18 Aralık 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

18 Aralık 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

A RA, BA, >> “ Ayasaranda, Brelidizi, Venedik ve 18 Kânunuevvel 1931 “Gul, GASTON VERDİIER ii pa -v TRIESTINO beklenen / Limanımıza muvasalâtı vapurlar STELLA (DİTALYA vapuru 20 Kânunuevvel ,Pazar (İtalya ve Yunanistan) dan GAŞTAYN vapuru 21 Kânunu- | evvel Pazartesi (İtalya ve Yunanis- tan) dan Limanımızdan vapurlar GAŞTAYN vapuru 21 Kânu- muevvel ( Pazartesi ) (o ( Sanısun, “Trabzon Batum, Novorosisk, Odesa | Kös tence, Varna ve Burgaz) a İ MERANO vapuru 22 Kânunu- evvel Salı (Dedeağaç Kavala, Selâ- | nik, Volos, Pire, Patras, Korfo hareket edecek 'Triyeste) ye STELLA : DİTALYA vapuru 24 Kânunuevvel Perşembe sabah tam 10 da (Lloyd ekspres) olarak (Pire, Brendizi, ,Venedik ve Tri- este) ye (COSULİCH Line) kumpanya- snın lüks vapurlarına aktarma edilerek Şimali ve Cenubi Ame- rika Jimanlarına gitmek içinten- zilâtlı doğru bilet verilir. Her lât için galatada mhane (Lioyd “Triestino) ser ına. 'Telofon Beyoğlu 2127 1 Galata sarayında sabık Se- bonmarşası binasındaki ya- lerine telefon Beyoğlu 2499 Sirkecide K e Ha- » yazıhanesine. müracaat «dilmesi. “Telefon İstanbul 235. THE TURKİSH AMERİCAN Shipping and Trading co İ Hayri Araboğlu ve şeriki American Export Lines The Export Steamsip Corporatlon NEW - YORK Her 10 günde bir Nev York ile lima- Dımız arasında ntazam posta: | Her aym 5, 15, ve 26 inci günleri Nev York,'dan hareket. Yakında Nev- York'dan gelecek va- purlar: Examiner vapuru 18 K, evvelde Exanthla > 31 K. evvelde Exiria vapuru 7 kânunusanide Yakında Nev - York, Boston, Fladel- fiya ve Baltimor yolcu ve eşya ticariye-alarak hareket edecek vapurlar: Executif (Oo > 14 K. evvele doğru Examiner > 28 > > Bu vapurlar Amerikanın dahili ve bütün vilâyetleri ile Kanada, Golf, Mek- sika ve Los Angelos ile San Fransisko Seattle vesaire bütün limanlar için doğru Konşmento ile eşyavı ticariye kabul ederler. Fazla tafsilât için Galata'da Arapyan hanında 4 üncü katta Hayri Araboğlu ve şeriki müracaat, Tel, B. O. 4957- 8-923 nevi taf in İstanbul ikinci iflâs memurluğundan: Müflis Müteveffa Hamdi ağanın im- tiyazla üzerinde bulunan (o Sütlücede Karaağaç müessesesindeki tathirhanede tathiri mecburi olan bilumum hayvana- tın ayak ve başlarmın temizlenmesi hak kında müteahhidile yapılan mukavele müddeti 1 Kânunusani Tarihinde hitam bulacağından tarihi mezkürda lamak üzere temizleme hususu mü- ni ya vaz ve 21 Künunuevvel 931 P günü saat 16 da ihalesi icra edilecektir. Şeraiti ihale dairede mevcut hazır bulundurulan şarina- mede tafsilen izah idilmiştir. Münaka saya iştirak edeceklerin yevmi mezkürda vaki Adliye binasında tesi ve tetkike Sullanalımet'te ikinci iflâs dairesinde hazır bulunmaları ilân olunur. Bayiinizden: Her vaktit “Gui 40 Fin,, - Çoraplarile “GEVE,, iç çamaşırlarını ve büyük Fransız marka kadın çoraplarını isteyiniz. : . Norjske Orient Linie Yakında Avrupa limanları için hareket edecek vapurlar. Norveç bandıralı Hallingdal vapuru Hamburg ve 20 kânunu evvele döğru Roterdam limanları için tahmil edecektir, emtini ticariye Birgit vapuru 25 kânunu. evvele doğru Anvers: için limanımızdan ve Mar mara limanlarından emtiai ticariye tah- mil edecektir. Athen vapuru 25 doğru Roterdam ve arhus Könünuevvele Hamburg; Kopenhag limanları için imamımızdan ve marmara limanlarından eşyayi ticariye | tahmil edecektir. Ankara vapuru könunusaninin ilk on gününde samsun, istaubul ve mar- mara limanlarından anvers, hahiburg, ve skandinavya için emtiai ticari, limanları ye tahmil edecektir. Rio vapuru kânunusaninin 10 20 arasında limamımızdan ve marmara ham- için limanlarından anvers, roterdam, burg ve Skandinavya imanları emtiai ticariye tahmil edecektir. Tafsilât için Galata Frenkyan banın- da Theo Reppen vapur Acenlalığına müracaat olunması. Tel. B. 0. 