2 Eylül 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

2 Eylül 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

Garmaminde okuh vesive enimlerin bölün ballar mahfamdar aaa Gazeteye rönderilecek meklupların üzerin? İdare içinse ( idare | yarıya ( Ez SAYISI MER YERDE 5 KURUŞ MATBAA VE İDAREHANE: | sit ie ( Yazı ) işareti Konulmalıdır © damimyan mastup'urm sdasindan, kermeti muhadderein meaktanları kanu meş paraların “ harkelmasıdan ve Sinların mündereneteiam idare mes'ul değildir Gl ii Emniyet sandığı emlâk müzayedesi Kat'i karar ilânı Müzayede Muhammen far Merhunatın cins ve nev'i ile Borçlunun ismi bedeli Lira ktymerifara No mevkii ve müştemilâtı 2005 11740 1261 Kasımpaşada Çatmamesçit mahallesinde Ces riatik ve Küçükhamam sokağında eski 2, 1 ilâ 11, 9, 9 mükerrer 9 mükerrer ve yeni 3, 1 ilâ 5, T ilâ 13 numaralı üç yüz altmış arşın arsa Ü- zerinde erkeklerin soyunma mahallini ve iki yüz yirmi arşın arsa üzerinde kadınların 80- yunma mahallini ve beş yüz arşın arsa Üze- rinde her iki tarafın sıcaklık mahallini sıcak ve soğuk hazneyi erkeklerin kısmı kapısının iki tarafında bodrum şeklinde iki dükkânı ve yüz on arşın arsa üzerinde kârgir üç katta on iki odalı ve altında iki dükkânı ve iki sofa harap bir mutfak bir toprak avlu bir büyük odunluk bir kuyu ve birinci katın bölmeleri kârgir ikinci ve üçüncü katın döşemeleri ve merdivenleri ahşap bir hanı ve beş yüz on arşın bahçeyi havi bir hamamın otuz iki his- se itibarile on yedi hissesile derunüne cari bir buçuk masura mai lezizin on ikişer hisse itibarile üçer hissesi Ayşe Şaziye ve Hobter Hanımlarla Hayrünnas ve Hadimünnas Beyler. Balatta Kesmekayada Hamamimuhittin ma /© © hallesinde Kilise caddesinde eski 1, 1 müker- Li rer ve yeni 3, 5 numaralı yüz otuz arşm arsa ; üzerinde kârgir birer buçuk katta biri iki odağ bir kömürlük bir ev altı bir ocak diğeri dört o-* da bir kömürlük harap bir mutfak ve otuz se kiz arşın bahçeyi havi harap iki hanenin ta- -- mami Mehmet Ali B. Galatada Kemankeş Kara Mustafapaşa ma- hallesinde Gümrük ve Tulumba sokağında eski Zilâ.12, 35, 35 mükerrer 35 mükerrer 35 mü- kerrer ve yeni 33 ilâ 39, 4 ilâ 14 numaralı altı yüz arşın arsa üzerinde kârgir iki katla üs tünde 22 odayı ve altında on dükkânı ve yün otuz arşın bahçeyi hari Adahanı namile ma ruf bir hanm terşil intikali rubu hissesile bi- lâ tevsi rubu hissesi, Memduha ve Atiye Hanımlar. Fatihte Cumartesipazarında Hocaüveys ma hallesinde Külhan sokağında eski 8 ve yeni 25 numaralı yüz arşın arsa üzerinde kârgir iki katta beş oda bir sofa bir mutfak bir malta ev altı ve ev altında kuyuyu havi harici sıva- sız bir hanenin tamamı. Beyoğlunda Feriköy birinci kısım mahallesin- de Büyükyeni sokak eski 35 mükerrer ve yeni 58 numaralı seksen arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üç oda bir sofa bir avlu bir mutfak bir şabniş bodrum katında dükkân gibi müs tamel bodrum ve kırk arşın arsa üzerinde bir oda bir mutfak ve bahçede bir kuyu ve altmış bir arşın bahçeyi havi hariç ve dahili yağlı bo- yalı bir hanenin tamamı. Ahmet ağa. Kadıköyünde Osmanağa mahallesinde Vişne sokağında eski 122 mükerrer ve yeni 27 numa- ralı yüz arşın arsa üzerinde ahşap üç katta bi- ri sandık odası olmak üzere sekiz oda bir mers diven başı bir taşlık bir balkon bir srniç ve kırk dört arşın arsa üzerinde ahşap bir katta odun ve kömürlük ve elli altı arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Nedime H. Koca Mustafapa,ada Avratpazarı Kürkçübaşı Ahmet Şemsettin mahallesinde (o Küçüklünga <addesinde eski 144, 146, 148 ve yeni 152,152-1 numaralı yetmiş yedi arşm arsa üzerinde ah- şap iki buçuk katta biri kiler gibi olmak üzere dört od- bir ufak sofa bir antre çini taşlık