrik tertibatını havi maamağaza bir ha- nın tamamı, Yuvakim Ef, Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 3İ mayıs 930 tarihine müsadif cumartesi günü saat ikiden itibaren müzaye- deye mübaşeret olunarak (mubammen kiymeti) geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanla mezkür günde saat dörde kadar sandık idaresine müracaat ol meleri ve saat dörtten sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhnr eylediği tak- dirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lü- zumu ilân olunur. 7305 11100 2682 Doktor İnsan Şükrü Sinir hastalıklar mütehansn Cuma ve pazardan maada 2 den 6 ya kadar Tepebaşı 7â& Tel Beyoğlu 862, Kadıköy 49