6 Haziran 1929 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

6 Haziran 1929 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

& Haziran 1929 Keşide tarihi 430 Haziran 929 BÜYÜ Eşya Piyankosu Biletler birer liradır (Biletler Tayyare bayiliklerinde satılır) Türkocakları Merkez Heyetinin tertip ettiği büyük eşya piyankosu ikramiyeleri Cinsi Kapalı 929 modeli 27 katalog Nolu beş kişilik Buik otomobili » 929 ., — Şeyrole otomobili Pırlanta pantantif », küpe Büyük salon halısı Yüzük Piflanta pantantif Pilâtin çift kapaklı erkek saati » — Kadın kol saati Salon takımı İpek seccade Halı seccade Hereke battaniyesi Mi alimin bülani öi yantiği Ü e beyadük £ yertik B Li , ipalli iiebalik Beykoz Fabrikası mamulâtından bavul ; mektep çantası eğer takımı evrak çantası Esirgeme Derneğile Hilâliahmer sanat evinin Şömen dö tabi, İpekli bluz, yastık, çay takımı, masa örtüsü, ipekli konbinezon, eşarp, çamaşır takımı gibi nefis eşyaları Zarif bir oya El abajur Hurdebin İki parça ceviz sıgara kutusu, dokuz parça işlemeli fildişi hanım sıgara tabakasile on bir adet gümüş mineli erkek ve kadın sigara tabakası İçerisi Türk tipi minyatürlerle işlemeli büyük paravana İki küçük paravana Gayet musanna çerçeveli minyatür Hattat Nuri efndi tarafından bronzla yazılmış levha Kütahya tinsi 50 santim tulünde vazo " uti a » — kavanoz vi » 40 ,, /arzında tabak ü » 60 ,, tulünde vazo Semti — Mahallesi Sokağı No. BabıCaferi Hacı Mustafa Çobançeşmesi atik 2 cedit 4 Eevkani odaları müştemil kâğir mağazanın 48 hisse itibarile 4 hisse tam ve 1 hissenin rubu Hazineye ait hissenin kıymeti bi mühammenesi / Lira 800 Peşin para ile ie Ahiçelebi — Limön iskelesi 79 — 1 — Maa odalar dükkânın 120 hissede 25 hissesi Bâlâda evsafı muharrer emlâkın hizalarında gösterildi bedeli muhammenenin metruke satış komisy nuna muracaatları. 'Maarif Vekâleti celilesinin resmi ruhsatnamesini haiz Halk Daktilo Dershanesi Birkecide Şahin Paşa oteli karşısında Der oku Her gün (V-20) arasında arzu edilen sastlerde hanırlar: bir & etot dahilinde ve muhtelif markalı vazı makinel yazifeler teminine itle iki ayda daktilo öğretilerek müna: Şdi Pransızca, İngiliz. gibi makine ile yazılması matlüp Türkçe, Yazı işleri de kabul olunu. delâlet odildiği 6 Almanca Adet Ö 8 EygnA0LEĞcanEEre eg Ran- WE Uo H HBN Emvali metruke ilânları Fiat 5000 2500 2200 1850 900 600 S00 400 250 200 1000 250 10 15 20 25 30 10 20 25 30 25 20 3 50 30 5 100 S0 20 Nevi muhammen kıymeti Lira Yekün LİRA K. 5000 2500 2200 3700 1800 3178 50 20 25 25 450 400 400 400 50 50 50 50 25 150 2,100 dört taksitte vechile hazineye ait hisseleri tahr bedeller ile 9-6-929 tarihine müsadif pazar günü saat 15 de müzayedeleri mukarrerdir. Taliplerin *fo 7,50 hesabile pey akçeleri ve ya muteber banka mektuplariyle Emvali edilen MUHASiP ARANIYOR Zonguldakta bir hırdavat tica- rethanesinde çalışmak üzere bir muhasebeci aranıyor. Adres: Sirkeci Ralli sokak