1 Şubat 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

1 Şubat 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

Sayfa 12 Hasan zeytin yağile, Hasan kolonyasile ve Hasan kremile yapılmış HASAN SABUNLARI birer şaheserdir. Halis limon çiçekleri- nin ve hakiki, tabii yaseminin ve İs- parta güllerinin insana bayat ve ruh veren kokularını cami olup cildi yumu- şatır. Bilhassa nermin ve nazik ciltli kadınlar ile çocuklara şayanı tavsiyedir. Avzupanm terkibi meçhul yağlarından yapılmış sabunlardan tevekki ediniz. Veche ve cilde taravet ve letafet bah: şeden zeytin yağlı ve Gliserinli Hasan sabunlarından istimal ediniz. Hasan ecza deposu | Devlet Demiryolları ilânları Lokomotif, alev, duman ve regülatör borularının kapalı zatfla münakasası 13 Mart 933 Pazartesi günü saat 15 de Idare mer- kezinde yapılacaktır. Tafşilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beşer liraya sa- tılan şartnamelerde yazılıdır. (365) 150 adet vagon örtüsü münakasası 13 3-933 tarihinde Anka- rada Devlet Demiryolları İşletme umum müdürlüğünde yapılacak- tır. Fazla tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beşer li- raya satılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. (366) Darülfünun Mübayaat Komisyonundan: 25-1.933 Çarşamba günü Tıp Fakültesinin aleni ikinci altı sylık yaş sebze münakasasına talip zukur eylemediğinden müna- kasa ve ihale kanununun o'baptaki mevaddı mahsusasına tevfi- kan 1 - Şubat - 933 tarihine müsadif Çarşamba günü ibalei kati- yesi iera kılınmak üzere tekrar aleni münakasaya vazedilmiş olmakla talip olanların mezkür günde teminatlarile birlikle saat 14 de mülga Harbiye Nezareti binasında Darülfünun Mübayaat Komisyonuna müracaatları ilân olunur. (404) İnhisarlar Umum müdürlüğünden: Eursa ambarlarındaki takriben (700.000 ) kilo mamul yaprak tütünün Mudanya tarikile Istanbula nakli pazarlıkla ihale oluna- caktır. Bu miktar inüp çıkabilir, Taliplerin şartnameyi gördükten sonra pazarlığa işlirak etmek üzere (967,9) teminatlarını hamilen (4-2.933) cumartesi günü saat (15) te Galatada Mübayaa komisyonuna müracaatları. © (269) inhisarlar Umum Müdürlüğünden: Eedelleri (13502) numaralı kararname ahkâmı dairesinde te- diye olünmak-üzere şartname ve nümunesine tevfikan (1,500,000) adet Mantar alınacaktır. Ancak İspanya malı Mantarlar takasa tabi değildir. Taliplerin nümune ve şartnameleri gördükten sonra pazarlığa iştirak etmek üzere “o 7,5 teminatlarını hamilen 62-933 pazar. tesi günü saat 15 te Galatada Alım Satım komisyonuna müra- caatları. (307) | Istanbul Belediyesi ilânları Karagümrükte Karabaş mahallesinde OÖxssüz Mehmet paşa mektebi enkazı satılmak üzere temdiden müzayedeye konulmuş- tur. Talip olanlar tafsilât almak için her gün levazım müdürlü- ğüne, müzayedeye girmek için de 29,5 liralık teminat makbuz veya mektubu ile 9:2-933 perşembe günü saat on beşe kadar Daimi encümene müracaat etmelidirler. 1420) Moay TT | Selânik Bankası Tesis tarihi: 1888 Sermayesi : 30. 000. 