22 Haziran 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 14

22 Haziran 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 14

MA Careteye gönderiiccek mektupların üzerine idare içinse (İdare) yazıya Li lem rün ve vera betün Vella eebfenlar —— .. “ (Yaz) işareti konulmalıdır. —— ryon İlerle mevrmeme, Ümmeti ealadderera webtep'ere li verme & ral ardan ve Ülelere m Haşaratı öldürenler arasında FAYDA daha müessir, daha ye ve yarı yarıya ucuzdur. Tahta kurusu, sinek ve sair haşeratı yumurtalarile imha IS Kokusu latif ve leke yapmaz. hayvanlara ve nebatata zararı yoktur. FAYDA ismine dikkat ediniz. Bütün devair ve müessesat, Seyrü Sefain, Devlet Demiryolları, Hilâli Ahmer, Hastaneler, otel ve lokantalar FAYDA istimal eder. Hasan Ecza deposu. ..2225255 555. AML AAA A s—VAKITın Küçük ilânları > Her gün seyrolener d ........ Tarife sssss..., 1 Defalik *»wew 30 4 satırı > geçen İlanların tazla satın Ş 8 için 8 er kuruş zamamolumar “öms....se eli sdöğsu? Satım Yazı makinesi — Kullanılmış Remington markalı Türkçe, İngilizce klâiyeli . İdarede 11 numaraya müracat. Satılık piyano — markah Kuruvaze; bir piyano. satılıktır. Atideki adrese müracâatları, Adres: Beyazıt Hasinpaşs simitçi fırını sokağında eski adliye meslek mek; tebi binası Ne 4te mukim. İş arayanlar İş aranıyor — Liseyi ikmal etmiş Almancaya vakıf namusla bir Türk genci iki ay müddetle münasip bir vazife an- yor. Arzu edenlerin Aksaray, Hasanbaba, Kınktylumba sokak Na. 11 Hülüsi adre- sine çahriren müracaatı Yapak ilânı "Tahminen Kilo 900 Halis Merinos yapağı 460 Melez Miktarı yukarda yazılı olan ink 990 senesi temmuzun ikinci çarşamba günü saat 15 te müzayedeye konulaca- gından talip olanların Halkalı ziraat mek- tebinde çiflik heyeti idaresine müracaat- ları, İzmit Şark pazarı - Sadettin - Adapazarı şubesi Açıldı Uzun çarşıda Kazanmak için » Ya ilk şart ilân ilânsız kazancı artırmaya savaşmak, havada ta- vyaresiz uçma çalış- mak gibidir Ticaretinizde , san'atınızda muvaffak olmak istiyorsanız gazete ilânma ehemmiyet ve- riniz: Gazete ilânı ilânların en köle. en ucuzu, en te- sirlisidir. İşte ilân tarifemiz: Sonuncu safıfada o Satırı Kuruş 125 g5 Sind ... 4, . » . © ” » . ". . 20 Resmi iânlar, sonuncu sayıfada 10 Kr. İlân memurumuz size fay- dalı bir ilânm şekil ve üc- reti için hizmet etmeğe ha- rdır. AE Sl TizTEDTEEEEI AREEEELEL EEE Msul müdür: Refik Ahmet F. Rösemer | YE SİNE KENAN KEMİK | İRIRLIRLA RINA, HASTALIKDAY KALKANLARA, Müzayede bedeli No, 420 21490 63 21886 189 22059 105 22128 555 22239 İNANIRIM Fay da Daima Birinciliği Kazanır. ii EZ aAYISI HER YERDE & KURUS EE MATBAA VE İDAREHANE: İSTANBUL, Babıali Ankara caddesinde “VAKIT YURDU. e var Oldarayisi? 