22 Haziran 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

22 Haziran 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

ahmet 5 isci sulh hukut Sul? hakimliğinden Vefatile terekesine mahkeme- | mizce vaziyet edilen ve Meydan- | cıkta Kendiros hanı altında kâin - 46 numaralı mağazada ma“ nifatura ticaretile iştigal Hacı Aguş zade Refik Beyin Mmuamelâtı ticariyesini tedvir €y- İsmek üzere tüccardan Emin Hâydar Bey mümessil ve tere- kesinin tasfiyesine de Galatada Manukyan hanında avukat Hacı Rifat Beyle (O Galatada Ce Misat hanında avukat Abmet Beyler memur tayin edil- dikleri ve eshabı matlübun tari- hi ilândan itibaren bilcümle ve- #aiklerile birlikte bir ay ve ve- Pesesinin de üç ay zarfmda evrakı müsbitelerile mahkememize lü- #umu müracaatları ilân olunur. (278 —40) Beyoğla itinci icra dairesinden Bir deynin temini için mahcuz Te furuhtu mukarrer masa ve san- dalya elektrik sobası 26-6-930 tarihine musadif perşembe günü taat 14 de bilmuzayede Beyoğlu Timoni sokağında satılacağım- dan mezkür gün ve saatte ma- eden | u Mümayada bedeli 1341 w ün İ hallinde hazır bulunan memuru- | na 930-1824 numara ile muracaat | (43-27 £ylemeleri ilân olunur. kei Beyoj xra câires Bir deynin temini için mahzcüz bulunan yazıhane takimi daktile ve Kalı 26-6-930 tarihine musadif perşembe günü saat 15 de Galata Voyvoda hanında bilmuzayede satılacaği, mezkur gün vesa& mahallinde hazır bulunaca muruna 930-1825 numar racaatlari ilân olunur. | Zayiler | ————ğ— —— N Çiğa ifus tezkeremi kaybettim cağımdadan bül Hasır iskele vesinden » Osma Oğlu Ömer. $ İubar mened mill ayi e Kireç bur Satılık hane Kadıköyünün en güzel bir ye- ri gan iskeleye beş dakik safede Mühürdarda Topra kağında 17 numaralı ve odalı hane satılıktır. Görmek ve görüşmek için Kadıköy iske le caddesi tündeki mal sahibine müracaat. Dr. A. Kutiel elektrik kiz Kars pastanesi üs- Müayenehane ve tedavi labrsruvanı —— Karaköy Topçula gayesine evrakı 931 senesi kadar tabı matbua kapalı zarfla saya vazolunmuştur. Münakasa 25-6-930 tarihine müsadif o çarşamba günü saal on dörtte levazım idaresinde müteşekkil mübayaat komisyo- nunda yapılacaktır. Münakasaya tirak edeceklerin teklif mek- tuplarını ve (3182) üç bin yüz | seksen iki liralık muvakkat te- minatlarını ayni günde saat on dörde kadar levazım müdüriye- tine vermeleri lâzımdır. mayısı ettirilecek münaka- Maliye Vekâletinden : | 190 2202 265 730 1939 965 69387 2202 Be 34) | 2355 6888 2273 Münakasa şartnamesi levazım | müdüriyetinden ve İstanbulda olmabahçede evrakı matbua mar eyyizliğinden her gün alr- ilir, 1608 Davutpaşada Hekimoğlu müzayedesi Kati karar ilânı Merhunatın cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı Çengelköyünde Kuleli caddesinde eski 3, 13, 15,17,19,19mükerrer ve yeni 55 numaralı harem kısmı ahşap iki buçuk katta on iki oda iki sofa bir taşlık bir kuyu diğer selâmlık kısmı yüz on beş arşın arsa Üzerinde ahşap iki katta üç oda bir sofa biri altmış diğeri yirmi beş arşın arsa üzerinde iki mutfağı ve yirmi dö- nüm bin seksen beş arşin bahçeyi havi bir köşkün tamamı 2160 5600 1502 Galatada Ceşme meydanında Yolcuza- Imam ve yeni mahallesinde atik 7 mükerrer mektep sokağında eski 7 mükerrer 7 