2274 Orientmare Yakında si ve Cenova için lar: Emilio Morandi nunuevvele doğru Tafsilât hanında dabkoviç ve şürekâsı vapur acantasına müracaat. Tel. B.O, 2274 REVEYONLARINIZ için G6. H. MUMM CORDON VERT ŞAMPANYASI Müstesna fiat: Şişesi 9.25 1. lirası İstok bitmeden tedarikte istical edi- niz. Toptan satış için hususi şerait, Eski Lloyd han No. 7 Tel BO. 1 nik, volos, pire, ma hareket edecek vapur- vapuru 30 kö için o galalada, o Frenkyan Zayi Çek — İstanbul Doyçe Oryent Bankası üzerine İlyas Karako ve bira- derler halefi ticarethanesi tarafından kendi emirlerine çekilmiş ve arkasında açık ciro edilmiş 255149 Numero ve 17/12/31 tarihli 2000 iki bin liralık bir iyet kıt'a çek zayi olmuştur. Key bankaya bildirildiğinden işbu çek g: muteber ve hükümden sakıttır. Dr. TAŞÇIYAN Zühreyi hastalıklar muayenehanesi Eminönü Minasyan eczahanesi karşısın- daki sokak No. 4 İstanbul üçüncü icra'memurluğundan: Bir borcun temini istifası için mahcuz ve paraya çevrilmesi muharrer ve birinci arttırmada kıymeti muharmenesini bu- lamıyan bir adet kırpıntı açma makinesi birinci kânun 931 in 23 üncü Çarşanba günü saat 11 den itibaren Eyüpte Baha- riyede altın yıldız mensucat şirketi Fabrikasında ikinci açık arttırma sure- tile satılacaktır. Taliplerinin linde bulunacak memuruna müracaat olunur, h ah; rı ilân Beyoğlu 6 inci icra memurluğundan; Mahcuz ve paraya çevrilmesine karar verilen aynalı dolap. Karyola, ve sair hane eşyası 23/12/931 Tarihine müsadif Çarşamba günü saat 12 den itibaren Galatada Azapkapısında Hacıama çık- mazı Sokağında 2 No. lu apartıman dahilinde açık artırma suretile satılacağı ilân olunur. roterdam, | ja | Dr. A. KUTİEL Cilt ve zührevi hastalıklar tedavihanesi İ Karaköy, büyi J.iTKiN "Tüccar terzisinin empermeabi parde- | sülerinin şökretini | temin eden evsaf: Biçimde Şıklık Cinste Mükemmeliyet Beyoğlu İstiklâl caddesi 405 Tel. B. 6: 450 Ha Muhtelif cinsten, deriden, | mamul ni ntolarımız gelmiştir. SATILIK MOBiLYA Maçkada, Ayrupavari: ve elegant döşenmiş 5 Odalı bir apartıman seyya- İnat dolayısile devrolunacaktır. Mobilya ve mefruşat icabında kısım kısım dahi satılacaktır. Alâkadar olanların her gün saat 11 den bire kadar Teşvikiye cad desi 89 nümeroda Dilber apartımanının 1 nümerelü dairesine ve yahut randevu İ almak üzere önceden Beyoğlu 4427 telefon nümerosuna müracaatları. Istiklâl caddesi 306 - 308 En müşkülpesent- leri bile memnu edecek surette en mükemmel ve müntahap İngiliz kumaşlarından şık ve zarif Ismarlama kostümler derhal yapılır. Fiyatlar gayet mutedildir. Zayi — 10 Ağustos 931 tari- hinde yevmiye 1315 Numerolu Belediyeden almış olduğum temi- İ nat akçesi on altı lira otuz beş kuruşluk makbuzu zayi ettim yenisini alacağımdan hükmü ol- madığını ilân ederim. İstanbul Saraçhane başında 10 No.lt manav Ahmet İstanbul 7 inci icra memurluğundan : Tamamma (572) lira kıymet takdir edilen Karagümrükte Derviş Ali mahal- sinde Dıraman caddesinde atik 11 No.lı bir*kıta arsanın beşte bir hisse itibarile 4 hissesi (ve tarihi ilindan