merdiven başı odun ve kömürlük bir mutfak bir cihannüma bir kuyu ve altında bir dükkânı ve yüz yirmi sekiz arş” bahçeyi havi b ha- nenin tamamı, Ahmet Ef Samatyada Beyazıtcedit mahallesinde Samat- ya caddesinde 165 mükerrer ve yeni 209 numa- ralı seksen dört arşın arsa üzerinde kârgir iki buçuk katta üç oda bir taşlık bir sofa bir mut- fak ve yirmi dört arşın bahçeyi havi bir hane- nin tamamı, Bodosaki Ef. Lâlelide Mimarkemalettin mahallesinde Lâleli tramvay caddesinde eski 84, 50, 52 ve yeni 56,58, 60, 62 numaralı yüz yetmiş arşın arsa Üze rinde kârgir üç buçuk katta biri dört oda biri pfak olmak üzere iki sofa bir mutfak bir taş. lik bir cihannüma bir gusulhane diğeri biri sandık odası olmak üezere beş oda bir ufak sofa bir kiler bir taşlık ve bir ocağı ve iki dük. Emine H. Emirginda muvakkatane caddesinde eski 44 mükerrer 46 ve yeni 38, 40 numaralı 35 numa- ralrsı kırk beş arşın arsa üzerinde kârgi; iki WAN p Kız ve Erkek - Leyli ve nehari İSTİKLAL lisesi İlk, Orta ve Lise kısımlarını muhtevidir. a Kız ve erkek talebe ayrı kısımlarda ve ayrı teşkilât -dahilinde idare edilmektedir. Talebe Kaydına başlandı Talep vukuunda tarifname gönderilir. Şehzadebaşı < Polis merkezi arkasında ele HELE l İSTANBUL, Babaali, HM EEE Bütün sınıfları mevcuttur. RENEE ENİ Tek BEŞLER AT YARIŞLARI « Veliefendide 5 Eylül Cuma günü saat14 buçukta, 12 Eylül Cuma günü saat 13 te Sipahi Ocağı tarafından GEM > İstanbul Muhasebei Hususiye yarışı yapılacaktır. GEX Şehremaneti ilânları istanbul belediyesinden: Fenerde (Haraççı Kara Mehmet ma- hallesinde Fener caddesinde 83, 85, 87 numaralı 76, 6İ metro murabbaı arsa kiraya verilmek için açık müzayedeye konmuştur. Taliplerin şartnameyi görmek için her gün müzayedeye girmek için ihale günü olan 23 Eylül 930 salı gönü Levazım müdürlü- ğüne gelmeleri, Istanbni belediyesinden : Temizlik, Sıhbiye ve inşaat hayvanları için lüzumu olan 519574 kilo arpa ile 557570 kilo saman kapalı zarfla münakasaya konmuüştür. Taliplerin şartname almak için ber gün levazım müdürlüğüne gelmeleri teklif mektupları da ihale günü olan 23 Eylül 930 salı günü saat on beşe kadar mezkür müdürlüğe vermeleri. GELERİSİ ELELE katta bir oda bir taşlık ve elli arşın arsayı ve kırk arşm üzerirde iki katta bir oda bir taşlık ve elli dokuz arş:n ı. arsayı havi iki dükkânın tamamı, Fatma Hadiye 1, 285 931 17929 Sarıyerde eski Kudretu'lah Ef, ve yeni Türbe 3590: 15735 19524 yüz sekiz arşın arsa üzerinde ahşap üç katta altı oda üç sofa ve yirmi iki arşm arsa Üze rinde bir mutfak ve iki yüz yirmi arşın bah- çeyi havi eskice bir hânenin tamamı. Hasan Tahsin B. Nudiye ve Saniha Hawlar, Beşiktaşta Cihannüma mahallesinde Yalı s0 kağında eski 24 mükerrer 39, 41, 43 ve yeni $-1, 27, 19, 21 numaralı bin yüz seksen yedi ar- gn arsa üzerinde kâirgirbeş katta ve her katın- da birer büyük salonu ve üçüncü ve dördüncü ve beşinci katlarında birer odayı ve üç yüz üç arşın arsa üzerinde ahşap bir katlı depoyu ve yüz altmış üç arşından ibaret rıhtım mahalli- ni havi kârgir antrepo ve yazıhanenin tamamı, Evdekim Ef. Beyoğlunda Feriköy ikinci kısim mahallesin- de Kır sokağında eski 3, 3 mükerrer ve yeni 41 numaralı iki yüz'otuz sekiz arşın arsa Üze- rinde maaçatı kârgir altı katta bir ufak oda kiler ve biri hamam odası olmak üzere on alta oda bir salon iki ufak olmak Üzere üç sofa bir mutfak bir hamam ve dört yüz otuz iki ar- şın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Cinan H. Alp ve Mehmet Cilâsin Beşiktaşta Sinanpaşayı cedit namı diğer Kılıç Alipaşa mahallesinde Mesçit sokağında eski 26 yeni 46, 48 numaralı dört yüz seksen arşın arsa üzerinde kârgir iki buçuk katta on üç oda iki salon bir mutfak bir kuyü ve yüz otuz beş arşm