omükerrer ve yeni 2, 4, 6 numaralı yüz altmış arşın arsa üzerin- de kârgir üçer kattan ibaret olup biri- nin yani $ numaralısının birinci katında bir dükkân bir mermer antre zemini malta mutfak bir kuyu bir kömürlük ve dükkânın östünde asma ahşap bir oda isinci katta iki oda bir camekân bir sofadan bölünmüş bir oda üçüncü katta bir camskânla kapatılmış bir sofa iki oda üstünde bir oda bir daraça ve daraçadan ayrılmış salaş mutfak bir balkon ve terkos tertibatını ve diğeri alt katında kismen harap mermer bir kapalı harap ocaklı mutfak © birinci katında iki âdi tahta ile bölünmüş oda diğer bir oda bir antre ikinci üçüncü katlarda ufak birer sofa üzerinde ikişer odayı havi iki hanenin tamamı. (Birinin üzerinde fazla olarak. “daraça: ve oda de vardır) Alipaşa cad- desinde eski (30 ve yeni 32 numaralı seksen sekiz arşın arsa üzerinde yarım bodrum katı kârgir diğerleri ahşabolmak üzere üç buçuk katta sekiz oda iki sofa bir taşlık bir kuyu ve yirmi yedi arşın arsa üzer rinde kârgir bir mutfak “ve yirmi beş arşın bahçeyi havi bir hane nin tamamı Dırağman'da Terclimanyünüs o mahalle- sinde Dırağman caddesinde eski 27 ve yeni 7İ numaralı yüz arşın arsa Üterin- de ahşap iki katta iki oda bir sofa bir mutfak bir kömürlük bir kuyu bir malta taşlık bir camekânlı odayı ve otuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı yoğlun'da Asmalımesçit mahallesin- de atik Mezarlık cedit Meşrutiyet soka ğında eski 21 ve yeni 33 numaralı yüz elli doküz arşın arsa üzerinde berveçhi vakfıyet tasarruf olunur opunççu gedi- ğinden yirmi bir numaralı dükkân ma- hallile berveçhi mülkiyet temellük olu- nur23 numaralı menzil mahallinden ancak berveçhi vakfiyet tasarruf olu- nur 2İ numaralı dükânın tamamı, 155 3058 2246 Merkezefendide, Merkezefendi mahalle- sinde Seyitnizam caddesinde eski 30 ve yeni 15, 15-İ numaralı doksan üç arşın arsa üzerinde kısmen kârgir ve kısmen ahşap olmak üzere iki katta biri nata- mam olmak üzere dört oda iki kori- dor bir çatı altı ve dört yüz arşın ârsa üzerinde kârgir bir katta üzeri saman- lığı havi ve bir kuyuyu ve on bir dönüm bin beş yüz yedi arşın kadar bâğ ve bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Hikmet B, Vehibe H Mehmet Ali EF. Şerife H. Affan B. Hayriye ve Adeviye H.lar. Bebekte Küçükbebek caddesinde eski (beş defa) 27 mükerrer ve yeni 43, 43-1 numaralı biri yani eski köşk binası yüz yirmi beş arşın arsa Üzerinde ahşap iki katta beş oda iki sofa bir mutfak ve diğeri yani yeni köşk yüz otuz Üç arşın arsa üzerinde ahşap bir buçuk katta beş oda iki sofa bir mutfak ve yedi bin iki yöz elli dokuz arşın bahçeyi havi Borçlunun ismi | “1 265 İ 255 375 645 645 65 (1965 i 365 330 505 * 3200 2278 Fındıklıda “Emniyet Sandığı Emlâk » 3115 2295 850 2462 1600 2497 1930 2543 2188 2573 1660 2582 5418 2865 1890 2895 1222 2951 Y — VAKTI 23 Haziran yenice iki köşkün tamamı, Selimehatun sinde Dereiçi sokağında eski 7 (iki defa) mü- ağ arşın mahal kerrer vs yeni 7, numaralı iki arsa Üzerinde dükkânlar bir 11 numaralı hanenin avlusuna ve zemin parke döşemeli taşlık ve ahır üstünde samanlık ve etrafında dört oda bir ocak mahalli ve kuyuyu iki dükkânın beş hisse itibarile dört hissesi, yüz doksan sekiz kârgir olup7, 9 numaralı dükkân halindedir üç araba çekilir havi Beykozda Şahin sokağında eski 31 ve yeni 55 numaralı iki yüz kırk arşın ar- sa Üzerinde zemin katı kârgir olmak üzere iki buçuk katta on oda biri kü- çük olmak üzere iki sofa bir mutfak iki taşlık ve iki yüz otuz arşın bahçeyi havi eskice bir hanehin tamamı. 