Rağ- bet anbarına sabah saat yediden akşam altdan sekize kadar müracaat olunması. ona, | yi | mıktarı bostandır. İstanbul icrasından: Zeynep Seza hanımın boreun- dan dolayı merhun Çegelköyünde Bekâr deresi ” sokağında cedit 15/11 numerolu maa bahçe bir | bap menzil ve bağ ve tarla ve Havuzbaşı sokağında cedit 17-19 19 numerolü kadimen tevsi inti- kalli müşterek kuyuyu müştemil maa bahçe iki bap menzil've keza suyolu sokağında atik 8 numerolu kadimen tevsi intikalli bir kıt'a bağ. birinci ihaleleri yapılmak üzere 30 gün müzaye- deye konulmuştur. HUDUTLARI : Cedit 15111 numaralı mahal Ferit Beyin köşk bağçesi.Bekâr deresi Kartal dâğı yolu İbrahim efendi veresesinin köşk bağçesi ve bağ mahalli, | Vasfiye hanımın köşk bağçesi ve bağı ve borçlunun diğer 17/19/19 numaralı gayri menkülatı ile mah- duttur. Cedit 17/19/19 numaralı mahal Şemseddin ve İbrahim bey- lerin- bağı, Demir ağa ve İbrahim efendinin bağı ve Çengelköyüne giden yol ile mahduttur. Atik 8 numaralı mahal: Hüsnü, Nazif, Emin Beylerin bağları ve tarikle mahduttur. MESAHELERİ: Cedit 15/11 | numaralı on dört bin dukuz yüz yetmiş üç metro murabbaında (16 dönüm bir evlek 73 zira) arazi- den iki yüz altmiş sekiz metro murabbaa köşk, yetmiş alti metro birer katlı odalar ve iki yüz yirmi | 'üç metro murabbaa küçük köşk, matbah, kilar ve saife ve yüz metro murabbaa barap ahırlar, mütebakisi bağ, bağçe ve tarla- | dır. Cedit 17/19/19 numaralı ma- hal on dönüm araziden yüz kırk altı metro murabbaa hane, ve metro murabbaa tavuk kümesi, ve elli sekiz metro mu- rabbaa taş matbah ve seksen yedi buçuk metro murabbaa na- ftemam dükkânlar ve mütebakisi bağçedir. Atik 8 numaralı bağ tahminen yirmi sekiz buçuk dö- 'nüm mıktarında olup beş dönüm Müştemilâtları: 17 — numerolu hanenin alt katı taş üst katı ah- şaptan ibaret olup bir antre bir taşlık altı büyük dört küçük oda dört sofa, dört helâ bir aralık iki merdiyen altı bir çamaşırlığı muh- tevi olup Şevki bey kiracıdır. Bahçede bir havuz muhtelif ye- miş ağaçları ve meyvasız ağaçları bir tuğla kümesi alelâde bir fırın ve ahşap mükemmel tavuk küme- si vardır. Tulumbalı bir kuyu ha- ittisalinde bir kattan ibaret toprak (avlu bir dolap ve çimento. mütcaddit dolap- ları havi matbah bağçe etrafında duvar ve “iki set “vardır. Hane ümümiyetle — muhtacı - tamirdir. Terkos - tertibatı - vardır. 19/19 numerolu mahalle duvarları kâr- Mutbak ve snhı için MAR'GARİN YAĞI MARGARİN, tereyağı yerini tatan sihli ve besleyici bir gıdadır. MARGARİN sıhhiye yekiletiyle Şehremanetince talı- imiştir. KARGARA srr S yağı sizi mağsuş tarır. Bir teerül Her yerde ARSLAN markasına dik- kat ediniz. TÜRK MARGARİN yağları Limit İstanbul, sim Ayaz Telefon: Beyoğlu 22 KİRALIK APARTIMAN Sirkecide — Balıkesir — oteli — ittisalinde | 20 No Kıykı zade Hacı Rasili apartıma- zunın 1 nümerolu dairesi kiralıktır. Gör mek için tahtındaki kömüreü Mehmet ağayapmnıracaat Doktor A. kutiel Elektirik