arsa üzerinde kârgir bir katla üç odalı harap selâmlık dairesi seksen arşm arsa üze- rinde eski ahır ve odasını ve yüz kırk beş arşın bahçeyi ve derununa cari nısın masu- ra mal lezizi havi bir konağın yirmi hisse iti- barile sekiz hissesi. Ahmet Şemsettin B, ve Hatçe Necmiye Hanım Erenköyde eski Bostancı ve yeni Kozyatağı mahallesinde eski Köprübaşı ve yeni Arifpa- şa sokağında eski 10, 13, 29, 33 maklup ve yeni 27 Zi numaralı yüz kirk sekiz arşm arsa üzerin- de iki katı ahşap bir katı kârgir olmak üzere dokuz oda iki sofa ve elli arkın arsa üzerin de bir mutfak bir oda ve dokuz yüz seksen dokuz arşin bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Mehmet Ağa Yukarıda cins ee nev'ile mevki ve müştemilitı yazılı emlâk hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 13 eylül 1990 tarihine müsadif cumartesi günü saat İkiden itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak (mw hammen kiymetlerini) geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanların mezkür günde saat dörde kadar Sandık idare. kânı havi iki hanenin tamamı. Nahit ve Bedrettin Bevler| sine müracaat eylemeleri ve saat dörtten sonra vukubulacak müracnatların kabul edilmiyeceği ve mezkör emlâke evvelce talip olanların kat'i karar es- nasında hayır bulunmadıkları ve başka talip zühur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzur:u ilân olunur. Ankara ciddes nde *VAKIT YURDU, Tel - 1898 ( EDARE İŞLERİ ) 171 ( YAZI İŞLERİ ) Telat : VAKİT. Posa kutusu © Seyriselain Merkez acentesi Galata Köprü başında Peroğlu 4362 Sube acentesi Sirkecide Mühürdar zade bam altında Tellsv$74' Mersin sür'at postasi (KONYA) Vapuru 3 Eylül çarşamba 11 de Galata Rıhtımın dan kalkarak Çanakkale, İzmir Küllük, Fethiye, Finike, Av talya, Alâiye, Mersine gidecek ve dönüşte Taşucu, Anamur, Alâiye, Antajya, Finike, Fethiy* Küilük, İzmire uğrıyarak gele- cektir. Çanakkalede yalnız yoler verilir yolcu alınır. hyrak« surat çüslâsi (MERSİN) vapuru 2 Eylül Salı 17 de Sirkei nblımından kalkarak Gelibolu, '#nakkale, Küçükkuyu, Edremit, Bürbaniye, Ayvalığa gidecek ve dönüşte mezkür iskelelerle birlikte Altınoluğa uğrıyarak gelecektir. Gelibolu için yalnız yolcu alınır, yök alınmaz. İskenderiye süra' postası (IZMIR) vapuru 5; Eylül Cuma günü saat 13te Galafa rıhtımından kalkarak cumartesi (osabahı (o İzmire ve akşamı İzmirden kalkarak Pazartesi Iskenderiyeye vara- cak ve Çarşamba İskenderi- yeden kalkarak İzmire ouğ- rayarak İstanbula gelecektir. Trabzon ikinci postası (KARADENİZ) vapuru 4 Eylül (o Perşembe akşamı Galata rıhtımından kalkarak Zonguldak, İnebolu, Sinop, Samsun, Ünye, Fatsa, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize, Ho- pa'ya gidecek ve dönüşte Pazar iskelesile Rize, Of, Sür- mene, Trabzon Polatbane, Gire son, Ordu, Fatsa, Samsun, Si- nop (o İmeboluya © uğrıyarak gelecektir. Seyrisefain müdürlüğünden: 6 Eylül 930 ; Kadınlara 7 <3 Erkeklere Türkiye Seyrisefain idaresi mütekaidin, eytam ve erami- linin ağustos 930 maaşları ba- lâda muharrer günlerde vari- lecektir. Havuzlar dahilindeki lokanta kiraya verilecektir. Son ihalesi B-eylül-930tarihinde yapılacak- tır. İstiyenler ogün levazım müdürlüğüne gelmeleri. 6 Eylül cumartesiden itiba- ren Bandırma ve Karabiğa postaları idare rıhtımından sa- at 18 de kalkacaklardır. | MEZAAREMESE ŞEN Bayron İLayn Karalenizden muvasalanı beklenen “Mer id of Crete, vapuru 6-8 eylüle doğrü LONDRA ya hareket edecektir.Ayni ze mandâ Hall ve Brediord için emtayi tüces” rive kabul olunur İer türlü tafsjlât için Gölats Çinili'nhtm hanında Anağnostopd* los ve Liskidis vepur o acentesine mü Tâcat azinin Yo'u Söyleyen ve yazan ; Memduh Necdet Basılıyor; yakında Ikacak Mes'ul müdür: Refik Ahmet