130 — Kadri Raşit Paşa. Adnan B. Şükriye H. Üsküdarda Muratreis maballeşinde Ça- vuşderesi sokağında eski 121 ve yeni 153, 153-1 maklüp numaralı iki yüz kırk arşın arsa üzerinde ahşap iki katta ve iki bölükten ibaret olup bir bölüğü yedi oda bir sofa bir av'u bir mutfak diğer bö- lüğü iki oda bir mutfak ve harap gay ri kabili istimal öç kuyu ve iki yüz doksan arşın bahçeyi havi bir bap ha- nenin tamamı Hırkaişerif Akseki mahallesinde Tah- taminare sokağında eski 16,16 müker- rer ve yeni 24, 26 No.lı seksen ye- di arşın arsa üzerinde kısmen iki ve kısmen ahşap iki buçuk katta üç bö- lükten ibaret olup caddedeki bölükten kapıdan girince bir çimento antre bir oda bir merdiven başı diğer bölüğü çıkmaz sokaktaki birinci kapıdan gi- rince bir taşlık bir ocak üstünde iki oda bir sofa diğer bölüğü diğer ka- pıdan girince mutfak bir antre üstünde bir oda ufak merdiven başı odada do- lap üstünde daraça ikinci katta bir balkonu havi iki hanenin tamamı Üsküdarda Dabağlar mahallesinde Se- lim paşa taşı catldesinde eski İl ve yeni 9 mumaralı yüz altmış dört arşın arsa üzerinde ahşap iki katta yedi oda bir sofa bir malta taşlık otuz arşın arsa üzerinde ahşap bir katta mutfak bir kuyu ve iki yüz altı arşın bahçeyi havi dahili bazı sıvaları noksan haricen kısmen tamir edilmiş yenice bir hanenin tamamı, Beykozda Yalıköyün'de Beykoz cad- desi Meydan sokağında eski 15 müker- rer ve yeni yirmi beş numaralı yüz otuz arşın arsa Üzerinde ahşap üç buçuk katta ikisi küçük olmak üzere sekiz oda iki sofa bir toprak avlu bir balkon bir sarnıç bir mutfak ön taraftaki iki odanın cam ve çerçeveleri noksan ve üç yüz kırk yedi arşın bahçeyi havi yenice bir hanenin tamamı. Fatma Yedikulede Mirahor İlyasbey mahalle- sinde Narlıkapı çeşmesi sokağında eski 19 ve yeni 3İ numaralı seksen beş ar- şın arsa üzerinde ahşap iki katta ikisinde yük ve dolap olmak üzere dört oda bir sofa kırmızı çini taşlık bir mutfak ve mutfakta bir oda ve altmış beş arşın bahçeyi ve bahçede müşterek bir kuyu- yu havi bir hanenin tamamı, Numan Ef Hayriye H. Mehmet Necmettin B. Zehra H. Fatma Nadiye, Şevkiye H.larla Şerfettin B. Kadıköyünde Osmanağa mahallesinde Söğütlüçeşme sokağında eski 101, 10 mükerrer ve yeni 103 numaralı yüz yirmi altı arşın arsa üzerinde kârgir iki katla tünde bir odayı havi bir dükkânın tama- üs“ nı. Ali Haydar, Hasan Hüseyin ve Mehme B.ler A ayda Oruçgazi mahallesinde eski Köprülü ve yeni Külhan sokağında eski beş ve yeni 22 numaralı seksen arşın arsa üzerinde ahşap iki katta ay» rıca bodrum katını daracayı havi biri sandık odası dört oda bir sofa de bir oda üstü kapalı daraça sarnıç kuyu ve yirmi arşın arsa üzerinde bir katta mutfağı havi bir ha- nenin tamamı, Emine Üsküdarda (o Debağlar (mahallesinde Meydancık sokağında eski ve yeni 12 doksan arşın arsa üzerinde beş oda iki sofa bir çeviriniz — ve numaralı ahşap üç katta Zâtfen sayıfayı Feride H.