1 (Yazıyı2o7 (Kirapı Telgrat « Wakıt. Posta kato İPERODEN) Desörük-Boğar hastaliklerınde ETTEN en sıf) die GLLZISINİ, beş diş ve her türlü” ağrılara | Vakıf paralar müdürlüğünden: İkraz Merhunabın semti meşhuru 1: cinsi Borçlunun ve müştemiliti ismi Erenköyünde Sahrayıcedit mahallesinde Ka- yışdağı caddesinde cedit 111 ve 111 suma- ralı zemin katında: Dört oda, iki sofa, 2 ha- lâ, | mutfak, 1 hamamı birinci katında: 4 oda, 2 sofa, 2 halâyi, ikinci katında: 3 oda, 1 sofa, | halâyi muhtevi müfrez maa bahçe 1 bap kârgir köşk ile 11İ“i emlâk ve 5 harita ve 111-2 emlâk ve 4 harita 111-3 emlâk ve 3 harita 111-4 emiök ve2 harita numaralı müfrez diğer dör kıta bahçenin tamamı, Mecmuunun kıymeti muhammenesi 4360lira olup köşk 14400 zira arsanın 316 zira mahallinde mebnidir. Müteveffa Yusuf paşa haremi Hatice Naşide H. Aksarayda Çakırağa mahallesinde Sultan- camiişerif sokağında atik 34 emlâk ve 62 ada ve 1638-1 harita numaralı yeni yüzü 6,20 yeni sathı 99,46 metre terbiinde ve(865) lira kıymeti muhammeneli | kıta arsanın tamamı. Doktor Selâmi paşa zevcesi Şükriye Hanım veresesi Güldeste H. ve Müşfik ve Ömer Cabit B. ler Anadoluhisarmda Göksu yeni mahallede Nişantaşı caddesinde cedit 16 No.lı bodu- tüm katında: İki oda kiler gusulhane halâ haricen müsakkaf mutfak zemin katında; methal sofa iki oda kiler halâ birinci katında üç oda sofa halâyı muhtevi ve (800) zira arsanın (125) zirâ mahallinde mebni (1800) lira kıymeti muhammensli bodrum katı: Kâgir üst tarafı ahşap bane- nin tamamı, Fatma Kadıköyünde (o Hasanpaşa (mahallesinde Rasim paşa sokağında cedit 3 No.lı zemin katında: Metbal iki oda sofa halâ mutfak birinci katında Üç oda sofa halâ çatı ka- tında basık sofayı ve bahçesinde kuyuyu mubtevi 450 zirâ arsasının 130 zirâ mabal- linde mebni 1100 lira kıymeti muhamme- neli ahşap hanenin tamamı, Saadet H. Çengelköyünde ve mahallesinde (suyolu sokağında cedit 13, 13-1 13-2 13-3 No.h bahçevan odasile bir sakaf altında üç bap baneyi müşt m ! tahtalı bostan namile maruf bir kıt'a bostanın tamamı. Mezkür emlâkten 13 No. hısı bostan ve bahçevan odası olup bir satihta iki oda methal ve ahırı 13-1No.lı hane iki satıbta beş oda iki sofa bir mut- fak iki halâyı 13-2 No.li hane üç. satıbta yedi oda üç sofa bir mutfak üç halâyı ve 13.3 No. hane iki satıhta beş oda iki sofa iki halâ bir mutfağı mubtevi ve hepsinin kıymeti muhammenesi 5000 liradır 13000 zira arsanın üç bap hane 360 zira ve bah- çevan odası 140 zira mahallinde mebnidir Mühendis Ferit B. Kartalda çeşmebaşı mevkiinde 25 No.lı bir satıbta dört oda bir kiler bir halâ bir nethal ve sofayı ve ayrıca müsakkaf iki ,da bir mutfağı ve kezalik ayrıca müsakkaf ahır ve samanlığı muhtevi ve 30 dönüm üç evlek arsanm maa müştemilât 380 zira ma- hallinde mebni ve 6500 lira kıymeti mu- hammeneli maa bağ bahçe kâğir köşkün tamamı Ahmet Rami B, ve zevcesi Melâhat H. Üsküdarda ihsaniye mahallesinda orta so- kakta cedit 54 No.lı bodrum katında: mutfak kömürlük zemin katında: üç oda taşlık halâ birinci katında: üç oda sofaw TRIKALSIN e AD 263 Mola KAN az ve Günde 3 ada Devk/oy» ULU Dengeli de ele e # abot X. vl muhtevi 764 zirâ arsanın 200 zirâ mahel- ; linde mebni 1964 lira kıymeti muhamme- neli ahşap hönenin tamamı. Tavukpazarında Hüseyinağa mahallesinde Camişerif sokağında cedit 