itibaren 30 alâkadarların ve irtifak hakkı sahipleri: nin bu haklarını ye hnsusile faiz ve masarıfa dair olan iddialarını ilân tari hinden itibaren 25 gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri Kazımdır. fAks takdirde hakları tapo sicillerile sabit olmayanlar satış “bedelinin paylaşmasın- dan hariç bırakılır alâkadarların icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesi hük müne göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malhmat almak istiyenlerin 0931/2155 dosya numarasile meinuriyeti- mize müracaatları. ilân. olunur. mahallebici yanında No.34 gün müddetle birinci arttırmasına,karar | verilmiştir. Talip olanların .kıymeti mu- hammenesinin yüzde yedisi nisbetinde pey akçesi vermeleri lâZumdır. Talip olanlar dafreye talik olunan arttırma şaftnamesite bu işe ait elan 981/181 No. lı dosya irae-ve tafsilâ lâzıme ve- | rilir. İlk arttırma 20/1/982 tarihinde saat 16da dairçdö icra olunacaktır. Müterakim ve belediye vakıf icaresi | müşteriye ailür. Hakları tapo sicilile sabit olmayan ipotekli alacaklılarla diğer dür, Sihhatinizi merhafasa, lerinİsitakviye faaliyeti- sizl tesyit için küçükler Ve büyükler mükemmel bir kuvvet TAYYARE YILBAŞI PiYARGOSU - | BUYUK iKRAMİYE: 1,000,000 Liradır Keşide yılbaşı gecesi yapılacaktır. Biletler azalmaktadır Acele ediniz! uy. P.T.T. Levazım müdürlüğünden: 1 — Anbar ihtiyacı olan üç boyda 3225 - 3784 adet pamuk bezi posta çuvalı kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 — Mezkür Çuvalların 7 Kânunusani 923 tarihinde ihalesi icra edileceğinden taliplerin şartname almak icin her gün teklifname ve teminatlarını ihtiva eden zarfları tevdi için de mezkür tarihe müsadif Perşembe günü saat 14'de İstanbul'da Yeni postanede mubayaat komisyonuna müracaatları. Yüksek Mühendis mektebi Mübayaat komisyonundan: Mektebin ihtiyacı olup aleni münakasaya vazolunan (2000 ) kilo şekerin 16/12/931 tarihinde yapılan münakasasında taliplerin ita ettikleri fiatlar muvafık görülmediğinden 21/12/931 tarihine müsadif Pazartesi günü saat 14 te ihalesinin pazarlikla icra kılınacağı ilân olunur. ..e .Gümüşane Nafıa Başmühendisliğinden: Gümüşane vilâyeti dahilinde ve Trabzon - Erzurum yolunun köp- rübaşı ile Zigana mevkii arasında iki, Kelkit - Erzincan yolunda bir ki cöman üç adet 12 tonluk Ruslardan metrük silindirlerin | (6750) Hira bedeli ile 1/12/931 tarihinden 21 gün itibaren müddetle — münakasaya konulmüştur. Tenzilât yapmak ve fazla tafsilât almak istiyenlerin (Gümüşane Nafıa Başmühendisliğine müracaatları ilâr olunur. | ” I Devlet Demiryolları. ilânatt I : l | İdaremiz için pazarlıkla satın alınacak olan 23 kalem demir, kır- mızı bayraklık yün bez, fosforlu bakır, elektrik malzemesi, kurşun boru, birinci hamur beyaz kâat ve saire gibi muhtelifülcins malze- menin pazarlığı 21/12/31 tarihine müsadif Pazartesi günü icra kılı- nacağından taliplerin yevmi mezkürda saat 9 dan 11,30 a kadar mağazada isbatı vücut ederek tabriren fiat vermeleri bu baptaki İ malzemenin müfredat listesi mağaza dahilinde asılmış olup nümune getirilmesi icap eden malzeme için nümunelerinin beraber getirilmesi nümunesiz vaki olacak teklifatın kabul edilmiyeseği ilân olunur. 4 İdaremiz! için imal ettirilecek 2 adet sandalın pazarlığı 21/12/931 tarihine müsadif pazartesi günü saat 11,30 da icra kılınacağından taliplerin şeraiti görmek üzere her gün saat dokuzdan on yediye kadar Haydarpaşa mağazasına müracaatları ilân olunur. | |