makineleriyle belsoğukluğu, idrar darlığı, prostat, ademiiktidar, bel gevşeke diği Cil ve firengiyi ağrısız tedavi eder. Karaköyde Börekci fırını sırasında 34 TÜCCAR TERZİ D.BLUM Beyoğlu İstiklâl caddesi Telefon Beyoğlu 902 Meşhur ( Fişer ) fabrikasın- dan yeni mevsimlik ve hanım- lara - tayyörlük kumaşlarının vürut ettiğini muhterem müş- terilerine tebşir eyler. Zayi Resmi Mühür Balıkhane oktorva tahakkuk ve tahsil memurluğuna ait mühü, resmi 20 Nisan 1929 tarihinde zayi edilmiş olduğundan her kim tarafından - bulunmuş ise tesli eylemesi ve tarihi mezkürdan iti- baren mezkür mührün hükmü ol- madiğı ilân olunur. İstanbul Şehremaneti Balıkbane Oktorva tahakkuk, tahsil memuru İBRAHİM vardır. Zemin katta bir sofa üzerinde kömürlük, iki dolap ve dolapları havi bir oda vardır. Bu kısımda Kaymakam Nuri bey kiracıdır. Köşk haricen, dahilen yağlı boyalı, duvar ve tavanları istampa nakışlıdır. Terkos tesisatı vardır. Köşk önünde bir mermer hevuz vardır. Köşk bağçesinde biri küçük diğeri büyük iki havuz ve bir su hazinesi, meyveli ve meyvesiz ve çam ağaçları mevcut olup bağçe- de iki set vardır. Bağçede üç cephesi taş, bir cephesi ahşap ahir ve ayrıda bir ahır. harabesi mevcuttur. Bağçede birer katlı iki oda ve bir halâ ve küçül kümes olup duvarları mevcut üstü açık harap bir matbah, keza harap bir aralık, bir matbah ahşap en- kaz bina mevcuttur. Küçük köşk bir antre, beş oda, iki halâ bir gir natemam dört dükkândır. CEDİT 151 NUMARALI MAHAL: Harem kısmı birinci kata iki tarafı Trieste “taşlı mer- diven ve mermer sahanlıktan giri- lir bir sofa üzerinde iki oda bir salon ve bir aralık üzerinde bir 'oda bir halâ üst katta bir sofa üzerinde iki oda bir salon ve bir | aralık üzerinde bir oda, bir halâ, zemin kat bir sofa üzerinde zemini çimento kömürlük, üç do- lap, iki dolabı havi bir oda (ha- len mutbaktır ) keza zemini malta döşeli diğer bir oda, bir mer- mer musluk olup bu kısımda Seher hanım kiracı ve borçlu mukimdir. Slâmlık kısmına / Triyeste - taşlı merdivenlerde camekânla mestur mermer sahanlıktan - girili sofa üzerinde iki oda, bir halâ ve bir aralık: Buradan zemin kata inilir merdiven vardır. Üst katta bir sofa üzerinde bir oda mühtevi olup bilâ bedel icar, Abdullah efendi sakindir. Atik 8 numaralı bağda müte- addit fındık, zeytin, ceviz, at kestanesi, armut, kiraz ve saire ağaçları ve bostan dolabı, — bir kuyu, on iki hayvan istiap ede- cek bir ahır ve bir havuzu vardır. 15/11 numaralı köşk ve müş- temelâtının kıymeti mühammenesi yirmi altmış kuruş, ve natamam dük- kânlarla 19 numaralı bağçenin yedi bin iki yedi Tira ve atik 8 numaralı bağ 've bostan ve müştemelâtı beş bin iki yüz elli liradır. Fazla malümat 92972409 numaralı ” dosyadadır. Müracaat olunabilir . Tal kıiymeti muhammenelerinin onu nispetinde pey akçelerini tes- İimi vezne etmeleri ve İl temuz 929 tarihinde saat 16 ya kadar birinci “ihaleleri yapılacağı ilâ Mes'ul müdürü: EnisTahsin