19 Haziran 1964 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 28

19 Haziran 1964 tarihli Akis Dergisi Sayfa 28

Tüli'den haberler Geçtiğimiz haftanın başında Salı gü- nü, havanın yağmurlu olmasına rağmen, Hacettepe Hastahanesi gö- nüllülerinim O Kavaklıderedeki (o Tenis Kulübünde verdikleri çay oldukça ka- labalık geçti. Gönüllülerin uzun za- mandır hazırlamakta oldukları eşya- ların satışları yapıldı. Bu arada bir de piyango çekildi. Piyangonun en bü- yük hediyesi, Faize moda salonu ta- rafından hediye edilmiş olan bir yaz- lık elbiseydi. Herkes bu elbisenin kendisine çıkmasını bekledi durdu Erken saatlerden itibaren bütün gönüllüler (o işbaşına koşmuşlardı. O gün biraz rahatsız, olan Türkân Aziz- oğlu iki aspirin alıp öyle geldiği için akşama kadar hep terledi. Semra Gür reli ise herhalde o günden sonra ses kısıklığından rahatsızlanmıştır. Çün- kü, piyango numaralarını ilân eder- ken epeyce (obağırması o gerekiyordu. Güngör Türkmen ve Hatice Onat na- zik birer ev sahibesi idiler. Günün en giyimli kadını Dr. Zülfikâr Befkemin eşi Nilüfer Berkemdi, Bej rengi, işle- Arena Tiyatrosu Ankarada Misafir AKİS/28 umduğunu... meli, sırtı yırtmaçlı bir döpiyes giy- mişti, Bayan Kuştaloğlu dâ henüz Â- tinaya gitmemiş, anlaşılan. (Beyazlı siyahlı- emprime elbisesinin önündeki siyah gülle nazarı dikkati çekiyordu. Alman Büyük Elçisinin eşi koyu ma- vi emprime şifon bir elbise ve eş par- desü ile gelmişti, Epeyce alışveriş et- ti. Arena Tiyatrosu, OoKüçük Tiyatroda temsillerine devam ediyor. hafta ("Büyük Kulak'ta Önalı tekrar seyretme imkânını bul- mak, bu değerli sanatkârı Seven pek çok ankaralıyı memnun etti. Lâle Belkısın ise hem güzelliği, hem zera- mecliste hâlâ. dınlarında giydiği sözkonusü ediliyor. elbiselerin şıklığı Geçenin seyircileri arasında bir- çok tanıdık oOsima göze çarpıyordu. Faize Kuhar (Özbolhan) amerikalı eşi ile gelmişti.. e Meslekdaşlarını Seyret- mekten ayrı bir zevk duyduğu bakış- larından (o anlaşılıyordu. o Kızkardeşi Sevim Baban da eşi Nusret Babanla birlikte - gelmişti. Yurdakul Korol Ve eşi de o gece tiyatrodaydılar. Bayan Korol Vildan Aşir Savaşırın mütead- dit baldızlarından birinin kızıdır. A- vukat Hayati Aktan, genç eşi ile gel- mişti. Avukat Bilgin Yazıcı ve eşi de ön sıralardaydılar Geçen hafta Çarşamba günü Çiftlik lokantası epeyce kalabalıktı. Daha çok siyasi gruplar göze çarpıyordu. Sağ lık Bakanı Dr. Kemal Demir, etrafını sevgi ve saygıyla sarmış bir grupla birlikte yemek .yiyordu.. Bir başka ma- sada muhtelif milletlere mensup su- baylardan teşekkül eden bir topluluk neşeli bir sohbete dalmıştı. Bir baş- ka masada ise Nüvit Yetkin ve arka- daşları yardı. Yetkin ayrılırken, veda etmek için Sağlık Bakanının yanına gelince herkes birden ayağa kalktı. * Geçirdiğimiz hafta içinde Perşembe akşamı, Golf Kulüpte çocuk hasta- hanesi yararına oObir yemek verildi.