10 No.lı zemin katında ; İki methal, taşlık, mutfak, halâ kömürlük, asma iki oda, Birinci ikinci kat- larında: Üçer oda birer sofa birer halâyı muhtevi ve 140 zirâ arsa üzerine mebni 3500 lira kıymeti muhammeneleri zemin katı kârgir ahşap hanenin tamamı. Emine Usküdarda Kısıklı mahallesinde Kısıklı caddesinde cedit 68 No.lı ve 2300 zirâ ar- sanın 200 zirâ mahallinde mebni 1550 lira kıymeti muhammeneli muvakkat bir bölme ile ikiye ayrılarak arkasında iki oda ve ahırı muhtevi ahşap dükkânın tamamı. Bakkal Beşiktaşta (o Sinanpaşayıatik mahallesinde Taşiskelesi sokağında cedit 13, 15, 17, 19 21 No. dört bap dükkânı müştemil kârgir banın tamamı. Mezkür emlâkten 13, 15, 19 21 No. lıları birer satıhlı dükkândır. 17 No. han zemin katında: Methal üzerinde 4 oda halâ koridor ve ocağı muhtevi olup hepsi 165 zirâ arsa üzerine mebni ve 4 bin lira kıymeti muhammenelidir. Usküdar Solaksinan mahallesinde Topaneli oğlu sokağında e:dit 9 No, zemin katında methal toprak avlu mutfak, halâ, oda, kö- mürlük, birinci katında dört oda, sofa, ba- la, kiler ikinci katında üç oda, sofa, halâ kileri muhtevi ve 700 zirâ arsanın 150 zirâ mahallinde mebni 1000 lira kıymeti mu- hammeneli ahşap hanenin tamamı. T. ÜsküdardaHamza fakih maballesinde açık- türbe sokağında cedit 72 No.lı zemin ka- tında methal taşlık üç oda birinci katında dört oda, sofa halâyi muhtevi 330 zira arsanın 177 zira mahallinde mebni 1500 lira kıymeti muhammineli ahşap hanenin tamamı. Doktor Ahmet Küçükmustafapaşada Mollahösrev mahal lesinde İcadiye sokağında cedit 12 No.lr zemin katında metbal oda mutfak halâ birinci katında iki oda gusulhane ikinci katta bir oda halâ üçüncü katta bir oda ve daraçayı mubtevi ve 64 zira arsanın 56 zira mahallinde mebni 1300 lira kıymeti muhammeneli kârğir hanenin tamamı. Naim EF. vekili İbrahim nesi Kara gümrükte Devrişali omahallesinin Arabacılar sokağında cedit 1 No.lı bod- rum katında: Taşlık hamam, ufak bir oda, zemin katında Methal iki oda sofa halâ birinci katında: iki oda sofa ve halâyı ve haricinde mutfağı müştemil 199 zirâ arsanın 110 zirâ mâhallinde mebni köşebaşına müsadif 1200 lira kıymeti muhammeneli ahşap hanenin tamamı, Vakıf paralar Müdürlüğüne merhun olan yukarda yazılı menkul emval, sahiplerinin borçlarını vermemeleri basebile ” ve ikinci açık arttırmaları neticesinde hizalarınde gösterilen lerle talipleri uhdesinde takarrür etmiş ve 8 temmuz 930 müsadif salı günü Saat ondan itibaren son açık artırmasına lanarak mubammen kıymetlerini bulduğu Şerife taktirde saat on Ayşe veda y? elsi ie ri EŞ İş ia ğa katiyen ihalelerinin icrası mukarrer bulunmuştur. Müzayede m dördüncü vakıf hanın ikinci katında No: 17 Vakıf paralar lüğüdür. Vazolunacak bedelin yüzde onu nisbetinde pey ak çesi rilmesi ve müşterilerin bizzat veya musaddak vekâletname ile racaat eylemesi müzayede şartlarındandır. Evvelce talip olup mezkür günde bulunmıyanlardan son talipten maadası vaz £' sayılacaktır. Taliplerin vaktinde müracaat etmeleri ilân olunur i 2