000 Frank İdare merkezi : ISTANBUL Türkiyedeki Şubeleri: Istanbul ( Galata ve Istanbul! ) Izmir Samsun. Mersin. Adana Yunanistandaki Şubeleri : Selânik. Kavala. Atina. Pire - Bilâmum Banka muameleleri. Kredi mektupları, Cari hesap- lar küşadı, Esbam ve Tahvilât Kasalar icar, m 1 - z Bs — E > — GA BİRE Ankara'nın “en La 10) ETE Evla GRİ Md VE AKBA PAİR MA Gr le YE RE İÇİ mecmüa ve kitap a Tİ EE Tİ vemektep levazımı Her türlü “Fotoğraf ça LİK hr vira A dei i A çinileri Doktorlar Doktor Opermiör Ahmet Asım Doğum ve kadın hastalıkları birinci sınıf - 12 Ortaköy, — 15 Beyoğlu, İstiklâl ,Öpera sineması karşısı) 4:00) — 4,2221 Doktor Balıkçıyan esi: Beyoğlu Mektep 5 No, 17 Telefon: 3525 Beyoğlu Doktor Cevat N. Zekâi Binir mütehassısı Cuma ve pazardan munda günlerde saat 3 ten 6 ya kadar hseta kabul olunur. ekini TSMAN kargınnda Av- kara si No, 47. ye tevalan naklet- yene: 23468, tgüb: 60740 Operatör - ürolog dok'lor Melhimet Ali roötehaanını Karakaş) ldrar yolları tastatıkkarı Emindal © (Sabık na kletiriştir. Olmadan manda ber gün hastalarını kabul ve tedavi eder, Dektor Hafız Cemal Dabüli hastalıklar mütehassıs Divanyolu No. 118 Telefon: 27398 Göz hekimi doktor Süleyman Şükrü Birinci sınıf mütobassın Babıali (Ankara Caddesi Numara 80) Diş doktoru Mustafa Zeki Muayenehana: Üsküdar Avamatağı No, 63 Diş tabibi Zeki Nuri Her gün buzta kabul edilir. Her sevi diş rühatsızlığı tedavi o'unur. Muayenehane: Usküdar Abcıbaşı Mektep sokâk No 80 SAHİBİ: MEHMET ASIM Umumi Neşriyat Müdürü: FİKRET ADİL YAKIT MATBAASI — İSTANBUL bana 1 Şubat 1933 lerinin en büyük vazilesi nedir Çocuklarını Tutumlu Muktesit Yetiştirmek. VE halde derhal in Ziraat Bankasından | ny yn yy Şİ My yyl yl ayyy yy | Askeri Fabrikalar ilânları | Tayyare Piyangosu 14 üncü tertip başlıyor (inci keşide 11 Şubat / ve mâdeni eşya 1 e Like KARYOLA fabrikası 12 yi liraya karyola Sirkeci Ebüssuut caddesi Tel, 22652 Çocuk, Kesme, Kemerli, Amerikan sistemi çelik yavl lâke ve mohtelif renk lerde karyolalar hastane ameliyat odaları malzemeler z Tistls savlır. Der türlü ölçüye göre sipariş dahi kabul edilir. Fabrikada ve Eminönü, Selânik Bon» marşesi ve Yerli Mallar Pazarında Ga aynı fistan satılır l Sultanahmet Cçüncü Sulh Hukuk Hakim“ | tiğinden: Müddel Apdon Aperyin Efendinin müdder Kiralık apartıman Divanyolunda, tramvay dürak yerinde, Gebeciler sökağında, Il mumaralı apartıma- | ini nın Üçüncü kat dairesi boştur. Her târafı : açık, güneş ve havası bol bu baş odalı, ve gok deniz gören iki balkonlu dairede terkos, elektrik ve hava pazi vardır. Kirası ucuz « ti meçhule gi dur, 'Tülefon 20958. | iâtehliğ inde gün müddet Yu kere on beği yapılmasınd m tekiigat mahkeme: argr verlidiğinden muha keme günü olan 8/3 Çarşamba günü saat 14 te mabkem azır bulunması 10 400 Ton lavemarin kömürü. sumu İlânen tebii olunur (6470) » 13-2 933 tarihinde ihalesi ya- pılacağı ilân edilen yukardaki malzemenin ihalesi sehven aleni münakasa suretile yapılacağı ilân edilmiştir. Bu kömürün ibalesini yine aynı tarihte kapalı zurf su- retile (yazılacağı alâkadaranın malümu olmak üzere ilân o'unur. (395) de hazır balunarak memuruna müracanii İ se ân olunur (6471),